Bezig voor de eerste - part 2

21-10-2007 13:37 3989 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naam:Leef

tijd:Bevallen:Naam:J/M:Sari 1975327 mei '08LaureMMeggie782924 juli '08OlivierJ_Sungirl_2914 aug. '08KayneJAmy803128 aug. '08Merle SophieMTijn252930 sept. '08MerijnJLode263 nov. '08BramJKaatje1981275 jan. '09NickJKusje2511 maart '09AnnabelMSouth2914 juli '09SouthminiMNaam:Leef

tijd:Bezig

sinds:Uitgerekend:Bijzonderheden:Troela468124nov. '0715 nov. Een meisje!! Naam:Leef

tijd:Bezig

sinds:NOD*:Bijzonderheden:Winterdip32aug. '07Bloempje66629febr. '08

* NOD = Niet Ongesteldheids Dag!

Dus de dag waarop je ongesteld moet worden, maar niet wil natuurlijk.
Vandaag dus niet, zoals beloofd, post gehad..... heel erg vervelend..... Morgen weer een dag.....

Morgen komt mijn moeder langs, fijn!!

Troela, heb ook ff gekeken op jouw Hyves (was erg nieuwsgierig en heb momenteel toch niet veel te doen...), mooi setje hoor!! Goed dat je naar dat feest bent gegaan, weliswaar alleen... Naar welk ziekenhuis gaan jullie eigenlijk? En wat is jouw ervaring daarmee?

Winterdip, knap hoor 4,5 kg eraf!! Jij gebruikt shakes?? Krijg je dan niet te weinig voeding binnen??

Bloempje, ondertussen al weer beter??

Sungirl, vind het superleuk dat ook jij hier blijft schrijven!!!

Inci, morgen jouw NOD..... al wat onderweg? Of nog niks?? Hoe gaat het verder met jou?

Kaatje, hoe gaat het met jou??? Je bent vandaag 19 dagen 'overtijd' of ben je ondertussen al bevallen?? Hoop dat alles goed met jou (en de kleine) gaat!
Als ik mijn bericht zo lees, lijkt het net een intervieuw..... hahahaha!!
ze laten je wel in onzekerheid zitten hè? heel erg vervelend! ik hoop dat je snel wat meer weet...

wij gaan naar het oosterschelde ziekenhuis in goes, hier iets verderop. de gynaecoloog is echt een heel lief mens! ze leeft met je mee en zet er vaart achter... tot nu toe dan. ik heb geen idee of er een wachtlijst of iets dergelijks is voor ivf, iui enz.. dat zullen we nog maar even afwachten en duurt dat nou heel lang dan ga ik er toch over denken om naar rotterdam, breda of anders naar belgië te gaan. maar goed, we zullen het wel zien.. ik hoor er ook helemaal geen verhalen over, dus ik heb geen flauw benul van hoe of wat en wanneer.

bloempje, werkt je kuurtje? voel je je al wat beter?

dan zal ik eens gaan douchen en straks lekker antm kijken!!
Heeft dat ziekenhuis in Goes ook een speciale fertiliteitsafdeling? Dus als jullie ivf wordt geadviseerd, kan dat dan ook daar?? In België mogen ze veel meer dan in Nederland hè en zijn ze, geloof ik, ook verder dan bij ons...

Je kunt altijd eens gaan informeren bij andere ziekenhuizen.....
Ja Bloempje, slaat je kuur een beetje aan? Zoveel mensen zijn geveld op het moment. En ook echt langdurig. Waardeloos hoor. Ik hoop dat het mij in ieder geval t/m vrijdag bespaard blijft. Tot die tijd ben ik retedruk en vrijdag heb ik mijn evenement. Daarna mag het gaan regenen, stormen, sneeuwen en mag ik ook verkouden worden (liever niet natuurlijk). Maar tot en met vrijdag moet alles rustig blijven.

Dread, balen dat je vandaag niks hebt gehoord. Je zit dan maar te wachten en wachten. En je wilt natuurlijk gelijk weten waar je aan toe bent. Rook je sigaretje nog maar een paar weken door hoor. Stress verkleint de kansen nog veel meer!

Kaatje, ja hoe is het met jou, of jullie inmiddels? VERTEL, VERTEL!

En Inci, bij jou alles goed?

Hier stond de weegschaal op -5. Ik weet dat de shakes niet het beste alternatief zijn maar nu wel het meest efficient. Daarnaast eet ik heel veel groente en rauwkost en moet ik iedere dag 6 pillen slikken om alle vitaminen en mineralen tot me te krijgen die ik nodig heb. En ik moet jullie zeggen, ik voel me prima hoor! Misschien ben ik juist wel door dat lijnen (en vitaminepillen), nog niet ziek geworden. Meestal als er wat heerst ben ik een van de eersten die de lul is. Ik maak mijn shakes op en ga dan afbouwen. Hetzelfde principe (zo min mogelijk koolhydraten), maar dat met normaal voedsel ipv maaltijd vervangers. Dus gewoon vlees of vis en groenten, maar de aardappels/rijst/pasta laten staan. Een geen brood tussen de middag maar low-carb crackers (mag zelfs met roomboter! Yummie) en een schaaltje rauwkost. I.p.v. 4 boterhammen met pindakaas.

En 's ochtends eieren bijvoorbeeld. Maar dan zonder de boterham erbij. Roerei ofzo. Kortom, gaat vast goed komen.

Ok, ik moet weer aan het werk, ben te druk nu!

Oja Troela, ik moet alleen de finale van ANTM nog kijken. De rest van het seizoen heb ik van het weekend op youtube zitten kijken. Freak dat ik ben hahaha!

xxxx
Zo. En dan ga ik nu een wijntje inschenken...
Er is weer veel geschreven in de afgelopen dagen, dus sorry als ik niet overal op reageer.

Dreadje: het klinkt op zich wel positief, je verhaal over de gynaecoloog. Hopelijk kunnen jullie idd snel terecht en gaat het dan ook nog eens in 1 keer goed. Dan zou je komende zomer zwanger op het strand liggen en met de kerst je kindje misschien al in je armen hebben. Dat zou toch heerlijk zijn?! Wat betreft je werk...ik weet niet wat er speelt, maar het klinkt allemaal niet ok. Balen voor je dat je dat er ook nog bij hebt. Ik hoop dt het toch nog een beetje goed voor je uitpakt!

Winter: fijn he, als de kilo's er zo goed vanaf gaan! En complimentjes zijn altijd leuk om te krijgen. Als je zo doorgaat met afvallen krijg je er vast nog veel meer en loop je ook nog eens superstrak over het strand straks. Lekker hoor!

Troela: knap hoor, dat je alleen naar dat feest bent gegaan! Ik zou dat geloof ik niet gedurfd hebben en was waarschijnlijk thuis op de bank blijven hangen. Jij trekt tenminste de stoute schoenen aan en zo had je toch nog een leuke avond!

Sungirl: leuk he, als je mannetje weer iets nieuws heeft geleerd?! En rollen is ook meteen iets echt knaps. Ik ben al supertrots als Bram hardop lacht of als hij iets vastpakt :-) Wat de hobby van je vriend betreft...tsja, zolang hij alleen verzamelt en geen 'fan' wordt van WOII is er denk ik niks mis mee...

Ik ben afgelopen week met Bram naar het babyzwemmen geweest en we zijn begonnen met een cursus babymassage. Allebei erg leuk! En vanavond ben ik voor de eerste keer in 11 weken zonder Bram de deur uit geweest. (erg he, nu pas?!) Ik ben heerlijk wezen zwemmen. Die kilo's moeten er toch echt af voor onze bruiloft...

Kaatje: ik neem ana dat de baby er inmiddels wel is/! Hoe was de bevalling? en hoe voel je je nu, als moeder?! Gaat alles goed met jullie?
hey!!

dread, nee in goes hebben ze daar geen afdeling voor.. volgens mij word je dan doorgestuurd naar rotterdam. maar we zullen wel even afwachten hoe het loopt... het liefst zou ik dan wel naar antwerpen of gent gaan maar ik vraag me af hoe het dan zit met de zorgverzekering. zou het dan ook gewoon vergoed worden?

weet jij ondertussen al wat meer over je werk? en hoe was je dag met je moeder?

oeh winter! streng dieet hoor! ik zou dat niet kunnen... ik eet zo graag boterhammen!!!! maar ik vind het echt heel knap van je! je hebt nog een week of 3... gaat vast lukken om je streefgewicht te halen!

lode, leuk weer van je te horen!! babyzwemmen lijkt me ook erg leuk! wanneer ga je trouwen?

wij zijn vanmiddag naar de cardioloog geweest voor het hartje van mijn mannetje (hihi) en alles was goed! op een hartfilmpje was niks bijzonders te zien en hij hoeft niet meer op jaarlijkse controle. pas als hij weer hartritmestoornissen krijgt dan moeten we terug..

eeeeennnnn.......... ik heb zooooveeeel zin in carnaval hahaha! we gaan nu met een groepje van het werk (alleen de leuke mensen hihi) en ik denk dat het echt supergezellig wordt! gelukkig heb ik dan vakantie want 3 dagen volle bak er tegenaan... pffff zal ik toch wel even van bij moeten komen denk ik... ben ook geen 20 meer!
Troela, over de vergoeding voor behandelingen in het buitenland, zou je nu alvast eens ff kunnen informeren bij je verzekering... ik heb geen idee...

Vandaag brief gehad van werkgever......... pfffffffffffff.......... kan wel janken.......... maar goed............... ziet er dus niet goed uit............ alles is nu doorgestuurd. Ik probeer het een beetje los te laten......... het wordt me allemaal echt ff te veel............

Dagje met mijn moeder was leuk, maar ook wel zwaar, omdat ik brief kreeg en daarna erg boos en verdrietig was...... gelukkig kwam vriend gelijk uit werk naar huis. Mijn moeder is meegeweest boodschappen halen etc. En ff fijn gekletst, ook over het ziekenhuis etc.

Troela, fijn dat je mannetje niet meer terug hoeft naar cardioloog!!

Lode, leuk je weer ff te lezen hier!!! Fijn dat alles goed gaat met Bram! Wordt vast al een heel mannetje hè?! Fijn dat jullie gaan babyzwemmen en babymassage doen. Is hartstikke goed voor die kleintjes!!
ach meissie toch... vroeg of laat komt alles vast weer goed, maar het is echt kut nu! gelukkig heb je hele lieve mensen rond je die je ten alle tijde zullen steunen.. ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen dus ik geef je een hele dikke
Lieve Dread,

Wat naar nu dat ik moet lezen dat de brief niet positief was! Ik had ecth zo voor je gehoopt dat ze wel een hand over het hart zouden strijken!!!!

Meid heel veel sterkte en een dikke knuf van mij!!!!!
Lieve Dread,

Misschien zit je hier helemaal niet op te wachten hoor, maar ik denk dat je nu in een emotionele rollercoaster zit voor een reden. Je bent kennelijk in een of andere ontwikkelingsfase beland. Prive en zakelijk. Er komt nu heel veel op je af. Niet prettig allemaal. Maar toch is het ergens goed voor. Ik geloof dan ook heilig dat je over een poosje kunt zeggen: "Super dat het allemaal zo gelopen is, want DIT heeft het me gebracht!" Kennelijk moet er iets geforceerd worden of aan je duidelijk worden gemaakt. En de uitkomst zal positief zijn want jij bent een goed mens en ik geloof ik karma.

Misschien is dit wel het moment waarop je gaat beslissen actiever met je eigen praktijk bezig te zijn. En raak je binnen 3 maanden zwanger en blijkt dat allemaal veel beter te combineren. Misschien zijn jullie al het gedoe straks zo zat en besluiten jullie de boel de boel te laten en een half jaar op wereldreis te gaan. En brengt dat je weer heel veel nieuwe inzichten en andere wegen om in te slaan. Of kom je zwanger terug. Of besluit je in een kansarm tropisch land te blijven hangen en richt je daar een eigen bedrijfje op. Nouja, dat soort dingen dus.

Winterdip een vage trien? Mag je vinden hoor. Geeft niets. Maar toch geloof ik dit echt.

Desondanks is het nu even heel erg kut allemaal. Daarom: Een dikke knuffel!!!
Thanx lieve meiden!! Jullie zijn echt kanjers!!

Winterdip, jij het oh zo gelijk! Dat is ook wat ik voel... maar dit ongeduldje hier wil weten waar ze aan toe is en kan zo moeilijk wachten... Toch zal ik dat moeten, dus geef ik mij maar over... Dat het me iets mooiers gaat brengen, daar geloof ik ook wel in. Dat houdt me tenminste op de been, dàt alleen al is positief!

Ik heb heb trouwens 2 weken geleden besloten te stoppen met mijn praktijk... was niet te combineren met werk... ahum...... welk werk??? Nee, ik heb er ff geen zin meer in en probeer thuis maar wat tot rust te komen. Daar heb ik nu wel behoefte aan!

Thanx voor het delen van jouw mooie gedachten!!

Ik voel me nu ook wat beter hoor! Maar het is ff dat definitieve van zo'n brief..... klotenzooi! Maar goed, alles is opgestuurd en nu moet ik het loslaten! Morgen vrij!! Jullie druk aan het werk?? Ahum, wou dat ik mocht werken... mis iedereen zo ontzettend... Maar in mijn hart ben ik bij ze! :-)
Dreadje, k*# zeg, van je baan! Ik ben het trouwens met winter eens en ben er ook heilig van overtuigd dat het je leven wel eens heel positieve wendingen zou kunnen opleveren.
quote:dreadlokje schreef op 20 januari 2009 @ 22:35:

Thanx lieve meiden!! Jullie zijn echt kanjers!!

Winterdip,

Ik heb heb trouwens 2 weken geleden besloten te stoppen met mijn praktijk... was niet te combineren met werk... ahum...... welk werk??? Nee, ik heb er ff geen zin meer in en probeer thuis maar wat tot rust te komen. Daar heb ik nu wel behoefte aan!

Thanx voor het delen van jouw mooie gedachten!!

At least you've got your sense of humor! Ik ben altijd een voorstander van het besparen van negatieve energie als het geen effect heeft. Dat vind ik zo zonde! Daarom lach ik ook maar heel veel dingen weg als ik weet dat ik er toch geen of weinig invloed op kan uitoefenen. Misschien niet altijd de juiste manier, maar echt, als ik nergens meer om zou kunnen lachen vergaat voor mij de wereld hoor.

Ja je bent ongeduldig. Maar daar kun je nu niks aan doen want het ligt nu even niet in jouw handen. Pak deze vrije tijd aan als een kadootje om je te bezinnen op je volgende stappen. Of op wat deze gebeurtenissen je nu eigenlijk proberen te zeggen. Of op wat je nu eigenlijk precies wilt uit het leven. Het leven is mooi man.

En ja, ik ben hard aan het werk maar ga nu echt afsluiten. Ik werk momenteel zo'n 12 uur per dag en dan tel ik de weekenden nog niet eens mee. Maar goed het is maar tijdelijk en ik kan op deze manier straks fijn veel dagen van mijn vakantie compenseren. Dan hoef ik niet voor de volledige 5 weken vakantiedagen op te nemen. Jippie, als ik straks met mijn cocktail aan het strand lig is het het allemaal waard geweest!

xxxx
Hoi lieve meiden,

Hoe gaat het met jullie!

Dread wat erg van je baan. je hebt wel alles tegelijk zeg. Ik weet ook zeker dat je over een tijdje er veel beter uitkomt en dat deze ellende je well ergens brengt. Sterkte meid!

Hoe gaat het met de andere meiden? Kaatje zal toch ondertussen wel bevallen zijn. Kom eens blij nieuws brengen.

Ik ben ondertussen met zwangerschapsverlof, nog een paar weken en dan is het voor mij ook zover. Ben daarom nu volop aan het slapen, reserve opbouwen voor straks.

Nou meiden, zet hem op allemaal. Het wordt tijd dat de kolom zwangeren wordt aangevuld!!!

liefs kusje
Hey Kusje, leuk van jou te horen!! Fijn dat je zwagnerschapsverlof hebt nu. De laatste loodjes dan hè?!

