Help, ik heb sjans!
woensdag 3 december 2008 om 11:38
Paar weken geleden had ik een man op bezoek waar ik vroeger heel goed mee bevriend was. We verloren elkaar uit het oog, vonden elkaar zo nu en dan weer eens oppervlakkig terug en kwamen zo een aantal maanden geleden in elkaars Hyves terecht waardoor het contact wat intensiveerde.
Pasgeleden hadden we in een vlaag van daadkracht opeens binnen 4 mailtjes van 2 regels een afspraak . Nog voor hij door de voordeur was, leek het wel alsof er geen 15 jaar maar een week tussen onze laatste ontmoeting had gezeten. Het werd een ronduit geweldige avond, en pas tegen een uur of vier ging hij naar huis.
En nu heb ik dus vette sjans
Sms-jes, kleffe mailtjes, leuke mailtjes, mailtjes met een foto d'r bij, mailtjes om de weg vrij te maken voor een volgende afspraak.
Pffff...
Ik vind hem leuk. Echt leuk.
Aantrekkelijk ook, en slim en grappig.
Met een kijk op het leven die erg aansluit bij die van mij.
Een man waar je op kunt bouwen, echt zo'n rots.
Een klein jongentje ook, met een crossmotor, een hobby waar ik niks mee kan maar waar hij lekker veel tijd mee zoet is zodat hij niet dag in dag uit geëntertaind hoeft te worden.
Kortom, hij mag van mij best wat dichterbij komen zodat we kunnen kijken hoe leuk we elkaar vinden nu we in plaats van studenten volwassen mensen zijn.
Mensen met een echte baan en alletwee een niet geslaagd huwelijk achter de rug.
Maar door zijn lawine van aandacht zit ik muurvast in mijn schulp.
Op zijn laatste mail heb ik zelfs niet meer gereageerd.
Wel heb ik inmiddels een lijst met 187 punten geformuleerd waarom het tussen ons toch nooit een succes zal kunnen worden.
Sommige daarvan relevant, de andere 185 voorbarige nonsens.
Iemand een tip hoe ik mezelf de rust kan geven om gewoon te kijken waar het schip strandt?
Pasgeleden hadden we in een vlaag van daadkracht opeens binnen 4 mailtjes van 2 regels een afspraak . Nog voor hij door de voordeur was, leek het wel alsof er geen 15 jaar maar een week tussen onze laatste ontmoeting had gezeten. Het werd een ronduit geweldige avond, en pas tegen een uur of vier ging hij naar huis.
En nu heb ik dus vette sjans
Sms-jes, kleffe mailtjes, leuke mailtjes, mailtjes met een foto d'r bij, mailtjes om de weg vrij te maken voor een volgende afspraak.
Pffff...
Ik vind hem leuk. Echt leuk.
Aantrekkelijk ook, en slim en grappig.
Met een kijk op het leven die erg aansluit bij die van mij.
Een man waar je op kunt bouwen, echt zo'n rots.
Een klein jongentje ook, met een crossmotor, een hobby waar ik niks mee kan maar waar hij lekker veel tijd mee zoet is zodat hij niet dag in dag uit geëntertaind hoeft te worden.
Kortom, hij mag van mij best wat dichterbij komen zodat we kunnen kijken hoe leuk we elkaar vinden nu we in plaats van studenten volwassen mensen zijn.
Mensen met een echte baan en alletwee een niet geslaagd huwelijk achter de rug.
Maar door zijn lawine van aandacht zit ik muurvast in mijn schulp.
Op zijn laatste mail heb ik zelfs niet meer gereageerd.
Wel heb ik inmiddels een lijst met 187 punten geformuleerd waarom het tussen ons toch nooit een succes zal kunnen worden.
Sommige daarvan relevant, de andere 185 voorbarige nonsens.
Iemand een tip hoe ik mezelf de rust kan geven om gewoon te kijken waar het schip strandt?
zaterdag 3 januari 2009 om 12:28

zaterdag 3 januari 2009 om 17:22
O meis, wat heerlijk om te lezen... enne, hij is naar je onderweg, zo werd er net medegedeeld... ook op andere vlakken laat hij dus al af en toe wat los. Allen de rest pikt het niet op, maar ik weet donders goed hoe de vork in de steel zit... wat fijn!!
Geniet met zijn tweetjes, ik ga je echt snel contacten voor een borrel in de stad hoor!!! Kus.
Geniet met zijn tweetjes, ik ga je echt snel contacten voor een borrel in de stad hoor!!! Kus.
zaterdag 3 januari 2009 om 18:20
quote:kjong schreef op 03 januari 2009 @ 15:51:
(Ik ga zo je ellelange berýcht lezen, maar kom even zeggen dat m,n meneer geslaagd ýs!
En sorry voor de letters...)
Woooohooooooooooooooooooooooooooo
Letters... wie maalt dáár nou om!
Betekent dit ook dat hij daadwerkellijk màg komen?
Het blijft Nederland natuurlijk...
(Ik ga zo je ellelange berýcht lezen, maar kom even zeggen dat m,n meneer geslaagd ýs!
En sorry voor de letters...)
Woooohooooooooooooooooooooooooooo
Letters... wie maalt dáár nou om!
Betekent dit ook dat hij daadwerkellijk màg komen?
Het blijft Nederland natuurlijk...
zaterdag 3 januari 2009 om 18:22
quote:2kams schreef op 03 januari 2009 @ 17:22:
Enne, hij is naar je onderweg, zo werd er net medegedeeld...
Fuck.
Hij zou sms-en bij vertrek.
En ik heb heel de middag leuke dingen gedaan.
En daarvan was opruimen en schoonmaken (HEEL HARD nodig) er toevallig geen van.
Post 17:22, tijdstip 18:23... in het beste geval nog 30 minuten.
Slik.
Nou, leuk om even bij te lezen, en ik ben weer weg!
Borrel doen we zeker 2kams, 'k heb er zin an!
Enne, hij is naar je onderweg, zo werd er net medegedeeld...
Fuck.
Hij zou sms-en bij vertrek.
En ik heb heel de middag leuke dingen gedaan.
En daarvan was opruimen en schoonmaken (HEEL HARD nodig) er toevallig geen van.
Post 17:22, tijdstip 18:23... in het beste geval nog 30 minuten.
Slik.
Nou, leuk om even bij te lezen, en ik ben weer weg!
Borrel doen we zeker 2kams, 'k heb er zin an!