Een baard
vrijdag 3 maart 2017 om 15:16
vrijdag 3 maart 2017 om 15:22
Ik heb anders gestemd. Ik vind een five o clock shine wel leuk of een hele korte baard. Dus haren van maximaal 1 cm ofzo. Mijn vriend staat dat erg lief, vind ik. Ik vind hem dan leuker dan frisgeschoren eigenlijk. Maar langere baarden, eh nee. Daar blijft eten in hangen. En ik vind die mannen allemaal lijken op boswachters.
Vlieg met me mee naar de regenboog.
vrijdag 3 maart 2017 om 15:24
Baard (en de man die eraan vastzit) moet perfect verzorgd zijn en het moet passen bij het gezicht. Oh en het baardhaar moet zich ervoor lenen. Sommigen zien er uit als ontsnapte holbewoners en bij anderen ziet het er een beetje sneu uit; ze proberen een baardje te kweken maar het lukt niet echt.
Maar goed, sommige mannen kunnen het hebben.
Maar goed, sommige mannen kunnen het hebben.
vrijdag 3 maart 2017 om 15:26
Ik vind een baardJE wel leuk, maar ken ook net zo iemand die echt bizar oud lijkt terwijl hij begin 20 is. Als je dan de groei van de baard op foto's ziet, denk ik halverwege: ja, hier was het mooi! Maar helaas vinden ze zelf zo'n dikke baard vet mannelijk, ofzo.
Gelukkig heb ik een vriend die amper een baard kan groeien (na 3 weken niet scheren is het nog steeds minder dan als m'n broer zich 2 dagen niet heeft geschoren), dus hij trimt het één keer per week om wat hij heeft netjes te houden. Glad maakt hem wel wat jonger, dat maakt hem als 27-jarige eerder een net 20-er.
Gelukkig heb ik een vriend die amper een baard kan groeien (na 3 weken niet scheren is het nog steeds minder dan als m'n broer zich 2 dagen niet heeft geschoren), dus hij trimt het één keer per week om wat hij heeft netjes te houden. Glad maakt hem wel wat jonger, dat maakt hem als 27-jarige eerder een net 20-er.
vrijdag 3 maart 2017 om 15:26
quote:SallySpectra schreef op 03 maart 2017 @ 15:24:
Baard (en de man die eraan vastzit) moet perfect verzorgd zijn en het moet passen bij het gezicht. Oh en het baardhaar moet zich ervoor lenen. Sommigen zien er uit als ontsnapte holbewoners en bij anderen ziet het er een beetje sneu uit; ze proberen een baardje te kweken maar het lukt niet echt.
Maar goed, sommige mannen kunnen het hebben.Mijn man heeft een korte rode baard, heel erg vol en dik. Max anderhalve centimeter denk ik. En zijn baard groeit als een plakplaatje, volledig gesoigneerd zonder bij te werken. Ongelooflijk!!
Maar goed, sommige mannen kunnen het hebben.Mijn man heeft een korte rode baard, heel erg vol en dik. Max anderhalve centimeter denk ik. En zijn baard groeit als een plakplaatje, volledig gesoigneerd zonder bij te werken. Ongelooflijk!!
vrijdag 3 maart 2017 om 15:34
quote:ladygaga_xx schreef op 03 maart 2017 @ 15:29:
[img]http://vignette2.wikia.nocookie.net/you ... 0515183510[/img]
dit is voor mij wel maximale lengteIk vind het bij sommige mannen heel mooi. Een korte baard dan. Ligt wel erg aan de uitstraling en de baardgroei. Bovenstaande vind ik echt niets, maar hij is sowieso totaal niet mijn type..
[img]http://vignette2.wikia.nocookie.net/you ... 0515183510[/img]
dit is voor mij wel maximale lengteIk vind het bij sommige mannen heel mooi. Een korte baard dan. Ligt wel erg aan de uitstraling en de baardgroei. Bovenstaande vind ik echt niets, maar hij is sowieso totaal niet mijn type..