Theehuis
dinsdag 27 januari 2009 om 16:34
Waaaaah Kess, maandag al, dat is wel erg snel. Maar goed, heb je ook niet zo lang om je druk over te maken
Shoppen Kess? Moet eerst uitvogelen nog met een aantal weken of het een jungkse of meiske is!
Kwoot Eow: Alsof er iemand met een hamer op je hoofd mept
En ik las hamster
Poep zit te strak Leef met het arme kind mee. Mijn poep zit ook strak
Shoppen Kess? Moet eerst uitvogelen nog met een aantal weken of het een jungkse of meiske is!
Kwoot Eow: Alsof er iemand met een hamer op je hoofd mept
En ik las hamster
Poep zit te strak Leef met het arme kind mee. Mijn poep zit ook strak
dinsdag 27 januari 2009 om 16:36
dinsdag 27 januari 2009 om 16:37
Update: poep zit niet strak meer! Heb Tony op de pot gezet, ipv wc. Is net een wat gemakkelijkere houding als de boel strak zit. En jawel, drie enorm kreunen later lag de pot tot de rand toe gevuld met een Enorm Grote Drol, gepaard gaande met Heul Veul Stank. Maar het manneke is zwaar opgelucht en huppelt nu weer zorgeloos door het leven.
Star, er zijn al zat leuke dingetjes die je nu al kunt kopen, hoor! Zal straks even een waslijst voor je maken. Nu even kindjes vermaken en koken.
Star, er zijn al zat leuke dingetjes die je nu al kunt kopen, hoor! Zal straks even een waslijst voor je maken. Nu even kindjes vermaken en koken.
Loretta is De Mol. Punt.
dinsdag 27 januari 2009 om 16:53
dinsdag 27 januari 2009 om 17:12
Nee, dat was inderdaad grappig. 't Was al een typisch topic, maar met link naar string-topic wordt het nog raarder
Advies: Ga met verstopte holtes en ziekhoofd géén bed verschonen. Ook niet als 't aardig bedoeld is, zodat vriend daar dan kan slapen vannacht (zonder meteen bedolven te worden onder miljarden bacteriën). Niet doen. Dat doet pijn.
Advies: Ga met verstopte holtes en ziekhoofd géén bed verschonen. Ook niet als 't aardig bedoeld is, zodat vriend daar dan kan slapen vannacht (zonder meteen bedolven te worden onder miljarden bacteriën). Niet doen. Dat doet pijn.
Peas on earth!