December 2006

06-11-2007 20:07 8911 berichten
Alle reacties Link kopieren

hier kun je het vorige topic terugvinden
Falcon: ik heb het geluk dat mijn paps op dinsdag Timo wil opvangen na schooltijd. Qualitytime met opa. Ik vind het nu al leuk voor hem :-)

Op woensdag zal hij idd naar de bso `moeten'. T is een lange middag maar troost is dat ze zulke leuke activiteiten hebben en moeten hebben, die eisen worden steeds scherper. Dus die kids hebben het echt wel naar hun zin hoor. Ze doen meer met hem daar dan dat ik thuis zou doen denk :-)

Actief, tja ben ik altijd al wel geweest. Daarom voel ik me nu ook zo slecht nu ik zo veel stil zit. En vreet :-). Maar het scheelt dat vriend en ik echt samen opvoeden en behoefte hebben aan ruimte. Dus avonden dat hij er niet is lig ik vroeg op bed. Zo heb ik avonden dat ik weg wil wat meer energie. Nadeel is dat er perioden zijn dat we elkaar bijne niet zien. Maar dat neem ik op de koop toe. Hij tafel tennist en maakt muziek. Ik sport en ga wel eens de kroeg in. Ieder zijn ding.

Tesstan: ik koop nooit zo ver vooruit kleren altijd omdat ik bang ben dat het dan niet past. De groei kan soms zo snel gaan of zo lang stil staan. Maar Floortje had vorig jaar 80 en nu boven 92 en onder 86. Succes !!
Heel erg bedankt!

Mijn meisje heeft nu 80 en gaat zachtjes aan richting 86. Ik denk dat ik maar 92 doe.

Nogmaals bedankt! Ik ga lekker verder shoppen!
quote:Yora schreef op 14 januari 2009 @ 21:18:

Zeg mensen... ik heb een vreetbui maar Yora ligt te slapen... zou ik even naar de snackbar kunnen rennen? Vraag het RosieRo even
Gut, ik lijk nu wel de stalker, met mijn snelle antwoord - ik zag je toevallig in actieve onderwerpen. Echt.
Ik zou 98/104 doen, TT, anders kun je eind van de winter alsnog nieuw spul gaan kopen. Aan het begin sla je gewoon de mouwen om.
quote:Yora schreef op 14 januari 2009 @ 21:18:

Zeg mensen... ik heb een vreetbui maar Yora ligt te slapen... zou ik even naar de snackbar kunnen rennen?

Spelt een A4 op je buik en rug met je adres en dat je een kind in bed hebt liggen en dan kan dat best hoor

Ainne:

Pffffff, wie is nu de stalker??

Nou?

hè?

Jajaaa...

Knor:

Waaaaaaaaaar blijft je lap!?

Enne, Tess, ik zou ook voor 98 gaan

anoniem_6181 wijzigde dit bericht op 14-01-2009 21:36
Reden: vet gedrukt vergeten
% gewijzigd
hahaha Yora
ik zou ook 2 maten groter kopen. het ligt ook heel erg aan het figuur/bouw van je kind.. (figuur klinkt gelijk zo heftig). maar zoals nurse schrijft dat ze voor de broekband eerder een maat groter neemt, zakken hier echt alle broeken standaard af en zou ik niets kunnen zonder knoopsgatelastiek en ben ik juist blij dat een hoog water broek eindelijk blijft zitten om de kont...

heerlijk mette goed bericht, eindelijk, jullie hebben het verdiend.. Hopelijk blijft het nu heel lang rustig...

hier geen bso op woensdag straks, maar bedenk dat kinderen die op het kdv zitten op zich al wel gewend zijn aan dagen in een groep. Ik verwacht dat het verschil voor Renske veel minder groot zal zijn dan voor een kindje dat nog niet in groepen heeft gedraaid of hoogstens een paar uur peuterspeelzaal. maar misschien onderschat ik het ook wel.

en op die lange dagdelen kunnen ze vaak wel de leukere dingen doen en zijn de groepen vaak veel kleiner. het enige wat ik nu van andere moeders hoor, is dat woensdag vaak een standaard bij elkaar speelmiddag is en dan is BSO minder handig...

leuke foto's knorretje, wordt mooi!!

en hoe heeft iedereen de jurk van indian rose gezien?? Gefeliciteerd trouwens met jullie aanstaand huwelijk!!

tandarts, gewoon gaan falcon.. ik had de eerste keer bij 2 jaar (en toen dus een baby van 3 maanden) de afspraak gepland met de hele familie, dan konden manlief en ik de zorg voor de kinderen afwisselen. Vervolgens hadden ze ons allebei in een andere kamer ingepland. En de secretaresse kwam op de kinderen letten.. toen ik in de stoel lag (en manlief moest een foto, dus daarbij hadden ze de kinderen dus niet ingepland). ze denken waarschijnlijk best mee. Dus geen excuus om niet te gaan...

tinus, lekker he die auto.. Ik voelde me vanmorgen ook erg schuldig, maar ik had veel boodschappen nodig, casper is al flink verkouden en het miezerde.. Tja dan is de stilstaande auto erg verleidelijk boven de fiets...(10 min heen, en terug en zo ie zo het rondje over de markt)

wat eng ainne, met de auto, vooral remmen, brrr.. herinner ik het me goed, had je deze auto pas een paar jaar.. (of ben ik in de war met alle andere auto verhalen)

Joni weer beter??

maincoon, het blijft gedoe.. Tja, als je vaker een dag van te voren afbelt, kan ik me de reactie van de rijschool wel voorstellen, dan zitten ze steeds met gaten en dat is ook onhandig, maar het blijft wel heel vervelend. succes in ieder geval
Nurse; tuurlijk aankaarten. Maar t is ook een beetje wat je er mee wilt. Ik ben nu elke maandag bij de fysio de oefenzaal in om bekkenbodem te trainen zodat ik mij beter stabaliseer tijdens handelingen en daardoor minder last van bekken heb. Maar in princiepe als je de zware werkzaamheden achterwege laat en je bewegingen (zitten, staan, lopen, liggen) goed afwisseld kan je in princiepe niks voorgoed verknallen aan je bekken. T is er of is er niet en het gaat na de bevaling snel over of je hebt er langer last van. Als je nu verstandig er mee omgaat kan je het niet erger maken dan het is zeg maar.

Maar ik wil graag na de bevalling ook weer wat fitter zijn en sneller herstelt zijn vandaar dat ik dat trainen wel belangrijk vind. Zo heul verhaal :-)

Floortje haar pony moet nodig, Timo zijn te lange stekels blijven niet meer overeind zo lang zijn ze en ik wil weer wat vlotter. Heb nu een zeik kapsel......

Yora; Zou willen dat ik nu een snackar had om de hoek :-) Ik was al terug geweest met een frikandel speciaal. Hmmmmmmm

Tess Ik zou ook 98 doen.
Sannie, ja we gaan maandag ook hoor. H heeft een andere tandarts dan ik en is al (alleen) geweest, daarom ga ik met M.

M gaat nu drie dagen naar kdv, en staat voor een vierde dag op de wachtlijst. Hij is t.z.t. dus wel wat gewend, maar ik vroeg me af of juist naar school gaan weer zoveel anders/vermoeiender is voor een kind. Dank voor de tips over de woensdagmiddag, kan ik rekening mee houden tegen die tijd! Misschien juist op die dag vrij nemen ipv de maandag die ik nu heb
Flodder, heel verstandig die fysio, ik ga bij de volgende zw. chap zeker preventief oefeningen doen, en ook nagym etc. Wil niet weer anderhalf jaar later nog last hebben.

ps heb nog gereageerd bij het jongensnamentopic
Dankjewel Flodder voor je uitgebreide uitleg

Had t nog niet aangekaart bij de VK, wil niet te snel zeiken om iets zeg maar of dat ze het gaan afschuiven op mn drie zwangerschappen snel op elkaar.

Had t dr laast met ons mam over, en die had precies t zelfde al mij nu... nooit geweten... en die had dr zwangerschappen niet snel op elkaar dus misschien ben ik gewoon ´erfelijk belast´ (belgh, klinkt zo zwaar)

De laatste tijd heb ik er toch wel echt last van en ben een beetje bang om iets ´kapot´ te maken zeg maar, de pijn is namelijk nog wel te hebben dus doe ik gewoon door.

Nahja, ook een lang verhaal

Kan het trouwens een gewone bevalling in de weg staan?? (bekkenklachten)

xx

Ohja en Sannie:

Een riem gebruiken bij afzakkende broeken?

En de jurk is te zien op Hmbij algemene foto´s staat een link.
Sannie aan de ene kant begrijp ik de reactie ook wel. aan de andere kant heeft ze het druk dus dan denk ik niet dat ze moeite zal hebben om dat gat te vullen. Maar goed wat ik vooral vervelend vind is dat ik "met mijn hoofd tegen een muur loop" voor mijn gevoel. Maar goed daar komt de maatschappelijk werkster maandag voor aan huis hihi.

Tinus mijn huisarts had gelukkig niet zo iets van ik geef het op, maar meer zoiets van hier moet ik nog maar eens even mijn hoofd over gaan breken. Hij vind het volgens mij niet leuk dat ie niet weet wat er scheelt en mij dus nog niet gericht kan helpen en alleen aan symptoom bestrijding kan doen.
Nurse, je moet pijn niet negeren, het is wel een teken dat je rustiger aan moet doen! Al is het bij bekkenklachten soms niet te vermijden. Ik had op het laatst continu pijn, en dan is afwisseling heel goed, fietsen, zwemmen, niet teveel lopen, niet te lang zitten. Elke zw. schap is anders en dat je het nu hebt is misschien wel net zoiets als dat je bij de ene keer wel en de andere keer niet zo misselijk bent.

Ik was ook bang dat het de bevalling in de weg zou zitten, omdat ik niet op mijn rug kon liggen. Daarom wilde ik wel op een baarkruk. Maar op het moment ging het liggen prima (had dan ook snelle bevalling, maar dat heb jij wsch ook weer he). Het wordt een ander verhaal als bekken ontzet is ofzo, maar bekkenpijn alleen is niet erg voor de bevalling. Je moet oppassen met dingen en meiden tillen, altijd bekkenbodem aanspannen dan en onderbuik (kan dat nog?). Eigenlijk niet meer tillen...
Yora:

ik heb net die site bekeken waar die foto vanaf komt, maar

O H M Y G O D !!!!!!

Hoe kom je in hemelsnaam op zo'n site??????????? Djiezus!

Enneh, wat een goed initiatief van je om zo'n info avond te bezoeken! Ook al is het pas voor de lanhgere termijn, ik vind het al heel goed dat je erover nadenkt! Petje af!

En volgens mij kun je best wel wijn in kaasfondue doen, alleen moet de wijn wel een beetje koken om te verdampen...

Joeri en ik hebben vanaaf macaroni met eigengemaakte saus gegeten (vriendlief is aan het werk)

Bel ze ff op en vraag of ze alsjebliefalsjeblieft voor 1 keer kunnen bezorgen!

Nurse

fijn dat je je weer wat beter voelt! En fijn dat je ouders zo lekker dichtbij zijn, wij hebben het hier ook en dat is wel zo makkelijk! (moeten ze niet lang in Frankrijk zijn op vakantie hoor, maar goed als ze niet op vakantie zijn is het wel fijn!) En lekker dat de meiden lekker doorsliepen!

Ik ga vanaaf ook vroeg naar bed! (zeg ik al de hele week maar vanaaf ga ik het echt proberen!)

Tsja, hier dus wel gewone nachten tot nu toe.....Joeri slaapt altijd lekker door....nu maar hopen dat Smurfin dat ook gaat doen!

Ken dat wel die bijdehante opmerkingen.... Joeri vanaaf: Nee!!! (schreeuwend) mag nie! Joeri doen. Nee mama! (en ga zo maar door....) Errug leuk af en toe...zucht....

Tja Nurse...ik zag een aantal maanden terug een vrouw lopen die zwanger was en gewoon aan het roken (op straat) dat vinnik ook niet kunnen...

Ben heeeel flink aan het typen!

Marloes

Foto''s zijn geplaatst! Joeri is gelukkig weer beter, hij had vandaag alweer praatjes voor 10! Nee mama, mag niet!

Hij had maandag echt een hangdag en gister een huildag. Maandag heeft hij over de hele dag anderhalf beschuitje met boter en suiker gegeten en omdat hij niet wilde drinken heb ik hem een flesje gegeven (die die al denk ik een jaar niet gebruikt heeft!) en toen ging er wel wat vocht in gelukkig.

Gister at hij wel een boterham s'ochtends en een banaan maar verder op de dag niets meer. Wel weer goed gedronken uit een beker. Gister had hij waterdiaree en vandaag weer gewoon normaal. gelukkig maar!

Fijn dat Justin en Amber vandaag weer koortsvrij waren! Hmm...bronchitis...balen! Hopelijk helpt het kuurtje snel!

Hmm....raar dat Justin niet naar school wilde maar ja, ik zou het thuis ook leuker vinden hoor! Ja, morgen weer naar school, zou ik ook hebben gezegd! En jeetje, Amber nog lekker aan het slapen, lekker hoor!

Mette

raar he dat je als ex-kindertehuis-kind geen kindje mag adopteren! Maar wel lief dat je ouders aan pleegkindjes hebben gedaan, vind ik echt super als mensen dat kunnen en doen. Ik zou het zelf denk ik niet kunnen, ben daar denk ik te ongeduldig voor......

Zijn jij en Tris eigenlijk getrouwd?

Ben zooooo blij voor jullie dat het allemaal zulk positief nieuws was!!! Dikke dikke dikke knuf voor alle spanning di jullie hebben gehad!!!

Mainecoon

nou ja zeg....recept voor glijmiddel??? En jij maar denken dat je opnieuw gehecht moet worden!

En wat goed van Davina dat ze op het potje geplast heeft en nog zo bewust!

floddertje

rustig aan doen hoor!!! Knuf!

BuikJE? Zie hangmoeders....smurfin schopt mijn rechterrib al beurs en ik kan af en toe niet meer bukken als ze raar ligt, maar gaat verder wel lekker hoor! En jij?

Ik herken die moeie buiken wel....Heb ook harde buiken op rare momenten (als ik net opsta of net uit de auto kom) met dan echt ff stilstaan om bij te komen...oh en wat klinkt dat lekker lang vrij!!!

Vanaf 10 feb heb ik verlof en ik ga lekker niet aan gym doen heb ik besloten! Weet nog wel hoe het moet....hoop ik....

Jeetj wat goed van Floortje zo'n lange zin!

Falcon

ook jij rustig aan doen hoor! Niet te snel na je ziekzijn weer beginnen! Knuf voor jou en M.

Voel me ook wel minder moe nu en de verbouwing loopt lekker dus ik zit nu ook weer wat lekkerder in mijn velletje ja! Goed opgemerkt!

Joeri leek in het begin echt heeeeeel erg op vriendlief en begint nu wel steeds meer op mij te lijken, erg grappig ja, helaas ook mijn karakter! Fijn dat je zusje weer terug is! Fijn als je elkaar na zo lange tijd weer ziet en je haar weer elke week (of elke dag) kunt zien!!!

a1mee

ik wilde het wel weten waar we naar keken en het is nog ranziger dan je je kunt voorstellen!

Beterschap voor Kaya!!! En jij ook beterschap met het flesweigeren van Yahnoa!!! Wat vervelend lijkt me dat! Dwangvoeden lijkt me ook niets nee....pakt hij wel eventueel de rijstebloem van een lepeltje?

Oh wat lief dat hij dat doekje zo geweldig vindt! Ik wilde dat Joeri ook zo'n doekje zo lekker vond maar nee, meneer doet het met Robijnbeertjes....(hij heeft er 5 en er zijn er al 4 neusloos......)

Oef

hahaha! Ik wil wel een foto zien van Brian die staand op zijn potje aan het plassen is!

Ainne

goed dat je een stalker hebt! Tis ook veel te gezellig om je hier niet meer te laten zien!

En wat goed van Aimee!!! Yeah!!! heerlijk weer die waggelstapjes!!! Ik zag van de week weer filmpjes van Joeri toen hij net liep en kroop en dat is toch wel weer heel vertederend....

Balen van je auto zeg! En wat klinkt het gevaarlijk dat je wiel er zo afloopt! Blij dat jij er niet in zat! Ik zou denk ik ook gaan zoeken naar een ander bakkie, zou mijn kids er niet meer in durven vervoeren!

Hmmm....hier hoeven we bijna nooit uit bed voor Joeri....ja, de afgelopen nachten wel toen hij ziek was maar normaal gesproken slaapt hij van savonds tot sochtends.....nu maar hopen dat smurfin dat van haar grote broer gaat overnemen!

Joni

Dank voor het recept!!! Ben gek op kaasfondue! Vind zelfs die goedkope van de Dirk lekker!

Leuk dat Eize al begint te draaien, jeeminee wat gaat het toch allemaal snel!

En wat goed van Boyd dat hij poep zegt en zelf een luier pakt! Joeri zei het ook altijd maar tot voor een paar maanden zegt hij helemaal niets meer en als ik dan vraag of hij gepoept heeft zegt hij neehee, mama... (erg he?)

Tinus

tijd over? Tja, dat is een luxeprobleem! Jammer dat je gen geld over hebt! Dan zou je in je tijd over kunnen shoppen! Altijd leuk tijdverdrijf!

Jep....de H E L E bovenverdieping.....wat een klus! Nooit meer tijdenzs een zwangerschap! (het blijft bij 2 kids dus dat kan ik wel roepen!) Foto is ook een toevalstreffer van vriendlief, maar wel een hele leuke foto geworden! (alleen heeft ie een vies bekkie op de foto, was nog leuker geweest als hij schoon was...)

