Gezondheid alle pijlers

Is mijn bmi goed?

30-03-2017 10:04 63 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn bmi is 18,6 en ik word maar niet ongesteld ik heb 9 kilo in korte tijd weggewerkt is dat het effect of ben ik niet meer gezond?
Jij doet toch ook alsof je de wijsheid in pacht hebt?
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
quote:Susan schreef op 30 maart 2017 @ 18:45:

Ik begon ook helemaal niet over de hongerwinter, dus ik weet niet waarom je dat tegen mij zegt.

Misschien omdat ik je een irritante betweter vind die doordramt?

Tja..misschien is dat het wel.
Oké, bedankt. Vriendelijk van je.
quote:-Kia-Ora- schreef op 30 maart 2017 @ 19:33:

[...]

Had hij sperma aan zijn handen dan? Anders kan het niet.Ik had zn handen laten wassen maar ik herriner het me niet goed wat ik wel weet is dat ik zn handen liet wassen en hy het ook deed
Ik zou toch echt even een afspraak maken met de huisarts. Dan hoef je ook niet meer naar de oorzaak te gissen, of erover in de stress te zitten. De huisarts vindt dat echt niet gek. Die krijgt wel vaker dit soort vragen.
quote:Susan schreef op 30 maart 2017 @ 10:43:

Een BMI van 18,6 is geen ondergewicht, ik kan me niet voorstellen dat het daardoor komt, of je moet jezelf de afgelopen weken wel op een extreem streng dieet hebben gezet. 1500 kcal per dag of net daaronder, wat iemand noemde, is geen hongerdieet.9 kilo.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Susan schreef op 30 maart 2017 @ 20:03:

Jij doet toch ook alsof je de wijsheid in pacht hebt?Jij ook.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Klinkt niet goed en ga morgen naar de huisarts.
quote:Enn schreef op 30 maart 2017 @ 23:42:

[...]

Jij ook.Ja, klopt, ik ook, maar tegen mij had ze dat toch al gezegd?
quote:Susan schreef op 30 maart 2017 @ 23:44:

[...]

Ja, klopt, ik ook, maar tegen mij had ze dat toch al gezegd?

Ja dat klopt

en ja ga je nu weer iets zeggen zodat jij in ieder geval het laatste woord hebt want daar draait het hier toch om? Om jouw laatste woord en niet om een TO die vrij zorgelijke signalen afgeeft?

ok.

Jij hebt het laatste woord, jij hebt gewonnen. NP!

Next!
@ TO:

Nog maar een keer:

quote:Enn schreef op 30 maart 2017 @ 23:43:

Klinkt niet goed en ga morgen naar de huisarts.
En je kan natuurlijk altijd een zwangerschapstest gaan doen. Volgens mij weet je best dat je niet zwanger kan zijn maar dan heb je het bewijs en kan je stoppen met je daarover zorgen te maken.
quote:oudebaas schreef op 30 maart 2017 @ 14:37:

[...]

Dat was pas vanaf maart. Toen droogde ook de Zwarte markt op.

Tot maart was het distributiepakket groter alhoewel niet alles altijd verkrijgbaar was. Bovendien was er in de zwarte en grijze handel nog een en ander verkrijgbaar.

De hongerwinter, kan me er zo over opwinden..Deze was helemaal niet nodig, de doden onnodig, en uiteindelijk hebben Duitse spoormensen geholpen, niet de Nederlandse, die bleven staken en hun loon krijgen. Schandalig, en het had geen enkel positief resultaat. Ja voor spoorwegmensen wel, die niet hoefden te werken meer maar toch geld en voedsel kregen. Ondanks oproepen in kranten om maar aub de stervenden te helpen. In totaal zijn er tijdens de winter en de periode erna, naar schatting 120000-180000 mensen overleden (schatting van 20000 is alleen van periode zelf, erna stierven nog steeds mensen).

Nederlanders hebben zo de hand gehad aan het ombrengen van vele mensen, en generaties erna verzwakt.

Maar TO, dit heeft weinig te doen met jouw snel afvallen. Misschien toch kijken of je vanaf nu wel weer zo eet dat je niet meer afvalt.

Geen hongerdieet meer hoor, snel 9 kilo afvallen terwijl je al een lage bmi hebt, is niet oke. Je lichaam heeft nu eenmaal bouwstoffen nodig, dus niet meer afvallen, en eet gezond! Je huisarts kan e ook helpen, ook als je te veel stress hebt, kan je naar praktijkondersteuner misschien toe voor gesprekje. Wie weet gaan alle zorgen dan weg, en komt je eetlust weer terug!

En hoe kijk je tegen de pil aan? Om zwangerschappen te voorkomen, mocht je wel over gaan tot seks, in nabije toekomst?

En lukt het je al een beetje om wat meer te ontspannen?? Of moet je eerst zeker weten dat je niet zwanger bent, voordat dat gaat lukken? anders ga je naar de huisarts, en bespreek je het daar? En kan je advies krijgen over voorbehoedsmiddelen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven