Napraattopic 73
vrijdag 9 december 2016 om 19:05
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 18 december 2016 om 02:06
zondag 18 december 2016 om 04:13
Pffff bijgelezen. Ging nog relatief snel, met mods die posts wissen als zijnde een privévete. Eens met BarbaraC wat dat begrip privévete aangaat.
Oh en ook eens met YellowDiamond, hoor: hier op napraat was Missies ware aard weer onmiskenbaar goed te zien vanavond.
Verder zal ik blij zijn als die kutkerst weer voorbij is. Kan m'n ouwe motto weer terug: ik distantieer me met klem van alle racistische, xenofobe en andere extreemrechtse vuiligheid op dit forum.
Oh en ook eens met YellowDiamond, hoor: hier op napraat was Missies ware aard weer onmiskenbaar goed te zien vanavond.
Verder zal ik blij zijn als die kutkerst weer voorbij is. Kan m'n ouwe motto weer terug: ik distantieer me met klem van alle racistische, xenofobe en andere extreemrechtse vuiligheid op dit forum.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
zondag 18 december 2016 om 05:10
Jeetje Takkie, wat naar voor je meid.
Lig je weer in het ziekenhuis.
Slapen sucks he, daar?
Ik slaap ook nooit goed in een ziekenhuis.
Dat klinkt niet best zeg, wat je beschrijft. En nu is het zondag, doet men in jouw ziekenhuis dan onderzoek? Of moet je tot maandag wachten?
Ik ga maar eens pitten maar ik lees je wel hoor!
Veel sterkte.
Lig je weer in het ziekenhuis.
Slapen sucks he, daar?
Ik slaap ook nooit goed in een ziekenhuis.
Dat klinkt niet best zeg, wat je beschrijft. En nu is het zondag, doet men in jouw ziekenhuis dan onderzoek? Of moet je tot maandag wachten?
Ik ga maar eens pitten maar ik lees je wel hoor!
Veel sterkte.
zondag 18 december 2016 om 09:27
Wat ik gisteravond heb gelezen, laat me nog steeds niet los. Dat een medeforummer zoiets bedreigends uit haar toetsenbord krijgt en haar hier eindeloos de hand boven het hoofd gehouden wordt.
Ik ga eens uitzoeken hoe dat juridisch zit: iemand online bedreigen op basis van berichten op een openbaar forum, daar ook naar verwijzen, maar het dreigen via berichten op FB doen. Kan het forum dat zomaar negeren?
Ik ga eens uitzoeken hoe dat juridisch zit: iemand online bedreigen op basis van berichten op een openbaar forum, daar ook naar verwijzen, maar het dreigen via berichten op FB doen. Kan het forum dat zomaar negeren?
zondag 18 december 2016 om 09:59