Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Bedrijfs Hulpverlener..

En de film is Serendipity...erg leuk! Wel een oudje geloof ik..

Maar jij moet werken, toch?
Ohh serendipity, die moet ik zien !(pas de 5e keer denk ik :D)
Haaaaai allemaal!

Ben net uitgeraasd op het 'ik sta op het punt om vreemd te gaan' topic, dus kom hier even relaxen :-)

Serendipity is leuk, maar niet 2 keer.

Knuf voor iedereen, maar een megamega voor Pop!
Oh, das wel een heel fijne film Indi!

Ik ga RP2 misschien vanavond wel bellen, maar dan echt om een afspraak te maken. Ik wil hem wel graag face-to-face vertellen wat ik te vertellen en te vragen heb!

BRRR het is ECHT koud!

Ik ben net terug van salsa, lekker dat ik toch gegaan ben! Ik heb altijd veel lol met mn danspartner, en daarmee 'verstoren' we nog wel eens de les. Dan komt er weer een gevatte opmerking uit een van ons, vaak als de leraar iets voor de derde keer voordoet. Hihi, voel me een stuk beter!
Dat dansen Pop, zou ik ook graag willen doen. Vind het alleen jammer dat het altijd zoveel geld kost bij de sportschool Ben wat dat betreft nog wel wat student-esk; op de centen passen ed :-)

Net ff met VDL gebeld, hij smsde van de week dat de helft van zn team ontslagen werd vanwege de kredietcrisis. Vond het wel zo gepast om even te informeren hoe het met was. Hebben voor zondag afgesproken.

Nu op de bank; topstlist en de iq test aant kjiken. Laatste heb ik al zo vaak gezien; ben vooral benieuwd naar de uitslag voor de bnners enzo.

Fijne avond iedereen!
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
En dank jullie wel voor jullie knuffels!

Ik ben benieuwd naar je raas-actie Xen!
Hi allemaal,

Ik ben net thuis van het werk....pffffffffff!

Xen...ik ga even in dat topic lezen waarin je tekeer gegaan bent! Hahaha....

Ik ben zoooo terug!
TP; leuke avatar! heeft prik die nu voor je uitgezocht? hopelijk geneest de aardbei snel!
Thx Xen, ja die heeft Prik voor me uitgezocht, vond ie beter bij me passen. Begin me nu toch wel af te vragen of ik er wel goed aan heb gedaan, om zoiets genants hier te vermelden hihi...Nu vraagt iedereen hoe 't met m'n aardbei is, nou leuk!!...

Weinig leuks op tv, zat beetje te zappen, net op TMF- Kings Of Leon- Use somebody, vind ik goed nummer, jullie ook?

M'n moeder belde net dat ze nog kaartje over had voor morgen Jan Smit met Nick&Simon in voorprogramma, of ik niet mee wou?

Nou, voor de sfeer en gezelligheid wil ik best mee hoor, lachen!!
Zo ik ben er weer!

Wat een topic zeg...wat een dom harteloos iemand! Die BGB is altijd zo leuk in haar reacties!

Hoe gaat met iedereen hier?

Pop hoe voel je je?
Hee..wat druk ineens!

@Xen: Ik ga eens even lezen in dat topic..

@Pop: Goed dat je gegaan bent naar salsales, pop!

@TP: Hoe is het met je aardbei??

@Erykah: Drukke dag gehad of niet??

@Ingel: Wat vervelend voor VDL..Lief dat je 'm even hebt gebeld!

@PV: Ik ben in slaap gevallen onder de film..nu vrees ik dat ik 'm nog een keer moet kijken...

Wm, waar ben je??
Joh, daar hoef je je niet voor te schamen hoor! is toch iets heel menselijks!

Leuk toch Jan Smit (alhoewel...ik zou alleen gaan als ik heel erg dronken ben)

Pop, heb je al gebeld? Doen hoor!
Ja leuk Indi, maar was natuurlijk een inkoppertje hé..;-)

Ach, voor avondje gezelligheid ist leuk, en Nick&Simon zijn toch ook niet verkeerd om naar te kijken...

Pop, succes met bellen!
Pfffff ... [egopost]

Ik heb afgelopen zaterdag een heel tof avondje gehad, maar de vrouw met wie ik weg was had high, high hopes voor ons ... dus ikheb haar net verteld dat ik daar helemaal neit mee bezig ben, dat ik niet op die manier op zoek ben naar contact ... Is wel naar, om te moeten vertellen ...
Altijd naar om iemand af te moeten wijzen, MP...hoe reageerde ze?
Sorry Tp..dat moest even

@MP: Dat is zeker niet leuk...

@Pop: Als je gaat bellen of aan het bellen bent (en dit waarschijnlijk niet meer leest..) Sterkte!!

Nou, heb nog net het einde gezien van de film..val om van de slaap, dus ik ben weg!

Morgenavond ga ik uit eten met een vriendin en naar de film (Brideflight), dus tot later!!

Truste Indi en veel plezier morgen!
Heerlijk juist zo'n avondje foute Hollandse muziek. Ik ga al aantal jaar naar Nacht van Oranje....lekker hersenloos meelallen.

MP....lastig om iemand dat te moeten zeggen. Heb ik nog nooit gehad, dat een vrouw op me viel (dat ik weet althans). Ben jij bi MP?
Xen...hoe gaat met jou? Nog iets op je bericht gehoord aan GG?
Hey lieve Erykah, ben gelukkig niet meer zo sjaggie! Nix van GL (op mn berichtje op prikbord) en ook nog niets van GG over weekendje samen, maar ben er niet zo mee bezig (die mannenpauze doet rare dingen met mij geloof ik, niet bezig met mannen, niet met sex..help ik word een ouwe vrijster!)

Hoe voel jij je?
Heb ik ook Xenia....denk totaaal niet aan sex, of behoefte eraan! Ene kant gelukkig maar, des te frustrerender als je op klappen staat en geen SV in de buurt!

Ik voel me wel goed hoor, gaat beetje met vlagen. Ik had zondag nog huilbui aan de foon met vriendin. Ik denk soms veel te veel na.... Ik ga volgende week vrijdag naar de haptonoom. Ik wil zo graag af van die angst/onzekerheid in mij...ik wil me weer vrij voelen.
ik heb ook nog steeds die haptonoom in mn achterhoofd hoor! Wilde eigenlijk eerst mn broer proberen te begeleiden, maar die maakt zich nu meer druk om het feit of hij een hbo bedrijfskunde gaat doen of bachelor...ook een vlucht natuurlijk. Op mijn hulp qua therapie is ie nog niet teruggekomen iig, hoop dat ik snel mogelijkheid heb om hem onder 4 ogen te spreken...

Hoop dat haptonoom jou gaat helpen, Erykah, weet hoe shit het voelt om zo vast te zitten...
Lieve meiden en man, ik ga schaapjes tellen!

Truste!

X
Bent r weer!

hoe is het hier? Nog nieuwe spannende ontwikkelingen?
Vleertje is er ook nog .. moe moe moe

Maaar net uur met SB aan de telefoon gehangen , vier carnaval met vriendin in brabant hehe.. Nu hard op zoek naar een leuk carnavalspakkie...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven