Moderator - Kinderen
dinsdag 27 mei 2008 om 21:38
Een nieuw schoon moderatortopic
In dit topic kun je verzoekjes met betrekking tot de Kinderen-pijler doen.
Mbt het uitwisselen van mailadressen: dit forum heeft een vriendenfunctie. Door op het betreffende icoontje te klikken kun je iemand toevoegen als vriend. Als dat lukt, kun je elkaar berichten sturen. Door een communicatieprobleem tussen twee databases lukt dit echter niet bij iedereen.
Lukt het jou ook niet, dan wil ik je het volgende verzoeken: zowel degene die zijn mailadres doorgestuurd wil hebben, als degene die het mailadres wil ontvangen, stuurt een mailtje naar vivaangel4@gmail.com. Dit is de snelste en makkelijkste manier voor de angels om de mailadressen te achterhalen. Zeker als er naar meerdere mensen gemaild moet worden.
Uiteraard blijft het mogelijk hier mailuitwisselverzoekjes te plaatsen.
Hier kun je de (huis)regels nalezen om bijvoorbeeld te kijken wat er op het forum thuishoort en wat op het prikbord en wat wel en niet is toegestaan op het forum.
Op het vivaforum zijn LEDENSTOPS BINNEN TOPICS NIET TOEGESTAAN. Dit is een openbaar forum waar iedereen op ieder topic mag reageren en meeschrijven. Topics die toch een ledenstop hebben worden gesloten. Je kan dan een nieuw topic zonder ledenstop openen.
Mocht je een verzoek hebben dat je liever niet op dit topic plaatst, dan kun je mailen naar vivaangel4@gmail.com.
In dit topic kun je verzoekjes met betrekking tot de Kinderen-pijler doen.
Mbt het uitwisselen van mailadressen: dit forum heeft een vriendenfunctie. Door op het betreffende icoontje te klikken kun je iemand toevoegen als vriend. Als dat lukt, kun je elkaar berichten sturen. Door een communicatieprobleem tussen twee databases lukt dit echter niet bij iedereen.
Lukt het jou ook niet, dan wil ik je het volgende verzoeken: zowel degene die zijn mailadres doorgestuurd wil hebben, als degene die het mailadres wil ontvangen, stuurt een mailtje naar vivaangel4@gmail.com. Dit is de snelste en makkelijkste manier voor de angels om de mailadressen te achterhalen. Zeker als er naar meerdere mensen gemaild moet worden.
Uiteraard blijft het mogelijk hier mailuitwisselverzoekjes te plaatsen.
Hier kun je de (huis)regels nalezen om bijvoorbeeld te kijken wat er op het forum thuishoort en wat op het prikbord en wat wel en niet is toegestaan op het forum.
Op het vivaforum zijn LEDENSTOPS BINNEN TOPICS NIET TOEGESTAAN. Dit is een openbaar forum waar iedereen op ieder topic mag reageren en meeschrijven. Topics die toch een ledenstop hebben worden gesloten. Je kan dan een nieuw topic zonder ledenstop openen.
Mocht je een verzoek hebben dat je liever niet op dit topic plaatst, dan kun je mailen naar vivaangel4@gmail.com.
e-mail | redactievivaforum@gmail.com
vrijdag 9 januari 2009 om 22:46
quote:MevrouwtjeTheelepel schreef op 08 januari 2009 @ 11:35:
Beste Moderator,
Zou je mijn topic "hoe om te gaan met bevriend stel dat baby heeft verloren" a.u.b. willen verwijderen? Ik heb inmiddels genoeg advies gekregen en zou het naar vinden als het betreffende stel aan de hand van dit topic herkend wordt.
Alvast bedankt.Het topic is verwijderd.
Beste Moderator,
Zou je mijn topic "hoe om te gaan met bevriend stel dat baby heeft verloren" a.u.b. willen verwijderen? Ik heb inmiddels genoeg advies gekregen en zou het naar vinden als het betreffende stel aan de hand van dit topic herkend wordt.
Alvast bedankt.Het topic is verwijderd.
vrijdag 9 januari 2009 om 22:49
quote:zusenzo schreef op 09 januari 2009 @ 00:10:
Ik heb een aantal reacties geciteerd, omdat de TO alles aan het verwijderen was, ik vernam van Borodini dat dat niet mocht.
Ik kan dit niet terug vinden, maar indien dat zo is hoor ik het graag, voor nu laat ik ze wel staan omdat ze best nuttig kunnen zijn, mijn inziens voor toekomstige gastouders of juist vraagouders.Het is inderdaad niet echt de bedoeling om te quoten om reacties van een forummer te bewaren als je bang bent voor verwijdering door de forummer in kwestie.
Ik heb een aantal reacties geciteerd, omdat de TO alles aan het verwijderen was, ik vernam van Borodini dat dat niet mocht.
Ik kan dit niet terug vinden, maar indien dat zo is hoor ik het graag, voor nu laat ik ze wel staan omdat ze best nuttig kunnen zijn, mijn inziens voor toekomstige gastouders of juist vraagouders.Het is inderdaad niet echt de bedoeling om te quoten om reacties van een forummer te bewaren als je bang bent voor verwijdering door de forummer in kwestie.
vrijdag 9 januari 2009 om 22:50
quote:zusenzo schreef op 09 januari 2009 @ 11:18:
Kan mijn topic over sensorische integratie misschien verplaatst worden naar gezondheid, daar zakt hij niet zo snel en heb ik wellicht meer reacties. (sorry niet over nagedacht gisterenavond)Het topic is verplaatst.
Kan mijn topic over sensorische integratie misschien verplaatst worden naar gezondheid, daar zakt hij niet zo snel en heb ik wellicht meer reacties. (sorry niet over nagedacht gisterenavond)Het topic is verplaatst.
anoniem_37904 wijzigde dit bericht op 09-01-2009 22:51
Reden: t-tje vergeten
Reden: t-tje vergeten
% gewijzigd
vrijdag 9 januari 2009 om 22:53
quote:Bosbes schreef op 09 januari 2009 @ 11:27:
Hoi Angel,
Wil je mijn emailadres naar iemand toe sturen??
Mijn email adres moet naar Indian toe, uit t topic:
Juni 2009
Alvast bedankt groetjes BosbesDone.
Hoi Angel,
Wil je mijn emailadres naar iemand toe sturen??
Mijn email adres moet naar Indian toe, uit t topic:
Juni 2009
Alvast bedankt groetjes BosbesDone.
vrijdag 9 januari 2009 om 22:55
quote:Robijntje80 schreef op 09 januari 2009 @ 00:14:
Zou je aub mijn topic willen verwijderen
http://forum.viva.nl/forum/list_messages/37859
heb inmiddels genoeg naar mijn hoofd gesmeten gekregen.Ik zal het topic verwijderen.
Zou je aub mijn topic willen verwijderen
http://forum.viva.nl/forum/list_messages/37859
heb inmiddels genoeg naar mijn hoofd gesmeten gekregen.Ik zal het topic verwijderen.
zaterdag 10 januari 2009 om 11:18
Weten jullie mijn werktijden!? Hele dagen zit ik te lezen en te discussieren....kom ik terug van mijn werk is het (weer) weg!
Wordt soms zo moedeloos van die verzoekjes tot verwijderen als ze te veel aangevallen worden. kan niet eens meer bijlezen.
Angels, jullie doen goed werk....alleen soms iets te snel!
Wordt soms zo moedeloos van die verzoekjes tot verwijderen als ze te veel aangevallen worden. kan niet eens meer bijlezen.
Angels, jullie doen goed werk....alleen soms iets te snel!
dinsdag 13 januari 2009 om 20:49
Ring, dank je, ik ga even kijken (dat deed ik gister ook al, even kijken, maar toen wilde het forum helaas echt niet meewerken).
PrinsesOpDeErwt, ik heb gister de titel aangepast.
PrinsesOpDeErwt, ik heb gister de titel aangepast.
zaterdag 17 januari 2009 om 13:29
Angel zou jij het topic Trotse Tantes sticky willen maken? Nu moet ik een hele lijst met topictitels als Piezzerts(?), knutselclub, kakelende kippen. Mutsen en (o gruwel der gruwelen) hersteloperaties langs scrollen.
Dat bevestigd mij niet alleen in m'n geen-kinderwens maar doet de boel stevig op slot slaan. Van eenrichtingsverkeer naar een compleet in- en uitrij verbod zeg maar. En daar is Mr Nilsson niet zo blij mee (ik ook niet)
Dat bevestigd mij niet alleen in m'n geen-kinderwens maar doet de boel stevig op slot slaan. Van eenrichtingsverkeer naar een compleet in- en uitrij verbod zeg maar. En daar is Mr Nilsson niet zo blij mee (ik ook niet)
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
zaterdag 17 januari 2009 om 19:50
(Uh Angel? Joehoe! Het heeft wel haast hoor! Ik ben niet zo'n uitgebluste moeder die allang blij is dat er niet geneukt hoeft te worden. En er wordt hier in Villa Kakelbont ook niet geklust, dus ik snap dat je het belang van sex dan überhaupt niet inziet, maar ik zit er mooi mee....) Dusse, als je tijd hebt?
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
zaterdag 17 januari 2009 om 19:58
Hey pip, plaats het anders bij reizen ofzo (dat kunnen ze voorlopig wel vergeten )
of eten ( wat wil ze wel, en wat wil ze niet meer eten )
of maatschappij ( wil ik wel een kind in deze .. enz. )
Die pijlerts lopen allemaal niet zo hard als de beeb pijler
of eten ( wat wil ze wel, en wat wil ze niet meer eten )
of maatschappij ( wil ik wel een kind in deze .. enz. )
Die pijlerts lopen allemaal niet zo hard als de beeb pijler
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
zaterdag 17 januari 2009 om 20:14