Bedrogen
maandag 13 februari 2017 om 12:06
Ik heb al een keer eerder een topic geopend en heb daar veel aan gehad.
Ik heb een poos een relatie gehad met een leuke man. Allebei gescheiden, kinderen...we deden t rustig aan, zo'n 4 jaar. Afgelopen december de kinderen langzaam aan bij betrokken en dat ging goed.
Ik voelde me positief, dacht een enorme catch te hebben.
Nou ja...de titel zegt t al;
Hij heeft me bedrogen. Geen seks, geen zoenen maar wel een afspraakje. Om te checken.
Leuke dame tegen gekomen in de zomer (vakantie met kinderen) en daar contact mee blijven houden.
Ik had al een week een raar gevoel. Hij deed wat afstandelijker, geirriteerd en vannacht deed ik het; ik keek in zijn mobiel. En warempel vond ik daar iets.
Flirterige gesprekken met met als resultaat een ontmoeting.
In die gesprekken schrijft hij ook dat hij een relatie heeft maar dat zijn gevoel niet goed zit. Zij biedt natuurlijk meteen een luisterend oor en t is voor haar super herkenbaar! Knipoog knipoog hartje kusje.
Volgens hem is er niets gebeurd en maak ik t groter dan t is. Nou ik heb nieuws voor je, if it walks like a duck...en daar zullen de viva forum dames vast me over eens zijn. Fuck jou met je "er is niets gebeurd" t doet er niet meer toe. Hij wil nog bij mij zijn want ik ben zo lief zo leuk en zo bijzonder. Daar zou niet snel iemand kunnen overtreffen.
Dus hij is eigenlijk bij mij omdat hij nog niemand anders heeft.
Dat geeft een top gevoel!
Dus daar zit ik dan. Relatie loos en een illusie armer. Ik vraag me af welke signalen ik heb gemist en voel me enorm schuldig dat ik mijn zoon heb betrokken.
Ik ga binnenkort verhuizen en t vliegt me allemaal aan.
Zo bewust rustig aan gedaan, ik was zo blij...best gelukkig ook. Maar hij heeft t onherstelbaar kapot gemaakt.
Tuurlijk, t gaat voorbij en hij is t niet waard.
Maar nu overheerst dat gevoel. Dat ik niet genoeg was. Althans...nu wel weer, maar daar ga voel ik me toch echt effe te leuk voor.
Er zijn ontelbare topics over liefdesverdriet maar misschien is er iemand die nu in t zelfde moment zit en kunnen we elkaars schouder onder snotteren.
En anders vond ik t gewoon ff fijn om mijn verhaal te doen!
Ik heb een poos een relatie gehad met een leuke man. Allebei gescheiden, kinderen...we deden t rustig aan, zo'n 4 jaar. Afgelopen december de kinderen langzaam aan bij betrokken en dat ging goed.
Ik voelde me positief, dacht een enorme catch te hebben.
Nou ja...de titel zegt t al;
Hij heeft me bedrogen. Geen seks, geen zoenen maar wel een afspraakje. Om te checken.
Leuke dame tegen gekomen in de zomer (vakantie met kinderen) en daar contact mee blijven houden.
Ik had al een week een raar gevoel. Hij deed wat afstandelijker, geirriteerd en vannacht deed ik het; ik keek in zijn mobiel. En warempel vond ik daar iets.
Flirterige gesprekken met met als resultaat een ontmoeting.
In die gesprekken schrijft hij ook dat hij een relatie heeft maar dat zijn gevoel niet goed zit. Zij biedt natuurlijk meteen een luisterend oor en t is voor haar super herkenbaar! Knipoog knipoog hartje kusje.
Volgens hem is er niets gebeurd en maak ik t groter dan t is. Nou ik heb nieuws voor je, if it walks like a duck...en daar zullen de viva forum dames vast me over eens zijn. Fuck jou met je "er is niets gebeurd" t doet er niet meer toe. Hij wil nog bij mij zijn want ik ben zo lief zo leuk en zo bijzonder. Daar zou niet snel iemand kunnen overtreffen.
Dus hij is eigenlijk bij mij omdat hij nog niemand anders heeft.
Dat geeft een top gevoel!
Dus daar zit ik dan. Relatie loos en een illusie armer. Ik vraag me af welke signalen ik heb gemist en voel me enorm schuldig dat ik mijn zoon heb betrokken.
Ik ga binnenkort verhuizen en t vliegt me allemaal aan.
Zo bewust rustig aan gedaan, ik was zo blij...best gelukkig ook. Maar hij heeft t onherstelbaar kapot gemaakt.
Tuurlijk, t gaat voorbij en hij is t niet waard.
Maar nu overheerst dat gevoel. Dat ik niet genoeg was. Althans...nu wel weer, maar daar ga voel ik me toch echt effe te leuk voor.
Er zijn ontelbare topics over liefdesverdriet maar misschien is er iemand die nu in t zelfde moment zit en kunnen we elkaars schouder onder snotteren.
En anders vond ik t gewoon ff fijn om mijn verhaal te doen!
maandag 13 februari 2017 om 13:38
maandag 13 februari 2017 om 13:40
Jemig. Wat zal je balen. Ik snap je gevoel. Als t zo mooi loopt allemaal. Maar over een poosje herinner je je miss nog wel meer dingen. Dat je dan wat inzichten krijgt. Maar sommige mensen sporen gewoon niet. Die zijn ziek in de kop en doen Zo. Anyway je bent goed bezig er niet jezelf in te verliezen en te kiezen voor jezelf en je zoon. Super!
maandag 13 februari 2017 om 13:44
Eens met wat iedereen hier al zegt. Je lijkt me een hele leuke, eerlijke en verstandige vrouw. Met humor en zelfkennis, prima combinatie.