We doen ons best om de lijst met zwangeren weer eens aan te gaan vullen! Alleen bij ons is dat dus afhankelijk van het ziekenhuis en uitslag bloedonderzoek... spannend...

Winter, wat maak jij lange dagen man! Jemig de pemig!! Zou ik echt niet kunnen (en vooral niet willen...)... Maar inderdaad een groot voordeel, je bouwt overuren op en dat komt jou straks wel goed uit met je reis naar Thailand! Ik had ook al een paar dagen 'opgespaard' en vakantie-uren die ik van vorig jaar overhad, die zouden goed van pas komen i.v.m. de vele ziekenhuis-bezoeken... maar ja...

Wat betreft mijn werk, ik moet echt oppassen wat ik zeg... dus ik vertel daar verder niet zo veel meer over..... Niet dat ik jullie niet vertrouw, maar ik moet voorzichtig zijn...... BAH!
Hey meiden!

Nou wij waren dan gisteren een jaar getrouwd! op dinsdag avond hebben we het even flink heet gemaakt in de slaapkamer, toen we "klaar" waren was het al over 12-ven en zecht hij "gefeliciteerd! we zijn nu 1 jaar getrouwd"

De volgende dag (dus woensdag) allebei wel gaan werken natuurlijk... Kom ik thuis, heeft hij een vaas met 20 rozen voor mij staan! Ik had dan alleen een kaartje met daarin dat we het zo fijn hebben samen en meer van dat soort blah bla... Maar hij vond dat ook heel lief.

We zijn daarna nog lekker uit eten geweest, en dat was ook genieten! Daarna de dag nog eens heet in de slaapkamer afgesloten... Volgens mij is het niet mijn vruchtbaarste moment, maar het zou t wel moeten zijn!!!! Wat een heerlijke 24 uur!!!!

Kusje, wat gaat de tijd toch snel!!! Heerlijk joh!!!!

Dread, ik kan me voorstellen dat je nu even heel voorzichtig bent...
Lieve Bloem, je maakt me echt ff aan het lachen met jouw "hete 24 uur"!! Hahaha!! Prachtig! Zit nu nog met een grijns op mijn gezicht. Moet zeggen dat er bij ons de laatste tijd ook de vonken er vanaf springen tussen de lakens!! Is goed tegen stress hè?!

Gefeliciteerd met jouw 1 jarige huwelijk!!
Thanx dread! En een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Enne, echt goed tegen de stress idd!!!
Heee lieve meiden!

Bloempje, goed beeeezig! En van harte met jullie jubileum.

Hier weer een beetje meer lucht. Mijn evenement was gister. De enorme stress van de afgelopen weken daarmee voor een groot gedeelte ten einde. Thank God.

Maar goed, dacht ik dus eindelijk gisteravond te gaan genieten, sta ik nog net mijn laatste organisatorische afhandelingen te doen, belt mijn lief op. Over zijn toeren. Vriend van ons ernstig ziek. Binnen een week de diagnose "ziek" tot "ernstig ziek" tot, gister dus, "opgegeven".

Bam, wat een klap zeg. Nog geen 25 jaar oud.

Stond ik daar te brullen. Ik was kapot toen ik thuis kwam. Natuurlijk van al die werkstress en -drukte en toen dit. Gewoon hoofdpijn van vermoeidheid. Onderweg naar huis in de trein alleen maar zitten brullen. Nog met grote snikken en uithalen het hele verhaal aan een wildvreemde gozer vertelt die vroeg of het wel met me ging. Idioot zeg. Ik zat er helemaal doorheen.

Vanmiddag naar het ziekenhuis toe.

Kutzooi.
Winter..... wat een ontzettend kl*tenieuws van die vriend van jullie....... Ik wens jullie heel veel sterkte toe!!

Hoe gaat het hier?? Nou, niet zo lekker nog, maar goed... moet daar maar ff mee zien te dealen... heb ook geen andere keuze... Vanavond verjaardag, totaal geen zin in... maar we gaan wel, is wel goed! Even het huis uit en afleiding zoeken.....

Aankomende week ben ik ook nog eens jarig..... pffffffffff....... maar goed, ik maak er wel wat leuks van. Familie komt 's ochtends. En 's avonds gaan vriend en ik uit eten en vervolgens naar het theater. Daar kijk ik wel erg naar uit!!

Fijn weekend lieve meiden!!!
bloempje, nog gefeliciteerd!!! jullie hebben jullie eerste trouwdag goed benut hihi!

winter, wat een verschrikkelijk nieuws! hoe was het in het ziekenhuis? sterkte ermee hè! je staat zo machteloos... het leven is echt niet fair..

dread, probeer maar zoveel mogelijk afleiding te zoeken.. er komt binnenkort vast wel weer wat op je pad! daar ben ik zeker van!!

en hier gaat het goed! niks bijzonders te melden.. relatie gaat goed, werk gaat heel goed. we hebben zo'n leuk clubje! ga nu echt elke dag met plezier naar het werk!! en met dat clubje gaan we over 4 weken ook carnavallen! de jongens als pimp en de meiden als hun bitches hihi!! ben al heel hard aan het nadenken wat ik aan ga doen, iets wat mega sexy is (is ook niet moeilijk met dat goddelijke lijf van me.... ahum.... hihi). zucht.... ik wou dat het vanavond al was...

lieverds, fijn weekend!!!
Oh ja, carnaval is al over 4 weken.... jij als bitch??? Hihihi!! Eeeeeeeeeeeeh... volgens mij gaat het niet om wat je aan gaat doen, maar meer om wat je uit laat!!! Hahahahaha!!

Verjaardag gisteravond was wel leuk, laat naar huis gegaan. Ik slaap de laatste tijd niet zo goed. Zodra ik op bed lig, begin ik te piekeren. Zo lig ik zeker wel 1 tot 3 uur wakker.... En wanneer ik beetje wakker wordt, begint het weer van voor af aan met gepieker........ Dat is echt supervervelend..........

Hopenlijk gaat mijn vriend zo nog ff mee, frisse neus halen in het bos... moet er echt even uit............

Fijne zondag meiden!
dread, dan weet ik de oplossing voor je!! ik heb dat zelf 4 jaar achter elkaar gehad, elke nacht! dan sliep ik pas om 4 uur en om half 7 ging de wekker weer... word je niet echt vrolijk van... en dat kwam alleen maar omdat ik zo lag te piekeren. na heel wat middeltjes gebruikt te hebben kwam ik bij melatomatine forte. dat werkt!! het is een homeopatisch kalmeringsmiddel en ik zweer erbij. ik heb ze nu nog in de kast liggen voor het geval dat... gewoon een keer proberen, het kan geen kwaad. slechte nachten en piekeren vergt meer van je lichaam (en geest) dan elke avond 2 van die pilletjes..

mèn......dat kan echt frustrerend zijn hè? en vooral als je vriend wel gewoon lekker ligt te slapen! daar kon ik echt niet tegen!! toen ik dat had woonde ik nog thuis en ik stond standaard elke nacht om half 4 jankend bij mijn ouders in de slaapkamer.. vréselijk!!!

maar hé... ik ben wel een classy bitch! ik heb in ieder geval al een oude broek die ik vanachter open ga knippen zodat je net de band van mijn supersexy holp-up panty's ziet, maar ik weet niet zo goed wat ik er op ga doen... ik zat eerst te denken aan een corset met een boa en een bolero maar volgens mij zie ik er dan echt zo uit als een rollade hihi! nu denk ik aan een colbertje met een diep decoletté en een mooie marlies eronder.. hmmm hebben jullie nog ideetjes?

winter, hoe gaat het nu?
Thanx Troela, ik heb melatomine in huis. Maar ik wil daar niet gelijk gebruik van gaan maken... maar zal dat vanavond zeer zeker wel doen!! Ik heb dit al eens eerder gebruikt, toen ik nog wisselende diensten draaide... werkte goed!

Hoe gaat het met de andere meiden??

Bloem, je hebt dinsdag ook jouw NOD, net als ik. Ik weet zeker dat ie eraan komt, kan niet anders hè...

Inci, ook al tijdje niks van jou gelezen hier...

Winter, hoe gaat het met jullie vriend?? Veel sterkte!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven