Jongensnamen topic
maandag 21 november 2016 om 12:35
quote:Funnel schreef op 17 november 2016 @ 15:39:
Hoi! Ik kan ook wel wat hulp gebruiken
Als jongensnaam hebben we voor nu Teun op nr 1 staan, maar weet niet of ik daar wel het JAAAA!-gevoel bij heb.. Aan de andere kant zullen veel mensen dat wellicht niet hebben bij het kiezen van een naam.
Namen die ik verder leuk vindt maar zijn afgeschoten door man: Jim, Finn, Siem
Mijn man vindt Teun ook heel leuk, verder houdt hij meer van ouderwetse namen als Theo bijv, of Engels als Dean.
Graag inspiratie!
Teun err leuk!
Suggesties: Jens, Luuk, Mees, Tijn, Ties, Joost, Guus, Jilles, Berry, Jack.
Hoi! Ik kan ook wel wat hulp gebruiken
Als jongensnaam hebben we voor nu Teun op nr 1 staan, maar weet niet of ik daar wel het JAAAA!-gevoel bij heb.. Aan de andere kant zullen veel mensen dat wellicht niet hebben bij het kiezen van een naam.
Namen die ik verder leuk vindt maar zijn afgeschoten door man: Jim, Finn, Siem
Mijn man vindt Teun ook heel leuk, verder houdt hij meer van ouderwetse namen als Theo bijv, of Engels als Dean.
Graag inspiratie!
Teun err leuk!
Suggesties: Jens, Luuk, Mees, Tijn, Ties, Joost, Guus, Jilles, Berry, Jack.
Dance like nobody is watching & sing like there is nobody listening!
dinsdag 22 november 2016 om 16:02
quote:Kloktikt schreef op 14 november 2016 @ 21:34:
De wat absurde (vind ik ) namengenerator van de volkskrant: http://www.volkskrant.nl/kijkverder/201 ... generator/
hahahahhaha er gaat een nieuwe wereld voor me open!
Berrena
Speng
Sanno
Kenz
alles is mogelijk....
ik denk dat mijn man gillend wegrent van ALLE namen die hier worden gegenereerd!
De wat absurde (vind ik ) namengenerator van de volkskrant: http://www.volkskrant.nl/kijkverder/201 ... generator/
hahahahhaha er gaat een nieuwe wereld voor me open!
Berrena
Speng
Sanno
Kenz
alles is mogelijk....
ik denk dat mijn man gillend wegrent van ALLE namen die hier worden gegenereerd!
dinsdag 22 november 2016 om 22:09
quote:-tinkerbell- schreef op 22 november 2016 @ 22:06:
Victor vind ik een naam voor mannen van boven de 65. Dan liever Berend.Ik heb het precies andersom. Ik "ken" geen Victor die ouder is dan bijv de presentator Victor Brand en meerdere Victors die rond de 30 zijn of jonger. Berend associeer ik juist met een oude man
Victor vind ik een naam voor mannen van boven de 65. Dan liever Berend.Ik heb het precies andersom. Ik "ken" geen Victor die ouder is dan bijv de presentator Victor Brand en meerdere Victors die rond de 30 zijn of jonger. Berend associeer ik juist met een oude man
woensdag 23 november 2016 om 18:28
quote:mendy schreef op 22 november 2016 @ 22:09:
[...]
Ik heb het precies andersom. Ik "ken" geen Victor die ouder is dan bijv de presentator Victor Brand en meerdere Victors die rond de 30 zijn of jonger. Berend associeer ik juist met een oude man
Ik ook. Ik vind Berend voor 70+'ers. Victor daarentegen vind ik fris, stoer en lief!
Namen bij Sam: Sam & ...
Luc, Per, Mats, Mees, Tijs, Jip, Joep, Max, Daaf, Duuk, Loek, Jens, Cas, Ties, Guus
Lot, Liv, Lis, Bo, Lou, Jet, Jip, Roos, Noor, Mies, Britt, Chloe, Door, Fee, Fleur
[...]
Ik heb het precies andersom. Ik "ken" geen Victor die ouder is dan bijv de presentator Victor Brand en meerdere Victors die rond de 30 zijn of jonger. Berend associeer ik juist met een oude man
Ik ook. Ik vind Berend voor 70+'ers. Victor daarentegen vind ik fris, stoer en lief!
Namen bij Sam: Sam & ...
Luc, Per, Mats, Mees, Tijs, Jip, Joep, Max, Daaf, Duuk, Loek, Jens, Cas, Ties, Guus
Lot, Liv, Lis, Bo, Lou, Jet, Jip, Roos, Noor, Mies, Britt, Chloe, Door, Fee, Fleur
woensdag 23 november 2016 om 18:46
Wow dat is snel!
Per? Die naam kende ik eigenlijk niet! Best leuk! Daaf vind ik ook erg leuk, alleen jongen 2 huizen verderop geboren en heet zo!
Max ook leuk en Mees. Mats vond ik misschien icm met S.am minder, vanwege bijna allemaal zelfde letters .
Bedankt voor meedenken! Ben zo inspiratieloos :s
Per? Die naam kende ik eigenlijk niet! Best leuk! Daaf vind ik ook erg leuk, alleen jongen 2 huizen verderop geboren en heet zo!
Max ook leuk en Mees. Mats vond ik misschien icm met S.am minder, vanwege bijna allemaal zelfde letters .
Bedankt voor meedenken! Ben zo inspiratieloos :s
woensdag 23 november 2016 om 19:16
quote:lovelola schreef op 23 november 2016 @ 18:46:
Wow dat is snel!
Bedankt voor meedenken! Ben zo inspiratieloos :sPer is een Scandinavische naam, ik ken m van het lieve oude mannetje uit de film Ronja de Roversdochter
Wow dat is snel!
Bedankt voor meedenken! Ben zo inspiratieloos :sPer is een Scandinavische naam, ik ken m van het lieve oude mannetje uit de film Ronja de Roversdochter
woensdag 23 november 2016 om 19:41
Dit zijn trouwens de namen die ik nu op mn lijstje heb...geef gerust jullie mening. Ik dacht eerst...Moos, leuk. Zegt mijn moeder vorige week opeens: als je maar niet Moos kiest, want dat kan echt niet: S.am en Moos. (Haha kende die combi helemaal niet....) vandaar dat jullie gewoon je mening mogen geven...liever vooraf horen, dan wanneer meneertje zijn naam heeft gekregen 
S.am & Mik
S.am & Jur
S.am & Juun
S.am & Sil
S.am & Lou
S.am & Loe
S.am & Luk
S.am & Sef
S.am & Sol
S.am & Fes
S.am & Jeen
S.am & Mauk
S.am & Fijs
S.am & Lev
S.am & Just
S.am & Mik
S.am & Jur
S.am & Juun
S.am & Sil
S.am & Lou
S.am & Loe
S.am & Luk
S.am & Sef
S.am & Sol
S.am & Fes
S.am & Jeen
S.am & Mauk
S.am & Fijs
S.am & Lev
S.am & Just
woensdag 23 november 2016 om 19:53
Ik vind het trouwens leuk om de reacties op Victor te lezen. Een paar weken geleden hebben jullie met mij meegedacht en uiteindelijk postte ik dat het Wieger zou worden. Maar ik bleef maar twijfelen. En drie weken geleden wisten man en ik het opeens: onze zoon heet Victor! Deze naam klopt en alle twijfel is weg. Maar ik vind het toch heel leuk om via de vraag van iemand anders reacties te lezen op deze naam. Ben nu nog meer overtuigd dan ik al was!