Hij is een sukkel om je zo te verneuken. Nu is hij je kwijt. His loss. Die andere vrouw zal nooit zo leuk zijn als jij, maar daar komt hij nog wel achter
Huil, wees boos en teleurgesteld. Maar voel je niet schuldig. Sterkte!
Hij is een sukkel om je zo te verneuken. Nu is hij je kwijt. His loss. Die andere vrouw zal nooit zo leuk zijn als jij, maar daar komt hij nog wel achter
Huil, wees boos en teleurgesteld. Maar voel je niet schuldig. Sterkte!
maandag 13 februari 2017 om 13:50
Heel goed dat je het zo hebt gedaan. En geloof me, kinderen zijn sterker dan wij denken. Als je kind ziet wat het jou heeft gedaan, zal hij alleen maar heel trots op je zijn. Met 4 jaar vond ik al dat je heel lang gewacht hebt voor je je zoon in je relatie betrok.
Dit doet even heel zeer, maar je komt er zeker sterker uit. Een illusie armer, maar een ervaring rijker (heel cliché ik weet). Hopelijk heb je mensen in je buurt (naast dit forum) om lekker bij uit te huilen.
Dit doet even heel zeer, maar je komt er zeker sterker uit. Een illusie armer, maar een ervaring rijker (heel cliché ik weet). Hopelijk heb je mensen in je buurt (naast dit forum) om lekker bij uit te huilen.
Wees meester en vormgever van jezelf
maandag 13 februari 2017 om 14:15
Ik heb genoeg mensen om me heen, maar vanavond gaan toch alle sluizen open.
Dank jullie wel dat ik hier ff mag spuien. Het doet me goed en ik besef dat ik t goed zie.
Ik begon bijna aan mezelf te twijfelen. Misschien dat het gewoon vriendschap is. Hij zette me heel ff op t verkeerde been. Maar nee, ik las t echt goed.
Ik heb goed gehandeld. Maar wat maakt huilen lelijk zeg!
Dank jullie wel dat ik hier ff mag spuien. Het doet me goed en ik besef dat ik t goed zie.
Ik begon bijna aan mezelf te twijfelen. Misschien dat het gewoon vriendschap is. Hij zette me heel ff op t verkeerde been. Maar nee, ik las t echt goed.
Ik heb goed gehandeld. Maar wat maakt huilen lelijk zeg!
maandag 13 februari 2017 om 14:25
Ik ken helaas je gevoel. Ben nu net een half jaar gescheiden. Flink van je dat je gelijk door pakt. Mijn gevoel gaat nog op en neer maar ik heb al zoveel goede momenten. Kon er vanmorgen zelfs een grap over maken. Iemand vroeg me waarom ik gescheiden ben ? Mijn antwoord omdat mijn man dacht dat we een open relatie hadden.
maandag 13 februari 2017 om 14:55
maandag 13 februari 2017 om 15:56
quote:kaasmadam schreef op 13 februari 2017 @ 14:55:
Ik lees net dat er voor morgen (Valentijnsdag) een leuke actie is opgezet: i.p.v. via Fleurop een mooi bosje bloemen aan te bieden kun je nu via Pleurop een bos dooie bloemen laten bezorgen bij je a.s. ex . Ondanks alle pijn en verdriet toch even iets om te glimlachen hopelijk, lieve TO.
Dat is wel humor
Sterkte TO
Ik lees net dat er voor morgen (Valentijnsdag) een leuke actie is opgezet: i.p.v. via Fleurop een mooi bosje bloemen aan te bieden kun je nu via Pleurop een bos dooie bloemen laten bezorgen bij je a.s. ex . Ondanks alle pijn en verdriet toch even iets om te glimlachen hopelijk, lieve TO.
Dat is wel humor
Sterkte TO
maandag 13 februari 2017 om 16:08
maandag 13 februari 2017 om 16:23
Ik onderdruk die neiging.
Kreeg net van deze zaadcel een berichtje met daarin de tekst;
Happy people don't cheat.
Deze man is begin 40, HBO geschoold en heeft maatschappelijk verantwoordelijk werk. Maar je zou ff denken dat hij het allemaal niet meer weet he.
Ik ga hier niet op reageren en blokkeer hem nu voorlopig.
Zo jammer dit en zo bevestigend.
T gaat voorbij hou ik mezelf maar voor. Ben al eens gescheiden dus heb vaker met het liefdes verdriet bijltje gehad.
maandag 13 februari 2017 om 16:43
quote:GateKeeper schreef op 13 februari 2017 @ 16:08:
https://pleuropbloemen.com
Ik zou voor de stomme brief gaan Fakking koning degene die dit heeft bedacht
https://pleuropbloemen.com
Ik zou voor de stomme brief gaan Fakking koning degene die dit heeft bedacht
maandag 13 februari 2017 om 16:44
quote:Saz schreef op 13 februari 2017 @ 13:44:
Eens met wat iedereen hier al zegt. Je lijkt me een hele leuke, eerlijke en verstandige vrouw. Met humor en zelfkennis, prima combinatie.
Huil, wees boos en teleurgesteld. Maar voel je niet schuldig. Sterkte! +1
Huil, wees boos en teleurgesteld. Maar voel je niet schuldig. Sterkte! +1
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.