zwanger worden in 2008??

28-01-2008 18:50 3878 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo!

ik heb al zo vaak meegelezen op het forum over zwanger worden en baby's, dat ik nu zelf besluit een topic te openen. dus, wie is er net als ik ook al met de pil gestopt en bezig om zwanger te worden?? ik ben zelf 3 maanden met de pil gestopt en tot op heen helaas nog niet zwanger. wie kletst er mee??

leuk wel hoor om die verhalen te horen over het zwanger zijn

ik wil ooook

was wel koud vannacht ja, heb zo'n hele mooie flanellen pyama aangetrokken met snoopy hahahaa.

ring heb jij niet vanaf volgende week meldplicht?
nou meiden,

Ik ga mijn spulletjes pakken voor de vakantie! Als ik niet meer langskom: tot volgende week!!

@ Koe: zet hem op (mocht ik het missen...)

@ Ringel: braaf elke dag melden en ik hoop dat jij je hummeltje ook snel in je armen kunt houden.

@ de rest *zwaai zwaai*
kom morgen echt buurten, joya zit op schoot te stuiteren!
FF kleine melding: ik ben er pas morgen middag om me te melden.. morgen ochtend komt een vriendin thee drinken { als ik niet lig te bevallen }.....Dusse niet ongerust worden ladies..
aapje een heeeeele fijne vakantie

koe veel plezier morgen (en we hadden toch afgesproken om zondag te bevallen haha)

ukkie wat een geweldige foto!!
Ik heb idd vanaf komende mandag meldplicht. pfffffft 37 weken zwanger......alweer! Nee hoor, gaat de laatste dagen erg goed. Heb energie (om huis te poetsen) babykamer is zo goed als klaar....laat maar komen die frummel.

@Aapje, je leest dit ws niet meer, maar heelfijne vakantie en voorzichtig aan!

@koe, nog ff tandjes bijten.....B-day is almost there!

Vandaag Mayte voor de 2e keer naar de psz gebracht en ik ben nu samen met Lief alleen thuis. Zo bizar! heb eigenlijk geen idee wat te doen......Zal ook wel wennen tzt, maar dan hebben we er alweer een frummeltje bij die je bezig houdt, dus dat komt wel goed. Maar even van genieten deze vrije uurtjes.
ringel vooral je rust nemen, over een tijdje kan het niet meer he.

geniet nog maar even van jullie buik!
Heey meiden, hier alles rustig, nog geen tekenen...morgen schoonmoeder jarig, dusse mag nu wel ff blijven zitten tot maandag ha ha!! Voel me goed, lekker geslapen vannacht!! Vanmorgen een vriendin op visite gehad, gezellig ff wat te kletsen, anders duurt de dag ook maar lang!!!.. Vanmiddag ff stofzuigen en dweilen en dan lekker op de bank genieten van de laatste momenten van mijn dikke buik, die zal ik denk wel missen hoor, dat geschop en gedoe in mijn buik!! maar dan heb ik wel heerlijk mijn meissie bij me.... ik kijk er zo naar uit.. ben zo benieuwd hoe ze eruit ziet!!.. Meiden ik ga evies wat eten....
Dag meiden.

Even een kort berichtje.

Heb een heeeeeeele zere rug. Heb al een tijdje last van mn bekken, rug en heupen. Nu al de hele dag last en net bij thuiskomst een draai gemaakt en toen 'schoot' het erin. heb echt staan huilen, bah. Nu hang/lig ik op de bank. Kom niet overeind....

fijne dag allemaal
Xaar, doe rustig aan meid!! neem een warme douche/bad of een lekkere warme pittenzak in de rug wil ook wel helpen!! Sterkte!!
douche klinkt goed...maar ik kom niet verder dan het toilet. Dan doet het zon zeer...pfff

Ik blijf nog maar even zitten.
en ik zou toch maar contact opennemen met een therapeut (cesar, mensendieck, fysio) voor houdings correctie oefeningen...Ik heb daar heel erg veel baat bij (gehad) en probeer (als mogelijk) in beweging te blijven, maar die bewegingen "klein" te houden. Kleine stapjes en zijwaarts de trap op, tree voor tree (ja je bent dan net een oma)

Betreschap meid.

@Koe bij jou nog geen gerommel?
@Xaar: superfoto! Helemaal leuk en zeker niet eng!

Alles goed met mij, Cooperman gaat mee maandag, dus we zullen zien wat de dokter zegt. Ben wel benieuwd, zeker omdat ik zoveel verhalen heb gehoord over "ja ga eerst maar temperaturen", ik hoop dus niet dat ik weggestuurd wordt. Ben overigens ook nog niet ongesteld, hoop dat ik wat duidelijkheid krijg/doorverwezen wordt naar een gyn ofzo.

@Ringel: wat is psz?

@Koe, tjonge wat is het toch spannend zo. Succes als ik je niet meer spreek/schrijf.
@ cooper, psz is Peuter Speel Zaal. Anders is het steeds zoveel om op te moeten schrijven

@Koe B-DAY IS HERE!!!!!!! lekker rustig aan doen vandag (tenzij je aan het bevallen bent geslagen) en er is geen man (vrouw) over boord wanneer het vandag niet begint.....

Best spannend hoor!
nee ringel morgen pas.
ohoh koe heeft nog niks van zichzelf laten horen...
Heey Koe is hier................. niks aan de hand, had vanmorgen geen internet!! Grrrrrr!! Hele onrustige nacht gehad, heel slecht geslapen en mijn hart was gister aaf erg onrustig, paar x last gehad van hartkloppingen.. 't ging zo goed, maar helaas, of het is een teken van voorbereiding op de bevalling.... we zien wel!!

vandaag is mijn schoonmoeder jarig, dusse vanavond op verjaardag!! Ach goed excuus, kan lekker optijd naar huis!! Niet zoveel zin meer om weg te gaan, vooral een verjaardag met allemaal oom's en tante's... die vragen natuurlijk allemaal naar de bekende weg, pfffff!!!
Hey meiden,

Spannend koe....Succes op die verjaardag kan me voorstellen dat je er totaaaal geen zin in hebt.

Coop ik ben heel benieuwd wat je huisarts gaat zeggen maandag.

Hier alles ok. Stond op en dacht dat rugpijn wegwas, maar na 5 stappen kreeg ik weer een 'zweepslag' . Op mn kont de trap af geschoven.

Als ik veel op de bank lig (wat geen zeer doet) kan ik daarna 5 tot 15 minuutjes rondschuivelen. Dus heb al wat in de keuken gerommeld en net gedouched en aangekleed (kreeg zelfs mn maillot aan!!!)

Gisteravond ging niet zo best. Had lekker op de bank gelegen dus voelde me beter en ging lekker even warm douchen. Met het resultaat dat ik me niet kon aankleden. Heb mn man moeten roepen om mn onderbroek aan te doen....pffff Wat een drama. Ik heb wel eens rugpijn gehad maar dat was toch ander dan dit.

Het voelt alsof ik een klap met de zweep krijg en precies in het kuiltje rechts in je onderrug...oftewel je bekken :( Ik hoop echt dat het snel wegtrekt, maak me toch een beetje zorgen.

Ik ben hypermobiel (iets te lange banden, overstrek snel, heel lenig..dat werk) dus had eigenlijk gedacht dat ik heel vroeg BI zou krijgen, maar had eigenlijk nergens last van. Af en toe zere stuit en onderrug, maar ja, je bent zwanger en doet nog een hoop dus dat vond ik niet zo bijzonder. Dus zag dit niet echt aankomen. Had wel meer pijn in mn stuit de afgelopen week en had braaf een RSI melder op mn pc gezet, een die zegt dat je moet rondwandelen of oefeningen moet doen.

Maandag maar naar de huisarts, alleen 1 probleem. Ik heb geen idee hoe ik er ga komen. Kan mn man vragen mij te brengen, maar hoe kom ik terug...... Kan niet lopen of fietsen-vind mezelf wel erg zielig.....

Maar goed, genoeg geklaagd.

Vanmiddag met vrienden afgesproken. Gaan naar zon indoorspeelparadijs. Kunnen de kinderen lekker spelen. Ik installeer mijzelf op een bankje met een bak koffie. Gezellig. Die kids vinden het altijd fantastisch daar.

Oke lieve dames, fijn weekend nog.
xaar, wat enorm vervelend zeg!! pfff doe rustig aan meid!!! maak er een leuke middag van!!
Xaar beterschap!

Koe, 40 weken vandaag, dus de werpstand mag aan, doe maar morgen, kan ik zeker langskomen!

Cooper, verstandig naar de ha!

Joya wordt wakker en dus gaan we naar het ijs met buurjongetje en dus ik houd het wederom kort.

Lief trouwens hoe er laatst naar mijn twee knapperts werd gevraagd, nou mijn grootste heeft gisteren op de wc gepoept voor het eerst en heeft morgen een week geen luier mee om. Af en toe ongelukje, maar over het algemeen gaat het goed!!!

Zo trots op hem!

Kleine meid is heel vrolijk en gezellig weer, heeft haar eerste tand en dat hebben we geweten, tjonge als het bij elke tand zo gaat hebben we nog wat te stellen met die kleine krijspatrouille! Maar verder is het een klein toppertje!!

Groetjes Ukkie
Ukkie, ik hoop dat ik je morgen kan bellen dat je langs kan komen om onze kleine meid te komen bewonderen....

Wat een topper Jayden, goed dat ie zonder luier loopt zeg!! Hoop dat ik hem snel ff weer kan zien en natuurlijk jullie kleine meid ook!! Doe ze een dikke knuffel van mij!!
euh...koe wil je daarmee zeggen dat je bent"begonnen"? (vind ik altijd zo stom klinken)

@xaar ik zou echt contact opnemen met en cesrtherapeut. Ben ook hypermobiel zoals ze dat zeggen. Kan het je echt aanbevelen! De klachten die je omschrijft klinken me erg bekend in de horen en met bhv cesar ben ik er groten deels afgekomen. Je moet echt in de "ouwe wijven stand" (dus ook zittend je onderkleding aantrekken)

Heel veel sterkte en beterschap.
xaar is het geen bekkeninstabiliteit ofzo

koe ben je echt al begonnen
Koe, is vast nog niet begonnen, dan had ze me vast wel even op de hoogte gebracht (hoop ik) Ik denk dat ze zelf ook hoopt dat het morgen komt, maar ik heb wel steeds de 18e gezegd, dus wat dat betreft, mag het nog wel even wat langer duren, maar ik kan me voorstellen dat ze genoeg van heeft en nieuwsgierig aan het worden is. En hoe leuk ook, op den duur zit die buik wel heel erg in de weg, kan je niet meer slapen en is het psychisch gewoon tijd dat de kleine komt. En 1 tip, ga niet zitten wachten, maar plan gewoon nu elke dag iets leuks, zie je vanzelf of je er wel of niet aan toe komt, nog even uit eten, afspraak met vriendin, even op bezoek bij iemand, kortom houd je jezelf bezig!

Hoe dan ook, ik hoop nu snel je meid te bewonderen!

Groetjes Ukkie
Ha ha nee hoor ik ben niet begonnen ,Ukkie heeft gelijk dan had ze dat wel geweten!! Heb nu wel een beetje een branderig gevoel in de onderbuik maar goed ik zie wel!! heb al een paar x gehad dat ik dacht ohw zal het kleintje nu komen?? dusse ik wacht rustig af en ik zie wel wanneer ze echt bij ons wil komen!! Ik heb een paar x gedroomd dat het 12 januari was, dus dat is morge..... nou't mag van mij! Buik gaat giga in de weg zitten en slapen idd is waardeloos op het moment!! Maar toch geniet ik nog zeker wel van dat kleine wondertje in mijn buik... Ja zorg ook eigenlijk regelmatig dat ik wat te doen heb idd, afleiding! thuis zitten wachten dan duurt het alleen maar langer en is voor mij al helemaal geen optie, ha ha!!.... Het komt allemaal goed enne gewoon nog ff volhouden dan is ze bij ons............. meiden fijne dag!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven