Het Stamcafé XVIII
donderdag 9 februari 2017 om 19:55
donderdag 9 februari 2017 om 20:01
Wij hadden vandaag spinazie pasta pesto. Man blieft nog steeds geen vegetarisch dus die kreeg er wederom een gehaktbal bij (ik had gisteren een vooruitziende blik). Helaas zat er dit keer geen feta door, want die is zoek. God mag weten waar ik het gelaten heb, vanmiddag was ie er nog. Deze post dus maar even bookmarken, voor als het binnenkort vreselijk gaat stinken in huis.
vrijdag 10 februari 2017 om 11:49
Hmmmm, die wind klinkt niet fijn. Maar toch maar gaan lopen, ik heb immers afgesproken.
Wilde eigenlijk ook bepaalde foto's gaan maken, omdat zon voorspeld was. Maar het is grijs en grauw, dus dat gaat niet door helaas. En dan vanavond een lekker bord zelfgemaakte pasta bolognese, heerlijk "na een winterwandeling" eten.
Wilde eigenlijk ook bepaalde foto's gaan maken, omdat zon voorspeld was. Maar het is grijs en grauw, dus dat gaat niet door helaas. En dan vanavond een lekker bord zelfgemaakte pasta bolognese, heerlijk "na een winterwandeling" eten.
vrijdag 10 februari 2017 om 11:50
quote:yasmijn schreef op 10 februari 2017 @ 11:41:
De oostenwind is zo gemeen. Ik heb vandaag vrij genomen en ga echt de deur niet uit.
Was gisteravond in de stad eten met zoon en zijn vriendin. Echt te koud toen ik naar huis ging. De gevoelstemperatuur was -15 ofzo met die gemene wind Je moet ook op een terras gaan waar de heaters aan zijn......
De oostenwind is zo gemeen. Ik heb vandaag vrij genomen en ga echt de deur niet uit.
Was gisteravond in de stad eten met zoon en zijn vriendin. Echt te koud toen ik naar huis ging. De gevoelstemperatuur was -15 ofzo met die gemene wind Je moet ook op een terras gaan waar de heaters aan zijn......
vrijdag 10 februari 2017 om 12:28