The Walking Dead: Team Viva waiting for war
dinsdag 28 maart 2017 om 21:18
Woooh! Dit topic werd op een ongelukkige timing aangemaakt, namelijk net toen de laatste aflevering van het vorige seizoen moest komen. Nu is de tijd echter verstreken en na de lange break kunnen we weer verder kijken. Iedereen is hier welkom om mee te schrijven, speculeren en bakvissen. Plaatjes en gifjes worden ook altijd zeer gewaardeerd.

Regels omtrent spoilers:
* Geen comicspoilers. Comics uitsluitend in witte tekst bespreken.
* We volgen Fox. Uitzendtijd: maandag van 22.00 tot 23.00.
Als je eerder gekeken hebt, alleen spoilers in wit plaatsen!!!!
Met dank aan Liadan en Cherokeerose, persoonlijke woorden aan Team Viva van een paar van Lennie James (Morgan) en Jeffrey Dean Morgan (Negan)! Heel veel cooler dan dit wordt het niet:

Linkje naar het vorige topic, Rise Up: entertainment/the-walking-dead-rise-up/ ... #p26053611

Regels omtrent spoilers:
* Geen comicspoilers. Comics uitsluitend in witte tekst bespreken.
* We volgen Fox. Uitzendtijd: maandag van 22.00 tot 23.00.
Als je eerder gekeken hebt, alleen spoilers in wit plaatsen!!!!
Met dank aan Liadan en Cherokeerose, persoonlijke woorden aan Team Viva van een paar van Lennie James (Morgan) en Jeffrey Dean Morgan (Negan)! Heel veel cooler dan dit wordt het niet:

