Het Stamcafé XXV

06-11-2016 11:46 3010 berichten
Een jubileumeditie, hoeraaaaa! Eet en drink lekker, heb veel plezier, en de envelopjes mag je inleveren bij Leo (aan het tafeltje bij de deur).

Feestelijke groeten van Leo, Yas, Star en LV
quote:Oudblond schreef op 27 november 2016 @ 18:09:

[...]

Het is een uur rijden en verkoper was na 19 uur niet meer thuis. En man heeft geen auto, dus hij heeft de mijne nodig en die is op weekdagen met mij de hort op.Oh, nou ja alleen eten dus
Alle reacties Link kopieren
quote:Inkie12345 schreef op 27 november 2016 @ 18:11:

[...]

Oh, nou ja alleen eten dus of wachten en later eten
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ja, dat welverdiende biertje heb ik inmiddels gehad, op de verjaardag waar we ook nog even heen moesten/wilden. Eén van de vele jarigen vandaag! De loop was leuk en zeker de gerenoveerde tunnel weer uit was pittig. Maar de medaille is binnen

Ik zag in de diagonale meelees lekker eten, alleen eten, aanvallen, drukte in het IRL en een nieuwe jas en weer thuis. Zo ongeveer.

De magnetron laat weten dat het restje curry ontdooid is, nu nog even echt lekker warm maken in een pan en dan met de voetjes omhoog op de bank.
Ik vind je een bikkel TH!!!! Biertje is dik verdiend!
quote:takkentrol schreef op 27 november 2016 @ 19:04:

Ik vind je een bikkel TH!!!! Biertje is dik verdiend!Dank je wel!
Goede samenvatting TH! Gefeliciteerd met je renmedaille!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:rosanna08 schreef op 27 november 2016 @ 18:41:

[...]

of wachten en later eten Mijn portie is op. En ik heb de lekkerste dingetjes uit de ovenschotel gevist, de rest is voor man
gelijk heb je!
Marcel Wanders bij Ivo Niehe. Mauro Pawlowski mag zijn voorziene beschuitje doorgeven
Goedemorgen,

Jetlag valt niet mee. Gisteren waren we om 11.00 uur thuis en na een tosti gegeten te hebben en vast een was aangezet ben ik om 13.00 ingestort en naar bed gegaan. Man kwam om 16.00. Om 18.30 wakker geworden met razende honger dus snel wat soep opgewarmd en een pizza in de oven gegooid en toen met moeite en af en toe in slaap vallen op de bank tot 22.00 op gebleven. En vannacht dus wakker geweest van 1.30 tot een uur of 4. En nu net weer wakker. Hopelijk trekt het snel weg... Ben nog wel een paar dagen vrij gelukkig.
Fijn dat je rustig aan kan doen, Dolf!

Hier iig twee zieke kinderen. De andere twee hoeven pas laat te beginnen en slapen nog. Ik hoop dat die niet ook blijken te blaffen als zeehondjes.

Handig als je een ren-je-rot-dag hebt gepland
Nah, De Zoon is nog apestoned van gisteren, dus die blijft ook thuis. Gezellige boel.
Welkom terug, Dolfje!

En nog gefeliciteerd met je zoon, Yas.

Yet, hoe gaat het nu?

Ik ben woensdag ingestort achter mijn bureau en in mijn bed gekropen. Zo stond ik bij de koffieautomaat en zo zat ik achter mijn bureau en kwam ineens de man met de hamer. Boem.

Nu toch maar weer aan het werk, maar energie is ver weg. Maar ik zie gelukkig wel een mooi zonnetje!
Loop jezelf niet voorbij, Hun!

Hier gaat het wel. Gisteravond had De Zoon nog een paar aanvalletjes, maar dat liep gelukkig met een sisser af. Ik mocht zelf niks meer geven en was echt even bang dat ik voor de 2e keer een ambulance moest bellen. Maar vandaag heeft hij nog geen aanval gehad. Da's best uitzonderlijk, tijdens het ontbijt heeft hij er doorgaans minstens één. Duimen dat het zo blijft.
quote:yette schreef op 28 november 2016 @ 10:34:

Loop jezelf niet voorbij, Hun!

Hier gaat het wel. Gisteravond had De Zoon nog een paar aanvalletjes, maar dat liep gelukkig met een sisser af. Ik mocht zelf niks meer geven en was echt even bang dat ik voor de 2e keer een ambulance moest bellen. Maar vandaag heeft hij nog geen aanval gehad. Da's best uitzonderlijk, tijdens het ontbijt heeft hij er doorgaans minstens één. Duimen dat het zo blijft.Ik kan me geeneens voorstellen hoe heftig dit moet zijn, zeg! Hoop dat het rustig blijft...
Ik zit nu heerlijk warm in de zon. Achter glas weliswaar en met een dikke joggingbroek en trui en sokken en sloffen aan en dat is toch anders dan de laatste 3 weken

Heb net even mijn haren in de verf gezet. Over 2 weken naar de kapster maar kon de grijze haren niet meer aanzien.
quote:Hunniebunnie schreef op 28 november 2016 @ 10:42:

[...]

Ik kan me geeneens voorstellen hoe heftig dit moet zijn, zeg! Hoop dat het rustig blijft...+1 ik hoop het ook!
quote:Oudblond schreef op 27 november 2016 @ 16:46:

Dat is misschien wel waar Yette, maar toch. Waar jij al die energie vandaan haalt???!!!

Man is klaar met werken, maar heeft blijkbaar ook tijd gehad om even te Marktplaatsen. Ik schreef het gisteren al: hij heeft getroost-shopt... (GROOT, grrrrr....) spul voor zijn hobby. En hij gaat het meteen ophalen, dus ik eet alleen. En ik was al in een opperbest humeur. Hahahaha, dat herken ik! Gelukkig hebben wij een hele grote kelder.
Life is short. Eat dessert first.
Sterkte, Yette!
Life is short. Eat dessert first.
Nu wilde ik alweer bijna uit gaan leggen dat het allemaal wel meevalt, maar ik hoorde het De Zoon zojuist ook doen toen hij de dagbesteding afbelde. Hij was hoofdzakelijk bezig met het geruststellen van zijn leidinggevende. Raar eigenlijk.

Laat ik daar eens mee stoppen, 41 aanvallen in 2 uur valt niet mee. Hij kwijlt tijdens de aanvallen, kan urenlang niet praten, bijt op zijn tong, heeft soms zoveel moeite met ademen dat hij denkt dat hij dood gaat. Epilepsy sucks!

En toch went het.

#het leven gaat door - boodschappenlijstje maken
Ik denk dat je er in 'meegroeit' als je een kind hebt waar iets aan hapert? Als je altijd een kind/partner/ouder hebt gehad dat normaal functioneert en om wat voor reden ook ineens niet meer 100% functioneert, is dat heftiger? Of zo? Bedoel je dat met het went Yette?

Al kan ik me voorstellen dat dat het je soms ook kan aanvliegen, je ineens even allemaal te veel wordt. Dikke voor jou Yet!!

Dolfje ben je nog wakker?

Hun hoe gaat het nu?

Manlief is vandaag na 2 weken voor mij zorgen weer aan het werk. Dus ik had bedacht dat ikdan wel even kon stofzuigen, afstoffen, opruimen, planten water geven. Want, zo had ik bedacht, dat kan allemaal met 1 arm. Praktijk is toch net effe anders Heb alleen stof gezogen en planten water gegeven. Moet misschien wat meer gespreid dingen doen en niet alles op één dag...
1x is genoeg ...
Yep ben nog wakker. Dadelijk boodschappen doen en een frisse neus halen.

Ga straks een grote pan soep maken daar heb ik echt zin in.

De weegschaal laat ik nog even in de hoek staan, durf er niet op.
quote:takkentrol schreef op 28 november 2016 @ 12:53:

Ik denk dat je er in 'meegroeit' als je een kind hebt waar iets aan hapert? Als je altijd een kind/partner/ouder hebt gehad dat normaal functioneert en om wat voor reden ook ineens niet meer 100% functioneert, is dat heftiger? Of zo? Bedoel je dat met het went Yette?

Al kan ik me voorstellen dat dat het je soms ook kan aanvliegen, je ineens even allemaal te veel wordt. Dikke voor jou Yet!!

Dolfje ben je nog wakker?

Hun hoe gaat het nu?

Manlief is vandaag na 2 weken voor mij zorgen weer aan het werk. Dus ik had bedacht dat ikdan wel even kon stofzuigen, afstoffen, opruimen, planten water geven. Want, zo had ik bedacht, dat kan allemaal met 1 arm. Praktijk is toch net effe anders Heb alleen stof gezogen en planten water gegeven. Moet misschien wat meer gespreid dingen doen en niet alles op één dag...

Mwah mwah.... de afgelopen tijd ging het wel aardig hoor, maar ik geloof dat ik een kleine terugslag heb. Het zal wel iets te maken hebben met de feestdagen. Ik ben/was er altijd dol op, maar dit jaar even niet zo.

Volgende week pakjesavond bij mijn vader en mijn zussen willen dan (een deel van) mijn moeders kleding uitzoeken. Mijn vader zou dat ook fijn vinden. Maar ik niet.
Konijntje Ik herken het zo! Die kleren uitzoeken, vreselijk. En de toiletspulletjes opruimen ook zo erg.

Schoonmoeder was ook nog jarig op 28-12. Wij zitten ook tegen die hele decembermaand aan te hikken, ook al is het het tweede jaar.

Vandaag een condoleance kaartje in de brievenbus. Van de dierenarts en haar team. Heel lief met een persoonlijke, handgeschreven boodschap er op.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven