LLJ08M

03-06-2008 23:03 1829 berichten
Alle reacties Link kopieren

tieger wijzigde dit bericht op 02-01-2010 23:22
Reden: Tabel opgeschoond
% gewijzigd
Hallooo: Is Zoe nog snel goed gaan slapen? Sneu he, wanneer ze zo van slag zijn van alle indrukken!

Pips: Leuk, een fotodagboek! Ik heb Guido's site. Af en toe is het lastig de tijd te vinden om het goed bij te houden, maar ik heb al geregeld teruggelezen.

1ndra: Ik wist niet dat Sudocreme zo prikt! Maar goed onthouden dus!

Mango: Ook zo'n klimmertje dus! Guido probeert ook op de bank te komen en is dan helemaal gefrustreerd dat het hem niet lukt. Ik ga zo een filmpje van zijn capriolen op hyves zetten.

Vriendlief is al met Guido naar zijn ouders vertrokken. Ik heb vanmiddag reunie van de middelbare school. Het is alweer 10 jaar geleden dat we examen deden. Ben heel benieuwd wat iedereen is gaan doen!
Hieperdepieperdepiephoeraaaaa! Voor Sharon en Zoe! Leuke dag gehad?

Hier wel een redelijk rustige jaarwisseling gehad, we hebben het bij oma gevierd, die woont in een iets rustiger buurt. Hier zijn ze nogal van het knallen, en gaan er ook regelmatig kerstbomen in brand enzo. Bij oma is het wat rustiger, wat meer sier enzo.

Tessel heeft de halve avond lopen spoken, de hele boel bij elkaar gebruld. Uiteindelijk ben ik rond half 11 even met haar op het grote bed gaan liggen, toen was ze in twee tellen vertrokken, helemaal op. En iedereen heeft tot half 9 ongeveer doorgeslapen, wel lekker in ieder geval.

Gisteren in huis lekker aan het opruimen geweest, even wat administratiedingen ordenen, en het bureau opgeruimd. De lades zijn weer bijna leeg, de kast is uitgeruimd, en de stapel papieren is met de helft gereduceerd.

Nu maar weer lekker aan de slag!
Goed bezig Tieger!!

Veel plezier vandaag ongeduld!
Hallo allemaal!

Allemaal de beste wensen voor 2009!!!!!!

Zoë nog gefeliciteerd met je verjaardag!!!! Zag al hele leuke foto's op hyves!!!

Sharon hefet een erg leuke dag gehad gisteren. Heb ook wat foto's op hyves staan. Ze heeft de hele dag met iedereen geknuffelt en lekkere dingen gegeten en dat is precies wat ze het allerleukst vind dus we hebben haar de hele dag niet gehoord haha.

Ze heeft ook hele leuke kado's gehad, kledingbonnen, boekjes, armbandje met haar naam erin gegraveerd, bestek met haar naam erin gegraveerd, dvd van k3 (vind ze fantastisch) puzzels, popje, van ons een houten serviesje (van de hema, echt een aanrader!) en een houten loopwagen/ activity ding.

Helemaal leuk!

Gisteravond werd ze rond 23.00 huilend wakker, ze moest echt even de dag verwerken. Wij waren naar een feest (jaja nog meer feest) en schoonouders paste op en die hadden haar naar beneden gehaald. Ze had nog heel veel te vertellen lief he!

Samuel is sind vandaag weer helemaal de oude. Nu nog vetmesten, hij weegt nog maar 10,6 kilo (woog 13) hij is nu echt harstikke mager, ben bang dat als hij nu weer ziek word er echt niks van hem overblijft dus slagroom bij het toetje, 2 pyamapapjes per dag, en naast de 'normale' gezonde dingen ook koekjes en chips.

sharon weegt 10,4, bizar he!

Nu ga ik nog even in het dagboekje van sharon schrijven, en dan titanic kijken. Al zoooo vaak gezien (ken de tekst bijna uit mijn hoofd haha) maar hij blijft mooi!
Hai!

Nu effe wat meer tijd (gisteravond was Zoë wel erg onrustig na haar verjaardag, uiteindelijk om 12 uur wel helemaal lekker ingeslapen, tot kwart voor 7...), en iedereen nog de allerbeste wensen voor 2009. Met te beginnen alle leuke verjaardagen die eraan zitten te komen deze maand. Wij zijn gisterochtend zingend Zoë's kamer binnen gegaan, dat vond ze erg leuk.

De jaarwisseling was bij ons wel oke, we waren bij vrienden met een kindje van 2, ze sliepen allebei door de knallen heen, maar werden wakker toen wij naar bed gingen ;), en met zijn drieen op een kamer slapen zijn we ook niet gewend, dus het was voor ons heel onrustig en voor Zoë erg interessant... Uiteindelijk van half 3 tot half 8 geslapen, en dat zonder feestje...niet echt super.

Roze wolk: leuk dat de dag bij jullie ook zo geslaagd was, het klinkt erg gezellig. En fijn dat Samuel ook weer in orde is, hopelijk is hij snel weer op gewicht. Zoë eet trouwens sinds een paar dagen heel slecht, en ze is ook weer gaan spugen. Maar ze is snipverkouden en heeft ook steeds weer wat verhoging dus daar zal het wel aan liggen. Maar ik word toch vooral altijd heel blij als ze goed eet en slaapt en dat is nu allebei niet zo, en dan is ze overdag ook minder happy.

Tieger: Balen dat Tessel 's avonds zo bezig was, gelukkig hebben jullie daarna wel lekker kunnen slapen.

Mango: Fijn dat het beter gaat met de billetjes, het is altijd zo sneu en kan er zo pijnlijk uitzien.

Indra: Gefeliciteerd met het eerste tandje van Fara! Mooi, nog voor haar eerste verjaardag en er volgen er nu vast snel meer. En voor traktaties, ik heb vandaag maar een verzameling bellenblaasjes ingeslagen voor op de creche, maar ik was natuurlijk al creabea geweest met de taart ;) (zie hyves). Ben wel benieuwd wat je gaat doen trouwens.

Pips: veel sterkte met de zieken thuis, hopelijk knappen ze snel weer op. Leuk idee van die foto's, wij kregen voor Zoë's verjaardag van mijn moeder een kalender met op elke maand een (of meer) foto van Zoë uit die maand van het afgelopen jaar. Heel leuk.

groetjes!
Gelukkig nieuwjaar allemaal!

Wij zijn met oud en nieuw gewoon thuis gebleven. Suze wilde wakker gemaakt worden, maar op het moment supreme heeft ze 1 minuut gekeken en wilde ze toen weer slapen. Ze zijn verder overal doorheen geslapen. Wow er werd in de straat achter ons super mooi vuurwerk afgestoken!

1 januari 's ochtends zijn we de kindjes naar oma en opa gaan brengen en zelf naar Scheveningen gereden. Nieuwjaarsduik bekeken, lekker en vooral ongestoord gegeten, goede gesprekken gehad, 2x bios gepakt, strandwandeling, naar gouda en Leiden geweest en lekker geshopt. We sliepen in een 4-sterren auberge in Wassenaar. Het was heerlijk om even weer met onszelf bezig te zijn en niet voor de kinderen te hoeven zorgen een paar dagen.

Daar waren we wel aan toe.

Hezter, gefeliciteerd alvast met M!

Mango,

Tip 1: laat haar een middagje of af en toe een uurtje zonder luier rondkruipen. Evt met romper en broekje aan. Tenminste als je geen vloerbedekking hebt. Dat helpt erg goed. Dweiltje bij de hand voor de plasjes.

Tip 2: Billen schoonmaken met nat washandje en heel goed afdrogen/afdeppen. (ga maar eens met een billendoekje langs je schrale neus en voel hoeveel pijn dat doet. Vandaar dat huilen bij het schoonmaken van haar billetjes)

Tip 3: dun insmeren met sudo of bepanthen

Tip 4: Bij ieder plasje luier verschonen.

Tip 5: geen poeder, daardoor kleeft de urine langer aan de billetjes

succes!
Mango bij Kaj werkt Sudocreme heel goed.. Idd veel verschonen en als het ff kan zonder luier laten banjeren.

Leuke bday gehad dus. en heel veel kado`s. Heb vandaag de uitnodigingen verstuurd, hele leuke op de Kruidvat site gemaakt.

Ik hou al een dagboek bij sinds Kaj in de ziekenhuis ligt, alles een beetje teruge bedacht, vanaf de test tot aan nu eigenlijk met foto`s en ook de spullen van het ziekenhuis die hij op zijn borst had of plaatjes die wij mochten uitzoeken na een onderzoekje. 1ste boek is bijna vol dus op naar de 2de.. Denk dat ik daar aan begin als hij 1 jaar. Elk jaar 1 boekje ofzo.. zla op een gegeven moment wel afzakken denk ik.. Hoop het niet eigenlijk.
Hieperdepiep hoeraaaaa voor M! Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en een hele fijne dag! Ook Hetzer en man van harte!

Door al jullie fanatieke verhalen over dagboekjes, heb ik Esmee haar blogs van hyves maar even gedownload en die ga ik printen. Ik dacht dat het wel leuk zou zijn voor in het boek "Pap en mam vertellen over jou" maar het zijn 22 pagina's

Dat boek houd ik goed bij, man iets minder (eigenlijk helemaal nog niet... hahaha)

Thnx voor de tips. Geen talkpoeder meer dus en even zonder luier.
Dank voor de felicitaties! Manouk, Zoe en Sharon nog gefeliciteerd! Ik zag foto's op hyves. Leuk!

M heeft ooronsteking. Na weken kwakkelen toch vrijdag maar naar de huisarts geweest. Oorontsteking dus. Ze heeft nu een ab kuur. Merk al iets verbetering. Maar helemaal lekker is ze nog niet. Is ook in en in wit (leuk voor de foto's, haha).

Ik denk ook veel terug aan een jaar geleden. Bij zoon had ik dat niet zo, maar ja dit was natuurlijk een verschrikkelijke bevalling. M werd van vannacht trouwens precies wakker op de tijd dat ze een jaar geleden geboren is. Weet niet of het toeval is (ze is nl. nog steeds 2x per nacht wakker....) maar grappig vond ik het wel.

Nou nog even opruimen, de eerste visite komt er zo aan.

Groetjes, Hezter
Hetzer gefeliciteerd met M.

M. gefeliciteerd met je verjaardag en dat je maar lekker verwend

mag worden en een hele fijne dag mag worden.
Hallo,

Ik ben een paar op pad geweest. Maar nu gelijk maar eerst Sharon, Zoë en M. feliciteren met hun verjaardag.

en verder nog natuurlijk aan iedereen de beste wensen voor het nieuwe jaar.

Wat goed dat jullie allemaal al bezig zijn met boekjes. Ik heb een geboorteboek wat ik probeer bij te houden, maar daar loop ik nog wel achter. Ik ben nu bezig met een foto-album voor het afgelopen jaar te maken, maar wat hebben we veel foto's.

Ongeduld: ik moest wel lachen om je beschrijving hoe guido door de kamer kruipt. Ik kan me voorstellen dat je voorzichtig bent. Naar aanleiding van jouw opmerking, zijn we marijn nu aan het leren om met de voeten eerst de bank en bed af te schuiven, anders gaat hij met zijn hoofd eerst.

De box is nog steeds geen overtuigend succes, maar hij gaat wel elke dag in de box ter oefening.

We zijn nu aan het nadenken wat we Marijn gaan geven voor zijn eerste verjaardag. Hebben jullie nog ideeën?

Ik ga nu maar eens de kerstboom opruimen.

Groetjes

Lein
Hoi,

M gefeliciteerd meisje, en nog vele jaren! Fijne dag gewenst! Balen van de oorontsteking, maar die ab kuur zal vast snel helpen. Zielig wel, Zoë is ook nog steeds aan het kwakkelen trouwens, met haar snotneus en heel prikkelbaar. Wel super geslapen vannacht, tot 8.15 uur.

Murpeltje: Mooie foto's van Manon op hyves. En het is dus andijvie, zag ik...mjammie.

Lein, wij hebben zelf voor Zoë bij zo'n echte goede speelgoedwinkel (veel houten speelgoed enzo) een klokkenspel (xylofoon) met echte mooie tonen gekocht. Was wel duur maar het klinkt super en Zoë vindt het erg leuk om erop te spelen (rammen).

Voor een ander kleintje hadden we bij dezelfde winkel een trommel gekocht, was ook een leuk kado.

Verder zijn wij trouwens nu op een missie om snowboots voor Zoë te vinden, want we gaan volgende maand skiën. Erg veel zin in!

M gefeliciteerd met je verjaardag!

Hezter: Wat bijzonder dat M wakker werd op haar geboortetijd!

Tieger: De administratie weer aan de kant! Goed man, kan ik ook altijd zo tegenaan hikken..

Roze wolk: Wat een leuke verjaardag! En wat een mooie foto's op hyves! Ik hoop dat Samuel snel weer een beetje op gewicht is, zijn zus haalt hem zo in!

Hallooo: Wat een leuk kado, die kalender! En skien! Wij willen volgend seizoen voor het eerst op wintersport.

Yada: De slinger is binnen! Zo leuk! Die krijgt een ereplaats de 14e! En wat een goede tips voor de rode billetjes, nooit aan gedacht dat juist de doekjes en de creme pijnlijk kunnen zijn. We gaan ze proberen!

Lein: Lukt het een beetje om Marijn de juiste manier aan te leren. Guido was trouwens erg beledigd dat wij zijn kist hadden weggehaald. Dit was namelijk het essentiele onderdeel in zijn stormbaan. Het filmpje is helaas te donker, ander had ik hem op hyves gezet.

Reunie gister was leuk. Zo grappig om te zien wat iedereen is gaan doen. Heel veel hebben ook een kindje gekregen in 2008, op 1 na allemaal jongetjes! De concierge was er ook, hij kende mij nog wel... OEPS! We hebben nog een rondleiding gehad, jeetje, wat veranderen scholen zeg! In mijn tijd waren er zo'n 15 computers voor alle leerlingen (waarvan 2 met internet..) en nu....

Jullie nog plannen voor vandaag? Wij gaan het klussen van volgende week voorbereiden....
Hezter gefeliciteerd met M.. Dat je maar lekker verwend mag worden !!

Wat gaat het snel he meiden !! opfff heb het er maar moeilijk mee.

In febr hebben we een afspraak bij een klinisch geneticus.. toch wel spannend allemaal hoor..
Hie hiep hoera voor M!!!! Hetzer gefeliciteerd met je dochter!

Wat sneu dat ze oorontsteking heeft, hopelijk is ze snel er bovenop!

Hallooo, wat leuk dat jullie gaan skieen. Gaan jullie om en om de piste op of hebben jullie oppas geregeld?

Yada; Heerlijk even een paar dagen ertussen uit!

Lein; hoe meer foto's je hebt hoe moeilijker om de leukste uit te zoeken!

Ik ben er uit, ik ga nemo's maken van mandarijnen (zie http://www.party-kids.nl/...Categorie=1&intNummer=356). Gezond en niet te moeilijk!

Ik ga nog even wat in huis rommelen. Fijne zondag allemaal!
M; Gefeliciteerd met je verjaardag, en dat je een leuke dag hebt gehad, en nog mag krijgen!!!! En hopen dat je oorontsteking snel over is!

Yada; Wat lekker, er even een paar dagen er tussen uit. Laatst hebben de kids een nachtje bij mn zusje gelogeerd, en zijn wij uit eten geweest en naar de bios geweest. Waren daarna toch wel van mening dit vaker te doen. Was erg lang geleden dat we iets samen hadden ondernomen.

Ik loop inmiddels erg achter met het inplakken van fotoos. Heb trouwens niet iets van een dagboekje, vind het wel knap van je pips dat je dat kan om elke week er iets in te kunnen gaan schrijven. k ben daar niet cosequent (?) genoeg voor denk ik.

Leinds; Verna duikt ook nog altijd eerst met haar hoofd naar beneden van de bank af, moet er dan ook gauw bijzijn om haar snel om te draaien.

Voor Verona zijn we gisteren op pad geweest, konden geen leuke/geschikte poppenwagens vinden. Vond ze te onstabiel voor nu, dus heb ik de houten poppenwagen die ik op internet had gezien besteld. Nu hard duimen dus dat ie optijd binnen is!

