VRLK
zondag 4 januari 2009 om 14:19
Ja, we hebben een ak. Alleen als je er geen lid van bent kan alleen Vrolijk je uitnodigen.
Vrolijk, het is misschien handig als je ons allemaal beheerders maakt als dat kan?
Ik denk dat wij ook een leuke camping hebben gevonden in de Dordogne, ik ga hem ook in de ak zetten (straks gaan er allemaal Vivabezoekers snel boeken en heb ik geen plek meer ).
Vrolijk, het is misschien handig als je ons allemaal beheerders maakt als dat kan?
Ik denk dat wij ook een leuke camping hebben gevonden in de Dordogne, ik ga hem ook in de ak zetten (straks gaan er allemaal Vivabezoekers snel boeken en heb ik geen plek meer ).
zondag 4 januari 2009 om 16:01
Oke, ik ga 'm in de oude groep zetten! Jouw overweging om de link niet hier te plaatsen was ook de mijne . Ik heb al mail terug van de eigenaar (Nederlanders, zijn alleen daar in het hoogseizoen en in de meivakantie) en volgens hem waren er vorig jaar meer kinderen dan volwassenen. Ik ga denk ik boeken voor de eerste twee weken van augustus, precies op de helft van de vakantie van de kinderen. Nu nog regelen op mijn werk maar ik denk dat dat wel gaat lukken, de derde week van juli is hier altijd het grootste probleem (om voor de hand liggende redenen).
zondag 4 januari 2009 om 16:03
zondag 4 januari 2009 om 16:23
Ik had trouwens al antwoord zeg! Er waren vorig jaar meer kinderen dan volwassen volgens de eigenaar, en als je in de verschillende foto-albums kijkt zie je idd ook wel kinderen, verschillende dan he, niet allemaal van 1 gezin. Er zijn trouwens in totaal maar een plaats of 11, wel weinig maar ook wel erg rustig! Het is echt zo'n kleine boerencamping. Ikwilhetikwilhetikwilhet.....
zondag 4 januari 2009 om 16:34
En welke camping is dat dan, Dropje?
De link die je hebt neergezet is erg handig!
Over de ak; ik heb gisteren op de nieuwe plek aan Vrolijk gevraagd of ze Pebbles kon uitnodigen en zag toen dat jij ook nog geen lid was en haar daar ook op attent gemaakt. Maar of ze dat al heeft gelezen?!?
En Morrie dus toch het voorseizoen. Principes? Welke principes Groot gelijk, meid.
Morgen ook maar even vastzetten op het werk dat ik 31, 32 en 33 vrij wil. En dan willen we 31 en 32 weg (laatste week van juli en 1e week van augustus) en zijn we na de vakantie nog een weekje thuis en als wij gaan werken is KW nog 1 week vrij van school.
Heb net twee leuke campings gezien in de gids van Easycamp.
Link camping1
Link camping2
Vanmiddag met KW naar de bioscoop geweest. Naar Madagascar 2. Echt een hele leuke film en gezellig met KW op pad geweest.
De link die je hebt neergezet is erg handig!
Over de ak; ik heb gisteren op de nieuwe plek aan Vrolijk gevraagd of ze Pebbles kon uitnodigen en zag toen dat jij ook nog geen lid was en haar daar ook op attent gemaakt. Maar of ze dat al heeft gelezen?!?
En Morrie dus toch het voorseizoen. Principes? Welke principes Groot gelijk, meid.
Morgen ook maar even vastzetten op het werk dat ik 31, 32 en 33 vrij wil. En dan willen we 31 en 32 weg (laatste week van juli en 1e week van augustus) en zijn we na de vakantie nog een weekje thuis en als wij gaan werken is KW nog 1 week vrij van school.
Heb net twee leuke campings gezien in de gids van Easycamp.
Link camping1
Link camping2
Vanmiddag met KW naar de bioscoop geweest. Naar Madagascar 2. Echt een hele leuke film en gezellig met KW op pad geweest.
zondag 4 januari 2009 om 16:53
zondag 4 januari 2009 om 17:08
Na de laatste vakantie aan zee anderhalf jaar geleden in de Vendée, Les Sables d'Olonne met de Vrolijke familie, werden we ongeveer weggewaaid en weggespoeld door de 'bries' met inhoud aldaar . Ik ben gek op de zee, maar ik ben ook gek op de bergen en bossen, en die vind je doorgaans niet vlakbij zee. Daar is het vlak(ker) met veel weiland, en dat vind ik, als je toch een eind reist voor je vakantie, ook wel weer jammer. Ik vind het ook wel eens leuk om wakker te worden en tegen een paar bergen en bossen aan te kijken. Je hebt zeker gelijk dat het in het binnenland doorgaans warmer is zonder de wind van zee! Maar warm is het toch wel in het hoogseizoen, denk ik. We gaan het gewoon een keer proberen (vent is overstag gegaan).
zondag 4 januari 2009 om 17:17
Ik vind het nu trouwens ook wel eens leuk om naar een echt kleine camping te gaan, zo in het hoogseizoen. Ik vind in het voorseizoen een grotere camping wel te pruimen, die zit dan toch niet helemaal vol en het aantal kampeerders dat van harde muziek houdt en zo is dan ook op 1 hand te tellen. Ik vrees met grote vrees dat grotere, populaire campings ook een luidruchtig entertainmentprogramma hebben, met publiek dat minstens zo luidruchtig is, en daar zit ik niet meer zo op te wachten. Afgelopen zomer zijn we niet op vakantie geweest vanwege ons huis, alleen in de meivakantie zijn we een week weggeweest, en ik ga nu echt voor de rust.
zondag 4 januari 2009 om 19:07
Dropje, ik zou niet langer twijfelen als ik jou was, ik vind het er heel leuk uitzien! Als het jou bevalt, misschien ook wel wat voor ons voor volgend jaar .
Jouw campings zien er ook goed uit Wind, Argeles heb ik wel goede verhalen over gehoord in ieder geval.
Het strand mis ik niet, we wonen hier dichtbij het strand en op vakantie hoef ik niet (meer) perse naar het strand. Het zwembad is ook goed en zoals de camping die wij op het oog hebben met een riviertje in de buurt voor Schorrie om te klooien vind ik het helemáál geweldig. Sowieso gaan wij ook graag wat wandelen in een groene omgeving enzo. Lekker gezapig .
Daarnaast vind ik campings aan de kust meestal wat krapper en rumoeriger.
En Dropje, wat jij zegt over hoogseizoen, dat is mijn angst ook. Dat het allemaal met entertainment is, en lallende campinggasten. Ik denk dat jij met jouw camping echt goed zit!
Jouw campings zien er ook goed uit Wind, Argeles heb ik wel goede verhalen over gehoord in ieder geval.
Het strand mis ik niet, we wonen hier dichtbij het strand en op vakantie hoef ik niet (meer) perse naar het strand. Het zwembad is ook goed en zoals de camping die wij op het oog hebben met een riviertje in de buurt voor Schorrie om te klooien vind ik het helemáál geweldig. Sowieso gaan wij ook graag wat wandelen in een groene omgeving enzo. Lekker gezapig .
Daarnaast vind ik campings aan de kust meestal wat krapper en rumoeriger.
En Dropje, wat jij zegt over hoogseizoen, dat is mijn angst ook. Dat het allemaal met entertainment is, en lallende campinggasten. Ik denk dat jij met jouw camping echt goed zit!
zondag 4 januari 2009 om 19:12
Wij gaan, als het doorgaat, naar een villa een half uurtje rijden van Cannes. Dus zee en strand in de buurt maar ook zwembad, groen en prachtig uitzicht bij het huis. Heerlijk! We boffen want mijn vader nodigt ons uit. Wij gaan overigens ook buiten de schoolvakanties en ik vind het wel prima. We kunnen moeilijk mijn vader op kosten jagen.
Bedankt voor alle felicitaties voor Apie! Het was een drukke maar gezellige dag. Apie voelde zich echt jarig. Ze was enorm blij met haar kado's en is ook door vriendinnen en familie leuk verwend.
Vandaag relax dagje gehad: naar de dierentuin geweest. Daarna vielen de kids in slaap in de auto dus zijn Aap en ik nog een stuk gaan rijden met de nieuwe auto. Lekker dagje zo.
Nu even de laatste brokstukken wegwerken en dan boel klaarzetten voor Apie eerste schooldag. Ben benieuwd!
Bedankt voor alle felicitaties voor Apie! Het was een drukke maar gezellige dag. Apie voelde zich echt jarig. Ze was enorm blij met haar kado's en is ook door vriendinnen en familie leuk verwend.
Vandaag relax dagje gehad: naar de dierentuin geweest. Daarna vielen de kids in slaap in de auto dus zijn Aap en ik nog een stuk gaan rijden met de nieuwe auto. Lekker dagje zo.
Nu even de laatste brokstukken wegwerken en dan boel klaarzetten voor Apie eerste schooldag. Ben benieuwd!
zondag 4 januari 2009 om 20:12
Dat masale schrikt mij ook af van al die grote campings. Voor de zwembaden (met glijbaan enzo) zou ik zou boeken maar ik ben zo bang op die grote camping dat je gek wordt van de animatieteams en avondshows en het bijbehorende geluid. Pfff... ik vind het maar moeilijk. Ik wil zon(zeker), zee, zwembad en niet te luidruchtig. Moet toch niet moeilijk zijn? Even de beoordelingen lezen op zoover.nl van de campings die ik eerder heb geplaatst.
zondag 4 januari 2009 om 20:18
Succes morgen Nathje, ik ben benieuwd hoe het gaat!
En wat hebben jullie voor nieuwe auto?
Ik ga me op de voorbereidingen storten voor weer een gewone werk-/schoolweek:
broodtrommel klaarzettenbeker klaarzettenappelbakje klaarzettenkleren Schorriekleren Knorriekolf klaarzettentas kdv Knorrietas school Schorriekleren mezelfbv uit vriezereten morgenavond uit vriezer
Zo, dit kan ik lekker afvinken
Zo, dit kan er al vanaf. Plus dus nog de twee wassen die gevouwen zijn. Ik kan nog wel gaan strijken, zo goed ben ik op dreef!
En wat hebben jullie voor nieuwe auto?
Ik ga me op de voorbereidingen storten voor weer een gewone werk-/schoolweek:
broodtrommel klaarzettenbeker klaarzettenappelbakje klaarzettenkleren Schorriekleren Knorriekolf klaarzettentas kdv Knorrietas school Schorriekleren mezelfbv uit vriezereten morgenavond uit vriezer
Zo, dit kan ik lekker afvinken
Zo, dit kan er al vanaf. Plus dus nog de twee wassen die gevouwen zijn. Ik kan nog wel gaan strijken, zo goed ben ik op dreef!
zondag 4 januari 2009 om 20:44
Over de camping in Canet en Roussillon wordt niet echt vol lof over geschreven. Geen animatie, zwembad dicht tussen 13-15 uur, saai etc. Voor ons prima dus! Een rustige familiecamping. Leuk! Nog even kijken via petit paradis van eurocamp of die nog leuke en rustige campings heeft.
De film vamiddag was echt leuk met KW.
Echt een aanrader!
De film vamiddag was echt leuk met KW.
Echt een aanrader!
zondag 4 januari 2009 om 20:47
Dan heb je meteen een mooi forumexcuus Morrie
Zoooo hee, wat ben ik moe zeg! Vanmiddag vast verjaardag Nano gevierd (wordt woensdag 2). Was erg leuk, hij is lekker verwend, maar al die mensen die maar praten.. Ik ben echt bekaf nu, terwijl ik zo'n middag normaal gesproken fluitend uitzit. Hakt er best in. zo'n stomme longdinges. Irritantste is nog dat ik weer meer ben gaan hoesten ook, de laatste paar dagen. Morgen op controle, ben benieuwd.
Ik wil ook een vakantie boeken! We komen er nog niet echt uit. Zitten sowieso vast aan hoogseizoen met allebei een baan in het onderwijs en Maxi van 13, dus takkeduur. Maar los daarvan: ik wil geen drukte en ladingen mensen, maar wel graag strand, mooi weer en zwembad, en Maxi wil wel graag dat er wat te doen is, ook voor haar leeftijd. En dan kom je automatisch op drukte en veel mensen uit. Als ik nou zeker zou weten dat het mooi weer zou worden zouden we lekker in de buurt blijven, maar ik haat kamperen in de regen. Geen optie dus, om het daar op te gokken.
Zoooo hee, wat ben ik moe zeg! Vanmiddag vast verjaardag Nano gevierd (wordt woensdag 2). Was erg leuk, hij is lekker verwend, maar al die mensen die maar praten.. Ik ben echt bekaf nu, terwijl ik zo'n middag normaal gesproken fluitend uitzit. Hakt er best in. zo'n stomme longdinges. Irritantste is nog dat ik weer meer ben gaan hoesten ook, de laatste paar dagen. Morgen op controle, ben benieuwd.
Ik wil ook een vakantie boeken! We komen er nog niet echt uit. Zitten sowieso vast aan hoogseizoen met allebei een baan in het onderwijs en Maxi van 13, dus takkeduur. Maar los daarvan: ik wil geen drukte en ladingen mensen, maar wel graag strand, mooi weer en zwembad, en Maxi wil wel graag dat er wat te doen is, ook voor haar leeftijd. En dan kom je automatisch op drukte en veel mensen uit. Als ik nou zeker zou weten dat het mooi weer zou worden zouden we lekker in de buurt blijven, maar ik haat kamperen in de regen. Geen optie dus, om het daar op te gokken.
zondag 4 januari 2009 om 21:00
Ja, die film, leuk! Het zou nog niet in mij opkomen om met Schorrie naar de film te gaan, maar blijkbaar zijn ze daar dus ook al groot genoeg voor?
Ik zal trouwens nog even naar die vrije vrijdagen kijken Wind, de schoolkalender ligt boven bedenk ik me net.
Ik moet alleen de kolf nog en de kleren voor mezelf maar ik heb besloten morgen hetzelfde als vandaag aan te doen (behalve het ondergoed dan en het t-shirt dus dat kan ik nu nog niet neerleggen ).
Mille, je gaat toch nog niet werken van de week neem ik aan, of wel?
Ik dacht trouwens, heel stom, dat Nano ouder was dan 2. Hij lijkt zo wijs als je hem ziet. Wat voor cadeau heeft hij van jullie gekregen/krijgt hij van jullie?
Ik zal trouwens nog even naar die vrije vrijdagen kijken Wind, de schoolkalender ligt boven bedenk ik me net.
Ik moet alleen de kolf nog en de kleren voor mezelf maar ik heb besloten morgen hetzelfde als vandaag aan te doen (behalve het ondergoed dan en het t-shirt dus dat kan ik nu nog niet neerleggen ).
Mille, je gaat toch nog niet werken van de week neem ik aan, of wel?
Ik dacht trouwens, heel stom, dat Nano ouder was dan 2. Hij lijkt zo wijs als je hem ziet. Wat voor cadeau heeft hij van jullie gekregen/krijgt hij van jullie?