Linkje naar het vorige topic, Rise Up: entertainment/the-walking-dead-rise-up/ ... #p26053611
anoniem_306719 wijzigde dit bericht op 22-10-2017 11:40
65.16% gewijzigd
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
maandag 3 april 2017 om 09:20
Ik werd te laat wakker vanmorgen Zoon is altijd vroeg dus ik had geen wekker gezet, maar nu was hij dus laat wakker! Dus ik heb ongeveer de helft gekeken (kon echt niet meer wachten) en de rest kijk ik straks! Ik baal zo! Hopelijk kan ik straks op het werk nog even een stukje kijken
Wow. I wish I could speak whale.
maandag 3 april 2017 om 09:38
Aaaahhhh ik baal zo dan ik vanavond niet kan kijken Ik ben morgen wel thuis, maar vind het lullig voor mijn vriend om het zonder hem te kijken terwijl ik degene ben die vanavond afspraken heeft. Ik kan ook niet zeggen dat hij alvast mag kijken vanavond, want dat doet hij toch niet.
Ik durf nu trouwens ook echt niet op Instagram te kijken, aangezien ik zo'n beetje de hele cast volg
Ik durf nu trouwens ook echt niet op Instagram te kijken, aangezien ik zo'n beetje de hele cast volg
Uhm... stuff... and things
maandag 3 april 2017 om 10:05
quote:kruidentheetje schreef op 03 april 2017 @ 09:39:
[...]
Hoi! Je weet dat lurkers er als eerst aangaan in een ZA hè?
Nee joh, mijn survival skills bij een ZA zijn enorm toegenomen sinds dat ik hier regelmatig mee lurk
Ik weet namelijk gelijk wat ik moet doen.
- Rustig en vooral niet gillend weglopen bij de eerste de beste walker die je tegen komt.
-Fijn groepje mensen vinden en die als family gaan beschouwen.
-De leukste van het stel versieren dmv extra veel belangstelling in de coole kruisboog.
-Zorgen dat hij me ten alle tijden beschermd natuurlijk
Dat was alles
[...]
Hoi! Je weet dat lurkers er als eerst aangaan in een ZA hè?
Nee joh, mijn survival skills bij een ZA zijn enorm toegenomen sinds dat ik hier regelmatig mee lurk
- Rustig en vooral niet gillend weglopen bij de eerste de beste walker die je tegen komt.
-De leukste van het stel versieren dmv extra veel belangstelling in de coole kruisboog.
Dat was alles
maandag 3 april 2017 om 10:15
quote:zusvanmijnbroer schreef op 03 april 2017 @ 10:05:
[...]
Dat was alles Dat is ongeveer wat Beth deed! En Denise.
[...]
Dat was alles Dat is ongeveer wat Beth deed! En Denise.
Spreuken 18:2
maandag 3 april 2017 om 10:19
Helemaal gezien nu:
WAUW! Wat een geweldige aflevering! Net toen ik me zat af te vragen hoe ze hier in godsnaam uit zouden komen: Shiva! Ik had niet verwacht dat die vuilnismensen zich tegen hun zouden keren. Ik had ook niet verwacht dat Rosita Eugene echt zou opblazen, dus toen het niet gebeurde dacht ik: ze wil dat echt niet doen. En toen keerden de vuilnismensen zich tegen hen en viel het kwartje Ik ben soms zo traag van begrip
Negan was briljant, hij was eng, grappig, alles tegelijk! En natuurlijk TF allemaal weer samen Dat doet het altijd goed. Ben overigens geen seconde bang geweest voor Michonne. Voor Eugene was ik trouwens wel even bang. Ik dacht: hij gelooft hem niet en slaat hem zo op zijn hoofd! Gelukkig maar.
WAUW! Wat een geweldige aflevering! Net toen ik me zat af te vragen hoe ze hier in godsnaam uit zouden komen: Shiva! Ik had niet verwacht dat die vuilnismensen zich tegen hun zouden keren. Ik had ook niet verwacht dat Rosita Eugene echt zou opblazen, dus toen het niet gebeurde dacht ik: ze wil dat echt niet doen. En toen keerden de vuilnismensen zich tegen hen en viel het kwartje Ik ben soms zo traag van begrip
Negan was briljant, hij was eng, grappig, alles tegelijk! En natuurlijk TF allemaal weer samen Dat doet het altijd goed. Ben overigens geen seconde bang geweest voor Michonne. Voor Eugene was ik trouwens wel even bang. Ik dacht: hij gelooft hem niet en slaat hem zo op zijn hoofd! Gelukkig maar.
maandag 3 april 2017 om 10:25
Even ter verbazing: ik zit nu op een spoilersite de spoilers over de aflevering te lezen. Ze hebben de aflevering letterlijk uitgeschreven op 28 maart
Ik zou toch zo graag willen weten hoe ze aan die letterlijke informatie komen. Ongelofelijk. De dialogen zijn letterlijk, hoe en waar iemand staat, wat er gegeten wordt, wat mensen aan hebben. Echt absurd, zo gedetailleerd, 5 dagen voor de finale wordt uitgezonden!
Ik zou toch zo graag willen weten hoe ze aan die letterlijke informatie komen. Ongelofelijk. De dialogen zijn letterlijk, hoe en waar iemand staat, wat er gegeten wordt, wat mensen aan hebben. Echt absurd, zo gedetailleerd, 5 dagen voor de finale wordt uitgezonden!
maandag 3 april 2017 om 10:50
quote:Dory_1 schreef op 03 april 2017 @ 10:30:
[...]
Jij zou je hier vandaag niet vertonen!
Zal ik je de link naar de aflevering sturen?
Nee heb beloofd niet stiekem te kijken.. Hij weet hoe ik fake
Maar heb tot nu toe nog niet gelezen..
Ik houdt het al 2u vol
Komt goed..
[...]
Jij zou je hier vandaag niet vertonen!
Zal ik je de link naar de aflevering sturen?
Nee heb beloofd niet stiekem te kijken.. Hij weet hoe ik fake
Maar heb tot nu toe nog niet gelezen..
Ik houdt het al 2u vol
Komt goed..
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"