smakeloze reclamespot
dinsdag 27 januari 2009 om 10:32
Iedere keer als ik het reclamespotje van een autoverzekering langs zie komen erger ik me. Het is een filmpje met mensen die uit flatgebouwen springen.
Ik kan dat spotje niet zien zonder aan 9/11 te denken, toen wanhopige mensen uit de Twin Towers hun dood tegemoet sprongen.
In mijn ogen kan dit reclamespotje echt niet.
Zijn er reclames waar jullie je aan ergeren ?
Ik kan dat spotje niet zien zonder aan 9/11 te denken, toen wanhopige mensen uit de Twin Towers hun dood tegemoet sprongen.
Zijn er reclames waar jullie je aan ergeren ?
dinsdag 27 januari 2009 om 11:15

dinsdag 27 januari 2009 om 11:21

dinsdag 27 januari 2009 om 11:28
quote:revival schreef op 27 januari 2009 @ 11:11:
Cilit BANG! En het vuil is weg!
:puke:
Ik had dat spul in huis voordat die reclame er was. Het werkt ook nog echt, alleen mijn huis in niet zo vies (voordat ik het gebruikte) als wat je in de reclame ziet.
Dat van die verzekering en mensen die uit de huizen springen daar had ik ook gelijk de vergelijking 9/11 bij gekregen.
En dan idd die vrouw die zegt, hij is mijn man niet :puke: .
Cilit BANG! En het vuil is weg!
:puke:
Ik had dat spul in huis voordat die reclame er was. Het werkt ook nog echt, alleen mijn huis in niet zo vies (voordat ik het gebruikte) als wat je in de reclame ziet.
Dat van die verzekering en mensen die uit de huizen springen daar had ik ook gelijk de vergelijking 9/11 bij gekregen.
En dan idd die vrouw die zegt, hij is mijn man niet :puke: .
dinsdag 27 januari 2009 om 11:34
dinsdag 27 januari 2009 om 11:36
dinsdag 27 januari 2009 om 11:38
Die van die kok met zijn kop in de pot, (je weet wel dinges) met zijn "neutraliseert geurtjes", gebruikt ie die ook in de keuken. Hij heeft ook nog eens een lelijke kippennek.
Oh ja en die tears in haeven vind ik inderdaad helemaal niet kunnen. Alsof het al niet erg genoeg is dat je kind naar beneden valt.
Oh ja en die tears in haeven vind ik inderdaad helemaal niet kunnen. Alsof het al niet erg genoeg is dat je kind naar beneden valt.
quote:Star schreef op 27 januari 2009 @ 11:19:
Reclames met lelijke mensen. Zogenaamd echte mensen op straat. Over groene stroom ofzo.
Ik hoop ooit aangesproken te worden door die kerel (het is groen en het plakt) en dan als antwoord te geven: Kermit de sticker
Maarja ik denk dat dit soort dingen wel in scene gezet wordt
Reclames met lelijke mensen. Zogenaamd echte mensen op straat. Over groene stroom ofzo.
Ik hoop ooit aangesproken te worden door die kerel (het is groen en het plakt) en dan als antwoord te geven: Kermit de sticker
Maarja ik denk dat dit soort dingen wel in scene gezet wordt
dinsdag 27 januari 2009 om 11:40
quote:Schravelvot schreef op 27 januari 2009 @ 11:36:
Ik krijg altijd de kriebels van de consument&veiligheid commercial, over de valwijzer
Zou die muziek (Clapton-Tears in heaven) een bewuste of ongelukkige keuze zijn? Ik krijg er een naar gevoel van door het verhaal dat achter het nummer (schijnt te) zit(ten).hij heeft bewust dat nummer aan die campagne gegeven ivm zijn eigen kind. Die is uit een raam doodgevallen.
Ik krijg altijd de kriebels van de consument&veiligheid commercial, over de valwijzer
Zou die muziek (Clapton-Tears in heaven) een bewuste of ongelukkige keuze zijn? Ik krijg er een naar gevoel van door het verhaal dat achter het nummer (schijnt te) zit(ten).hij heeft bewust dat nummer aan die campagne gegeven ivm zijn eigen kind. Die is uit een raam doodgevallen.
quote:amarna schreef op 27 januari 2009 @ 10:32:
Iedere keer als ik het reclamespotje van een autoverzekering langs zie komen erger ik me. Het is een filmpje met mensen die uit flatgebouwen springen.
Zijn er reclames waar jullie je aan ergeren ?Je hebt volkomen gelijk, ik denk er precies hetzelfde over, had ook die nare associatie
Zijn er reclames waar jullie je aan ergeren ?Je hebt volkomen gelijk, ik denk er precies hetzelfde over, had ook die nare associatie
dinsdag 27 januari 2009 om 11:42
dinsdag 27 januari 2009 om 11:42
dinsdag 27 januari 2009 om 11:43
En die Bueno reclame met die zwemster. Die dude kan echt zo niet acteren... "Neeh whoor, ik ga voor die laatste boeweeeenooo." Ja fijn dude...en dat je er maar in stikt ook, kun je tenminste nooit meer met die irritante kop en stem op tv verschijnen...
*Heeft geen idee hoe de reclame eindigt want zapt altijd weg*
*Heeft geen idee hoe de reclame eindigt want zapt altijd weg*
dinsdag 27 januari 2009 om 11:43