Napraattopic 74
zondag 18 december 2016 om 18:54
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 19 december 2016 om 21:24
maandag 19 december 2016 om 21:25
quote:Lady_Voldemort schreef op 19 december 2016 @ 21:24:
Wat een idioterie trouwens weer dat BGB nu moet brommen. Ze heeft gesneerd naar Eindeloos begrijp ik? Nou inderdaad zeg, dat moet onmiddellijk worden bestraft. Stel je voor zeg, mensen die medeforummers bedreigen en uitschelden moet je wel een beetje beschermen natuurlijk.ze zei dat ze benieuwd was naar de normen en de waarden van jeweettoch
Wat een idioterie trouwens weer dat BGB nu moet brommen. Ze heeft gesneerd naar Eindeloos begrijp ik? Nou inderdaad zeg, dat moet onmiddellijk worden bestraft. Stel je voor zeg, mensen die medeforummers bedreigen en uitschelden moet je wel een beetje beschermen natuurlijk.ze zei dat ze benieuwd was naar de normen en de waarden van jeweettoch
maandag 19 december 2016 om 21:26
maandag 19 december 2016 om 21:26
Wat een idioterie trouwens weer dat BGB nu moet brommen. Ze heeft gesneerd naar Eindeloos begrijp ik? Nou inderdaad zeg, dat moet onmiddellijk worden bestraft. Stel je voor zeg, mensen die medeforummers bedreigen en uitschelden moet je wel een beetje beschermen natuurlijk.Het is dat er ook zoveel leuke mensen hier zijn maar anders ging ik lekker weg van dit stom gemodereerde forum.
Wat een idioterie trouwens weer dat BGB nu moet brommen. Ze heeft gesneerd naar Eindeloos begrijp ik? Nou inderdaad zeg, dat moet onmiddellijk worden bestraft. Stel je voor zeg, mensen die medeforummers bedreigen en uitschelden moet je wel een beetje beschermen natuurlijk.Het is dat er ook zoveel leuke mensen hier zijn maar anders ging ik lekker weg van dit stom gemodereerde forum.
maandag 19 december 2016 om 21:31
Wat een idioterie trouwens weer dat BGB nu moet brommen. Ze heeft gesneerd naar Eindeloos begrijp ik? Nou inderdaad zeg, dat moet onmiddellijk worden bestraft. Stel je voor zeg, mensen die medeforummers bedreigen en uitschelden moet je wel een beetje beschermen natuurlijk.Volgens mij was het iets met Tamponvrouwtje die een maand op de bank zit.
Wat een idioterie trouwens weer dat BGB nu moet brommen. Ze heeft gesneerd naar Eindeloos begrijp ik? Nou inderdaad zeg, dat moet onmiddellijk worden bestraft. Stel je voor zeg, mensen die medeforummers bedreigen en uitschelden moet je wel een beetje beschermen natuurlijk.Volgens mij was het iets met Tamponvrouwtje die een maand op de bank zit.
maandag 19 december 2016 om 21:36
quote:yasmijn schreef op 19 december 2016 @ 21:31:
[...]
Volgens mij was het iets met Tamponvrouwtje die een maand op de bank zit.
Die begon idd met een opmerking dat als je er bepaalde recreatieve activiteiten op na houdt, je niet kunt oordelen over waarden of normen.
Ik dacht ook dat ze daar op reageerde.
Die schelddoos houdt zich wijselijk op de oppervlakte.
[...]
Volgens mij was het iets met Tamponvrouwtje die een maand op de bank zit.
Die begon idd met een opmerking dat als je er bepaalde recreatieve activiteiten op na houdt, je niet kunt oordelen over waarden of normen.
Ik dacht ook dat ze daar op reageerde.
Die schelddoos houdt zich wijselijk op de oppervlakte.
maandag 19 december 2016 om 21:47
BGB benadrukte een verschil in normen en waarden met een bgb (beschermde gedoogde bedreigster)
Het bloederige koortje nam dat als aanleiding om los te gaan op de normen en waarden van BGB
Het bloederige koortje nam dat als aanleiding om los te gaan op de normen en waarden van BGB
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
maandag 19 december 2016 om 21:53
quote:feow schreef op 19 december 2016 @ 21:47:
BGB benadrukte een verschil in normen en waarden met een bgb (beschermde gedoogde bedreigster)
Op die manier.
Wat een modbeleid kan het niet vaak genoeg zeggen.
Ik weet dat een vriendin en een collega in Berlijn zitten. Zorgelijk.
Op die manier.
Wat een modbeleid kan het niet vaak genoeg zeggen.
Ik weet dat een vriendin en een collega in Berlijn zitten. Zorgelijk.
maandag 19 december 2016 om 21:59
maandag 19 december 2016 om 22:00