Moderator.
maandag 26 mei 2008 om 23:06
Beste forummers,
Net zoals in de pijler Viva staat binnen deze pijler nu ook een Moderator-topic voor het melden van bijzonderheden door en voor jullie.Gebruik dit topic dan ook niet voor off-topic berichten en discussies; deze zullen worden verwijderd. Wil je iets liever niet hier op het forum vragen/regelen, dan kun je dit mailen naar VivaAngel2@gmail.com. Op deze pijler worden veel oproepen geplaatst, daarvoor is deze pijler niet bestemd. Voor oproepen en tips kunnen jullie het Prikbord of Tips gebruiken!
Vriendelijke groet,
Viva Angel 2
Net zoals in de pijler Viva staat binnen deze pijler nu ook een Moderator-topic voor het melden van bijzonderheden door en voor jullie.Gebruik dit topic dan ook niet voor off-topic berichten en discussies; deze zullen worden verwijderd. Wil je iets liever niet hier op het forum vragen/regelen, dan kun je dit mailen naar VivaAngel2@gmail.com. Op deze pijler worden veel oproepen geplaatst, daarvoor is deze pijler niet bestemd. Voor oproepen en tips kunnen jullie het Prikbord of Tips gebruiken!
Vriendelijke groet,
Viva Angel 2

vrijdag 26 december 2008 om 01:46

vrijdag 26 december 2008 om 02:11
vrijdag 26 december 2008 om 08:16
quote:mika65 schreef op 26 december 2008 @ 02:11:
[...]
Als ik nu een topic open over Olifanten, waar plaats ik die dan onder? Kamerolifantjes horen ook bij wonen. Staat toch alle dierentopics horen bij wonen pijler tegenwoordig.
[...]
Als ik nu een topic open over Olifanten, waar plaats ik die dan onder? Kamerolifantjes horen ook bij wonen. Staat toch alle dierentopics horen bij wonen pijler tegenwoordig.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
vrijdag 26 december 2008 om 12:21
[quote]Jaschenca schreef op 26 december 2008 @ 01:46:
[...]
maak eens dat je weg komt....engerd!![/quote]
Wat ben je weer in een zure bui liefste Jaschenka. Had je de engeltjes weer zitten mailen met jouw gebruikelijke verzoekjes tot verwijdering van alles wat jou maar even niet aanstaat op dit forum?
Je bent niet zo'n verdraagzaam iemand irl schat ik....zelfs niet met Kerst.
Het valt mij vaak op hoe verbitterd en agressief jij op mannen reageert. Ben jij lesbisch irl of om een andere reden zeer haatdragend tegenover mannen in het algemeen?
[...]
Wat ben je weer in een zure bui liefste Jaschenka. Had je de engeltjes weer zitten mailen met jouw gebruikelijke verzoekjes tot verwijdering van alles wat jou maar even niet aanstaat op dit forum?
Het valt mij vaak op hoe verbitterd en agressief jij op mannen reageert. Ben jij lesbisch irl of om een andere reden zeer haatdragend tegenover mannen in het algemeen?
vrijdag 26 december 2008 om 12:49
[quote]Jaschenca schreef op 26 december 2008 @ 12:29:
@Quatrootje: Ik ben getrouwd, omdat ik 100% op mannen val.
Irl ben ik heel erg aardig.
In het algemeen vind ik mannen heel erg leuk.
*kuch..kuch...mannen dus...kuch kuch...geen watjes of zielige zeikerds...kuch...kuch*[/quote]
Bij jou heb ik altijd zo'n gevoel dat je heel graag een angel had willen zijn. Blijkbaar was er geen plek meer bij Viva en sindsdien ben je een soort onbezoldigd hulp-sheriff hier?
*gaat Jaschenka voortaan Petra R. De Vries noemen*
@Quatrootje: Ik ben getrouwd, omdat ik 100% op mannen val.
Irl ben ik heel erg aardig.
In het algemeen vind ik mannen heel erg leuk.
*kuch..kuch...mannen dus...kuch kuch...geen watjes of zielige zeikerds...kuch...kuch*[/quote]
Bij jou heb ik altijd zo'n gevoel dat je heel graag een angel had willen zijn. Blijkbaar was er geen plek meer bij Viva en sindsdien ben je een soort onbezoldigd hulp-sheriff hier?
*gaat Jaschenka voortaan Petra R. De Vries noemen*

vrijdag 26 december 2008 om 13:00
quote:quattro35 schreef op 26 december 2008 @ 12:21:
[...]
Haha klopt. Jaschenca, jij bent er altijd wel als de kippen bij altijd wel als iemand zich niet aan de regels houdt. Klopt. Een goed hulpje dus
Maar Quattro, wat bedoel je precies met een andere reden?Nou? Hè? Hè?
[...]
Haha klopt. Jaschenca, jij bent er altijd wel als de kippen bij altijd wel als iemand zich niet aan de regels houdt. Klopt. Een goed hulpje dus

Maar Quattro, wat bedoel je precies met een andere reden?Nou? Hè? Hè?

vrijdag 26 december 2008 om 13:11
Ja, vandaar dat ik dat vroeg Jaschenca. Moeilijk hoor, moeilijk.
Quattro, jij bent zlf trouwens geen haar beter met je gemeld van dierentopics. 'Juhuuuuuuf, er staat weer een kattentopic op overig en dat mag nieeeeeeeeeeeeeeeet'.
Snel even kijken of er nog wat te melden valt! Misschien staat er nog wat, succes!
Quattro, jij bent zlf trouwens geen haar beter met je gemeld van dierentopics. 'Juhuuuuuuf, er staat weer een kattentopic op overig en dat mag nieeeeeeeeeeeeeeeet'.
Snel even kijken of er nog wat te melden valt! Misschien staat er nog wat, succes!

vrijdag 26 december 2008 om 13:21
Quatrootje is heel erg fanatiek in het melden van off-topics in het Biechttopic, weet je nog wel Shining? Quatrootje Holmes heet ie eigenlijks. Zo en nu stop ik, behulpzaam hulpengeltje , met het vervuilen van het modtopic. Fijne tweede kerstdag allemaal!
anoniem_20135 wijzigde dit bericht op 26-12-2008 13:21
Reden: typo
Reden: typo
% gewijzigd

maandag 29 december 2008 om 11:32
Verkeerde pijler;
hond en vier dagen werken?
Oeps Shi, lees net je posting. Ik melde dit topic hier maar niet omdat ik mij eraan erger dat het bij overig staat. Meer dat het nog niet duidelijk is bij de meeste forummers.
Oeps Shi, lees net je posting. Ik melde dit topic hier maar niet omdat ik mij eraan erger dat het bij overig staat. Meer dat het nog niet duidelijk is bij de meeste forummers.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
maandag 29 december 2008 om 12:48
quote:mylenevalerie schreef op 29 december 2008 @ 11:32:
Verkeerde pijler;
Oeps Shi, lees net je posting. Ik melde dit topic hier maar niet omdat ik mij eraan erger dat het bij overig staat. Meer dat het nog niet duidelijk is bij de meeste forummers.Hij is verplaatst naar Wonen, dank je wel voor het doorgeven. Daar zijn wij erg blij mee, iig, dus uitleg is niet nodig. (p.s. leuke avatar!)
Verkeerde pijler;
Oeps Shi, lees net je posting. Ik melde dit topic hier maar niet omdat ik mij eraan erger dat het bij overig staat. Meer dat het nog niet duidelijk is bij de meeste forummers.Hij is verplaatst naar Wonen, dank je wel voor het doorgeven. Daar zijn wij erg blij mee, iig, dus uitleg is niet nodig. (p.s. leuke avatar!)
woensdag 31 december 2008 om 08:36
quote:shining schreef op 30 december 2008 @ 23:32:
Ze legde het ook aan mij uit.
Dat begreep ik wel, Shining, en ik blijf erbij dat dat niet nodig was, want:
- je bent geen moderator
- je hebt er geen melding over gedaan
- je bent niet de TO
- je komt in het hele topic niet eens voor
Dit betrof gewoon een melding van haar aan mij en daar ga ik dan iets mee doen (of niet). Jij staat er verder buiten en ze is dan ook geen enkele uitleg aan jou verschuldigd. Het is lief van haar dat ze het doet, maar ze had je in dit geval ook gewoon mogen negeren.
En natuurlijk mag jij er een mening over hebben en die mag je ook ventileren, maar ajb niet in mijn mod topic, open daar dan gewoon een topic over. Dan kan MV zelf wel zien of ze daarin wil reageren of niet.
Ze legde het ook aan mij uit.
Dat begreep ik wel, Shining, en ik blijf erbij dat dat niet nodig was, want:
- je bent geen moderator
- je hebt er geen melding over gedaan
- je bent niet de TO
- je komt in het hele topic niet eens voor
Dit betrof gewoon een melding van haar aan mij en daar ga ik dan iets mee doen (of niet). Jij staat er verder buiten en ze is dan ook geen enkele uitleg aan jou verschuldigd. Het is lief van haar dat ze het doet, maar ze had je in dit geval ook gewoon mogen negeren.
En natuurlijk mag jij er een mening over hebben en die mag je ook ventileren, maar ajb niet in mijn mod topic, open daar dan gewoon een topic over. Dan kan MV zelf wel zien of ze daarin wil reageren of niet.

woensdag 31 december 2008 om 10:25