Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoera voor Mart!!! Gefeliciteerd met je derde verjaardag!!!!!!!
Voor Mart (nu niet een dag te vroeg) een hele fijne dag!!!

Stressed is just desserts spelled backwards
Mart, van harte gefeliciteerd met je 3e verjaardag! Maak er een gezellige dag van met veeeel taartjes!
Hoeraaaaa, Mart is 3 jaar! Gefeliciteerd grote man. En papa, mama en broertje natuurlijk ook. Maak er een mooie dag van!

Zooo, echt koud in Jinnyland, las ik vanochtend in de krant! Zelfs de diesel in de vrachtwagens bevriest...

Met Replay Uggs sleetje trekken met de kids, da's wel heul Gooisch Amalia.

Ik weet niet hoor. Ook met ruzie, ze zeggen idd dat het niet erg is als kinderen daar wat van meekrijgen (zolang ze maar zien dat het ook weer opgelost wordt). Maar ik kan daar niet zo veel mee. Ben zelf erg slecht in ruzie maken, daar zal het wel mee te maken hebben

Na ja, we wachten de zon maar af Bridges! Gisteren nog wat zitten kletsen, lucht is wat geklaard gelukkig. Hoe is 't met jou allemaal, ook wat meer lucht en rust?
Hellus, wat doe je zaterdag?? Iets of niets?
quote:Suze2 schreef op 08 januari 2009 @ 10:22:

Hellus, wat doe je zaterdag?? Iets of niets?Nou, dan kom jij langs toch? Had je net gesmst toen ik zag dat je online was.
Morning,

Een gezellig kaartje van Hel bij thuiskomst, leuk!

Hoe het met CV gaat.. Hij had een paar goede weken. Nu is hij weer wat wisselend in zijn stemmingen (zeker in de vakantie). Ook heeft hij erge pijn in zijn nek en ikzelf denk dat het te maken heeft met zijn dip.

Als hij bij ons kortaf is, dan bonjour ik hem even naar boven ofzo. Want ik vind niet dat hij daar ons mee moet belasten.

Maar dat zal bij Hel nog wel wat gevoeliger liggen om hem even te verzoeken om weg te gaan in deze nieuwe setting. :-)
quote:amalia schreef op 08 januari 2009 @ 09:33:

Goeiemorgen??!! Ben ik hier de afsluiter en de opstarter? Ik dacht dat Bam er ook weer was Grapjas ;)
Oh, ik vergat het nu haast...

Mart gefeliciteerd met je verjaardag!!!!

Een gezellige dag met een heerlijke taart en leuke kadootjes.

En niet teveel zoenen hoor, niks an!

Gaat ie Bam?

Ik ben op zoek naar van die wintersporthandschoenen voor CG. Ze heeft nu moonboots aan op de fiets. Ook ben ik begonnen met zalf voor haar winterhanden en voeten. Als ze nou niet warm worden dan weet ik het niet meer.
Ik zat al vroeg in het ziekenhuis, nou mijn galblaas moet er dus uit, maar er is een wachtlijst zoals dat wel te verwachten valt, niet zo heel lang geloof ik volgens begrippen.

5 februari is er plek bij de anesthist ( schrijf je dat zo) voor een check, en daarna kan de operatie gepland worden. Waarschijnlijk kan het wel via de kijkoperatiemethode maar dat kijken ze ter plekke.

Ik moet zo extra medicijnen halen (maagbescherming) halen, want de medicijnen die ik nu slik slaan behoorlijk op mijn maag, en kots de longen uit mijn lijf.....
Lijkt me erg vervelend, als je parntner niet lekker in zijn vel zit.

Compu en Hel. Idd maar snel zomer worden, dat scheelt vaak wel een boel. En voor compuman maar snel hulp.

Leuk al die sleetochtjes, hier al wel regelmatig de slee gebruikt voor op het ijs, Juul schaatst er voornamelijk achter, mijn kleine held
Hoera, Mart is alweer drie jaar!!!! Van harte gefeliciteerd!!!

Bam, sterkte klinkt niet leuk. Eén voordeel, je zult nu niet aankomen....

Amalia, er staan tienduizend foto´s op onze site van de slee.

Helenita, . Ik heb nu geen tijd uitgebreid te reageren, later.
Zo Bam... de ingreep gaat dus plaatsvinden. Valt het je tegen? Het duurt nog wel even zeg.

Wil je niet eerder bij b.v. een ander ziekenhuis? Of kun je nog wel wachten?

Ik hoop dat het je veel gaat opleveren, net als bij mijn moeder. Die is er echt van verlost.

Schaatst Julian al? Wat knap zeg!
quote:amalia schreef op 07 januari 2009 @ 20:56:

Kwam heel even kijken of Mamax al nieuws had, maar weer wachten dus. Balen...

Wat lief dat je speciaal daarvoor komt kijken!
Bam, fijn dat ze er nu echt wat aan gaan doen. Elke keer zo'n aanval lijkt me ook niks. Kun je inderdaad niet kijken of je ergens anders sneller terecht kunt? Ik ben bij Menzis verzekerd en die kun je daarvoor bellen.

Sam is nu ook ziek, de hekkensluiter...
Bam, heftig dat je zo'n pijn hebt en steeds moet spugen. Jij hebt toch al eerder zoiets gehad, nierstenen ofzo? ik weet het niet meer (lang geleden).
Stressed is just desserts spelled backwards
Mart, nu vergeet ik je bijna! Gefeliciteerd met je verjaardag!!!
O gets Bam, het wordt dus echt een operatie. Maar goed, weg is weg, kan je er ook geen last meer van krijgen. Hopen dat het idd via die kijkoperatiemethode kan. Was bij mij ook, herstelt sneller dan open buikoperatie en je ziet vrijwel niks van de littekens. Kan je niet shoppen, of er ergens anders eerder plek is?

Compu, ha ha, we werken nog aan dat idee van de slaapbank op zolder! Waar heb jij die moonboots vandaan voor CG? Ik moet straks ook even een paar goeie scoren. Sneu hoor, winterhanden en -voeten. Ik heb er ook lang last van gehad (nu blijf ik gewoon binnen als het te koud wordt ), kreeg elk najaar een vitamine D (dacht ik, kan ook E zijn geweest) injectie van de huisarts, hielp goed. Maar daar is CG misschine nog te klein voor. Hopelijk helpt de zalf, en goede handschoenen (Mare heeft van C&A, maar die zijn niet bijzonder. Misschien buitensport speciaalzaak..).
Oe, je hebt je handen vol met de ziekenboeg Mamax. Is Max al een beetje opgeknapt?
Gefeliciteerd Mart!
voor Hel, Compu en Bam.

Bam, op zich niet zo'n lange wachtlijst vind ik, maar duurt wel lang als je zo'n pijn hebt natuurlijk. Ik wist niet dat ze een galblaas konden verwijderen.

Jin, wat heerlijk zo met de kinderen op de slee

Mal, wow, behang al klaar! ***geeft schouderklopje***

Suze, hoi!

Lianne zei vanochtend, toen ze uit bed kwam:"Ben ik nu jarig?" :-) Ze zei ook:"Jij mag ook wel een taartje eten, mama". Dat is wel heel lief.

Man komt zo thuis, dan eten en nog wat boodschappen halen. Alvast een goed weekend meiden, het gaat weer flink vriezen dit weekend. Wij krijgen zaterdag ook nog visite voor Lianne (fam. uit Brabant)
Max gisteravond een paracetamolletje gegeven. Hij heeft bij mij geslapen. Bij Sam zijn we nog steeds een beetje huiverig voor een koortsstuip, dus vent heeft zich in Max z'n peuterbedje gepropt met Sam in het ledikant naast zich. . Wees maar blij dat ik morgen niet kom, hoesten met een buikwond kan ik niemand aanraden.
quote:mamax schreef op 06 januari 2009 @ 21:37:

[...]

Ooh, gezellig een dubbeldate! Kan ik Ceetje ook eindelijk eens in het echt bewonderen. En sticky toffee cake, jummie! Over je cakebakangst heen?Ik moet helaas werken vrijdag en lukt me niet in pauze heen en weer
Ha Mamax, dan heb ik nu officieel bewijs dat het wel degelijk kan: papa in peuterbedje. Vriend beweert dat dat niet past. Maar die is dus de volgende keer dat zich een snotterig en hoestend meisje aan ons bed meldt de klos! Maar zonder dollen, hoop dat je snel uit de hoesterij en koorts bent. 't Is een hardnekkige griep die nu heerst zei onze huisarts..

Star, dan eten Suus en ik 'm zaterdag wel op (je bent natuurlijk van harte welkom he)
Jin, ik heb het inderdaad koud ja

Hel, nare dag gisteren. Vandaag weer beter?

Bam, MSN je net maar lees nu net dat je al in z'huis geweest bent. Naar dat ding er toch uitmoet, maar dan ben je er maar vanaf ook

Leuk Kokos, dat Lianne zo met haar verjaardag bezig is

Beterschap voor zieke kotertjes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven