Knallend zwanger

09-03-2017 21:21 274 berichten
Alle reacties Link kopieren
febr2016
naam leeftijdkindjenodbijzonderhedenronde
1987mama198729/31dochter :cheer2: 23-8-2017
lola28/34zoon :cheer2: 20-9-2017zoon
raymasa26/30zoon:cheer2:
yastra32/27nov 2013 :cheer2: begin oktober
justme1990 26/28zoon:cheer2:
mamarjan31/34 juli 2014 :cheer2: borstvoedingjaarwisseling
riboho26/28:cheer2: 5
evadewith 34/41zoon6-65
apezuurtje27/30dec 2015 :sigh: Miskraam, vorige zwangerschap na 18 mnd3
sunflower :cheer2: 7-8 Vk
worteltaart zoon1-7borstvoeding
vanzee30/33 zoon1-8 verwijzing gyn
maartje2016 34/32sept 2016 prijsschietenborstvoeding
tinkeltje30 32/35juli 2016eind 2017
mamarjan wijzigde dit bericht op 31-08-2017 22:48
62.75% gewijzigd
Ik heb het nieuwe topic ook gevonden! Veel dienst gehad laatste tijd en dat vind ik toch echt wel een behoorlijke uitdaging met een jong gezin, dus weinig puf om hier te schrijven. Ik zal z.s.m. bijlezen, maar eerst even mijn real life leven weer fatsoeneren .

Ik zag wel in de vlugte een vroege positieve test van justme langskomen?!

Ik ga ronde 3 in, nieuwe NOD 1 april.
Life is a journey to be experienced, not a problem to be solved - Winnie the Pooh
Dank je wel EvaDeWith. Vanochtend weer getest met een kruidvat vroege test deze was zeer licht. Net op mijn werk weer getest maar dan met een gewone 2 v 5 van de kruidvat! De tweede lijn is niet te missen!

Ben zo blij! Alleen al wel super maagzuur, tijdens de vorige zwangerschap ook 9 maanden last van de gehad, hoop dus niet dat dit een voorbode is, maar ben er bang voor.

Ga een shirtje laten maken voor mijn zoontje waarop staar: 'Someday I'm gonna be a rockstar, but for now I'm the big brother'. Als ik vrijdag met een clearblue positief test gaan we het m'n schoonouders vertellen. Mijn mama en papa weten het al. Kan die dingen echt niet voor me houden. En mocht het mis gaan kan ik er ook over praten wel zo fijn denk ik. Hoe staan jullie daar tegenover, wat betreft het vertellen?
Wat leuk justme reageerde je ouders verrast? Hier hebben we het nog altijd aan niemand verteld (morgen 10 weken). Nog 5 weken wachten, dan kunnen we er met een pretecho achter komen of er een jongen of een meisje bijkomt en daarna vertellen we het pas
Gefeliciteerd justme!

Wij hebben het onze ouders en broers/zussen met 8 weken verteld, week erna vrienden/vriendinnen. Vanaf de 12 weken op ons werk verteld en vanaf toen mochten mensen het van ons verder vertellen

Denk dat het ongeveer hetzelfde zal gaan als ik zwanger ben van de tweede.
wauw Yastra! Ik zou dat nooit kunnen het zo lang geheim te houden, wel heel knap van jullie

Mijn ouders wisten dat we graag een tweede wilde, dus die wisten ook dat we ervoor bezig waren, het kwam dus niet als een complete verrassing, maar ze zijn wel super blij!

Dank je wel Apezuurtje.
Leuk hoor!

Hier inmiddels op het wachtbankje.. Man is vanmorgen weer voor een week vertrokken, zit nu op dag 15 (telt lekker makkelijk met de kalender mee ). Ben heel benieuwd hoe snel m'n cyclus weer op gang komt en of we dan überhaupt eens kans gemaakt hebben
Gefeliciteerd Just me!

Ik denk dat wij het weer tot een week of 12 geheim houden.

Ik zit in de vruchtbare zone.... Spannend weer.
Gefeliciteerd justme!

M'n vriend is nog 1,5 week weg, maar als m'n ovulatie weer laat is, is hij precies op tijd. Voor de eerste keer hoop ik daar dan maar op

Ik ben niet goed in geheimen, dus als ik een positieve test heb zet ik het op facebook en licht ik nu.nl in ;)

Onzin, ik zet vrijwel nooit iets op fb, maar zal snel wel wat naasten inlichten. Wil wel graag een aai over m'n bol als het mis zou gaan, want het duurt nu al zo godallejezus lang dat het maar niet raak is dat ik alleen daarvan al een beetje moedeloos word.
Justme, gefeliciteerd!!

Fingers crossed voor sunflower!

En eigenlijk ook voor ons Riboho en evadewith, met onze ovulatie deze week. (Ik heb ander merk ovulatie testen gekocht.. Waarschijnlijk (eer)gister ovulatie en deze maand zeker benut ????. Zou leuk zijn als het bij ons alle 3 raak is deze maand.

Tinkeltje, wat fijn dat je weer veel meer energie hebt, lastig dat je schildklier niet goed werkte (komt wel vaak voor in de periode na een zwangerschap.
Hier overduidelijk m'n eisprong vandaag..

Nu maar hopen dat de zwemmers van maandagavond het redden

Ik reken er maar niet op.
Oei apezuurtje, maar tot 7 dgn zou het wel kunnen. Dus een beetje hoop is niet gek. Ik duim met je mee!
Misschien hebben we wel alle 4 op 1 dag een positieve test!

Ik had woensdag mn ovulatie. We zijn over 2 weken een week naar centerparks... Neem ik een test mee??? Of mocht ik vrijdag bij terugkomst nog niet menstrueren dan testen......
Spannend mamarjan!

Ik zou het persoonlijk voor na terugkomst bewaren.. maar dat valt niet mee misschien
Precies mijn gedachte

Gewoon geen test meenemen... Maar kan ik me dan inhouden niets daar te kopen
Ik zou hem wel meenemen hoor! Mooi moment om daar te testen toch? Ik zou wel pas testen op de dag dat je ongesteld moet worden of max 1 dag ervoor. Eerder testen zou ik niet doen.
hahahaha, precies ik kan niet wachten
Zou je niet heel teleurgesteld raken als het niet raak is op vakantie?
Maar aan de andere kant is het raak of niet raak.. een test bevestigt dat alleen maar, je bent niet opeens zwanger omdat je getest hebt. Ik zou de test gewoon meenemen, een wijntje smaakt op vakantie altijd iets beter dan thuis mocht het toch niet zo zijn..
Ik heb nog 2 weken

Maar omdat ik zo zeker ben van het moment van mn ovulatie (dmv nieuw gekochte testen, die oude waren duidelijk onbetrouwbaar) heb ik mega veel hoop

Ook wel leuk als we alle 4 op een dag testen.
Dat is ook leuk! Wanneer willen jullie testen? Ik wil eigenlijk pas 1 april testen. Mijn cyclus is altijd rond de 33 dagen.
Mijn NOD is 30 maart!

Wil ook op zijn vroegst pas op die dag testen.
menstruatoe zou 29-3 zijn, nod 30-3, komen 31-3 terug, ochtend test is betrouwbaarder dus toch 1-4... Ik heb geen grotere kans om zwanger te zijn bij vroeg testen...

Genoeg onderbouwingen om 1-4 te testen

Maar die verleiding te zien weerstaan van 30-3 al testen.

https://www.mopvandedag.n ... _zwanger-of-toch-niet.jpg

Is sowieso leuk ;)
Volgens mij heb ik nog nooit zo veel geschreven.. Gaat ook teleurstelling zijn als het niet raak is, maar mn verstand weet dat de kans groter van niet dan wel is. We zullen zien

Sunflower ga jij zondag testen? Ik duim voor je
Laten we dan gewoon allemaal 1 april testen!

Leuk joh, blijven we samen in spanning
Ik ga mn best doen

- om niet te testen

- niet ongesteld te worden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven