JANUARI 2009

06-05-2008 13:25 4941 berichten
Alle reacties Link kopieren
nou ik zit op de tribune hoor

sjonge wat spannend he!!!!!

Zet hem op voyager!!!

Zit nu de laatste dagen met jullie mee te lezen en moet zeggen dat ik er wel heeeeeel erg de babykriebels van krijg!!!! Maargoed ik heb er al twee rondlopen en we gaan eerst verhuizen over 2 maanden (is even off toppic )

groetjes roze wolk
Jaaaaa Voyager, zet m op!!! Echt zo toevallig, ik heb vannacht over je gedroomd. Ik weet helemaal niet hoe je er uit ziet, maar je was t wel. En in mijn droom was je al bevallen, dus vandaar dat ik zo vroeg even kwam spieken of er nieuws was. Ja dus!!

Haha, lijkt me enig Wen, die aangifte doen!! Kom maar op! Serieus, ik ben wel van de cijfertjes, dus heel erg zou ik t niet vinden..

Maar de opties van Marianne zijn toch net wat leuker, op die koelkast schoonmaken na. Maar gelukkig doet onze schoonmaakster die dingen.. (ja, ik ben écht een luie huisvrouw )
We zijn trouwens precies op de helft he!
Wauw Voy! wat heerlijk dat het is begonnen! De 40 weken gehaald én nu de start van de bevalling, geweldig! Dit gaat vast goedkomen. ennuh échte weeën zijn andere koek he! Op de ctg gingen mijn weeen trouwens totaal boven de max 100 uit, woooow! En dan blijk je dat aan te kunnen, bijzonder.

Ik tik met een hand, ben daar niet zo handig in. Lola ligt op mijn borst een beetje te boeren en pruttelen (heerlijk!) maar typen is onhandig.

Ik weet niet wie het vroeg maar de echte namen van haar staan idd in het namen topic van hyves. Ik zal vandaag een foto daar zetten.

Mar, balen dat je baarmoedermond nog in chill stand staat :( dat kan wel zó veranderen zeggen ze maar daar heb je nu weinig aan. Je doet het goed!

Emms, de baby wacht vast op de 9e, die wil een mooie datum denk ik. zonder gekheid, ik hoop dat het snel doorzet!

Wen, ga nou eens relaxen joh! In het zh bij mij was een vrouw aan het bevallen met jouw u/d! Het kan gewoon en dan is ze er!

Er is trouwens een totale meisjes babyboom aan de gang, in mijn vk praktijk is dit jaar nog maar één jongen geboren en ook in het zh alleen maar meisjes om me heen!

allemaal de tip van belletje uitvoeren want echt heel relaxed! ik voel trouwens nog steeds niet wanneer ik moet plassen, ik ga bij elke voeding, zo om de 3uur, en de fles gebruik ik om na te spoelen. plassen zelf doet geen pijn, fijn! (poepen ook niet, was ik heeeeel bang voor maar nergens voor nodig)

kitty, heb over je stuk heen gelezen en staat nu op de andere pagina dus kan ff niet terug. niet zo met één hand...hoofdletters heb ik inmiddels opgegeven hahaha. maar het gaat dus goed daar! fijn is dat hé.

helena en nikiet zijn alweer zonder kraamhulp, pfff moet daar ff niet aan denken, das zo fijn! en zeker als je al kindereb hebt is het hard nodig. kit hoe do jij dat?

lola is zo zoet. heedt in haar hele leven een uur ofzo gehuild want ze is heel tevreden. ze slaapt na de voeding als een blok en is vooral in de nacht super moeilijk wakker te krijgen en slaapt dan in haar wieg op onze kamer. Overdag slaapt ze vooral op en bij ons, heel dichtbij. Echt fijn. Als we tussen de avond voedingen slapen dan komen we wel aan de 7 uur denk ik dus dat is luxe (maar voelt nóg als te weinig, dus hopen dat dit blijft! maar dat lukt vast niet ben ik bang...)

Ik ga ff Lola doorgeven en douchen.

Succes vandaag Voy! (en anderen?)
Goed nieuws van Voy, ik hoop dat het vlot (niet te vlot) door zal zetten en dat je een droombevalling en de mooiste kraamtijd van de hele wereld zal hebben. Daar ga ik nu voor duimen.
Ohh spannend Voy, zet m op, ik hoop op een hele vlotte bevalling voor je en inderdaad een hele fijne kraamtijd.

Kom straks wel weer even spieken. Hier nog niks verder. 09-01-09 is idd wel een mooie datum, ik ga er m'n best voor doen .
Wat fijn Voyager! En ook nog even net op het nippertje

Dat zou toch mooi zijn, géén keizersnee, géén extra verhoogde kans op trombose en de hele rataplan.

Hopelijk heb je een pracht van een bevalling!
joehoe voy, zet hem op!!!!! wat een supernieuws! hoop ook dat het allemaal vlotjes gaat en via de natuurlijke weg, na aaaaaalll dat gedoe verdien je dat echt echt echt wel!

nou ik ga naar de kapper, see you later!
Ha meiden heb helaas niet zoveel tijd maar wilde even kijken of er al meer baby's zijn. Ga zo voeden, eten en geniet... Zit dus nog stevig op de roze wolk. Kom snel terug om uitgebreider te reageren.

Helaas dus niet nog meer baby's maar Voy is dus misschien nu aan het bevallen. Spannend!! Succes meid. En natuurlijk ook alvast voor de overige meiden.

Tot later. Foto staat op hyves!! xxx
jaaa voy !

eindelijk is het dan zover, ben zo benieuwd !

Succes
Hmmm, Marianne heeft zich nog niet gemeld vandaag. Zou de massage van de vk dan toch...... ik hoop het voor haar. En ook wel grappig als zij en Voy toch allebei op dezelfde dag bevallen, al is het dan een dag te laat.

Hier in ieder geval nog steeds geen actie in de buik. Wel actie genoeg van zoonlief, die werd om 06.15 uur wakker vanmorgen. Da's niet het beste begin van mijn dag. Ik heb geprobeerd hem vanmorgen behoorlijk af te matten (spelen, boodschapjes doen, buiten in de sneeuw) zodat hij een goede middagdut doet. Maar zelf ben ik nu ook helemaal total loss, het was behoorlijk ploeteren met de wandelwagen door de sneeuwtroep naar de AH, en daarna nog in de tuin in de sneeuw ravotten. Ik ga een tukkie doen en hoop op goede berichten als ik hier weer kom.
Voyager

Zet 'm op!
Voy, je zult dit vermoedelijk nu niet meer lezen, maar hartstikke fijn dat het nu toch nog begonnen is op de natuurlijke manier. Hopelijk zet het zo door en zal je geen keizersnee krijgen. Heel veel succes!!! En zodra je kan, even laten weten van hoe en wat, he? Vermoedelijk wordt de datum dus 08-01-09, maar mss ook nog wel 09-01-09. Nou ja, maakt uiteindelijk ook niet uit, natuurlijk. Dat de kleine er komt, dat is het belangrijkst en dat alles goed is. Ik duim voor je.

Lily, dat klinkt allemaal harstikke positief, Fijn dat het zo goed gaat, na toch wel die zware weken. En ook fijn dat Lola het zo goed doet. Heerlijk hoor. En geniet nog even van de kraamzorg. Voor je het weet...

Owja, bij ons zijn de laatste periode 4 jongetjes geboren en 1 meisje, maar dat is in de directe omgeving. In ieder geval genoeg speelkameraadjes straks voor de kleine.

Emms, het wordt nu ook tijd voor jou hoor. Anders ook maar een gerechtelijk uithuiszettingsbevel halen voor de kleine.

Chili, ik ga zo hyves bekijken.

Belletje, de massage heeft nog niet geholpen. Het voelt nog precies zo als voor de massage. Zelfs geen extra harde buiken of zo. Dus ik plak geloof ik nog maar een weekje aan mn verlof vast. De baby schijnt ook nog wel ruimte te hebben gaf de vk aan. Ja, hij past ook nog achter mn ribben, want hij klimt volgens mij steeds hoger. Zou hij de weg naar beneden niet weten? Mss maar een tomtom plaatsen...

Slaap lekker, belletje.

Ik heb vanacht geslapen als een os. Alleen jammer dat ik de wekker aan had staan op de wektijd van gisteren. 10 voor 8. En ik dacht dat de wekker op 9 uur stond. Gelukkig nog wel even weer in slaap gevallen.

Nou, ik maar even wat eten, want heb nog niet zoveel gehad vandaag.

Groetjes Marianne
Chili, wat een schatje!!!
Voy is dus zeker weten bezig! yay!

Chili, wat een cutie!

Oh en Dieke is ook echt mooooi!

Alle baby's zijn mooi! *zucht*

Ook 'Lola' staat erop met haar legendarische bos haar! Ze kwam hier net uit bad.

Meer baby's willen we!
Wat een mooi meisje, Lily. Mag ik haar vast reserveren voor mijn babytje? Zo'n mooi meisje wil ik wel als schoondochter, haha.
hallo dames!

Nog geen nieuws van voyager.... Spannend he!!!!

Allemaal ook nog succes he met de laatste loodjes!!!

groetjes roze wolk
Jammer Roze wolk, maar we wachten gewoon rustig ( maar in spanning) af.

En Lily ook al weer zo'n mooie meid!
Nog geen Voytje? Ben zo benieuwd hoe t allemaal gegaan is..
voy moest zoiezo naar het ziekenhuis om te bevallen toch? zal wel een tijdje moeten blijven. wie ging er voor haar posten als ze bevallen was?

ik ga maar eens naar bed! tot morgen!
Na het zien van al die prachtige babyfoto's op Hyves kon ik natuurlijk niet achterblijven! Dus tussen het (borst) voeden door heb ik er ook snel eentje geplaatst. Hard werken trouwens hoor, die voedingen!

Heb helaas ook geen tijd gehad om alles door te lezen maar wel begrepen dat Voyager aan het bevallen is of misschien heeft ze haar baby inmiddels wel. Zou fantastisch zijn!
*breekt even in*

Voyager, het is begonnen? Jeeeeej!!! Spannend zeg!
Meld zich alvast. Niks aan de hand hoor. Alleen om 5 uur al wakker. Kon niet meer slapen, want had honger. Dus nu maar uit bed gegaan om wat te eten. Met een pot thee. Denk dat de hele buurt nu denkt dat ik lig te bevallen, haha.

Straks haren wassen en dan denk ik nog maar even naar de kapper. Ik ga altijd naar een kapper zonder afspraak en als ik er tegen half 9 ben, hoef ik niet te wachten.

Verder nog steeds geen veranderingen in de buik.

Ben benieuwd naar Voy.

Vandaag is het 09-01-09. Leuke datum om geboren te worden.

Tot later dan maar.

Groetjes Marianne
Sam, volgens mij zou Roze Wolk voor Voy gaan posten.
Zucht, wat een prachtige babies heeft iedereen gekregen zeg! Nou wil ik oooooooooook!! Ben zo benieuwd wat wij geproduceerd hebben!!

O, voor de geinteresseerden, buikfoto's en een kamerfoto op hyves..

Lekker nog even naar de kapper Marianne, heb ik vorige week ook gedaan.

Zeker een leuke datum om geboren te worden! Wie gaat er beginnen? Emms? Belletje? Marianne? You go girls!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven