Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gezellige dagen Jinster!! Klinkt leuk allemaal.

Hel, ik heb eerder een teen gebroken en daar is dus niets aan te doen. Je kan hem vasttapen aan de andere tenen zodat ie niet teveel belast wordt. Maar dat kleine teentje is zo;n raar aanhangsel bij mij, die vliegt een beetje in de lucht boven de andere tenen ha ha. Ik heb ruime schoenen aan (die replay's, kan ze nu legaal met reden aan ) en dan heb ik er weinig last van. Het neemt ook af qua pijn, dus mss toch gekneust ipv gebroken. Nouja, wat dan ook, niets aan te doen en geen leuke schoentjes aan. Maar dat is met dit weer toch niet mijn ding.

Ha ha, gisteren met zus en vriendin de plaatselijke kroeg in geweest (ik 34, zij beiden 38). Mijn zus ging even naar de wc en komt heel sip terug; stonden er 3 meisjes en zij vroeg of ze aan het wachten waren. Toen zeiden ze: Nee hoor MEVROUW, gaat u maar.

Ha ha ha, ze voelde zich heeeeel oud... zielig.

Nu een beetje moe, tja, moeders en de kroeg gaat niet meer samen hè?

Vanmorgen weer bij de kapper gezeten omdat ik het te donker vond. Hebben ze er extra highlights in gezet. Gratis. Beter.

Fijn weekend!!!

Cin, hoe gaat het met je? Sterkte daar hè! Hang in there!!!!
quote:Suze2 schreef op 08 januari 2009 @ 22:31:

Star, hebbie al wat besteld bij Utam? Die jurk die ik wilde is al uitverkocht... Heb ik maar een andere genomen . De Camille Embroidered Lace Dress is het geworden. Benieuwd hoe snel hij er is.

Morgen ff zo'n jruk voor J bestellen voor volgende winter...

Zitten we nu bij House in 5? Ik heb de 1e 4 van het seizoen dat nu komt. Zijn dat ze?

Weltrusten liefjes!

Mooooooooi! Ik heb nog niks besteld, eerst even buik afwachten enzo. Ken jij het merk trouwens, als in, weet je hoe het valt?

House 5 is afgelopen donderdag begonnen op SBS. De eerste vier weken hoef je dus niet te kijken
Jinny, onder Manolo draagsters is het hip je van je kleine teen te ontdoen

Amaal, je bent ook wel een kluns

Compu, ik had anders vorig jaar de Mol ontmaskerd

Arme CG met koude handjes.

Oeee Hel, Dick Bruna huis nog steeds leuk dus? Ga ik ook maar weer eens heen dan! Naturalis ben ik vorig jaar ook geweest, kan ik ook wel weer eens heen. Kind is gek op dino's. Rare druif.

Meiden lekker geschaatst vandaag? Jullie ook op de ijzers?

Succes met ontbijt Jinny, fijn weekend!
Amalia, dat heb ik ook eens gehad, mijn kleine teen gebroken. En nu blijft het gevoelig. Ik hoef hem maar iets te stoten en het breekt zo weer.

Jinny, mag ik niet mee ontbijten met jullie? Dat ziet er goed uit. Veel plezier.

Bam, gaat het een beetje met je?

Helenita, leuk het Dick Bruna huis. Dat moeten wij toch ook eens doen want Mr J is gek op Nijntje.

Cin, als je meeleest, ik hoop dat het goed met je gaat

Compu, ik ben er idd de 25e maar misschien kan ik op donderdag wel komen. Ik laat het je wel weten. En je zeurt niet hoor, oke een beetje dan geintje!

Star, hoe gaat het nu met Ceetje haar mondje? Trekt het allemaal een beetje mooi weg?

Suze, waar jij met het pontje overging, daar precies werkt M nu. Mooi uitzichtje he, om te werken! Kan niet missen dat jij daar langs bent gekomen.

Nou, we zijn net een half uur wezen sleeën, toen vond Jonathan het niet leuk meer want te koud (watje!!! ). Zat op de slee met dikke traanogen. En ik heb al gezien dat als we een eind gaan sleeën dat hij beter een achterzitje kan hebben (en een maillot aan onder zijn broek koukleum). Want hij bewaart moeilijk zijn evenwicht als het hard gaat. Hij vond het wel leuk op de slee, dat zou in de zomer moeten kunnen. Maar het was wel mooi hier vandaag zeg!

Ik heb vandaag Juud even gebeld maar die hebben allemaal griep behalve Mart. Dus die zijn nu aan het uitzieken.
Stressed is just desserts spelled backwards
Ceetje is een dramaqueen Mal, blijft af en toe heel dramatisch roepen dat haar lipje au doet en dat ze toch vooral een ijsje wil

Maar litteken ziet er goed uit, wordt vast nog wel minder.

Half uur buiten en zonder maillot is ook best lang Mal, ik was ook bevroren. Met maillot

Niet aan de schaats bij jullie?
Zo hier samen met naatieman en mn moeder geschaatst. Was echt super super leuk. Op een hele brede sloot van wel 30 km lang

Mn moeder wilde eerst eigenlijk niet, ze vond zich te oud ( wordt maandag 60 jaar) en was bang dat ze het niet kon enz enz. Maar ze ging toch mee en vond het helemaal geweldig, ik vond het echt leuk dat ze mee ging, lekker weer als vroeger. Haha muts dat ik er ben.

Jinny, het praten van Tobias gaat al een heel stuk beter! Alleen nog niet goed genoeg voor zn leeftijd en dus hebben we vanaf vorige week maandag logopedie. Ik ben benieuwd.

Ik ga even mn kleine ventje eten geven. Misschien vanavond nog even terug.

Toedeloe
anoniem_48453 wijzigde dit bericht op 11-01-2009 10:01
Reden: dussss
% gewijzigd
Leuk Naatie, ook nog koek en sopie gehaald?

Star, ik kan niet schaatsen. Mijn zussen moesten het me leren maar die vonden dat niet leuk om te doen. Ik heb het mezelf wel aan proberen te leren toen ik puber was, maar steeds als ik de slag te pakken kreeg ging het weer dooien .
Mal, koud man zonder maillot! Laurens heeft een skibroek over zijn spijkerbroek aan, en dikke laarzen waar ik die broek in stop. Die kinderen zitten ook maar stil op dat sleetje. Maar wel supergaaf hoor, zo in de sneeuw! Had je het sleetje opgehaald? Snel geregeld dan.

Slim van Ciara Star, dat ze een ijsje wil Laurens dan vandaag: Mama, ik heb honger (is zijn nwe zinnetje). Ik: oh, zal ik een banaan pakken. Laurens: Ehhh, nee, ik heb honger in een koekje.

Moest erg hard lachen, en het koekje was binnen ha ha!
Nwe kreet Mal, onder je tekst?
Hier vandaag ook ijspret voor de deur. Samen op de slee, helemaal schattig. Tot freule 1 een tand door de lip viel en freule 2 'dr handjes eraf vroren. Maar erg gezellig. Suus moet de plaatjes maar op de groep zetten, kan ik hier nog niet op (luiigeheid hoor...).
Och al die arme kinderen moeten het maar bekopen Tanden door de lip, bevroren handen. Maar DOOOOORRRRGAAN!

Ik ben ook zo hoor: ja jij doet die wanten uit, niet zo slim
Amalia, jij kroegtijgert X-D! Had je het laat gemaakt? En veel gedronken? Of was je saaie muts met spaatje? Ha ha ha

Zo, de schade viel best mee hoor. Jeetje had dus een bloedlippie maar das al weer helemaal over.

Hellus woont echt leuk! Super leuk huis en dat is nu dus nog veel leuker want ze woont gewoon op stand aan de ijsbaan! Ik zeg: gezellig op de koffie gaan als ze je vraagt. Als je geluk hebt bakt ze je ook nog een stickie toffi cake. Zeer prettige ervaring.

Avond al te saam verder!

Star, geen idee. Ik vond de prijs wel meevallen dus ik heb de gok genomen. Ik laat je weten hoe hij valt zodra hij binnen is. En als hij niet past roep ik het wel, wie weet past hij dan iemand anders hier .
quote:amalia schreef op 10 januari 2009 @ 20:45:

Mal, koud man zonder maillot! Laurens heeft een skibroek over zijn spijkerbroek aan, en dikke laarzen waar ik die broek in stop. Die kinderen zitten ook maar stil op dat sleetje. Maar wel supergaaf hoor, zo in de sneeuw! Had je het sleetje opgehaald? Snel geregeld dan.Ja, ik ga morgen even naar de Zeeman en dan koop ik gewoon een maillot voor Jonathan. Ik kijk ook wel even of ze daar skibroeken hebben. Het gaat deze week dooien maar er komt vast wel weer sneeuw deze winter. We hadden echt zo'n mazzel met die slee. Ik zag ze nu op internet staan voor 60 euro en wij hebben er maar 25 voor betaald. Nu hebben we een winkel gevonden die bijpassende zitjes hebben voor 10 euro dus die halen we ook nog op maandag.
Ja Mal, een zitje erbij is echt wel handig. Bij oma ook een slee, maar zonder zitje, maar Tobias is het dan snel zat. Hij kan niet leunen en moet zichzelf dan in evenwicht houden.

Ik ga zo naar mn moeder. Ze viert haar verjaardag. Ik heb allemaal slingers met 60 gekocht en ga zo het huis versieren ( ze wil er niks van weten, maar pech..haha )

Fijne dag allemaal vandaag!
Hmmm, voel me nu een beetje een ontaarde moeder. Heb op marktplaats nu ook een kek skibroekje gescoord met ruitjes. Nu hopen dat het wel weer gaat sneeuwen!

Ik krijg zo logees (schoonouders) ik weet nog niet of ze 1 of 2 nachten blijven, maar ik zal wel niet zoveel hier zijn.
quote:Maleficent schreef op 10 januari 2009 @ 20:23:

Leuk Naatie, ook nog koek en sopie gehaald?

Star, ik kan niet schaatsen. Mijn zussen moesten het me leren maar die vonden dat niet leuk om te doen. Ik heb het mezelf wel aan proberen te leren toen ik puber was, maar steeds als ik de slag te pakken kreeg ging het weer dooien [afbeelding].

Arme jij.

Ik kon het ooit wel, maar enkels zijn te zwak voor schaatsen die ik nu heb. Jammer wel. Volgende keer (over tig jaar ) maar nieuwe kopen.
Honger in een koekje

Suus, laat maar weten hoe jurkje zit. Ben jij mijn proefkonijn enzo

Gemene moeders. Bloedende, bevroren kinderen

Succes met schoonouders Mal
Ik denk dat het voor onze kids wel een ander verhaal wordt met het klimaat van nu, maar als je hele klas gaat schaatsen en jij kan het niet, dan is dat soms best kut. Maar ik ben volgens mij ook wel een hopeloos geval hoor.
Global warming, uh-uh. Mijn tenen zijn er globaal afgevroren ja

Da's wel lullig dan inderdaad als je de enige bent die het niet kan.
Star, had je mijn meel nog gehad?
Hahahaha grappig, check nu net mijn mail en wil komen posten dat je mail terug hebt

Lag gisteren alweer vroeg op bed
Mal, geen skibroeken bij Zeeman... ook niet bij de C&A en Hema. Mijn zus heeft er 4(!) jaar geleden een bij Villa Happ gekocht. Als je er een vindt hoor ik het graag!!! Ben nog voor Berend op zoek!

Ik heb inderdaad een slee van 50 euro en een zitje van 10 erbij. Maar die kan je dan wel inklappen, zeer handig en neemt weinig ruimte in. En er kunnen makkie 2 kinderen op.

Net nog even op het ijs geweest. Heel leuk. Echt een dorpje hier; allemaal bekenden. Gezellig! Lief is alleen (weer) ziek en droop van het zweet omdat hij koorts heeft. Anders waren we wel langer gebleven. Al kraakte het hier en daar wel.. ben ik weer niet zo'n held mee
Hier nog steeds erg hoestende moppies, arme schaapjes. Nog niet op het ijs geweest dus.

Amalia, bij H&M hadden ze volgens mij ook skibroeken.
Echt? Oh, daar ben ik niet geweest, zit hier niet in het dorp. GA meteen even online bekijken.
saaahaaai

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven