Cheers!
woensdag 21 januari 2009 om 17:04
Ha Kjong heeft het al geschreven; we hebben een dak boven ons hoofd hebben voor het slempweekend. Ze is alleen vergeten te vertellen dat we naast de vaatwasser, houtkachel en sauna (ir) ook een whirlpool hebben. Tadaaaaaaaa. Sterker nog; we hebben twee huisjes; dus twee whirlpools. Gezien de prijs moete we waarschijnlijk zelf de bubbels blazen. Maar goed, bij geldgebrek vissen we dus ons eigen maaltje bij elkaar.
Nadeel: u moet er voor de kant van Mij en Pimpel oprijden.....
woensdag 21 januari 2009 om 17:05
quote:Toet schreef op 21 januari 2009 @ 17:04:
Ha Kjong heeft het al geschreven; we hebben een dak boven ons hoofd voor het slempweekend. Ze is alleen vergeten te vertellen dat we naast de vaatwasser, houtkachel en sauna (ir) ook een whirlpool hebben. Tadaaaaaaaa. Sterker nog; we hebben twee huisjes; dus twee whirlpools. Gezien de prijs moete we waarschijnlijk zelf de bubbels blazen. Maar goed, bij geldgebrek vissen we dus ons eigen maaltje bij elkaar.
Ha Kjong heeft het al geschreven; we hebben een dak boven ons hoofd voor het slempweekend. Ze is alleen vergeten te vertellen dat we naast de vaatwasser, houtkachel en sauna (ir) ook een whirlpool hebben. Tadaaaaaaaa. Sterker nog; we hebben twee huisjes; dus twee whirlpools. Gezien de prijs moete we waarschijnlijk zelf de bubbels blazen. Maar goed, bij geldgebrek vissen we dus ons eigen maaltje bij elkaar.
woensdag 21 januari 2009 om 17:24
woensdag 21 januari 2009 om 18:29
ooo, ik moet nog kijken maar het klinkt zo leuk! En wauw een sauna en whirlpool. Gaan we weer als vanouds niet uit het huisje komen? Gottegottegot ik kan nu al haast niet wachten!
HAd vanmiddag zomaar een bladzij overgeslagen, dusseh.....mado van harte met je AB! Zonder gekheid, van harte met je verjaardag `en hopelijk knap je nu gauw op!!
HAd vanmiddag zomaar een bladzij overgeslagen, dusseh.....mado van harte met je AB! Zonder gekheid, van harte met je verjaardag `en hopelijk knap je nu gauw op!!