December 2006

06-11-2007 20:07 8911 berichten
Alle reacties Link kopieren

hier kun je het vorige topic terugvinden
quote:Yora schreef op 21 januari 2009 @ 21:04:

Oeeh ik zie weer een klapstoeltopic verschijnen...

Huh?! Waar?!

Enne hahaha! Die Marloes!
quote:TheNurse schreef op 21 januari 2009 @ 21:05:

Hoii!

Yora:

Eeeeh, hoe moet ik t nu lezen, drink jij je eigen melk?!

Neeeeeeeeee Baaaaaah! ( ) Nurse !!!! ik ben toch heel benieuwd wat ik soms voor indruk maak hier maar het zou toch kunnen dat er iets is met die melk? Ik dacht daar tenminste niet aan en aangezien ze al een schuur vol heeft liggen ondertussen met flesjes/speentjes probeerde ik het zomaar eens van een andere kant bekijken

U.

Ik zeg u tegen de opa en oma van M. maar als die t bewust horen moet ik ´je´ zeggen... t zit er bij mij wel ingebakken om tegen vreemden/ouderen ´u´ te zeggen. (mede door mn werk in de zorg)

In onze familie zegt er verder niemand ´u´ tegen de ander. Ohjawel, we zeggen ook u tegen de oma (94) van mn vader.

Misschien heeft t dr iets mee te maken dat ik toch een stukje jonger ben dan de meeste hier, evenals mn (schoon)ouders?? Misschien een andere generatie? of de plaats waar je woont?

Volgens mij is iedereen hier best jong hoor... Joni en Oef zijn volgens mij de oudsten en de rest is ook allemaal in de 20 begin 30.. (toch?) en ik ben net zo oud als jij maar mijn ouders schelen 20 jaar met elkaar... dus jong zijn hoeft dan nog niets te zeggen over leeftijd ouders..

Yora:

Ahaaa, ook nog nooit geproefd dan?

M. heeft ooit een glas van ´mijn melk´ gedronken om te kijken ofdat t lekker was

Conclusie:

Niet vies, wel vettig.

quote:Yora schreef op 21 januari 2009 @ 21:09:

[...]

Nee, klopt, weet natuurlijk niet van iedereen hier de leeftijd/leeftijd van de (schoon)ouders.

En ja, ik vind mezelf ook nog zo jong maar wordt over een paar maanden ookalweer 26
De tijd vliegt oma

Volgens mij gaan wij gewoon steeds beter begrijpen waarom al die 50-igers zichzelf nog zo jong vinden

Flodder : hoe is het met je vader?

Joni: Hoe was het nou op je werk?

Oef, Nurse, Mette, Knor hebben jullie geen leuke (pret)echo foto's?? Liefst op HM je weet nooit wie er anders mee aan de haal gaan
Yora: Ik heb nog steeds geen kabeltje

Kan em niet vinden!?!?

Enne, hoe kun jij hier eigenlijk zijn ´s avonds? dacht dat je geen pc in huis had? Of zit ik dr nu zo naast?

Nou, ik ga zo maar es naar bed.
Stelletje kletskousen hiero!

Ik snap de helft van de reakties niet (maar ja, dat krijg je als je alleen de laatste pagina terugleest) dus ik spring maar een beetje half in...

Yora: Meestal krijgt Yahnoa vers afgekolfde melk. Dus nog niet gekoeld geweest. Zeker toen het zo'n drama begon te worden met de flessen wilde ik eerst een beetje aanbieden en als hij dan echt weigerde kon ik het nog koelen en later nog eens opwarmen en weer aanbieden. Zo kon ik 2 keer proberen met dezelfde melk, heb inmiddels al zoveel door de gootsteen moeten gieten dat ik daar echt chaggie van werd. Maar lief dat je er over meedenkt!

D. zou trouwens echt nevernooitniet een glas (!!!!) van "mijn" melk opdrinken hoor! Hij heeft wel eens een slokje geproefd en hij vond het zelfs wel lekker, alleen vindt hij het een raar idee. En ik eigenlijk ook wel... T is in mijn ogen gewoon beebie-melk.

Ainne: Ik help je hopen dat Aimee "alleen maar" last heeft van dr oortjes en geen echt gehoorprobleem heeft.

Kolf: Geen idee waar de discussie over gaat, maar aangezien ik nu tot het selecte groepje behoor wat recentelijk nog een kolf aan dr tiet heeft gezet; ik gebruik de handkolf van Avent. Heb m ooit via MP gekocht, meer om eens te kijken hoe het werkt. Ik wil geen electrische kolf omdat ik me dan echte en koe ga voelen. En gelukkig gaat het met de handkolf prima... Ik vind het overigens nog steeds een waardeloos karwei, maar ach, het moet gebeuren.

U zeggen:

Ik krijg het mn strot niet uit... nou ja, heel soms dan, en dan eigenlijk vooral als ik aan het werk ben. Maar familie is gewoon je en jou, en de opa's en oma's van de kinderen zijn opa+voornaam of oma+voornaam. Ze hebben er nogal wat dus ik ga geen onderscheid maken tussen overgrootouders en grootouders... het hele spul heet gewoon opa of oma, Kaya is echt nog veel te klein om het verschil te snappen.

Mijn moeder heeft haar tuinman (man van in de 70) ook een tijdje aangeduid als opa P, maar daar heb ik een stokje voor gestoken, vond het veel te verwarrend worden voor Kaya. P. is geen familie dus "verdient" ook niet de titel opa.

Ga het hier bij houden, heb het koud... de mazout is op en de verwarming is dus uitgevallen... grrrrr.... we hebben al 3,5 week geleden besteld en doorgaans is het dan een dag of 3 later al geleverd, maar omdat de prijzen zo laag staan nu, is de levertijd echt enorm opgelopen. Er zijn zelfs bedrijven waar je 4 maanden (!!!!) moet wachten! Ze kunnen nu wel een spoedlevering doen, maar dat is pas voor vrijdag. Daar sta je dan met je kleine kinderen en geen warm water. *zucht*

Nou ja, morgen ga ik proberen om wat te scoren bij een benzinepomp om de dag door te komen, ik hoop alleen dat de verwarmingsketel het wel meteen doet, meestal moet er ook nog een monteur komen om m aan te zwengelen... godver, baal er echt van, zeker omdat lief morgen ook nog jarig is en ik oma heb gevraagd op de kinderen te passen zodat wij uit eten kunnen, maar ja, als het hier zo koud is...

quote:TheNurse schreef op 21 januari 2009 @ 21:35:

Yora: Ik heb nog steeds geen kabeltje

Kan em niet vinden!?!?

Enne, hoe kun jij hier eigenlijk zijn ´s avonds? dacht dat je geen pc in huis had? Of zit ik dr nu zo naast?

Nou, ik ga zo maar es naar bed.

Ik heb dus wel een pc alleen mijn virusscanner zorgde dat die pc wel heeeel langzaam werd... maar ik was te eigenwijs om die virusscanner (heeft centen gekost ja! te verwijderen) met als gevolg dat ik die pc helemaal niet meer ging gebruiken...

dus nu gratiez virusscanner en weer een wat snellere pc

(maar ik hang hier inderdaad te veel rond ja en ga nu eens lekker huismussen op de bank met een pot thee als echte theemuts)

je hebt toch ook een pretecho gemaakt? toen kreeg je toch een cdrom ding mee?
Paps is bijna 66 volgens mij *schaam*. Weet niet helemaal zeker. Maar ik scheel 10 en 8 jaar met zussen dus is relatief oud zeg maar.

Vandaag ging het wat beter. Pijnstiller is denk aangeslagen en heeft wat geslapen. Maar heeft veel pijn. Sneu hoor. Is ie ook veel te actief voor. Vandaag met de kindjes na kdv even bloemen gebracht. Ze waren heeel lief voor opa. Mochten van mij niet in hem hangen enz en kropen alleen op schoot om kusjes te geven. Heel lief. Aardig onder de indruk waren ze.

Die opa noemen de kids trouwens opa snor :-) En oma met afkorting voornaam.

Andere opa en oma heten ook echt andere opa en oma. Dat krijgen we er ook niet uit. Terwijl niemand dat echt leuk vindt haha. Maar t is altijd gelijk de vraag: opa snor ??? nee, andere opa. Dus ja, logisch dat ze dat overnemen.

Wie zocht er nou een origineel cadeau ??? Ik heb bij Timo een klok gekregen met het geboortekaartje er in verwerkt. Erg leuk ook !!! Die site bestaat niet meer maar heb ff snel gegoogeld:

http://www.atmosfeertje.nl/geboorte-kadootje/klok.html

Ainne; maar goed dat die tests er al zijn he voor die kleintjes ?! Ik hoop wel dat het komt door de ontsteking die er lijkt te zitten en dat het mee valt voor jullie.

Kolf: ik heb ook de handkolf van avent. Ging prima. Bij Timo iets makkelijker dan bij Floortje maar dat komt omdat ik toen echt overliep en Floortje dronk veel onrustiger. Daar had ik ook wat minder. Maar bij Timo spoot ik in 10 min een fles vol :-)
quote:floddertje1 schreef op 21 januari 2009 @ 21:43:

Kolf: ik heb ook de handkolf van avent. Ging prima. Bij Timo iets makkelijker dan bij Floortje maar dat komt omdat ik toen echt overliep en Floortje dronk veel onrustiger. Daar had ik ook wat minder. Maar bij Timo spoot ik in 10 min een fles vol :-)Hè gatver! hahaha! dit vind ik echt een ranzige zin

En een voor je papa

Yora:

Ahzo, thanks voor de uitleg

Huismuts-ze!

Ik ga naar bed!

xx
Yora

Vertel, wat voor topic!

Ik zag je koelkast ook al vol staan met flessen Yoramelk

Nurse, ik zie H het nog niet drinken

KOPEN dat kabeltje!

A1mee, jeetje wat een gedoe met die kachel!

Maar ik dacht dat je nu 2 soorten kachels had of heb ik dat verkeerd begrepen?

Amber slaapt trouwens juist weer prima op het moment! van 19:00 tot 9:00!!!

We moeten alleen wel echt gaan opvoeden want ze krijgt een grote mond! Het was de laatste dagen ineens bij alles wat niet gaat zo als ze wil: NEE MAG NIET en ze heeft het zelfs al een paar keer geflikt om STOMME MAMA te zeggen (heb echt geen idee hoe ze daar aan komt )
jeetje lekker veel gekletst hier vanmiddag!

Ik ben een beetje de draad kwijt geraakt maar over dat u zeggen.

Ik zeg bijna tegen niemand u. In ieder geval tegen niemand in de familie. Wel tegen ouderen maar verder niet echt.

Brian zegt oma of opa + voornaam en oom of tante + voornaam. Veder gewoon papa of mama want je ouders bij de voornaam noemen vind ik dan weer afstandelijk.

Yora je vroeg om echo foto's op hm maar waar verwees je nou naar? een topic wat ik gemist heb of zo?

Zo meiden hier is wat serieus bevallings-voorwerk aan de gang. Niet dat ik al aan t bevallen ben hoor maar dit was wel de eerste keer dat ik twijfelde aan wat ik voelde. Echte voor-weeen denk ik.

Oh en we zijn uit 1 van de 2 namen! jeah.
ooef, dat is dan opschieten als je bij het voorwerk pas 1 naam hebt.

nurse, grappig dat je schrijft dat je door de zorg meer u bent gaan zeggen. ik ben door mijn werk in de zorg veel minder u gaan zeggen,. ik heb best veel oudere collega's of ik zie begeleiders in de leeftijd richting pensioen en daar mag ik dus echt geen u tegen zeggen (het erge is,dat ze tegen mij, 30 jaar jonger, weer wel u zeggen - en daar heb ik dan een hekel aan)
Oef: Laat je ze nog wel voorlopig even zitten? Ik ben benieuwd naar die ene naam!! Ik moet maar eens gaan googlen over tweelingen en zwangerschapsduur etc...

ik verwees naar Het topic over Gatsie (foei wat zeg ik nou), (snel zwanger na geboorte) verhaal blijkt waarschijnlijk niet waar te zijn en/of Natsie had iig een foto als avatar gepikt van een of andere babybrabbelachtige site... meisje van babbybrabbelachtige site kwam toen hier allerlei topics openen over dat natsie een faker was... etc. etc... en nu is het totaal onduidelijk wat en of er wel iets waar is aan het hele verhaal van natsie tot brabbelmevrouw Iedereen zat vanmiddag dus al klaar met de popcorn en de klapstoelen... inclusief Nurse die hiermee punten zou scoren op het ontaarde moeders topic
Mogge!

Oef: Joh!! Heuse voorweeën!! Even benen bijelkaar nog hoor, het is nu nog wel heel vroeg!!

En goed dat een van de namen nu eindelijk vast staat!

Marloes: Ook al zo verkouden joh, bah!

Ainne: Wat vervelend dat Aimee weer is gezakt voor de gehoortest. Merk je zelf ook dat ze minder goed hoort? Misschien is het met buisjes wel op te lossen?

Gefeliciteerd met je nieuwe (tijdelijk) auto!

Floddertje: Heftig hoor van je paps. Ik hoop maar dat het een beetje normaal geneest en niet dat hij er nog maanen van moet revalideren ofzo.

Dat was ik van dat kadootje. Ik zoek iets voor mijn zus voor haar tweede kindje (is in maart uitgerekend). Eerlijk gezegd vind ik die klok op de website die je plaatst er wel een beetje knullig uitzien.

Falcon: Ik ben uitgekomen op www.kleinevoetjes.com Ik vond die babyslofjes van jou wel een heel leuk idee en ik denk dat ik die ga bestellen voor mijn zus. Ik heb een donker vermoeden dat ze een jongetje krijgen (zelf weten ze het al) maar ben niet 100% zeker. Dus ik moet nog even een neutrale kiezen en dan bestel ik ze alvast.

Nurse: Heeft M een heeeel glas van jouw melk gedronken?? Was één slokje niet genoeg? Hahaha!

A1mee: Lekker is dat met dit weer, dat de kachel het niet doet!! Brr!!! Succes met je zoektocht naar het spul!

Yora: Ik heb het een beetje gevolgd dat topic over Natsie. Maar ik had al heel snel het idee dat die Roxy gewoon dezelfde persoon is eigenlijk. Beetje vaag... vind het wel een spannend soap!

Nou hier is dag vier van bankhangen met de tv aan alweer aangebroken. Ik voel me eigenlijk wel weer redelijk fit, maar Manu is echt poepie verkouden, compleet met rood neusje, rode wangen, waterige oogjes en een regelmatige hoestbui. Hij heeft vannacht wel lekker geslapen (viel al in slaap op de commode gisteravond). Hij eet nu een volkoren koekje als ontbijt (mag ik nu ook naar het ontaarde moeders-topic?) want iets anders wilde hij echt niet. Hij doet al een kwartier over dat ene koekje.

U zeggen: Ik zeg alleen u tegen mijn eigen opa's (oma's leven niet meer). JP zei vroeger wel atijd u tegen zijn vader en stiefmoeder maar geleidelijk aan is dat verdwenen toen hij zelf volwassen werd. ZIjn jongere broers/zussen zeggen nog wel u tegen hun moeder. Daarom vind ik het een beetje moeilijk als Manu straks je zegt tegen zijn oma, als zijn tantes en ooms wel u zeggen. Ik moet het maar gewoon eens vragen aan d'r. Voor Manu lijkt het me ook verwarrend dat hij tegen mijn moeder wel je mag zeggen en tegen mijn schoonmoeder u.
Jihaaa! (maakt diepe buiging voor Lief)... de verwarming werkt weer! Lief stond vanmorgen om half 7 al bij de benzinepomp om mazout te halen en na wat gepruts, gevloek en getier, wordt het hier weer warm in huis! Moest ook wel want het was ondertussen nog maar krap aan 13 graden...

Oef: Voorweeën, nu al?!? Maar dan kan het toch nog steeds wel een tijd duren. Ik heb bij Yahnoa al voorweeën gehad toen ik 35 weken zwanger was en hij is uiteindelijk gehaald toen ik 40+9 was omdat hij weigerde om uit zichzelf te komen. Nou zullen eentje en tweetje niet zólang op zich laten wachten, maar toch... Bij de weg, hebben jullie wel een werktitel voor de beebies?

Tinus: Wat ik zelf een heeeel erg leuk en waardevol kado vind is mooi kinderbestek. Dat is ook iets wat blijft en wat je je kind ook mee kan geven als het het huis verlaat. Ik heb van het geld wat Yahnoa van zijn overgrootoma heeft gekregen ook een mooi bestek gekocht. Helaas heeft ze hem nooit in levende lijven meer gezien, ze overleed een tijdje terug, maar door dat bestek heeft hij toch een blijvend aandenken. Ik ga het voor de kleine van mijn zus ook aanschaffen (naast een idiote berg andere kadootjes, maar dat terzijde)

Yora: ik heb dat gatsie-verhaal een beetje erg gemist... maar als er klapstoelen tevoorschijn worden gehaald... Nu is dat topic dus foetsie... Toch jammer dat we dan nooit de "waarheid" te horen krijgen he.

Sannie: haha... dat heb ik nou ook, dat ik helemaal iebelig wordt als mensen mij (MIJ???) met u gaan aanspreken...

Marloes: Wat heb je je kind nou weer aangedaan, jij stomme mama! (toch fijn dat Kaya nog niet zo goed praat )

Oh fijn dat de verwarming het weer gewoon doet, A1mee! En dat bestekje is ook een mooi kado inderdaad, al ben ik nu wel helemaal fan van die slofjes. Ik ga eens op zoek.
Tinus, dan vind je deze vast ook leuk! meer slofjes

M heeft bruine sneakers-slofjes met oranje strepen, erg cool.

A1mee, hee, gelukkig!
ja joh voorweeen echte hoor. Maar net als A1mee zei. Ik had bij Brian ze ook al vanaf een week of 36 en die is pas met 41 weken gekomen hoor.

Ze komen echt nog niet.
Nou Oef gelukkig maar dat je zelf toch wel het idee hebt dat ze nog wel even blijven zitten...

Tinus: Het is inderdaad ook wel erg leuk om niet alleen maar praktische dingen te krijgen maar ook gewoon iets gewoon voor de leuk. Ik weet nog wel dat bij mijn verloskundige de wachtkamer altijd helemaal vol lag met folders en reclame en schilderijen van creatieve mensen... en er hing een heel grappig schilderij van iemand die ook op viva komt (of ik heb het verkeerd onthouden;)) Maar je bent toch zelf ook heel erg creatief?

En zo ontaard is dat toch niet... het koekje is tenslotte wel volkoren ;) Ik vind RosieRo en rest zelf volgens mij ook niet zo ontaard (geen zin om het hele topic door te ploegen) maar goed. Niemand doet het de hele dag door 'volgens het boekje' toch?

Yora heeft gisteravond wel 2 danoontjes gegeten...

A1mee: Fijn dat het weer warm is in huis! Volgens mij gaan ze over die gatsie nu met ipadressen aan de gang enzo?? Ik hoop maar dat het verhaal van Natsie niet waar is... het lijkt me echt verschrikkelijk om op je 16e een kind te krijgen en dan nog zo stom te zijn om een 2e keer zwanger te worden... en dan bij keus voor abortus ook geen spiraal willen laten plaatsen want ja het is toch uit met vriend ... ik denk dat als natsie zou bestaan dat ze dan dezelfde fout zou maken als ik met Yora... je hoopt dat het goed gaat komen maar de kans dat het niet goed gaat is groter... en haar situatie is dan erger dan de mijne... maar toch...

Marloes: Grapje van Justin om stomme mama te zeggen en Amber neemt het over ofzo??
quote:Tinus1977 schreef op 22 januari 2009 @ 09:18:

Mogge!

Oef: Joh!! Heuse voorweeën!! Even benen bijelkaar nog hoor, het is nu nog wel heel vroeg!!

En goed dat een van de namen nu eindelijk vast staat!

Marloes: Ook al zo verkouden joh, bah!

Ainne: Wat vervelend dat Aimee weer is gezakt voor de gehoortest. Merk je zelf ook dat ze minder goed hoort? Misschien is het met buisjes wel op te lossen?

Gefeliciteerd met je nieuwe (tijdelijk) auto!

Floddertje: Heftig hoor van je paps. Ik hoop maar dat het een beetje normaal geneest en niet dat hij er nog maanen van moet revalideren ofzo.

Dat was ik van dat kadootje. Ik zoek iets voor mijn zus voor haar tweede kindje (is in maart uitgerekend). Eerlijk gezegd vind ik die klok op de website die je plaatst er wel een beetje knullig uitzien.

Het ging er om dat als je het idee leuk vond dat je zelf even verder moest zoeken. Die ik thuis heb hangen is wel leuk maar die site bestaat niet meer zoals ik zei.

Falcon: Ik ben uitgekomen op www.kleinevoetjes.com Ik vond die babyslofjes van jou wel een heel leuk idee en ik denk dat ik die ga bestellen voor mijn zus. Ik heb een donker vermoeden dat ze een jongetje krijgen (zelf weten ze het al) maar ben niet 100% zeker. Dus ik moet nog even een neutrale kiezen en dan bestel ik ze alvast.

Nurse: Heeft M een heeeel glas van jouw melk gedronken?? Was één slokje niet genoeg? Hahaha!

A1mee: Lekker is dat met dit weer, dat de kachel het niet doet!! Brr!!! Succes met je zoektocht naar het spul!

Yora: Ik heb het een beetje gevolgd dat topic over Natsie. Maar ik had al heel snel het idee dat die Roxy gewoon dezelfde persoon is eigenlijk. Beetje vaag... vind het wel een spannend soap!

Nou hier is dag vier van bankhangen met de tv aan alweer aangebroken. Ik voel me eigenlijk wel weer redelijk fit, maar Manu is echt poepie verkouden, compleet met rood neusje, rode wangen, waterige oogjes en een regelmatige hoestbui. Hij heeft vannacht wel lekker geslapen (viel al in slaap op de commode gisteravond). Hij eet nu een volkoren koekje als ontbijt (mag ik nu ook naar het ontaarde moeders-topic?) want iets anders wilde hij echt niet. Hij doet al een kwartier over dat ene koekje.

U zeggen: Ik zeg alleen u tegen mijn eigen opa's (oma's leven niet meer). JP zei vroeger wel atijd u tegen zijn vader en stiefmoeder maar geleidelijk aan is dat verdwenen toen hij zelf volwassen werd. ZIjn jongere broers/zussen zeggen nog wel u tegen hun moeder. Daarom vind ik het een beetje moeilijk als Manu straks je zegt tegen zijn oma, als zijn tantes en ooms wel u zeggen. Ik moet het maar gewoon eens vragen aan d'r. Voor Manu lijkt het me ook verwarrend dat hij tegen mijn moeder wel je mag zeggen en tegen mijn schoonmoeder u.
Zo, mannetje ligt met een zetpil weer in zijn bedje. Het was weer een gevecht om die zetpil te geven, mannetje houdt blijkbaar niet van dingen in zijn kont. Ik heb de thermometer niet eens geprobeerd, want dat was echt een verloren zaak geworden. Ik kon zo ook wel voelen dat ie verhoging/koorts heeft. Het volkoren koekje is tot nu toe de enige score qua eten. Hij heeft wel een hele fles melk op vanmorgen en daarna wat slokjes diksap.

En Jp neemt morgen in ieder geval vrij zodat ik dan weer kan gaan werken.

Kun je er anders eens een foto van plaatsen, Flodder? Van die klok die jij hebt? Het idee is misschien wel leuk ja, maar op die site echt heel knullig uitgevoerd.

En ja ik kan misschien ook wel iets maken zelf... maar dan doe ik dat voor 'erbij' zeg maar. Zus kreeg bij de geboorte van neef een heel leuk ontbijtsetje, handbeschilderd door haar schoonzus met keramiek-verf. Vond ik ook erg leuk! Zelf heb ik voor Manu toen een leuk schilderijtje gemaakt voor zijn kamertje. Heeft aaaavonden werk in gezeten en ik ben bang dat ik dat nu niet ga redden.

Ik ga die andere slofjes-site van Falcon ook nog eens bekijken.
Heb echt weer wat gemist zie ik Yora !!

Oef; heb je zolang voorweeen gehad joh bij Brain ?? Jeetje. Alles wat ze bij je blijven is lekker nu !! Weet even niet meer uit mijn hoofd hoe ver je bent.......

Ik dacht bij Floortje ook dat ik voorweeen had, weet nog goed. Paar uur later was ze er :-)

A1mee: 13 graden ??? Men wat koud !! En wat een vent :-) !!

Zo gym gehad met Floortje. Nu slaapt ze. Ik ga even de hond uitlaten en Timo ophalen bij mijn zus (woont hier achter). Die is bij zijn neefjes. Vanmiddag bij een vriendje van Timo afgesproken. Zoontje vd zwemjuf van vanavond. Durp.......
Is goed Tinus. Zal ff kijken of ik er tijd voor heb vandaag anders morgen wel even. Maar als je googeld op geboortekaart in klok, krijg je dan niet meer sites ??

O wat ik vh weekend zag bij iemand. Die had geboortekaart op kanvas doek laten drukken. Ook leuk.
Je hebt gelijk, Flodder. Ik heb al even gekeken en er zijn inderdaad sites waar je wel mooie klokken kan bestellen. Ik denk alleen dat ik het leuker vind om dan zelf iets met het kaartje te doen (bijv een vergroting maken en die inlijsten, ik kan dat op mijn werk op de plotter doen) Laat dus maar die foto!!

Leuk gym met Floor!! Is dat peutergym? Ik heb hier ook gekeken maar tis alleen op vrijdag en dan moet ik altijd werken. Wel jammer, ik denk dat Manu het helemaal gaaf vindt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven