Jaaa....Eind aug/begin sept

03-01-2009 10:43 2964 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdUitgerekend J/M KidsBijzonderheden

Elyane 14-08-2009 3

Pauwie 34 19-08-2009 1 / 1

Mmomo 32 21-08-2009 1

Rebbel 27 28-08-2009 1

Aruba 23 29-08-2009 / Dierewier 27 29-08-2009 1

Visotsky 31 30-08-2009

Star 29 31-08-2009 1

Lala1979 29 01-09-2009 1

Gympy77 31 07-09-2009

Pipi28 33 07-09-2009

Nala24 27 09-09-2009 /

Aapje 30 11-09-2009 /

Suze2 20-09-2009 1

Inad 34 21-09-2009 1

Die folders had ik inderdaad ook al gekregen van de verloskundige Nala. Wij laten overigens niet testen, jullie wel?

Misselijkheid niet leuk meer, anders was ik wel gaan werken. Kokhals/spuug me de dag door
Ah Krossie: wat ontzettend verdrietig meid!! Ik zit met tranen in mijn ogen te lezen! Ik wens jou en je kerel heel veel sterkte om dit verlies te verwerken! Wat is het toch oneerlijk!!
Hebben jullie dat nou ook? Ik voel die bandjes (mijn liezen) echt veel prikken. Net een soort heel erg plaatselijke spierpijn. Mijn baarmoeder voel ik nog maar af en toe maar die bandjes die gaan tekeer. Ik heb in dat gebied ook verklevingen zitten en die voelde ik de eerste weken heel erg. Af en toe best pijnlijk. Maar dat is nu helemaal weg al een tijd. Ik verklaar het maar dat mijn baarmoeder nu iets omhoog is gegaan en daardoor niet meer die verklevingen stoort. Kan dat kloppen. Gaat je baarmoeder al wel hoger zitten?
Krossie jeetje, dit bericht had ik niet verwacht. Fijn dat je het ons wel komt vertellen. Hadden je inderdaad gemist als je niet meer had gereageerd. Ik wens je heel veel sterkte, wat een klap moet dit zijn!
Hopelijk werkt die seaband Star. Zag er laatst ook 1 liggen in een campwinkel. Blijkt inderdaad te werken, ik hoop ook voor jou. Fijn dat je tijdelijk onfit bent verklaard. Hoef je daar ook niet bij na te denken. Snap het helemaal.

Aruba, ik heb af en toe momenten dat ik ook mijn banden voel, bij de liezen denk ik. Steekjes alsof een wesp je steekt? Heb geen idee wat het precies is?

Pfff ben nu helemaal toe aan de echo....
Ik weet niet hoe ik moet beschrijven hoe het voelt... Ben zo ontzettend verdrietig. Zeggen mensen nog gelukkig is het nog zo vroeg in de zwangerschap. En aan de ene kant weet ik dat ook, maar na een jaar kutzooimedicijnen en hormonen, en dan toch zwanger zijn... het doet zo ontzettend pijn!
Star± curratage, morgen gelijk afspraak maken voor dan of donderdag. Vandaag bij de echo vroegen ze nog of ik een foto wilde van die echo , die dus niet goed was, en ik moest van haar er ook naar kijken omdat dat hoorde bij het proces maar ik wilde het niet. Vinden jullie dat raar?
.
anoniem_71576 wijzigde dit bericht op 21-01-2009 04:20
Reden: Bericht staat dubbel
% gewijzigd
Pfff Krossie, ik heb er ook niets op te zeggen behalve dat het verschrikkelijk en dat het ook heftig is als het in een vroeg stadium is. Ik vind het persoonlijk raar dat je moest kijken maar goed..Het is allemaal al erg genoeg, succes met alles wat je te wachten staat.
Maar waar moest je naar kijken dan Krossie? Er was toch niets anders te zien op de echo ofzo waar je wat aan zou kunnen hebben voor jezelf bij de verwerking? Wilde je zelf graag de curretage Krossie of dachten ze dat het niet los zou komen?

Klopt Dierewier. Precies zoals jij het omschrijft voel ik het ook.
Aruba; de keuze wel of niet curretage is wel aan mij, maar omdat het na bijna 2 weken nog niet uit zich zelf heeft losgelaten adviseerde ze om curretage te doen. Ze wilde eigenlijk gelijk een afspraak maken voor gisteren maar daar was ik op dat moment niet aan toe. Wilde eigenlijk gewoon niet geloven dat het niet goed was en wilde op een volgende echo wèl een hartje zien. Denk ook dat ik daarom van haar er nog naar moest kijken om te zien dat het hartje echt niet klopte... Ga straks gelijk het ziekenhuis bellen want wil het nu ook zo snel mogelijk achter de rug hebben.
Krossie meis, wat een verdrietig bericht. Een dikke knuffel van mij en heel veel sterkte!
Ik zeg maar zo(o), dat is korter dan dierentuin... :-D
quote:Krossie schreef op 20 januari 2009 @ 20:26:

Star± curratage, morgen gelijk afspraak maken voor dan of donderdag. Vandaag bij de echo vroegen ze nog of ik een foto wilde van die echo , die dus niet goed was, en ik moest van haar er ook naar kijken omdat dat hoorde bij het proces maar ik wilde het niet. Vinden jullie dat raar?

Nee helemaal niet, maar dat is persoonlijk natuurlijk. Ik zou het ook niet willen denk ik, een 'aandenken'.

Succes met curretage trouwens, hoop dat het meevalt
Krossie

Ik vind het een beetje raar dat je naar een echo moet kijken. Je kan het wel aanbieden. Ik mocht er eentje meenemen naar huis en heb ik in mijn dagboek geplakt. Die heb ik pas 2 weken geleden weer tevoorschijn durven halen. Maar dat heeft mij veel steun gegeven. Konden ook alle kaartjes in en zo.

Ik vind het altijd makkelijk gezegd; gelukkig is het in het begin van je zwangerschap. Het blijft altijd KUT.

Hoop voor je dat je snel terrecht kan voor je cur.

Ik heb toen weken doorgelopen, omdat ik niet durfde. Maar het viel zooo mee. Hoop bij jou ook. (het lichamelijke dan, het geestelijke is tuurlijk iets heel anders)

Star, wij weten nog niet of we die screening gaan doen. Denk het niet, maar moet het eerst eens ff goed doorlezen.

Aruba, ik voel het niet in mijn liezen, maar heb veel "spierpijn" in mijn boven benen. Misschien heeft dat er ook wel mee te maken?

Ik voel mijn baarmoeder steeds beter. De IVF arts zei tegen mij dat dit niet komt omdat 'ie als zo groot is, maar je blaas kan em naar voren duwen.

De kannen van MvM komen vandaag.
@ Krossie: ik vind het zo verdrietig voor jullie! Ik hoop dat je snel terecht kunt voor de cur. en dat het meevalt. Vind het niet raar dat je niet wilde kijken. Ik denk dat ze het idd wilde, zodat je het zelf sneller zou accepteren. Maar het is natuurlijk gewoon heel persoonlijk of je dan de echo wilt bekijken of niet. En over dat het fijn is dat het zo vroeg is: wat een rotopmerking!! Het is toch altijd naar om een miskraam te hebben. En natuurlik ben je dan super verdrietig! Heel veel sterkte de komende tijd!!

@ Star: ik heb er nog helemaal over nagedacht wat wij met de screening zouden willen doen. Maar gelukkig heb ik ook nog ff om er over na te denken.

Oh en zo een seaband heb ik gebruikt toen ik een cruise deed en heel erg zeeziek was. Het werkte bij mij heeeeel goed. Hield nog wel een beetje een weeig gevoel, maar niet meer dat verlammende misselijke dat er eerder was. Laat je weten of het werkt?

@ Aruba: ik voel het ook af en toe trekken (als in steken) in mijn liezen en onderrug. Vooral als ik zelf rustig ben. Dus in bed of aan mijn bureau met werken.

Net is de mevrouw van MvM geweest. Ik ben nu officieel deelneemster. Jeej! Het wordt allemaal steeds echter. Alleen met het ophalen van de flessen zit ik nog een beetje. Ik woon in een redelijke druk-belopen straat in een buurt waar iedereen iedereen kent. Als ik die kratten voor de deur zet, weet gelijk de hele buurt dat ik zwanger ben... moet ik nog ff over nadenken hoe ik dat ga doen. Weg brengen kan ook, maar dat ik ook zo een gedoe om elke week te doen...

Nu een beetje een huis rommelen en rustig aan doen vandaag. Vanochtend veel last van misselijkheid...
Nala, ja dat heb ik ook. In mijn bovenbenen soms en mijn onderrug. Ik lijk wel een oud vrouwtje
Aapje, bij mij vroeg de vrouw van MvM of ze het in een tast moest zetten. Maar iedereen weet het hier al.

2 Jaar geleden werd het zelfs in mijn achtertuin gezet!

Misschien een tip voor jou?
Krossie Wat erg om te lezen dat het niet goed gegaan is bij jullie! Vind het helemaal niet vreemd dat je niet naar de foto wilde kijken en vind het ook vreemd dat er zo dwingend mee werd omgegaan. Iedereen heeft nu eenmaal een hele andere manier om met dat soort dingen om te gaan. Bovendien is een miskraam/curretage ingrijpend genoeg. Je wordt dusal genoeg met je neus op de feiten gedrukt. Naar de foto kijken lijkt me geen enkele meerwaarde hebben, zeker niet als je daar geen zin in hebt.

Over dat de opmerking dat het maar gelukkig is dat het zo vroeg in de zwangerschap is: Meid, neem dit soort opmerkingen alsjeblieft niet serieus. Mensen zeggen dat soort dingen omdat ze niet goed weten hoe ze met je verdriet om moeten gaan. Het is gewoon hartstike rot, klote, oneerlijk enz. Daar is niets aan af te doen.
@ Dier - Fijn dat je zo bent opgeschoten! Ik heb ook behoorlijk geploeterd de afgelopen dagen. Het is nog wel even stressen zo, die laatste loodjes. Deze beurs is een van de weinge kansen die ik dit jaar krijg en is ook moeilijk te bemachtigen. Voordat ik zwanger was haalde ik in dit soort situaties rustig een paar nachten door. Maar dat is nu echt niet mogelijk. Heb vorige week 1 x tot half 2 doorgewerkt, maar was de volgende dag toen echt tot bijna niets in staat. Ondanks de stress jaag ik mezelf niet meer op. Ik werk gewoon rustig door en wat ik heb moet het gewoon zijn.

@ Aruba Denk dat ik dezelfde soort steekjes heb als jij. Net als Aapje vooral als ik rustig ben. Gisterochtend werd ik er wakker van.

@ Star - Fijn dat je thuis kunt blijven! Het heeft in jouw situatie inderdaad weinig zin om te gaan werken.

@ Aapje - Ben je al weer helemaal gewend aan het 'leven na de vakantie'? Ik geloof niet dat er hier zoiets is as MvM. Ik heb er in elk geval niets over gehoord.

Hier gaat het behalve vermoeidheid en een lichte misselijkheid prima. Ik heb een nieuwe verslaving en die is wel erg cliché: Zure haringen! Ik heb er op de gekste momenten zin in.

We zouden over anderhalve week een weekend naar Nederland om alle 3 babies in de familie van mijn vriend te bezoeken. Ik ben bij twee van hen al op kraamvisite geweest, maar mijn vriend nog bij geen (weinig vakantiedagen). Ik denk alleen dat we dat bezoek maar even uit gaan stellen tot ik wat verder in mijn zwangerschap ben en minder moe ben. Volgende week vrijdag is de deadline voor mijn onderzoeksvoorstel en ik voorzie nu al dat ik het weekend daarna echt een zombie zal zijn. Zie het echt niet ziten om naar NL te reizen en daar in 3 dagen tijd 3 gezinnen en schoonmoeder te bezoeken en ook nog een zondagavond met vrienden iets te gaan drinken.

Gisteravond nog iets geks meegemaakt. Begin december had de opticien in Nederland mijn bril hier naar Ierland opgestuurd. Die kwam maar niet aan en heb een paar keer gebeld, vorige week naar het postkantoor gegaan, waar die ook niet was... etc. Ik baalde er stevig van en stond net op het punt om een nieuwe te vragen aan de opticien, aangezien ze de bril niet aangetekend hadden verstuurd. Gisteren was ik iets kwijt en zocht achter mijn bed. En daar lag het postpakketje, met mijn bril! De postbode heeft het waarschijnlijk door het openstaande raam gegooid omdat het niet door de brievenbus paste! Daar heeft het waarschijnlijk een maand gelegen. Moest er wel om lachen... Heb vanmorgen meteen maar de opticien gebeld om te zeggen dat het goed was
Gaaaaatver Visotsky, zure haring *rent naar wc*

Ik ben gek op chocomelk en spinazie op het moment.

Ik zou overigens ook geen trip plannen nu, veel te gaar voor. Moet er niet aan denken in het vliegtuig te stappen nu trouwens.

Hahaha mooi verhaal van die postbode. Goed gemikt in ieder geval
Nog minder dan een weekje tot de echo he Star! De laatste week gaat best snel (vond ik vorige keer vóór de vorige echo)
iieehh zure haring... nee daar moet ik ook niet aan denken.

Ik heb heel veel zin in vlees... en dat is als vegetarier nogal schokkend. Dus vanavond eten we hutspot met biologische rookworst. Eens kijken hoe dat bevalt.

@ Visotsky: wat een geweldig verhaal van je postbode!! Gooit hij wel vaker dingen door het raam? hihi...

Ben helaas weer helemaal terug van vakantie... jammer dat dat altijd zo snel gaat! Maar ach... ik heb wel enorm genoten! En daar gaat het tenslotte om!

Ga nu koken.
Haha, ik heb al 3 zure haringen op vandaag en moet me echt bedwingen om niet nog één te nemen. Tè veel vis lijkt me ook weer niet gezond. Ik eet ze anders ook eigenlijk nooit... Toen ik ze gisteren niet in huis had heb ik een hele citroen opgegeten. Ook al zo raar.

De postbode heeft een half jaar geleden ook eens iets door een raam gegooid, maar toen lag het gewoon op een zichtbare plek, niet ergens achter ofzo . Ik had er nooit aan gedacht dat het wel eens achter het bed kon liggen .

Wat grappig dat jij als vegetarier ineens zo'n zin in vlees krijg trouwens... Wat vind je vriend daarvan? eet hij dan ook gewoon vlees mee, of is hij zelf sowieso geen vegetarier?
Krossie heel veel succes met je cur en als je het ziet zitten laat je dan af en toe weten hoe het met je gaat? Zie maar...

Visotsky je verhaal is echt hilarisch! Dat de postbode niet even een briefje door de bus gooit met "als je het niet goed kan zien, je bril ligt achter het bed" of iets in die trant . Goed zeg dat je wat hebt kunnen doen en nachten doorhalen is inderdaad geen optie meer. Je bent nu veel meer aan je tijd overdag gebonden he. Wat een rare trek heb jij *kotst even met Star mee*. Wel gezond iig.

Star ik moest opeens aan acupunctuur denken. Heb je dat weleens gedaan? Kan ook goed helpen bij zwangerschapskwaaltjes. Mocht je nu echt met je handen in het haar zitten is dat misschien een idee?

Aruba dan hebben wij vast bandenpijn. Heb het ook vaak als ik stil zit. Gek gevoel. Gaat vast over.

Aapje, bij mij worden MvM achterom gebracht. Weet niet of je een achterom hebt? Anders inderdaad zelf wegbrengen? Het is een gedoe maar goed het is tijdelijk.

Hier verder alles oke. Geen bijzonderheden, alles nog hetzelfde..nog anderhalve week (zucht).
quote:Aruba schreef op 21 januari 2009 @ 13:50:

Nog minder dan een weekje tot de echo he Star! De laatste week gaat best snel (vond ik vorige keer vóór de vorige echo)

Jaaaaaaaa, zondag verjaardag van dochter vieren, maandag dochter jarig en trakteren op school en dan dinsdag is het zo ver. Komt goed

Hoe laat moet jij?

Dier, acupunctuur nooit gedaan, zal eens googlen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven