Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Leuk PV.. das maar 50km bij mij vandaan ;)
Hm, das een betere optie dan Roosendaal vleertje! Haha!
MP hahahaha idd ... ach wat is 2uur rijden nou ?
Maar MP leuk stekkie hoor , ziet er erg leuk uit ! Idd die seringen heeeeel gaaf die heb ik ook aan de achterkant van mijn app.
Leuke appartement PV! Gefeliciteerd.

Erykah...hoop dat je je snel weer beter voelt.

Met mij gaat het wel ok....ik huil niet. Maar mis VM wel onwijs. Ik ben/was gewoon echt gek op hem....dat veranderd niet 1,2,3.

Ik heb alleen wel veel leuke dingen gepland....dus goed veel afleiding. Jammer alleen dat het doordeweeks wat minder is. Maar misschien is dat ook wel goed.........Ik weet het gewoon niet
WM: we slepen je er wel doorheen .. het is nu gewoon moeilijk en verdrietig.. Je had op zoveel meer gehoopt en verwacht... En je roze wolk is nu veranderd in een grote donkere donderbui..

Het kost gewoon tijd , geef het die tijd , maar blijf er niet in zwelgen.. Dikke knuff

Vleer moet weer werken vandaag brrr echt geen zin in , maar ja het moet wel.. was het maar al 6febr.
Werkse Vleer!

Ik blijf er ook niet in zwelgen. Sport gewoon en doe mijn ding. Leuke activiteiten gepland staan en huil niet meer....

....maar voel me op een of andere manier verdoofd, gevoelloos.....
Wat is er 6 feb trouwens? Heb ik iets gemist?
Volgens mij gaat Vleer de verscrhikkelijke SneeuwMan zien op 6 feb. En ik heb die dag een wehebbenalzoveelgemsnddate. Ook leuk.
Verschrikkelijke sneeuwman ? hahahahhaha

Zo verschrikkelijk vind ik m niet , qua uiterlijk niet geheel mijn type maar in zijn doen en laten wel helemaal..
Nee schatje, was gwapje!
Dagdag samen!

PV: gefeliciteerd !

TP; hoest met je AmB ?

Tja, seksloos als single; geloof indd in de theorie die hier op werd gegooid; zien eten, doet eten en dat geld andersom wellicht ook.

April '08 was laatste keer. Uitgezonderd van spaarzaam handwerk met VDL. Maja; wat is seks he?
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Goedenavond!

Ik had echt geen zin om te koken dus lekker langs de snackbar geweest Heerlijk.

Vanavond avondje op de bank. Had een etentje maar ging niet door. Morgen weer sporten!

Hoe is het hier verder? Wel rustig
Hahaha Ing, wat een genante vraag! Maar oké, ben er zelf over begonnen, heb vandaag ander zalfje gehaald bij de apotheek wat de dokters altijd voorschrijven, hoop dat ik er snel vanaf ben, maar heb via google alles gelezen wat ik er maar over kon vinden, en als ik dat moet geloven, kan het wel een paar weken duren, maar hoop maar dat ik er eerder vanaf ben..

Iig verdoofd die zalf wat meer, dus heb goeie hoop, dat ik er snel vanaf ben, tis ook zo'n taboe hé, meeste mensen lopen daar niet mee te koop, ik ook niet natuurlijk, maar hier durf ik 't wel te vertellen haha....volgens die site's hebben heel veel mensen dat kwaaltje weleens gehad, vooral zwangere vrouwen, maar ik heb er nog nooit iemand over gehoord, maar dat zal dan wel weer met schaamte te maken hebben...Anyway, hoop dat ie snel weg is, voel me er ook beetje vies bij, dat ding hoort daar niet, zoiets haha......
Halloooooooo..

Kom net thuis!

@Vleer: spannend hoor! Een date met SB! Veel plezier alvast!

@WM:

@PV: Leuk appartementje! Niet zover hier vandaan ook.

@MP: Hoest met jou?

@Pop: ook een hoop dat je je wat beter voelt..

Naar de rest zwaai ik even en nu eerst eten!
Hey Indekind. Voel je je beter vandaag? En heb je al een leuke kandidaat gezien?

Single en al dan niet sexen - ik zat er in de auto naar huis over te denken nadat ik bij de GGD waar ik een stapel boekjes (en vrolijke condoompjes) voor mijn leerlingen had gescoord over vrijen en sexen en soa's en zo. Ik had die boekjes even doorgebladerd en ze zijn redelijk expliciet hier en daar en ik dacht alleen maar "...huuuuu....". Dus. In mijn geval zit het er echt nog niet in, dat lijkt me duidelijk. Kan ook niet verlangen naar een man in bed ofzo. Ik krijg al jeuk en bulten van het idee!!
quote:misspoez schreef op 27 januari 2009 @ 19:03:

Ik had die boekjes even doorgebladerd en ze zijn redelijk expliciet hier en daar en ik dacht alleen maar "...huuuuu....". Dus.

Wat dacht je MP ?

Omdat je er geen zin in had of omdat je ervan schrok?

TP: wil je niet de moed in de schoenen laten zinken, maar tis maar ze gaan niet (altijd) weg. Ik heb er ook eentje (al jaren) en de ha legde toen uit dat het een naar buiten geperst bloedvaatje is. Het kan wel slinken, maar verdwijnen doet het niet.

Anyway; genoeg gepraat over vreemde aanhangels....
Voel me wel redelijk MP! Lief dat je het vraagt!

Ik werd straks op weg naar huis alleen zo overvallen door een enorm gevoel van eenzaamheid..het gemis van iemand die thuis is als jij thuis komt en met wie je gezellig je dag kunt doornemen..bah...Ik hoop dat ik me snel beter voel..

En dat verhaaltje van je over de GGD en sex..ik moet er een beetje om gniffelen..mag dat? Vooral om dat jeuk en bulten gedeelte
Lijkt me pijnlijk aambeien, TP! Succes ermee!
quote:ingelke_kepringelke schreef op 27 januari 2009 @ 19:21:

[...]

Wat dacht je MP ?

Omdat je er geen zin in had of omdat je ervan schrok?

Nee echt tis erg maar ik moet er niet aan denken momenteel, een bloterik in mijn buurt. Geeft maar aan dat ik op een heel ander plekje ben in mijn singlezijn dan jullie, hier wordt gedacht over vriendenPLUS en VoorDeNeuks en zelfs vlinders en spannende toestanden - nou, niet aan dit lijf!
Erg grappig deze discussie over de spinnewebben en het verlangen naar een man/sex. Moet zeggen dat hier een man of gewoon een leukerdje voor een gezellige avond best wenselijk is (en dat terwijl ik ziek ben...haha, zegt ook wel weer genoeg )
Is toch geen probleem MP ? Je hebt waarschijnlijk ook al heel wat andere dingen meegemaakt dan de gemiddelde single hiero. Of je er nou jeuk op een goede of slechte manier van krijgt; doesn't matter.

En stiekem leuk om over te hebben ook.
Jeetje Ing, das niet hoopvol, misschien toch maar ff naar de ha dan, doet het bij jou geen pijn, als het er al jaren zit? Voelt alleen beetje gespannen aan, en tis klein paars/blauw balletje,wat hard aanvoelt.Hoop echt dat het slinkt hoor, vind het maar niks.....

Haha, lekker gevarieerd hier, spinnenwebben, hebben van geen sex, of het gemis daaraan, kom ik met m'n amb....
Fluistert; zodat de rest er geen last van heeft:

tis un zacht 'delletje', kleur weet ik niet; heb het nooit op die manier bekeken.....
al is niet eens zo heel lang geleden dat laatste x was, als ik het zo hoor hier (okt).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven