Het Stamcafé XXV

06-11-2016 11:46 3010 berichten
Een jubileumeditie, hoeraaaaa! Eet en drink lekker, heb veel plezier, en de envelopjes mag je inleveren bij Leo (aan het tafeltje bij de deur).

Feestelijke groeten van Leo, Yas, Star en LV
quote:Hayek schreef op 08 december 2016 @ 10:06:

Ik heb het voornemen om m'n neus ook weer eens wat vaker in het stamcafé te laten zien. Misschien is een rustig cafeetje in the middle of nowhere daar wel een goede gelegenheid voor......... Jemig ouwe lul, jou heb ik hier lang niet gezin. Kom erin en doe die deur dicht!
Alle reacties Link kopieren
quote:Hunniebunnie schreef op 08 december 2016 @ 10:07:

[...]

Jemig ouwe lul, jou heb ik hier lang niet gezin. Kom erin en doe die deur dicht!Ouwe lul? Waar heb ik dat nou weer aan te danken?
Oh dear, how sad, never mind.
quote:Hayek schreef op 08 december 2016 @ 10:06:

Ik heb het voornemen om m'n neus ook weer eens wat vaker in het stamcafé te laten zien. Misschien is een rustig cafeetje in the middle of nowhere daar wel een goede gelegenheid voor......... Was je aan het touren met je vrinden?

quote:Hayek schreef op 08 december 2016 @ 10:11:

[...]

Ouwe lul? Waar heb ik dat nou weer aan te danken? Schattie, dat bedoel ik heel liefdevol, juist omdat ik zelf een fossiel ben
quote:Solomio schreef op 08 december 2016 @ 10:06:

[...]

Zolang er verwarming is vind ik het best.En kerstversiering voor de zzweer.
quote:-Kittens- schreef op 08 december 2016 @ 10:13:

[...]

Was je aan het touren met je vrinden?

[afbeelding]

Was het maar waar........

Momenteel erg druk op m'n werk. Ik merk dat ik op m'n tenen loop.....
quote:Hunniebunnie schreef op 08 december 2016 @ 10:15:

[...]

Schattie, dat bedoel ik heel liefdevol, juist omdat ik zelf een fossiel benJamaar jamaar jamaar.....ik VOEL me heel jong!
quote:Hayek schreef op 08 december 2016 @ 10:19:

[...]

Jamaar jamaar jamaar.....ik VOEL me heel jong!Ik hoor een midlife aankomen

[...]

Jamaar jamaar jamaar.....ik VOEL me heel jong!

Ik ook. Kinderlijk en kinds liggen vlak naast elkaar.

Wat rot dat je het zo druk hebt. Heb je straks wel wat vakantie?
quote:Star schreef op 08 december 2016 @ 10:21:

[...]

Ik hoor een midlife aankomen Ja, binnenkort een Harley kopen. Zoek alleen nog een grietje van een jaar of 18 om het plaatje compleet te maken.
quote:Star schreef op 08 december 2016 @ 10:21:

[...]

Ik hoor een midlife aankomen

Daar ga ik, op mijn motorfiets...

quote:Hayek schreef op 08 december 2016 @ 10:23:

[...]

Ja, binnenkort een Harley kopen. Zoek alleen nog een grietje van een jaar of 18 om het plaatje compleet te maken.

En dan wordt dit je nieuwe ava?

quote:Hunniebunnie schreef op 08 december 2016 @ 10:24:

[...]

En dan wordt dit je nieuwe ava?

[afbeelding]Of deze:

quote:Hayek schreef op 08 december 2016 @ 10:23:

[...]

Ja, binnenkort een Harley kopen. Zoek alleen nog een grietje van een jaar of 18 om het plaatje compleet te maken. Dan zit je op het verkeerde forum
quote:Hunniebunnie schreef op 08 december 2016 @ 10:22:

[...]

Ik ook. Kinderlijk en kinds liggen vlak naast elkaar.

Wat rot dat je het zo druk hebt. Heb je straks wel wat vakantie?Ja, ik neem wel een weekje vakantie. Maar het begint een beetje boel structureel te worden. Ben kort geleden benaderd door een bedrijf in dezelfde branche, of ik interesse heb in een vacature die daar hoogstwaarschijnlijk binnenkort ontstaat. Ik heb daar ja op gezegd, zou eigenlijk wel als geroepen komen (als het doorgaat)........
Spannend Hayek. Ik duim voor je dat het doorgaat en dat het is wat je er van verwacht.
Mogguh.
quote:Hayek schreef op 08 december 2016 @ 10:34:

[...]

Ja, ik neem wel een weekje vakantie. Maar het begint een beetje boel structureel te worden. Ben kort geleden benaderd door een bedrijf in dezelfde branche, of ik interesse heb in een vacature die daar hoogstwaarschijnlijk binnenkort ontstaat. Ik heb daar ja op gezegd, zou eigenlijk wel als geroepen komen (als het doorgaat)........Dan duim ik voor je, Hayek! Duim jij dan ff voor mijn man, die moet hoognodig aan het werk!
En wat het café betreft, als Solo haar zin krijgt, mag het Tirol of die geweldig leuke Disneyboot worden. Beiden afschuwelijk.
Mogge Ink.

Ik duim ook mee voor je man Hun.

[...]

Was het maar waar........

Momenteel erg druk op m'n werk. Ik merk dat ik op m'n tenen loop.....Dat is echt rot.
Life is short. Eat dessert first.
quote:-Kittens- schreef op 08 december 2016 @ 10:38:

En wat het café betreft, als Solo haar zin krijgt, mag het Tirol of die geweldig leuke Disneyboot worden. Beiden afschuwelijk.Maar het gezelschap Kitty, dat maakt toch alles wieder gut?
Kittens wat een prachtige tompoucen heb je gemaakt zeg!
quote:-Kittens- schreef op 08 december 2016 @ 10:36:

Spannend Hayek. Ik duim voor je dat het doorgaat en dat het is wat je er van verwacht.Ik weet aardig wat de functie inhoudt, ik ken degene die het werk nu doet via onze brancheorganisatie. Hij is in beeld voor een promotie en als dat doorgaat (wordt volgende week als het goed is duidelijk), ben ik in beeld om hem op te volgen. Dus op dit moment vooral duimen voor zijn promotie!
quote:Hunniebunnie schreef op 08 december 2016 @ 10:37:

[...]

Dan duim ik voor je, Hayek! Duim jij dan ff voor mijn man, die moet hoognodig aan het werk!

Ik zal duimen tot ik er RSI van krijg!

Heeft 'ie ergens zicht op?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven