Napraattopic 76

28-01-2017 12:10 3339 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Phaedra__ schreef op 02 februari 2017 @ 14:12:

[...]

Het is een afdruk/opspan wijze.

http://xpozer.com/Dat ziet er op zich goed uit Phae! Ik heb hem even bij mijn favorieten gezet.
quote:Renaissance schreef op 02 februari 2017 @ 14:28:

[...]

Dat ziet er op zich goed uit Phae! Ik heb hem even bij mijn favorieten gezet.Xpozer hebben ze ook bij de HEMA.
quote:watdachtjehiervan schreef op 02 februari 2017 @ 14:31:

[...]

Xpozer hebben ze ook bij de HEMA.Dan ga ik daar ook een keertje kijken. Da's handig.
quote:JoostIsAndersGeaard schreef op 02 februari 2017 @ 14:25:

[...]

Zie je meestal alleen bij bejaarden, van die bordjes die rechtop staan.En bij Disneyfans.
Ik vind het ook niet uitzien, die vitrinekast voor het raam. Ookal komen er binnenkort andere frutsels in. Maarja ik hou sowieso niet van vitrinekasten, of van frutsels.
quote:Katalina schreef op 02 februari 2017 @ 14:53:

Ik vind het ook niet uitzien, die vitrinekast voor het raam. Ookal komen er binnenkort andere frutsels in. Maarja ik hou sowieso niet van vitrinekasten, of van frutsels.Een mooie vitrinekast in een niet te volle kamer, hoeft niet zo'n probleem te zijn. Maar voor dat raam vind ik ook echt bizar.
Oh dear, how sad, never mind.
quote:watdachtjehiervan schreef op 02 februari 2017 @ 14:31:

[...]

Xpozer hebben ze ook bij de HEMA.De Hema verneukt altijd mijn foto's. Ik laat echt nooit meer wat afdrukken.
quote:Katalina schreef op 02 februari 2017 @ 14:53:

Ik vind het ook niet uitzien, die vitrinekast voor het raam. Ookal komen er binnenkort andere frutsels in. Maarja ik hou sowieso niet van vitrinekasten, of van frutsels.Dat is vast vanuit de hysterische behoefte van nagenoeg heel Nederland om te zorgen dat er niemand naar binnen kan kijken.
quote:Renaissance schreef op 02 februari 2017 @ 13:52:

[...]

Als ik dat zou doen zou het er ongeveer zo uit gaan zien:

[afbeelding]
quote:Phaedra__ schreef op 02 februari 2017 @ 15:01:

[...]

Dat is vast vanuit de hysterische behoefte van nagenoeg heel Nederland om te zorgen dat er niemand naar binnen kan kijken.

Zou goed kunnen.

Of zodat de mensen buiten ook kunnen meegenieten van de prachtige Disney collectie.

Ik zou een mooie, grote, volle plant voor dat raam poefen, paar planken aan de nog op te vullen muur met daarop het Disney gedoe en klaar is Kees.
quote:Katalina schreef op 02 februari 2017 @ 15:08:

[...]

Zou goed kunnen.

Of zodat de mensen buiten ook kunnen meegenieten van de prachtige Disney collectie.

Ik zou een mooie, grote, volle plant voor dat raam poefen, paar planken aan de nog op te vullen muur met daarop het Disney gedoe en klaar is Kees.Gewoon niks voor dat raam.
Oja, ik ben op zoek naar een lichte (houten) betaalbare luxaflex. Iemand nog tips waar te kijken?
quote:JoostIsAndersGeaard schreef op 02 februari 2017 @ 15:09:

[...]

Gewoon niks voor dat raam.Ik ook niet. Ik zette heel vroeger wel babyzoon met kinderstoel en al zo voor het raam

[...]

Dat is vast vanuit de hysterische behoefte van nagenoeg heel Nederland om te zorgen dat er niemand naar binnen kan kijken.Daar hebben ze overgordijnen voor uitgevonden.

[...]

Gewoon niks voor dat raam.

+1

Komt er lekker veel natuurlijk licht binnen.
quote:Phaedra__ schreef op 02 februari 2017 @ 15:11:

Oja, ik ben op zoek naar een lichte (houten) betaalbare luxaflex. Iemand nog tips waar te kijken?nee
quote:Phaedra__ schreef op 02 februari 2017 @ 15:11:

Oja, ik ben op zoek naar een lichte (houten) betaalbare luxaflex. Iemand nog tips waar te kijken?www.luxaflex.nl

[...]

Gewoon niks voor dat raam.Ja oké bij mij zou ik er ook niks voor zetten maar als er dan persé iets voor moet zou ik dus voor een mooie plant kiezen i.p.v. een vitrinekast.
quote:Hayek schreef op 02 februari 2017 @ 15:16:

[...]

www.luxaflex.nlNep natuurlijk.
quote:Phaedra__ schreef op 02 februari 2017 @ 15:19:

[...]

Nep natuurlijk.Jij bent écht gierig!
quote:Phaedra__ schreef op 02 februari 2017 @ 15:12:

[...]

Ik ook niet. Ik zette heel vroeger wel babyzoon met kinderstoel en al zo voor het raam Die showen voor de buurt ipv je kerstservies
quote:JoostIsAndersGeaard schreef op 02 februari 2017 @ 15:22:

[...]

Die showen voor de buurt ipv je kerstservies Haha nee, ik woonde toen ergens aan het einde van de wereld en zag alleen ver in de verte af en toe een auto voorbij komen.

[...]

Dat is vast vanuit de hysterische behoefte van nagenoeg heel Nederland om te zorgen dat er niemand naar binnen kan kijken.Dat verschilt per regio en ik vermoed dat het aan het geloof ligt. In van oudsher katholieke gebieden viel mij op dat de vitrage dicht is. Biblebelt kijk je dwars door het huis de tuin in. Mijn Poolse vriendje was daar stomverbaasd over.
quote:Hayek schreef op 02 februari 2017 @ 15:21:

[...]

Jij bent écht gierig!

Nee man, gewoon niet genoeg geld.

Maar door jou zag ik een hele mooie echten dat komt natuurlijk nooit meer goed nu.
quote:JoostIsAndersGeaard schreef op 02 februari 2017 @ 15:25:

[...]

Dat verschilt per regio en ik vermoed dat het aan het geloof ligt. In van oudsher katholieke gebieden viel mij op dat de vitrage dicht is. Biblebelt kijk je dwars door het huis de tuin in. Mijn Poolse vriendje was daar stomverbaasd over.

Hier gewoon binnenstad en alleen maar dichte ramen.

Lief doet het hier ook altijd gelijk dicht.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven