Lijf & Lijn alle pijlers

Afval Challenge

24-10-2016 15:46 1625 berichten
Alle reacties Link kopieren
En we gaan weer door!

(vanuit: "Nieuwe challenge, afvallen vanaf Juli.")

Één plek vrij

Graag iedere maandag je gewicht doorgeven zodat ik het kan verwerken in de lijst. Je gewicht graag dik gedrukt maken zodat het goed opvalt.

NaamLengteStart Nov5/1212/1219/1226/12Einde 2016Streef Totaal BMIJudith11071.69m815958,458,959606358/59-2122,1Evda1,80m82,576,377,375,876,376,17773-5,523,8Floor341.70m7160,259,959,860,560,5-59-10,520,9Woeffie1.70m91,790,790,390,390,390,389,780-231Beach 1.70m78,173,572,471,872,271,6-68-6,524,8Bloempie1.75m9693,691,89391,791,19176-4,929,8Karen281.67m71,563,362,963,862,561,662,760-8,822,5Hamaika1.65m868281,581,281,581,382,570-3,530,4Twilight1,75m85,785,784,484,484,784,985,375-0,427,9Jua1,80m86,6NA81,881,68181,480,475-7,224,8Femme1.79m83,5NA83,582,38180,780,275-3,325Yamkela1,77m81NANANA81--70/71xx25,9Jane Ice1,60mStartNANANANANA-57TotaalBMITailor1,61m67,9NANANANA61-55-6,923,5Isa1.72m80,3NANANANANA80,368Totaal2715.LengteStart------StreefTotaalBMI

Na 1 week wordt gekeken wie er nog actief is (dus ook met posten) –> niet actief = ? , week later nog niet actief = uit de tabel – dit zodat het hier gewoon goed actief blijft en er ruimte wordt geboden voor nieuwe mensen.

Uiteraard geldt dit niet als je je (tijdelijke) afwezigheid doorgeeft!
It's not always easy, but it's worth it.
Nou meiden, dit is wel een baalweek hey

Vivanneke jeetje wat heftig zeg!! Bizar!! Heel erg veel sterkte gewenst met de verwerking! . Was het een ongeluk?

Judith: wij kunnen elkaar een hand schudden Helaas .. hier ook weer een rotnacht (zo gaat het al de hele week) stuk of zes keer eruit voor mevrouw prinses.... Ben ook helemaal verrot en mag ook werken vandaag.

Hamaika; jij bent goed bezig! Lekker genieten van je etentje.

Deze week is lijntechnisch ook gedoemd te mislukken bij mij... Gisterenavond weer gesnoept en chips op... Ben de motivatie even flink kwijt geloof ik... Volgende week maar weer nieuwe kansen! Ik wil nog een kilo of vier kwijt voor maart. Dus dat is haalbaar.
Mijn lijstje vandaag;

O magere kwark met havermout en rozijntjes en paar noten

T appel

L 2 boterhammen met 2 gekookte eieren

T pakje melba toast + banaan

D courgetti

T worteltjes en tomaatjes
Jeetje dat is heftig vivanneke

Goh iedereen heeft gecheat. En ik ook maar paste nog in mijn punten dus ik mag nog een keertje hehe (cheat is bij mij iets lekkers buiten mijn punten, ik mag mijn punten ook aan lekkere dingen besteden maar dat kost veel punten en hou je honger dus kan niet vaak). Waren naar de Makro en aten daar een hapje. Alles is met patat, op de salade na. Die had ik de vorige keer en was vette kip op drie blaadjes sla met zongedroogde tomaten met een bolletje met kruidenboter. Weet nog dat ik me de vorige keer zo bekaaid voelde toen want dit was dus geen gezonde hap. Nu een halve kip met patat en het was echt zo ongelooflijk lekker, heb er van genoten. En een mega doos halve kip meegenomen! Rest van de avond niets meer genomen en te weinig gedronken en slechts geslapen en nu bah. Moet eigenlijk ook nog rondje lopen maar het regent en ik wil niet. Ben ook nog ongesteld en chagrijnig. Gelukkig vrij dus lig al onder mijn dekentje op,de bank.
I see said the blind man as he picked up his hammer en saw.
Judith, ik heb niet het idee dat het een vervanger is voor de spaghetti, dan gooi ik liever gewoon nog wat extra groenten door mn pastasaus.

Heftig vivanneke, sterkte!

Karen, als je er echt van geniet mag dat best een keertje toch.

Ik ga vanaf maandag wel goed met eten heb alleen steeds geen zin om te gaan sporten..
Dank jullie allemaal, voor Evda, het was een suïcide en waarschijnlijk redelijk in een opwelling gepleegd, vandaar het ongeloof ook.

Volgens mij zijn jullie allemaal hard aan het werken dames, ik heb mezelf verwend met een 'spijbeldag' qua werk. Moet nog zoveel doen maar dat blijft helaas toch zo dus nu maar een keer vrij genomen. Vanochtend meteen de sportschool ingedoken voor een lesje power/bodypump, was lang geleden maar het ging gelukkig nog aardig.

@Bloempie, ik eet ook alleen courgetti als het die dag lijntechnusch perse nodig is, dan liever wat minder spaghetti en heel veel groenten maar zo maak ik hem altijd al.

@Karen, lekker hè aks je dan cheat, moet je er inderdaad ook van genieten en dat is gelukt zo te horen.

@Evda, weer een keurig lijstje.

Overigens heeft de weegschaal na maandagochtend nog geen dag onder de 78,3 gestaan die ik vorige week woog dus het wegen belooft nog niet veel goeds.
Karen, haat aan de menstruatie.

Jeetje Vivanneke, wat erg!! jullie zagen het dus ook echt niet aankomen? Bizar wat er soms onverwacht in iemand hoofd kan afspelen. Laat deze persoon ook nog kindertjes achter?

Ik heb nog iets heel goeds gedaan vandaag.

Ik ben op de fiets naar mijn werk gegaan en moet ook nog terug.. nu dus echt gedaan

18 kilometer!
Jaaaaa dag hoor, zwarte piet heeft zojuist allemaal snoep en pepenoten op mijn bureau gestrooid...
18 enkele reis of samen? Ik heb 15 km samen en dat is nog goed te doen, 18 samen zou ik ook wel trekken maar 18 enkele niet zonder elektrische ondersteuning. Maar je bent iig gegaan, goed hoor. Ga je normaal met de auto?

Hier net rondje gelopen, ging weer goed. Ben nu twee keer geweest deze week en beide keren aan een stuk. Nog geen last van knie, hopelijk blijft het goed gaan en kan ik straks weer yoga erbij pakken. Had net wel een akkefietje, ik loop met het verkeer mee en dat is ook gewoon (logisch en) toegestaan maar er zijn wandelaars die tegen het verkeer inlopen en dan niet willen uitwijken. Ik probeer het af te wisselen, ene keer ik aan de kant andere keer een voor mij tegenligger aan de kant. Lopen er nu twee tegen het verkeer in waarvan er eentje achter de ander gaat lopen zodat ik gewoon door kan blijven lopen met het verkeer mee. Dat beviel de ander kennelijk niet want die gaat stilstaan en probeert me serieus van de weg te drukken, begint te schelden dat ik me aan de verkeersregels moet houden (euh doe ik ook de regel dat je links moet lopen is al jaren geleden losgelaten) en pakt me later serieus nog vast en bedreigt me. Heb me wel los 'geslagen' (op haar hand) en ben toen ook even uit mijn stekker gegaan. Serieus, hoe halen ze het in hun hoofd. Dat jij vind dat ik aan de andere kant moet lopen, want dus niet zo is, kan toch geen reden zijn om mensen aan te vallen. Vond het natuurlijk heel stoer ofzo, lekker twee volwassen want dan durf je wel tegen een meisje kansloos. En het ergste is nog werd dat ik me daarna soort boos voel, terwijl ik niets verkeerd heb gedaan. Pff.
En ik mag dus gewoon met het verkeer meelopen, het wordt zelfs als veiliger gezien als tegen het verkeer in. Net als dat zij tegen het verkeer in mogen lopen, maar dan gedraag je je toch nog fatsoenlijk als je zelf geen zin hebt om uit te wijken. Ik bleef natuurlijk ook doorlopen omdat de ene aan de kant ging en de weg voor mij vrij maakte. Getver, waarom zit zoiets me dan nog dwars ook.
quote:Evda2016 schreef op 02 december 2016 @ 12:40:

Jaaaaa dag hoor, zwarte piet heeft zojuist allemaal snoep en pepenoten op mijn bureau gestrooid...

Gegeten?

Het scheelt dat ik heel erg smetvrezerig ben en het dan dus al niet meer hoef. Wij hebben schalen staan waar iedereen uit kan pakken, dan hoef ik echt niet meer. Toppunt was toch wel dat mijn vent gisteren in de Makro van de schaal pakte... Wie weet hoe lang het er ligt en wie eroverheen hebben staan hoesten. Dus ik zeg er wat van, gooit ie het snoepjes serieus terug op de schaal! Non dat kan echt niet, dus weer eruit vissen.
Jeetje Karen, wat een agressieve mensen. Goed dat je zo goed voor jezelf bent opgekomen, maar zal best even schrikken zijn geweest! wat een aso`s..

Het is 18 km totaal hoor! Normaal met de auto inderdaad maar heb al een paar keer de fiets gepakt (moet het weer het wel toelaten want met heftige tegenwind zie ik het niet zitten) ... ga jij altijd op de fiets dan?
quote:karen28 schreef op 02 december 2016 @ 13:22:

[...]

Gegeten?

Het scheelt dat ik heel erg smetvrezerig ben en het dan dus al niet meer hoef. Wij hebben schalen staan waar iedereen uit kan pakken, dan hoef ik echt niet meer. Toppunt was toch wel dat mijn vent gisteren in de Makro van de schaal pakte... Wie weet hoe lang het er ligt en wie eroverheen hebben staan hoesten. Dus ik zeg er wat van, gooit ie het snoepjes serieus terug op de schaal! Non dat kan echt niet, dus weer eruit vissen.

Jaaaa helaas allemaal opgegeten.. stomme ik..

Deze week is qua lijnen gedoemd te mislukken, hoop dat ik maandag gelijk ben gebleven in gewicht.

Volgende week is dat sinterklaasgedoe weer afgelopen en ga ik voor een betere lijnweek.

Hahaha geniaal die actie van je vriend............ Inderdaad best smerig als je er teveel over nadenkt.

Ik heb dat ook altijd als ik ergens uit eten ga en er een onverzorgde kok in de keuken staat... Jakkes.
Nou net uit lunchen geweest, vanochtend verder niets meer gegeten behalve een klein ontbijtje. Had de uitsmijter met serranoham gepakt (de rosbief die volgens mij Judith eeder voorstelde als gezond broodbeleg was er volgens mij niet meer). Nu helemaal vol maar toch grote stukken van het brood laten staan. Het had dus nog erger gekund. In ieder geval heel veel eiwitten na de krachttraining van vanochtend.

Karen, soms heeft smetvrees dus ook wel voordelen en wat een ontzettend asociale mensen. Ze hebben gewoon van je af te blijven.
Wow wat schrijven jullie veel!

Jeetje Vivanneke wat heftig van je collega! Sterkte!

@Karen, pfff sommige mensen! Je zult ze toch! Pfff doe even normaal ofzo.

@snoep uit schalen: dat pak ik ook nooit, je weet nooit weer dr allemaal heeft aangezeten.

@Evda: Wauw sportief bezig hoor.

Hier wel prima dagje, zag dat ik zon 7500 stappen heb gelopen op het werk. Druk dagje gehad.

Met de leerlingen pepernoten gebakken, en heb er zelf maar 2 van gesnoept

O: magere yoghurt, havermout, lijnzaad en klein beetje agavesiroop. beker optimel

T: 1 boterham snijworst, 1 met appelstroop

L: 2 boterham snijworst, 1 met appelstroop beker bouillon

T: 1 sinaasappel, 2 mandarijnen

T: gekookt ei

D: gekookte aardappelen, slavink, jus en doperwtjes/worteltjes, appelmoes, schaaltje vla

T: 10 pepernoten

1,5 liter water gedronken

Gisteren had mijn vriend mij de pepernoten gegeven, en vroeg later hoeveel heb je er gehad?

Ik zeg 10 want dat gaf je mij toch. Hij dikke lol: nee hoor ik gaf je er maar 9 Sukkel haha
twilight84 wijzigde dit bericht op 02-12-2016 18:58
Reden: vla toegevoegd
% gewijzigd
Nou gisteravond Sinterklaas gevierd en het diner bestond uit stokbrood en saté met satesaus. Was werkelijkwaar geen vitamine in te bekennen, beetje jammer. vanochtend dus een kilo meer op de weegschaal. Vandaag een balansdagje dan maar want morgen is het opnieuw Sinterklaas maar dan thuis. Wel goed op mijn eiwitten letten want ik heb overal lichte spierpijn van de les bodypump van gisteren.

Mijn balanslijstje voor vandaag:

o. 200 gram Kwark en een appeltje

L: 3 Eieren met 3 tomaten en een ui gebakken

T: worteltjes met wat humus

D: klein pitabroodje met stukjes kipfilet, ijsbergsla en brocolli
Vivanneke wat een raar diner.

Ik heb naar mijn idee een goede week gehad. Alleen gisteravond patat uit de airfryer en 1/3 deel chocolade letter. En 2 speculaas koekjes. Maar ik kan er mee leven. Wel elke dag 11000 stappen gezet op het werk. Gisteravond op de bank ineens zin in chips. Toegegeven en een zak gepakt. En toen die op tafel lag heb ik er niet meer aan gezeten. Had er opeens geen zin meer in ofzo.

Wil eigenlijk graag wegen maar kan niet bij de weegschaal.
Inderdaad vreemd diner! Het vult wel, maar veel loze calorieen.

Wauw Woeffie wat loop jij veel op je werk!

Hier een uniek iets, ik ga zo naar de sportschool. Al een jaar geleden dat ik daar op zaterdag morgen was.

Heb eergisteren op de loopband les 1 van evy gedaan. Ga nu les 2 doen en dan nog even wat krachttraining.

Het is mij nu veel te koud om buiten te lopen, met hardlopen snijd mijn adem echt in mijn keel.

Net op de weegschaal gestaan (ik woog altijd zaterdags) 54,7 :D Fijn! Ook niet meer ongesteld, dat scheelt ook alweer iets.

Vanavond Sinterklaasfeest vieren, dus dat gaat niet zon gezonde avond worden vrees ik.

Jullie allen nog Sintplannen?
Zo weekend! Heb het etentje met mijn beste vriendin verplaatst naar eten bij mij, dan kan ik zelf wat gezonds voor ons maken haha.

Gaat best redelijk deze week, een cheatdag al gehad maar denk wel zeker dat er wat af is.

Evda kop op meis! En anders gewoon deze week snel vergeten en vanaf maandag er weer vol tegenaan. En dan die helse pepernoten ook nog...... Echt he? Maar wel 18 km gefietst dus?

Karen jeetje zeg wat een asociale mensen heb je er toch bij he? Niks van aantrekken hoor, jij hebt niks fout gedaan. En oh oh oh je vent met die snoepjes ja? Hahaha. Wat erg! Hier in de bus ging eens een snoeptrommel rond. Nou nee bedankt.

Twilight goed zeg die 54,7! Hier geen sint plannen, wij doen alleen aan kerst. Wel hilarisch hier in het winkelcentrum. Alles al helemaal in kerstsfeer en dan sint liedjes. Hahahaha.

Judith hoe gaat het met jou???

Allemaal goed weekend!!!
hahaha ik zie net dat ik 54,7 heb getypt in plaats van 84,7

Dat is wel heel veel afvallen in 1 week: van 85,7 naar 54,7
Hier nog in de snoepgoed mood... Vanavond ook Sinterklaasavond vieren en neem zeker wel wat lekkers.. doe een wat lichtere avondmaaltijd (soep en wat stokbrood) en maandag ga ik er weer voor
Ik heb mijn dip-momentje gehad - ik wist dat die eraan komt. In mijn gehele afval proces heb ik dat 4x meegemaakt (nu de vierde x) en het gaat altijd op dezelfde manier; eerst een vette hap, dan trek in frisdrank (light, maar dan nog), vanuit daar vaak trek in iets van snoep/gebak - en daar blijf ik dan even in hangen.

Ik herken de signalen nu wel. Bij mij is suiker echt de trigger, dan moet en wil ik meer - suikerpiekjes :(

Dus, vanochtend nog een gebakje op (want gezelligheid = gebak als ik op visite ben bij m'n ouders) - en daarna gewoon goed gegeten.

Verwacht maandag weer de 60 te zien. Dat is iets waar ik me bewust van ben en volledig rekening mee houd, maar ik kan me nu goed herpakken. Morgen weer strak; low-carb en groenten/fruit.

Weer weg van kant & klaar en suiker.

Nu weer thuis, dus ook niets suikerrijks of vet in huis - en geen alcohol.

Dat maakt het makkelijker.

Ben nog steeds op zoek naar sportmotivatie. Mijn hoofd wilt wel, maar m'n lichaam heeft 0 energie.

Hebben jullie body goals/fitspiration?

ETA: Voorlopig ook even niet hoepelen - allemaal blauwe plekken over m'n middel/buik/heupen
Ik wil ook graag meeschrijven als dat nog kan? Ik ben 35 jaar en wil ongeveer 10 kilo afvallen. Ik ga nu 1 keer per week naar bootcamp.

Om mijn doel te bereiken wil ik 2 keer per week gaan sporten. Ook zal ik beter op mijn eetpatroon moeten letten. Vooral op het kiezen van gezonde tussendoortjes.

Ik zal as maandag mijn lengte en gewicht doorgeven.
Dat kan Welkom!

En inderdaad : lengte, startgewicht, streefgewicht.

Ik wil ook gaan sporten, maar heb er geen motivatie voor (als in; ik wil wel, maar ga toch niet)

Goed hoor, yootie, bootcamp, erg intens!
Welkom yootie !

Ik zit nu precies ook in een suikerbehoeftedip Judith, heb me ook even laten gaan.

Ben het nu ook weer beu, dus we gaan er morgen weer voor he!

Ik heb mezelf beloofd dat ik vanaf morgen weer ga hardlopen..minimaal 2x pw. ..

Misschien helpt het voor jou om net als een voorgenomen eetschema een voorgenomen sportschema (voor de hele week) te maken?
Het voornemen hebben is op zich niet het probleem, me aan het voornemen houden dan weer wel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven