Theehuis

01-01-2009 00:46 5012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Whahaha, die Ceetje

Wat ik met Chica wel lastig vind: die zegt ook wat ze ziet. Zeker op straat. En stelt daar vragen over. Bijvoorbeeld: vrouw op straat die naast ons fiets van slot aan het halen is: Mama, die mevrouw is heel verdrietig! Waarom is ze dan verdrietig.

Ik kon wel door de grond zakken en zag dat die vrouw het hoorde en er door geraakt werd. Ze zag er ook echt heel verdrietig uit. Chica heel erg bezig met dat soort dingen en das wel eens confronterend en lastig. Wel goed dat ze dat zo door heeft, maar niet dat ze het heel hard roept..
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Tja, dat zijn kinderen. Die zijn eerlijk en soms is dat lastig voor wie erbij is, maar denk dat er maar weinig mensen zo'n kindje iets kwalijk nemen.
Ze zal het haar niet kwaalijk hebben genomen nee, maar het is wel pijnlijk.. Vond het naar voor die mevrouw.

Zo even lunchen met collega's. Heb ook gillende honger. krijg je van een goede discussie
Tony

En Star hysterisch Tja. Dat was al wel duidelijk...tss....

Hier vooral veel 'die meneer heeft een gekke baard' ' die mevrouw heeft gek haar' en 'kijk die meneer slaapt'(over onze stoere marokaanse buurjongen die heel nors naar beneden stond te kijken in de lift, verstopt in jas en met pet heel diep over zijn hoofd Hier moest ie dan wel weer om lachen )
Ik vond tattoo meneer die zichzelf had betekend nog wel de mooiste van Juna
Ja, dat was ook een goeie

Het ergste is alleen dat ze ook de neiging heeft om te roepen 'die meneer heeft een gekke snor, dat kán toch niet?' op een uiterst verontwaardigde toon... Soort van mini Hyacint
Whahahaha, die Juna

Dat doet Chica ook wel trouwens, dat van gekke baard, muts e.d. Gelukkig kunnen de meeste mensen er om lachen. Net als het hele dat is een meneer dus die heeft een piemel verhaal. Ze zegt ook wel eens die meneer over vrouwen trouwens
Laat je niet zo opnaaien door RR Inad

Stangen heet dat Star, en we keuvelen gezellig inmiddels heur
De verzoenende werking der bitterbal
Ik heb ook gewoon geen zin meer in dat topic

Nu gaat het weer door en dan denk ik, alles is al gezegd en bebitterbald en dan is t slus

Ik ga lekker Chica ophalen van kdv.

Ik heb duidelijk een Interessant Topic gemist, maar was met werk bezig. Heb je soms he . Ook geen zin om terug te lezen. Was druk, maar wel okee druk.

Kindervragen zijn leuk, maar soms vermoeiend. Zat tijdje geleden met vijfjarig jongetje in de auto, die wilde weten waarom we maar zo langzaam mochten op de snelweg (wegwerkzaamheden). Uitgelegd dat er mannetjes (ziejewel, die met die oranje pakken) aan de weg werken en dat we die anders ondersteboven rijden. Helaas zei jongetje bij thuiskomst tegen z'n moeder: 'mama, Erwt probeerde oranje mannetjes ondersteboven te rijden'. Aangezien mama en Erwt niet op al te goede voet stonden, vergde dat enige uitleg over de gevaren waaraan ik het kind blootgesteld had .

Eten zit/ligt/drijft in de pan, en man is irritant.
Peas on earth!
Wat doet Man dan?

Die van mij is naar gitaarles en niet irritant Eten is klaar en warm ik zo even op. Chica kijkt naar Assepoester.
Die van mij doet al 54 minuten over zijn eten.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
oh 55
Man heeft irritante gedrag alweer weggeknuffeld

Ik heb koude voeten. Tijd voor mijn FussSprudelBad
Peas on earth!
55 minuten? Wat had je voor iets verschrikkelijks gekookt dan?
om oranje mannetjes. Erwt had moeten zeggen 'ja, dat doe ik als ik autorijd, oranje mannetjes omver rijden. En als je niet oppast doe ik dat ook bij jou'. Had vast voor volledige medewerking gezorgd

Irritante mannen zijn irritant.

En wat heb je gekookt Vish? En waarom mág hij er in vredesnaam zolang over doen?

Cervixslijm is jakkes. Voor iedereen die zwanger wil worden: kijk in dat topic. En laat je man ook kijken, weet je zeker dat het niet meer wordt
Vinden jullie het echt zo goor?

De cervix dus. Niet mijn eten
Hij mag er zo lang over doen als hij wil, hoeft niet eens zijn bord leeg te eten maar na een half uur ga ik achter de computer zitten
Ik ging net als Eow open in , maar naarmate cyclus vorderde werd het smeriger.
Heeft Cervix gemist en hoopt dat vol te houden

Vish,
Lachen zeg al die kinderverhalen. Erwt die met moeder een heftig gesprek aan moet gaan over mannen in oranje pakken is ook hilarisch

Wat is er met lijm, klinkt heel ranzig en nog nooit van gehoord!
Wattisdat?
Peas on earth!
Hmmm ik weet nu wat het is. Herstel. Ik heb eigenlijk geen idee wát het precies is of wáár het precies zit, maar het ziet er wél ranzig uit.
Peas on earth!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven