Jongensnamentopic
vrijdag 16 februari 2007 om 20:33
Gaat uw gang.
e-mail | redactievivaforum@gmail.com
vrijdag 9 januari 2009 om 10:54
Hoi!
Wij zoeken (nog steeds) naar een jongensnaam bij Pepijn. Ik denk op t moment sterk aan berend. Vind t een stoere naam die mooi bij pepijn past omdat t ook een oude naam is. Maar vriend vind t een onwijze kak naam.... Ik zie dat niet zo, wat vinden jullie?
Fabian vind ik niks. Ik zie zon Italiaanse vrouwenverslinder voor me.
Vooral Mauro en Samuel vind ik wel heel leuk!
Wij zoeken (nog steeds) naar een jongensnaam bij Pepijn. Ik denk op t moment sterk aan berend. Vind t een stoere naam die mooi bij pepijn past omdat t ook een oude naam is. Maar vriend vind t een onwijze kak naam.... Ik zie dat niet zo, wat vinden jullie?
Fabian vind ik niks. Ik zie zon Italiaanse vrouwenverslinder voor me.
Vooral Mauro en Samuel vind ik wel heel leuk!
vrijdag 9 januari 2009 om 13:22
vrijdag 9 januari 2009 om 17:04
vrijdag 9 januari 2009 om 19:33
Wat vind je dan van Myrdin bij Pepijn? Of Tycho, Viggo, Kai of Tristan?
Ik vind Berend best leuk, serieus, maar ik denk dat ik Arend nog leuker vind bij Pepijn als ik eerlijk ben.
Onze oudste dochter, Iris, zou ook Pepijn geheten hebben als ze een jongetje was. Blijf het een mooie naam vinden.
Ook mooi bij Pepijn zijn:
Simon
Timon of Tim
Joost
Rutmer
Ravi
Yanniek
Jesper
Ruben
Bastiaan
Carsten
Dinand
Espen
Freek
Ian
Lumen
Max of Mathieu of Marten
Hugo
Rens
Vince
Wisse
?
Misschien dat er iets voor je bij zit wat je leuk vindt?
Suc6
X
Ik vind Berend best leuk, serieus, maar ik denk dat ik Arend nog leuker vind bij Pepijn als ik eerlijk ben.
Onze oudste dochter, Iris, zou ook Pepijn geheten hebben als ze een jongetje was. Blijf het een mooie naam vinden.
Ook mooi bij Pepijn zijn:
Simon
Timon of Tim
Joost
Rutmer
Ravi
Yanniek
Jesper
Ruben
Bastiaan
Carsten
Dinand
Espen
Freek
Ian
Lumen
Max of Mathieu of Marten
Hugo
Rens
Vince
Wisse
?
Misschien dat er iets voor je bij zit wat je leuk vindt?
Suc6
X
vrijdag 9 januari 2009 om 20:18
quote:75twinkel schreef op 09 januari 2009 @ 10:54:
Ik ben juf en heb toevallig een Berend in de klas. Absoluut geen kakker! De kids noemen hem heel vaak 'beer', klinkt echt schattig vind ik, maar ook stoer.
Ik ben juf en heb toevallig een Berend in de klas. Absoluut geen kakker! De kids noemen hem heel vaak 'beer', klinkt echt schattig vind ik, maar ook stoer.
zaterdag 10 januari 2009 om 16:52
Maar Pepijn past past prima in het rijtje van Timo en Floortje toch ??
Ik ben zelf op zoek naar een niet heel veel voorkomende naam, ook niet te ongewoon en met 2 lettergrepen. Vandaar dat we op Pepijn kwamen.
Berend ben ik ook niet zo weg van. Julian vind ik ook leuk. En Timo ??
Wil je eigenlijk ook een naam met 2 lettergrepen of maakt dat niet uit ??
Misschien vind ik Floortje een tikje kak naast de namen die je veel hoort nu. Ala Desteny en Damian enz.......
Ik ben zelf op zoek naar een niet heel veel voorkomende naam, ook niet te ongewoon en met 2 lettergrepen. Vandaar dat we op Pepijn kwamen.
Berend ben ik ook niet zo weg van. Julian vind ik ook leuk. En Timo ??
Misschien vind ik Floortje een tikje kak naast de namen die je veel hoort nu. Ala Desteny en Damian enz.......
zaterdag 10 januari 2009 om 16:55
Sjors en Silvan vind ik te maar dat heb ik vaker als de namen met dezelfde letter beginnen. Meer een tweeling idee. Maar misschien komt dat nu door Sjors en Sjimmy
Tristan vind ik leuker !!
Bij Floortje had ik Ruben als jongens naam. Vind ik nog steeds leuk maar heb ondertussen andere assosiaties er mee.
Bij Floortje had ik Ruben als jongens naam. Vind ik nog steeds leuk maar heb ondertussen andere assosiaties er mee.
anoniem_32187 wijzigde dit bericht op 10-01-2009 16:57
Reden: spelfoutje
Reden: spelfoutje
% gewijzigd
zondag 11 januari 2009 om 19:21
Mag ik ook jullie hulp inroepen bij het verzinnen van een jongensnaam? Ik ben zwanger van onze eerste kind en ik vind het wel leuk om alvast wat over namen te zwijmelen. We hebben nu op ons lijstje de volgende namen staan:
Daan
Joep
Luuk
Stef
Zoals jullie zien, houden we dus van korte namen. Welke van deze namen vinden jullie het leukst? Of hebben jullie misschien nog andere leuke suggesties?
Daan
Joep
Luuk
Stef
Zoals jullie zien, houden we dus van korte namen. Welke van deze namen vinden jullie het leukst? Of hebben jullie misschien nog andere leuke suggesties?
zondag 11 januari 2009 om 19:57
[quote]Jojanneke1975 schreef op 11 januari 2009 @ 19:21:
Mag ik ook jullie hulp inroepen bij het verzinnen van een jongensnaam? Ik ben zwanger van onze eerste kind en ik vind het wel leuk om alvast wat over namen te zwijmelen. We hebben nu op ons lijstje de volgende namen staan:
Daan wel mooi maar te populair
Joep niet mooi voor een volwassen man
Luuk erg mooi
Stef niet mooi
Luuk het mooiste van jouw rijtje
suggesties
Stan
Stijn
Jorn
Jort
Twan
Joost
Teun
Tim
Lars
Ties
Cas
Bram
Vince
Mart
Mats
Mels
Gijs
zo iets ??
Luuk erg mooi
Stef niet mooi
suggesties
Stan
Stijn
Jorn
Jort
Twan
Joost
Teun
Tim
Lars
Ties
Cas
Bram
Vince
Mart
Mats
Mels
Gijs
zo iets ??
zondag 11 januari 2009 om 22:23
zondag 11 januari 2009 om 23:10
Je spreekt de naam uit als tie-jan, op zijn Nederlands dus. Althans daar ben ik vanuit gegaan, en gaan wij wel doen.
De naam is oorspronkelijk van Vietnamese afkomst. Ik wilde graag een naam die apart is en weinig voorkomt, maar niet direct exotisch, want moest wel passen bij een oer-Hollands jongetje.
De naam is oorspronkelijk van Vietnamese afkomst. Ik wilde graag een naam die apart is en weinig voorkomt, maar niet direct exotisch, want moest wel passen bij een oer-Hollands jongetje.
maandag 12 januari 2009 om 18:38
quote:Cejo schreef op 11 januari 2009 @ 19:57:
[quote][message=2556830,noline]Jojanneke1975 schreef op .
Luuk erg mooi
Stef niet mooi
suggesties
Stan
Stijn
Jorn
Jort
Twan
Joost
Teun
Tim
Lars
Ties
Cas
Bram
Vince
Mart
Mats
Mels
Gijs
zo iets ??
----
Dankjewel voor het meedenken!
Ik vond uit jouw lijstje Stan, Tim, Teun en Bram wel leuk. Mijn man vindt echter al deze namen niets. Pff, dit wordt nog wat
[quote][message=2556830,noline]Jojanneke1975 schreef op .
Luuk erg mooi
Stef niet mooi
suggesties
Stan
Stijn
Jorn
Jort
Twan
Joost
Teun
Tim
Lars
Ties
Cas
Bram
Vince
Mart
Mats
Mels
Gijs
zo iets ??
----
Dankjewel voor het meedenken!
Ik vond uit jouw lijstje Stan, Tim, Teun en Bram wel leuk. Mijn man vindt echter al deze namen niets. Pff, dit wordt nog wat
dinsdag 13 januari 2009 om 14:57
bedankt voor jullie reacties op een naam bij pepijn!
Julian vind ik niet zo, dat vind ik dan weer te kak, haha!
Zoyla, uit jouw lijstje hebben we Karsten (metK dus) , Bastiaan, Yannick en esper ook op onze lijst 9vaak net even anders geschreven dus)
Maar geen van allen echt dé naam.
Berend blijft de beste optie, met op stip Joris, Lander of Kasper.
Nou ja, we hebben nog n paar maanden de tijd gelukkig...
Julian vind ik niet zo, dat vind ik dan weer te kak, haha!
Zoyla, uit jouw lijstje hebben we Karsten (metK dus) , Bastiaan, Yannick en esper ook op onze lijst 9vaak net even anders geschreven dus)
Maar geen van allen echt dé naam.
Berend blijft de beste optie, met op stip Joris, Lander of Kasper.
Nou ja, we hebben nog n paar maanden de tijd gelukkig...