Wel hebben we een pop voor in de wagen gekocht.

Zal nu effe wat fotos bestellen, hebben een aantal uitgezocht voor in wat lijstjes, maar nu moet ik ze nog effe bijsnijden en in sepia bestellen.

Fijne avond, en tot later!

X San
We hebben een drukke maar leuke dag achter de rug. M was niet op haar best door de oorontsteking, maar ja ze heeft het toch goed volgehouden.

Ik zal ook even een foto op hyves zetten.

Yada, lekker een paar daagjes weg. En veel leuke dingen gedaan. Wij zijn laatst voor het eerst in 4jr (!) uit eten geweest. Beviel ook wel goed, haha.

San, wij hebben voor M. my first babyborn gekocht. Dat is echt een pop vanaf 1 jr. Ze vindt 'm helemaal geweldig.

Nou we gaan hier even puinruimen.
Hieperdepieperdepiephoeraaaa voor M.! En voor Hezter en Hezterman natuurlijk Leuke dag gehad?

Nu gauw slapen, ben de halve avond al aan het bakken geweest voor het trakteren op de creche dinsdag, en even de taart proefbakken voor vlgende week. Heb een driekoningenkoek gevonden, vond dat wel grappig. Ben erg benieuwd hoe die gaat smaken

Truste!
Hiep Hiep Hoera voor Tessel.

Ik hoop dat je een leuke dag hebt.
Tessel Gefeliciteerd met je verjaardag!!!! Fijne dag vandaag!

Even kort:

Vanmorgen zijn we weer met Verona naar t ziekenhuis geweest, om naar haar hartje te laten luisteren. Het ruisje zit er nog steeds (en harder dan normaal). Dus krijgen we binnenkort een oproep voor het spreekuur van de kindercardioloog.
Hieperdepiep hoeraaaaa! Tessel! Van harte gefeliciteerd met je eerste verjaardag! Tieger, tiegerman en Daan, jullie ook van harte!

Hoe is het met de taart gegaan?

San: Oei! Hoe erg is dat?
Tessel gefeliciteerd met je verjaardag!!!!!

san wat een zorgen! Hopelijk krijgen jullie snel duidelijkheid!
Tessel Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, ik hoop dat jij en je mama, papa en broer veel plezier hebben vandaag.

San: wel spannend zo'n ruisje. Ik hoop ook dat jullie gauw duidelijkheid krijgen wat is.

Ongeduld: Marijn gaat nog vrolijk met zijn hoofd eerst, dus hij leert het nog niet zo snel af, maar ik blijf hem omdraaien. Box gaat op dit moment al beter. Hij vindt een boekje erg leuk zit een muziekje in en dat doet hij dan zelf aan. Daarbij zijn knuffeldoekje (zo'n labeldoekje) en hij kan zich al redelijk vermaken).

Yada: klinkt erg lekker, zo een paar daagjes weg. Ik denk dat mijn man en ik dat in februari gaan doen. Ik kan ook niet wachten om jouw slinger straks op marijn's verjaardag op te gaan hangen. Hij is echt heel mooi.

Hetzer: ik hoop dat M. gauw van haar ooronsteking af is, het is zo zielig bij die kleintjes. bij Marijn heeft het wel even geduurd, maar hij is nu weer helemaal vrolijk.

Liefs Lein
Gefeliciteerd Tessel en tieger en tiegerman natuurlijk!~Hopelijk heb je een leuke dag!

San, wel even schrikken denk ik voor jullie. Sterkte.

Trouwens Yasmijn, jouw slinger was hier een groot succes!

Tessel, gefeliciteerd met je 1e verjaardag!

Ook alvast een hoera voor Fara, Manon, Verona, Demi en Popsie. Ik ben tot zondag zeer waarschijnlijk niet online, dus vandaar mijn felicitaties alvast!

San: Jeetje, dat is schrikken!

Wat geweldig trouwens, alle verjaardagfoto's op hyves!

Hier is vandaag Guido's kado aangekomen, ik zal hem zo eens nakijken!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven