Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wanneer dan? Als ik daar ga kijken? Dit is Max en hij is te vroeg geboren. Zoiets? Ik vind dat Max Max is en als er problemen zijn, kan ik altijd nog aankaarten dat hij te vroeg geboren is. Waarom vind jij dat ik het wel moet aangeven?
Hmm, nu ik het overlees klinkt het misschien geirriteerd. Dat ben ik niet, ik vraag me gewoon oprecht de toegevoegde waarde af.
Mamax, volgens mij moet je medische gegevens wel invullen als je inschrijft, dus dat valt daar wel onder. Denk ik hoor, je hoeft hem heus niet zo voor te stellen

Jin, gelukkig pakt Oudste het goed op!
Heeft elke school een schoolarts tegenwoordig trouwens?
Ah, daar valt het dan wel onder ja. Het was ook niet de bedoeling informatie achter te houden, vroeg me gewoon af of en waneer je dat dan zou melden als ze er niet naar vragen.
Nee joh niet bij kijken, dat heeft absoluut geen toegevoegde waarde want hij is toch "genezen"? Ik zou het wel bij inschrijving vermelden. Staat vaak wel iets over gezondheid bij inschrijfformulier en daarop kun je dan aangeven: met 30 weken geboren; door arts aangegeven dat dit nu geen gevolgen meer heeft, hij is "gezond" verklaard. (of andere bewoordingen maar zoiets...)
Hmmm vind genezen steeds zo raar klinken...

En Ja elke school heeft een arts waar ze bij zijn aangesloten. Die ziet het kind een aantal keren in de schoolloopbaan en bij problemen kan deze ook ingeroepen worden door zowel ouders als school. (dus bijvoorbeeld vermoedelijke kleurenblindheid of zo) (Maar ook bijv. als je vermoedt dat er thuis iets niet helemaal goed gaat, mishandeling of zo)
Fijna dag allen tesaam. Ik ga weer naar het ziekenhuis en blijf daar ook weer, zonder internet.
Sterkte jin!
Heej Jin, was je er even, wat fijn! Bizar dat die moeder helemaal niet wakker wordt. Slaapt S wel goed? Poeh hee, het is wel veel voor zo'n klein lijfje. Geen wonder dat 'ie hard ziek is. Arm mannetje. En arme jij.

Hoe is 't met jou Bridges, de kinders een beetje onder controle?

Ik word al moe van het idee van een heel lokaal vol peuters, Amalia, dus respect! Die rammelende stokken, tja, dat worden dopjes denk ik. Maar ga er wel over praten "thuis".

Mamax, ik zou ook twijfelen of ik het zou melden denk ik. Als het er helemaal niet meer toe doet.... Ha ha, ja, bij sinterklaas mocht ik ook al niet blijven. Beetje té kindgericht, dat kdv.
Ja het gaat Hel. Zieke/kwakkelende vent en ik ook maar goed. kids zijn lief. Werk en zusje gaat beiden even minder, maar goed.
Hihi, heb trouwens wel gemiddeld 2 keer in de week ruzie met Ties omdat ik zeg dat hij geen mevrouw is...
Geinig, zo had ik ruzie omdat ik zei dat Mare een meisje is. Zelfs nadat hij haar gezien had (met rokje aan) bleef hij volhouden dat ze een jongetje is.

Hel, ze rammelen wel heel serieus dus! Vent had dat nog niet zo lang geleden ook toch?
quote:Maleficent schreef op 21 januari 2009 @ 13:50:

[...]

Ik was ook al verbaasd dat ik een verjaarskaartje kreeg van jullie! wel een hele leuke trouwens, dat wel!

Ik moet in mijn kistje liggen wil ik dat niet meer doen . Vind kinderen altijd belangrijk om toch kaartjes te sturen, die snappen dat gewoon weg niet.

Ja, leuk istie he
quote:bridges6 schreef op 21 januari 2009 @ 15:53:

Hihi, heb trouwens wel gemiddeld 2 keer in de week ruzie met Ties omdat ik zeg dat hij geen mevrouw is...

Ik vanochend met Mare omdat ik zei dat ze geen piemel zou krijgen. Ze zag ze vriend op de wc: mama, ik wil ook een grote piemol... (vriend helemaal blij, eindelijk iemand die em groot vindt ). Dus ik proberen uit te leggen dat meisjes geen piemels krijgen, maar wel (tadaaaaa) borsten. Kon haar niet bekoren.

voor werk en zusje...
quote:bambino schreef op 21 januari 2009 @ 16:03:

[...]

Ja, leuk istie heOnze thuiszorg vond hem ook heel leuk (vrolijk) maar meer zeg ik niet want dan verraad ik teveel aan de nog niet 3 jarigen
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Jinny schreef op 21 januari 2009 @ 14:23:

Oudste hebben we gezegd dat mamma en jongste aan het logeren zijn. Hij komt elke dag eind van de middag naar ons en dan speel ik met oudste en gaan we in de lift heen en weer en zo, dat vindt ie leuk. Ik doe heel vrolijk tegen hem.

Bam, beterschap hoor, al een Clooney gehad?

Hahaha, nee geen cloony's allemaal mannen die al afgeschreven zijn

Het zit je kleine man ook niet mee, hoe komen ze erachter dat hij een klaplong heeft?

Sterkte meid!
haha grappige conversatie van Mare! Tobias zei toch laatst ook al piemol?

Zus gesproken, neefje moet nog wel even blijven. tot hij zelf ook weer gaat eten. En de kinderpsychiater is geweest. Mijn zus blijft er ook elke nacht en die is volgens mij helemaal op. Maar ze wil niet naar huis.
Bridges:
Julian heeft een pielemuis, haha. Hij vindt zichzelf wel een jongen.. phieuw... Mama was een meisje en bammeisje een jongen.... laat ze dat maar niet horen....
Je zus heeft nog maar gelijk, Mal. Zou ik dus ook niet doen, lijkt me niet meer dan logisch dat je bij je kind blijft.

Praat je neefje wel?
4 op een rij
Ha ha Mamax, ik weet zeker dat Mare het als een compliment opvat hoor! Ja, het wordt wel serieuzer, dat rammelen. Als zelfs Star zwanger wordt... Vriend roept wel eens wat, maar ik ken hem zo onderhand. Ik moet het maar uit m'n hoofd zetten. Ben zelf ook dubbel hoor. Nou ja, je kent het geluid!
O, ik word wel erg benieuwd naar die kaart dan Bam! Ha ha, een pielemuis. Mama, een meisje, nou mooi toch?!

Nou dat klinkt wel alsof het beter gaat met neefje Mal. Super heftig voor je zus.
quote:bambino schreef op 21 januari 2009 @ 16:12:

Je zus heeft nog maar gelijk, Mal. Zou ik dus ook niet doen, lijkt me niet meer dan logisch dat je bij je kind blijft.

Praat je neefje wel?ben het met je eens als het gaat om jongere kinderen, maar hij is al 12, dus af en toe een nachtje thuis slapen kan op zich best wel. Ik denk dat ze dat ook wel als advies gaat krijgen van de psych dat ze hem wat meer los moet laten, want daar zit imo ook wel een stukje van het probleem. En straks komt hij thuis en dan is mijn zus helemaal aan de lat. Hij praat nu wel weer met sonde.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven