Napraattopic 77

07-02-2017 18:08 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Wel teruggelezen (wegens werkontwijkend gedrag ).

Misschien moet ik toch maar plaatjesplakrechten aanvragen. En dan volgende week vrijdag aan het begin van de avond een spiegel ophangen.
quote:doornroosje9 schreef op 11 februari 2017 @ 11:52:

[...]

Ten eerste heb ik hier een voorraad voor een jaar of 10 liggen.

Ten tweede, Nederland is vlakbij. Het hek gaat op slot tegen die tijd.
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 11 februari 2017 @ 11:53:

[...]

Het hek gaat op slot tegen die tijd.Er is vast wel iemand die mij wil helpen met smokkelen.
Life is short. Eat dessert first.
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 11 februari 2017 @ 11:53:

[...]

Het hek gaat op slot tegen die tijd.Of we bouwen, naar goed modern gebruik, een muur tussen Nederland en dat-land-dat-niet-echt-een-land-is.
quote:ThunderassMan schreef op 11 februari 2017 @ 11:58:

[...]

Of we bouwen, naar goed modern gebruik, een muur tussen Nederland en dat-land-dat-niet-echt-een-land-is.En dat afvoerputje van Nederland zal de rekening betalen
quote:YellowDiamond schreef op 11 februari 2017 @ 12:01:

[...]

En dat afvoerputje van Nederland zal de rekening betalen Precies. Dát zal ze leren.
quote:doornroosje9 schreef op 11 februari 2017 @ 09:47:

[...]

Dit vind ik ook enorm veroordelend. En dat is niet de eerste keer dat ik je dat zie doen.

Je wil dat mensen veranderen? Waarom dan niet bij jezelf beginnen?

Die linkjes, totaal geen probleem mee, maar het afzeiken van de forummers hier, dat begint wel vervelend te worden.

Maar als @Irish dat niet meer zou doen, dan wordt er evengoed nog afgezeken toch?

Vlgs mij is dat juist haar punt.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Ik zit me al de hele tijd af te vragen hoe dat nou werkt. Je vindt zelf niemand leuk, je vertelt iedereen hoe stom hun humor is, hoe verrot hun karakter is, hoe fout ze het zien, hoe onaardig dat ze zijn, hoe stom dat ze posten en dan denk je echt " waarom vindt niemand mij nou leuk, want ik ben toch echt de allerleukste, hoe kan dat nou toch ? " ??

Ik kan daar met mijn pet niet bij.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:simbalabimba schreef op 11 februari 2017 @ 12:06:

[...]

Maar als @Irish dat niet meer zou doen, dan wordt er evengoed nog afgezeken toch?

Vlgs mij is dat juist haar punt.Ja maar dat is anders dat moet je niet als afzeiken,groepsgedrag,meelopen etc zien dat zijn mensen die heel toevallig dezelfde menig hebben..
quote:blijfgewoonbianca schreef op 11 februari 2017 @ 12:07:

Ik zit me al de hele tijd af te vragen hoe dat nou werkt. Je vindt zelf niemand leuk, je vertelt iedereen hoe stom hun humor is, hoe verrot hun karakter is, hoe fout ze het zien, hoe onaardig dat ze zijn, hoe stom dat ze posten en dan denk je echt " waarom vindt niemand mij nou leuk, want ik ben toch echt de allerleukste, hoe kan dat nou toch ? " ??

Ik kan daar met mijn pet niet bij.pieppiepallo

[...]

Vlgs mij is dat juist haar punt.ach welnee, haar punt is dat ze denkt dat ze er niet bij hoort en dus moet ze ageren tegen iedereen die meer aandacht krijgt dan hij/zij. Dan kan ze zichzelf voorhouden dat zij er niet bij hoort omdat zij tenminste niet stom is.
quote:S-Meds schreef op 11 februari 2017 @ 12:12:

[...]

pieppiepallo]
als je maar hard genoeg roept dat de hele wereld gek is dan misschien ergens ga je geloven dat jij het dan tenminste niet bent
quote:blijfgewoonbianca schreef op 11 februari 2017 @ 12:07:

Ik kan daar met mijn pet niet bij.

Lé-zen.

Sommige mensen luisteren wel (wie dat zijn is me een raadsel) en leren de Wijze les en Geniale inzichten van ZijDieNietRoddeltEnVeroordeeldEnAndersEnNieuweGeneratie is.

Echt, uit de goedheid van het hart wereldforumverbeteren. Zodat de leuke persoonlijkheid afstraalt en overslaat.

En als je het na deze uitleg nóg niet snapt dan moet je maar eens de interesse opbrengen in een ander mens en alle linkjes openen en daar songtekstanalyses op loslaten. Want dat is het probleem met jullie oude garde die niets willen veranderen; jullie snappen gewoon niet dat je ook ánders, béter, véél aardiger enz kunt communiceren. Zónder te oordelen over anderen, zónder te roddelen over ál diegenen die het Helemaal Fout doen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 11 februari 2017 @ 12:16:

[...]

[afbeelding]]
quote:feow schreef op 11 februari 2017 @ 12:16:

[...]

Lé-zen.

Sommige mensen luisteren wel (wie dat zijn is me een raadsel) en leren de Wijze les en Geniale inzichten van ZijDieNietRoddeltEnVeroordeeldEnAndersEnNieuweGeneratie is.

Echt, uit de goedheid van het hart wereldforumverbeteren. Zodat de leuke persoonlijkheid afstraalt en overslaat.

En als je het na deze uitleg nóg niet snapt dan moet je maar eens de interesse opbrengen in een ander mens en alle linkjes openen en daar songtekstanalyses op loslaten. Want dat is het probleem met jullie oude garde die niets willen veranderen; jullie snappen gewoon niet dat je ook ánders, béter, véél aardiger enz kunt communiceren. Zónder te oordelen over anderen, zónder te roddelen over ál diegenen die het Helemaal Fout doen.ppa

[...]

Vlgs mij is dat juist haar punt.Ja, dat is ook zo, maar als je heel hard roept dat niemand een ander mag afzeiken en het dan zelf ook doet? Dat vind ik een beetje vreemd.
quote:feow schreef op 11 februari 2017 @ 12:16:

[...]

Lé-zen.

En als je het na deze uitleg nóg niet snapt dan moet je maar eens de interesse opbrengen in een ander mens en alle linkjes openen en daar songtekstanalyses op loslaten. Want dat is het probleem met jullie oude garde die niets willen veranderen; jullie snappen gewoon niet dat je ook ánders, béter, véél aardiger enz kunt communiceren. Zónder te oordelen over anderen, zónder te roddelen over ál diegenen die het Helemaal Fout doen.Ik denk dat ik hier te oud voor ben.
quote:doornroosje9 schreef op 11 februari 2017 @ 12:21:

[...]

Ja, dat is ook zo, maar als je heel hard roept dat niemand een ander mag afzeiken en het dan zelf ook doet? Dat vind ik een beetje vreemd.ppa
quote:blijfgewoonbianca schreef op 11 februari 2017 @ 12:22:

[...]

Ik denk dat ik hier te oud voor ben.generatiekloofje, heb ik ook altijd met feow. het had toch je kleinkind kenne weze
quote:doornroosje9 schreef op 11 februari 2017 @ 12:21:

[...]

Ja, dat is ook zo, maar als je heel hard roept dat niemand een ander mag afzeiken en het dan zelf ook doet? Dat vind ik een beetje vreemd.

Hetzelfde gebeurde in de Kitler topics een tijdje geleden. Daar kwam ze dan ook binnenvallen om maar te blijven herhalen hoe vervelend we wel niet waren met al die meme's en andere onzin die we daar postten.

Komt nogal dwingend over, zeker als er herhaling op herhaling is. Wat mij betreft ben je dan niet zozeer je normen en waarden aan het uitdragen maar eerder die normen en waarden aan het opdringen omdat die kennelijk de beste zijn, of zo....
quote:S-Meds schreef op 11 februari 2017 @ 12:15:

[...]

ach welnee, haar punt is dat ze denkt dat ze er niet bij hoort en dus moet ze ageren tegen iedereen die meer aandacht krijgt dan hij/zij. Dan kan ze zichzelf voorhouden dat zij er niet bij hoort omdat zij tenminste niet stom is.

Vlgs mij heeft Irish ook een hekel aan het ( negatieve) commentaar op anderen: andere forummers, TO's, deelnemers aan tv programma's, zoals bijv. The Voice kids.

Yellw heb je voor mij ook koffie?

Heb gezocht naar een uitspraak van Rhae, die bijval kreeg, over hoe te gedragen, posten in het openbaar. WasIk geloof ik.n.a.v. een geloofstopic.

Kan t zo gauw ff niet terug vinden.

“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:simbalabimba schreef op 11 februari 2017 @ 12:28:

[...]

Vlgs mij heeft Irish ook een hekel aan het ( negatieve) commentaar op anderen: andere forummers, TO's, deelnemers aan tv programma's, zoals bijv. The Voice kids.

Yellw heb je voor mij ook koffie?

Heb gezocht naar een uitspraak van Rhae, die bijval kreeg, over hoe te gedragen, posten in het openbaar. WasIk geloof ik.n.a.v. een geloofstopic.

Kan t zo gauw ff niet terug vinden.

ach welnee, ze heeft een probleem als ze geen aandacht krijgt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven