Het Stamcafé XXV
maandag 21 november 2016 om 10:58
maandag 21 november 2016 om 11:22
Hier ook spinnenfobie. Ben wel bezig gegaan om de confrontatie aan te gaan met mijn angst. Ben daardoor al een stuk minder bang voor langpootspinnen, maar voor die dikke kun je me nog steeds op de loop krijgen
Ik heb dus nog wat werk te doen. Gelukkig komen die dikke jongens niet zo vaak in mijn huis. Of iig ik zie ze niet
Ik heb dus nog wat werk te doen. Gelukkig komen die dikke jongens niet zo vaak in mijn huis. Of iig ik zie ze niet
maandag 21 november 2016 om 11:55
quote:Jane-Ice schreef op 21 november 2016 @ 11:47:
Sorry, ik kom even spuien..."nieuwe fiets" mijn zoon (15 jr) is uit onze box gestolen!
Baal als een stekker vooral voor mijn zoon, hij was echt gek op zijn fiets!
Vuile dieven! O gatver de gatver, waarom blijven mensen toch niet met hun poten van andermans spullen af!!!
Sorry, ik kom even spuien..."nieuwe fiets" mijn zoon (15 jr) is uit onze box gestolen!
Baal als een stekker vooral voor mijn zoon, hij was echt gek op zijn fiets!
Vuile dieven! O gatver de gatver, waarom blijven mensen toch niet met hun poten van andermans spullen af!!!
maandag 21 november 2016 om 12:12
quote:MissJodiF schreef op 21 november 2016 @ 11:22:
Hier ook spinnenfobie. Ben wel bezig gegaan om de confrontatie aan te gaan met mijn angst. Ben daardoor al een stuk minder bang voor langpootspinnen, maar voor die dikke kun je me nog steeds op de loop krijgen
Ik heb dus nog wat werk te doen. Gelukkig komen die dikke jongens niet zo vaak in mijn huis. Of iig ik zie ze nietAls je stil bent kan je ze horen op een harde ondergrond. Het tikken van 8 pootjes.
Ik heb dus nog wat werk te doen. Gelukkig komen die dikke jongens niet zo vaak in mijn huis. Of iig ik zie ze nietAls je stil bent kan je ze horen op een harde ondergrond. Het tikken van 8 pootjes.
maandag 21 november 2016 om 12:16
Heb wel een nieuwe fiets besteld. Zonder zou niet handig zijn ivm school.
Wat ik niet snap is dat er geen inbraaksporen zijn.
Kan dus ook geen aangifte doen bij de politie.
Het was gelukkig geen dure fiets (3 weken geleden gekocht op mp)
maar hij was goed en mooi en mijn zoon was er gek op, grrrrr.
Het was gelukkig geen dure fiets (3 weken geleden gekocht op mp)
maar hij was goed en mooi en mijn zoon was er gek op, grrrrr.
Prrrr, mauw miawwwww.
maandag 21 november 2016 om 12:17
quote:Jane-Ice schreef op 21 november 2016 @ 12:16:
Het was gelukkig geen dure fiets maar hij was goed en mooi en mijn zoon was er gek op, grrrrr.
Je kan wel aangifte doen bij de politie. Diefstal is ook diefstal als daar geen inbraak voor is gepleegd.
Ze doen alleen niets. Maar bij een inbraak in een kelderbox hoef je ook geen actie te verwachten.
Het was gelukkig geen dure fiets maar hij was goed en mooi en mijn zoon was er gek op, grrrrr.
Je kan wel aangifte doen bij de politie. Diefstal is ook diefstal als daar geen inbraak voor is gepleegd.
Ze doen alleen niets. Maar bij een inbraak in een kelderbox hoef je ook geen actie te verwachten.
maandag 21 november 2016 om 12:39
Ik heb twee uur bij de huisarts gezeten met mijn dochter.
Ze heeft erge buikpijn en dan niet als in obstipatie of diarree maar een stekende, aanhoudende pijn.
Ze is uitgebreid onderzocht, urine, bloed, niks acuuts.
Donderdag moet het over zijn of veel minder erg, anders gaat ze door naar de gynaecoloog.
Bah, zo zielig voor haar en rot om te zien.
Ze heeft erge buikpijn en dan niet als in obstipatie of diarree maar een stekende, aanhoudende pijn.
Ze is uitgebreid onderzocht, urine, bloed, niks acuuts.
Donderdag moet het over zijn of veel minder erg, anders gaat ze door naar de gynaecoloog.
Bah, zo zielig voor haar en rot om te zien.