Balen van Manu van vanaaf...ik herken dat wel Joeri kan ook zo uit zijn plaatje gaan als hij moe is, of hij wordt heeeeeel druk...

Geduld is een schone zaak!!!!

Tesstan

tja, Joeri heeft een gevarieerde maat... het een past hij 86 nog (niet veel meer) en hij heeft ook al dingen in maat 98-104 aan..... (shirtjes)
Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
sjees he, ik probeer bij te benen, moeten jullie niet opeens als een gek gaan posten!
en nu zijn jullie stil????? wasdahnu?

Nursie:

neem je klachten wel serieus... ik ben ook iemand die wel etegen een beetje pijn kan en gewoon doorgaat, maar zorg dat je inderdaad zoals Falcon zegt niet te lang zit, niet et lang staatm, niet te lang loopt, en niet te zwaar tilt (beetje moeilijk hier met Joeri) Als we de ruimte zouden hebben had ik een Ikea (komt ze weer met haar Ikea) kruk gekocht, zo'n houten, zodat Joeri zelf zijn commode op en af kan klimmen, zou wel heel veel schelen. We hebben er in de badkamer al een staan voor het handenwassen, wel zo makkelijk! Dingen zijn 10 euro en massief hout, en makkelijk te schilderen eventueel
Foto van 1 van de neusloze beren:

Foto van Joeri met brood met nutella:

foto van zieke Joeri van afgelopen maandag:

Falcon, ik ben uiteindelijk ook op de baarkruk bevallen en ik vond het heerlijk! Ik denk dat het dit keer ook weer de baarkruk wordt, helpt de zwaartekracht mooi ook weer een handje mee hoop ik!
nou, jullie zijn stil!!! Ik ga naarbed, wekker gaat weer 5 uur! En moet dus naar de tandarts om 12 uur en vriendlief is zo thuis! (moet nog even de vaat doen)
Zohee, dat is veel tekst Knor!

Ik heb niet zo duidelijk geschreven: ik wilde op een baarkruk bevallen maar dat is niet gebeurd omdat het allemaal zo snel ging.

Nu naar bed, welterusten!
knorretje, heerlijk een lang verhaal..

yora, helemaal weer vergeten te reageren.. leuk als je pleegouder zou willen worden, super.. een collega is ook bezoekvrijwilliger voor een client bij ons. sommige mensen hebben zo weinig. enerzijds zou ik het ook wel willen, maar als ik nu al zie, ik ben gewoon de komende 2 maanden geen weekend vrij.. HOE MOET HET ER NOG BIJ...

nurse, broekriemen hebben we al hoor, maar het wordt al zo'n dikke bulk broek. en dan kies ik al smalle modellen, met knoopsgat elastiek.. (en bretels bij een meisje, en dat is ook al niet handig voor de zelfredzaamheid) ach, als ze mijn bouw heeft gaat het (helaas) wel over over een jaar of 10-15...

ja die ikea krukken zijn ideaal!! (ikea is gewoon ideaal..)
Ja ik wilde ook op de baarkruk... maar die verloskundige was al blij dat ze haar tas bij zich had en die kruk was totaal onnodig hier...

En ik ben hier al de hele dag zo nutteloos aan het zijn... het is gewoon een beetje zielig... ik vind het wel weer een ontzettende gezellige roze lap

En als ik die mooie bolle buik weer zie dan denk ik... ik wil oooohoohooohoooohooooohoook
Zo, was het gezellig gisteren!!

heb geen tijd om te reageren nu want moet zo weer werken...

Justin zit weer op school en het was goed gegaan vanmorgen.

Ik heb net voor ons tweetjes voor zaterdag een hotelovernachting geboek voor zaterdag! Is mijn kerstcadeautje (via het werk kregen we een tinteling, daarmee kun je zelf iets uitzoeken.)

De kids gaan naar opa en oma en zondag gaan we dan samen nog op verlaat kraambezoek bij een nicht van H (kind is al 3,5 maand).

Morgen hopelijk weer meer tijd
He meiden,

Ik hou het even kort, heb wel bijgelezen maar het is zo veel!

Ik was al een aantal dagen niet zo lekker met heel veel harde buiken. Dacht dat het aan de spanning rondom de uitslag van m'n moeder lag. Maar gisteravond nog steeds dus maar even m'n plas weggebracht naar de huisarts vanmorgen en idd een urineweginfectie.

Kan na vieren m'n abkuur ophalen, voel me ook echt zieker worden. Blehh, hoop dat het snel aanslaat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven