Napraattopic deel 79

28-02-2017 16:09 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Slecht geschreven Nederlands, alsof het een buitenlandse is. Niet als een Nederlander die laaggeletterd is. Maar de troll heeft niet genoeg fantasie om voor het avondeten iets anders dan AGV te verzinnen
Is het nu echt zo moeilijk om voor te stellen dat er gezinnen zijn die zo leven? En als het een troll is, kan het nog altijd leerzaam zijn voor anderen.
Life is short. Eat dessert first.
Eens met doornroosje.

En in het topic zelf troll roepen vind ik niet kunnen. Laat dat lekker aan de mods over. Als je het niet gelooft hoef je niet te reageren en als je het er over wilt hebben kan dat hier.
IMHO
Dat is echt geen troll hoor. Ik woon in een cliché achterwijk en ik kan je vertellen dat heel veel gezinnen hier leven op vissticks, diepvriespizza en cola. Mensen die echt niet weten hoe ze een aardappel moeten koken. Echt, een moeder van een paar huizen verderop die bij me aanbelde dat ze een stuk vlees gekocht had, maar geen idee hoe ze dat moest klaarmaken.
Oh ik weet zeker dat er gezinnen zijn die zo leven. Ik vind het alleen vreemd dat het taalgebruik een buitenlandse doet vermoeden, maar het avondeten is AGV. Daar viel ik over. Ik heb geen idee wat een kind van 4 hoort te eten, dus die opsomming maakt mij niks wijzer.
quote:Nouschi schreef op 09 maart 2017 @ 12:44:

[...]

Het is maar goed dat Yas op vakantie is.Nou. Je weet toch waar haar vakantieland om bekend staat? Afgezien van fake-ziekenhuisrekeningen?
AGV is niet alleen aan Nederlanders voorbehouden volgens mij
quote:ainne schreef op 10 maart 2017 @ 13:24:

Dat is echt geen troll hoor. Ik woon in een cliché achterwijk en ik kan je vertellen dat heel veel gezinnen hier leven op vissticks, diepvriespizza en cola. Mensen die echt niet weten hoe ze een aardappel moeten koken. Echt, een moeder van een paar huizen verderop die bij me aanbelde dat ze een stuk vlees gekocht had, maar geen idee hoe ze dat moest klaarmaken.

Inderdaad,daar zijn er meer dan genoeg van..

Dan nog kan deze best een trol zijn,dat weet ik niet..
quote:Marana_ schreef op 10 maart 2017 @ 13:29:

AGV is niet alleen aan Nederlanders voorbehouden volgens mijIk weet niet of ze dat in het buitenland ook kennen. Bij mij is dat al tijden mijn standaard anti-virussoftware.
quote:ThunderassMan schreef op 10 maart 2017 @ 13:35:

Bij mij is dat al tijden mijn standaard anti-virussoftware.Dat is AVG.
Verwijderd ivm trollen lees ik in het modtopic.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Wanneer is iets trollen? Als er een topic komt mijn kind is te mager volgens consultatie buro of mijn kind is te dik volgens consultatieburo krijg je totaal verschillende reacties.

Of het moet aan de nick liggen met foul in de nick
Hoe bepalen de mods eigenlijk of iemand een trol is.
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 10 maart 2017 @ 12:48:

[...]

De mods konden haar ook wel aan blijkt nu

Ja natuurlijk, da's makkelijk zat.

Maar dat is wat ik bedoel, voor zoiets/iemand heb je toch geen mod.nodig?
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:noisekick schreef op 10 maart 2017 @ 13:49:

Hoe bepalen de mods eigenlijk of iemand een trol is.Mijn mening? Naar de hoeveelheid stafjes.
quote:doornroosje9 schreef op 10 maart 2017 @ 13:50:

[...]

Mijn mening? Naar de hoeveelheid stafjes.Dat lijkt er aardig op of hard roepen dat het niet echt is.( maar trollenjacht blijft verboden maar je mag wel hard roepen dat het niet echt is)
Tijdje geleden dat ik erin getrapt ben.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Tja misschien schreef hij/zij vanuit een IP adres dat al bekend staat als trol?

Je mag trouwens niet trolhinten en ik vind het irritant als dat wel gebeurd in een topic zelfs als het waar blijkt te zijn.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
quote:7102 schreef op 10 maart 2017 @ 13:52:

[...]

Dat lijkt er aardig op of hard roepen dat het niet echt is.( maar trollenjacht blijft verboden maar je mag wel hard roepen dat het niet echt is)Nee hoor, laatst nog een ban voor gehad.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
De mods hadden geen enkele reden om dit topic weg te halen, liep niet uit de hand, dus duidelijk een trol aan de hand van ip check oid.
Ik ben niet overtuigd. En zou ook wel willen weten waar dat op gebaseerd is. Heb dan ook hetzelfde vermoeden als Doornroosje.

De mods waren eerst de troll hunters aan het wissen en dan ineens het hele topic weg.

Nou ja, ik hoop maar dat het echt een troll was dan, anders zou het wel echt heel sneu zijn voor TO.
quote:Nouschi schreef op 10 maart 2017 @ 13:53:

Tijdje geleden dat ik erin getrapt ben.De mods roepen zo vaak dat het een troll is. In de helft van de gevallen onzin, volgens mij. Van een paar weet ik het zelfs zeker. Maar goed, staffen maar, dan halen ze het weg.
quote:doornroosje9 schreef op 10 maart 2017 @ 13:50:

[...]

Mijn mening? Naar de hoeveelheid stafjes.Nee joh, niet in dit geval. Misschien bij zeer controversiële onderwerpen maar hier niet.
quote:doornroosje9 schreef op 10 maart 2017 @ 13:55:

[...]

De mods roepen zo vaak dat het een troll is. In de helft van de gevallen onzin, volgens mij. Van een paar weet ik het zelfs zeker. Maar goed, staffen maar, dan halen ze het weg.Hoe dan?
Je wordt hier soms ook gewoon uitgedaagd om te zeggen dat het niet echt is, denk ik. Hahaha!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven