VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
Nee, geen nieuwtje dus.
anoniem_40307 wijzigde dit bericht op 03-01-2009 22:11
Reden: TMI
% gewijzigd
Nou, dan zijn we snel uitgeluld
Gezellig met jou
Heb net in mijn hoofd gehaald om nog een weekendje Sauerland te doen Heb even gegoolged en voor 500,- zitten we 4 dagen in de sneeuw (hopelijk). Nu GW nog overtuigen
Ik zit nog op de zomervakantie te dubben. Wat had jij ook alweer gevonden Wind? Even teruglezen!
Nog niets eigenlijk. Ik twijfel... caravan, tent (?!?) of toch met het vliegtuig en dan in een apartement. Vandaag weer nieuwe boekjes gehaald.
Ik heb belangrijke dingen gedaan!!!

Ik heb geboekt voor de zomervakantie.

Wij zitten de eerste twee weken van de zomervakantie op de sprookjescamping. Wat zullen de kinderen blij zijn!

Het zijn gelijk de eerste twee weken van mijn verlof (als alles goed gaat), dus het enige nadeel is dat ik hoogzwanger op een luchtbedje moet slapen

Maar daar komen we ook wel weer overheen
Morrie, KW is de volgende vrijdagen vrij:

16 januari

30 januari (maar van dit weekend ben ik uitgegaan voor Sauerland)

20 februari

13 maart (verjaardag BRS )

3 april

24 april

29 mei

19 juni

3 juli

Komt er een datum overeen met Schorrie zijn rooster
Jawel, je had Valras Plage . Heb net ff gekeken. Wel lekker in Zuid Frankrijk maar als ik de beoordelingen op Zoover lees denk ik niet dat het iets voor ons is. Te toeristisch/Zandvoort-achtig, jammer, anders was ik er ook uit .

Zo nog maar eens aan Harrie vragen wat hij nou eigenlijk wil.
Wauw Ely, jij bent er al uit. Lekker!

Wind, Schorrie is volgens mij vrij op 20 februari uit jouw lijstje, maar dat is de vrijdag voor de voorjaarsvakantie en dan gaat hij van zondag tot woensdag bij opa en oma slapen. Verder weet ik het niet uit mijn hoofd, ik ga morgen even kijken ok?
Ely, is dat dan 4 of 6 weken voor je uitgerekende datum?

Ik wil misschien wel naar een camping waar we al twee keer eerder geweest zijn in Frankrijk. Maar of Harrie dat ook wil betwijfel ik. En ik wil het alleen als ik in een bepaalde tent met heel mooi uitzicht kan en waarvan ik denk dat ie veilig staat.
Ok.

Nee, Valras Plage wordt het niet. Zag later dat die camping 1000 (!!!) plaatsen had. Nee, bedankt. Ik wil een camping (als het een camping wordt) aan zee en met een zwembad voor KW (diep) en BRS (ondiep).
Welke camping is dat, Morrie?
6 weken voor de uitgerekende datum. We gaan dan 2 weken op vakantie, dus dat zou moeten lukken

We moeten alleen we een voortent zien te vinden, met slaapcabines, want we passen niet met zijn vijven in de caravan
Dat is deze Pair sur Mer
Klinkt gezellig én dapper, Ely
O je neemt een caravan mee dan? Ik dacht dat je in een stacaraven sliep daar. Of wil je daar een voortent aan?

Een voortent moet wel te lenen zijn van iemand toch? Of anders Marktplaats.
quote:Morrie schreef op 03 januari 2009 @ 23:10:

Dat is deze Pair sur Mer

Oh, wat leuk!! Niet zonzeker... dat lijkt mij dan weer iets minder, maar zie tegelijkertijd dat er ook een binnenzwembad is.

Maar man, wat een prijzen! Voor een stacaravan betaal je zo 2400 euro voor twee weken en dan heb je alleen nog maar een dak boven je hoofd en moet je er nog komen en eten/drinken.

Ziet er echt heel leuk uit!
Ik moet zeggen dat de twee keer dat wij daar geweest zijn, we beter weer hadden dan toen we bijvoorbeeld in de Dordogne waren. Sterker nog, we hebben daar in juni 2 weken snikhitte gehad. Erg lekker was dat!

Het buitenzwembad was heel simpel, gewoon een vierkante bak.

Het binnenzwembad is alleen voor kinderen, er is geen diepbad, alleen een sta gedeelte en twee waterglijbanen. Op die watergblijbanen kunnen wij natuurlijk ook. Maar je kunt er geen banen zwemmen oid want het is niet diep.
Naar de prijzen had ik nog niet gekeken. Maar jemig, wat een verschil met het voorseizoen zeg!
Je betaalt gewoon 3 keer meer in het hoogseizoen zeg. Men. Toch nog maar eens nadenken over vakantie in het voorseizoen .
Morning!

Ja, vandaar dat wij ook even checken hoe duur het is om te vliegen naar bijvoorbeeld de Canarische Eilanden ofzo. Alleen is vliegen weer zo'n gedoe en kun je minder meenemen. Ook vind ik het altijd handig om een auto te hebben. Mmmmhhh...

Laatste dagje van de kerstvakantie

Hopelijk kunnen we nog even schaatsen!
Waarom ga je niet nog lekker een jaar in het voorseizoen Morrie? Schorrie is nog niet leerplichtig toch, hij is van augustus als ik het goed heb onthouden... Wij zijn nu al bezig met nog een vakantie in september (ver weg) en in mei volgend jaar voor Esmannie 5 wordt en we dus jaren aan het dure seizoen vast zitten.

(ernstig eigenlijk, mannetje moet nog 4 worden haha)
Ik weet niet... ik zou het denk ik ook niet zo snel doen. Je plaats je kind toch in een uitzonderingspositie. Of overdrijf ik nu?

Nee, denk niet dat ik het snel zou doen. Ik snap de argumenten van jullie kant wel (duur, nu kan het nog etc.) maar voelt niet goed. Bij ons is het trouwens ook geen optie (GW zit aan bouwvak vast en heeft niet zo'n flexibele baas) dus misschien dat ik het wat meer zwart wit zie.
Ik hoor om mij heen allemaal dezelfde verhalen Wind. Iedereen wil er nog even van profiteren. Op de welkomstdag van school werd gezegd dat het mocht, maar dat we 'om te wennen' wel vast een aanvraagformulier moesten invullen. Ik doe het echt alleen nog als hij 4 jaar is hoor, daarna geen flauwe smoesjes en zo.

(overigens is het voor ons buiten het seizoen nog de enige mogelijkheid om terug te gaan naar trouwlocatie, anders onbetaalbaar)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven