Afgrijselijke kindernamen The Sequel!

30-08-2016 22:13 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weer 3000 posts achter de rug met de meest afschuwelijke kindernamen ter wereld.

We vinden er vast nóg 3000 toch?

Hier gaan we gezellig verder!
668, the neighbour of the Beast
quote:shala91 schreef op 02 april 2017 @ 20:49:

[...]

Da's het gezin van Jan Rot xD Dat wist ik niet! Ik zie nu dat er zelfs een topic over is op dit forum
Ik hoorde laatst een Sky(e). Vond het op zich geen hele vreemde naam, maar zat wel even te kijken toen het een jongetje bleek te zijn.

In mijn hoofd was het toch een meisjesnaam.
quote:missmisery schreef op 25 maart 2017 @ 08:04:

Flair heeft ook een lijstje creatieve babynamen "waar je gelijk verliefd op wordt" samengesteld:

Petunia

Jimi

Janis

Saffron

Rain

Summer

Dawn

Asher

Ohh, Saffron, prachtig. Maar niet in NL, wel in Engelssprekende landen. Zou ik in de UK/US wonen en een meisje verwachten, dan zou Saffron hoog op m'n lijstje staan. Net als Shioban.
quote:nlies schreef op 25 maart 2017 @ 22:44:

[...]

Volgens mij komt die naam ook voor in Rijnaart de Vos, al een oude naam dusDas toch Tybeert?
Weet niet of ie al genoemd is, maar Lieke van Lexmond is onlangs bevallen van Zef. Ook een beetje een gezochte, wannabe hippe naam als je het mij vraagt. Vind m in elk geval niet mooi.
quote:arpeggio schreef op 02 april 2017 @ 21:24:

[...]

Ohh, Saffron, prachtig. Maar niet in NL, wel in Engelssprekende landen. Zou ik in de UK/US wonen en een meisje verwachten, dan zou Saffron hoog op m'n lijstje staan. Net als Shioban.Oh ooit een meisje ontmoet dat zo heette. Prachtig was ze ook. Maar inderdaad in Nederland is het niks. Of je moet Saffraan doen.
quote:LieveMona schreef op 02 april 2017 @ 21:35:

Weet niet of ie al genoemd is, maar Lieke van Lexmond is onlangs bevallen van Zef. Ook een beetje een gezochte, wannabe hippe naam als je het mij vraagt. Vind m in elk geval niet mooi.Zoef..
quote:lotus77 schreef op 25 maart 2017 @ 14:51:

Yenaya/Jenaja vind ik ook zo'n hopeloze naam. Kan hem me alleen voorstellen zoals uitgesproken op z'n Jordaans zeg maar: "Jenoaoaja! Fikkuh wassuh en binnuhkomuh! We goan etuh!" Sta je dan later in je mantelpakje met zo'n naam op een sollicitatie...

(Ongeveer) zo was onze kat genoemd door de fokker Het schijnt te betekenen "stralend licht".

We hebben haar thuis snel omgedoopt

Weet niet of ie al genoemd is, maar Lieke van Lexmond is onlangs bevallen van Zef. Ook een beetje een gezochte, wannabe hippe naam als je het mij vraagt. Vind m in elk geval niet mooi.Vind ik wel een mooie naam, zeker naast Vik.
Veritas vos liberabit
quote:LadyMadonna schreef op 31 maart 2017 @ 20:29:

[...]

Waddapadja. Er gaat niets boven..

Weet niet of ie al genoemd is, maar Lieke van Lexmond is onlangs bevallen van Zef. Ook een beetje een gezochte, wannabe hippe naam als je het mij vraagt. Vind m in elk geval niet mooi.'Zef' in Zuid-Afrika betekent zoiets als Tokkie: arme, blanke Afrikaners uit de achterbuurt Toch maar even googlen de volgende keer...
Kijk uit malloot, een kokosnoot.

Weet niet of ie al genoemd is, maar Lieke van Lexmond is onlangs bevallen van Zef. Ook een beetje een gezochte, wannabe hippe naam als je het mij vraagt. Vind m in elk geval niet mooi.Ik ken wel een Zev, is een Hebreeuwse naam.

[...]

Ohh, Saffron, prachtig. Maar niet in NL, wel in Engelssprekende landen. Zou ik in de UK/US wonen en een meisje verwachten, dan zou Saffron hoog op m'n lijstje staan. Net als Shioban.Shioban? Of bedoel je Siobhan? (sjevohn)
Hier in de buurt geboren, Bo Anna. En het is een jongen

Zef vind ik ook niks trouwens, zo gezocht.
quote:Maechtje schreef op 03 april 2017 @ 10:00:

[...]

'Zef' in Zuid-Afrika betekent zoiets als Tokkie: arme, blanke Afrikaners uit de achterbuurt Toch maar even googlen de volgende keer...

Ach, je moet ook niet meteen al te hoge eisen stellen aan je kind he

[...]

Ohh, Saffron, prachtig. Maar niet in NL, wel in Engelssprekende landen. Zou ik in de UK/US wonen en een meisje verwachten, dan zou Saffron hoog op m'n lijstje staan. Net als Shioban.Aoife (spreek uit IE-FAA) staat bovenaan mijn ga-ik-niet-gebruiken-maar-wat-vind-ik-het-mooi-lijstje.
quote:Maechtje schreef op 03 april 2017 @ 12:24:

[...]

Aoife (spreek uit IE-FAA) staat bovenaan mijn ga-ik-niet-gebruiken-maar-wat-vind-ik-het-mooi-lijstje.

Ik heb dat met Roisin

Er worden veel Gaelic namen gegeven nu maar er zijn er ook veel niet in gebruik. En vaak belanden ze in dit soort lijstjes haha.
Hier in de buurt geboren: Ferron.

Ik vind het helemaal niks, die naam.

[...]

Aoife (spreek uit IE-FAA) staat bovenaan mijn ga-ik-niet-gebruiken-maar-wat-vind-ik-het-mooi-lijstje.

Same here!!! Prachtige naam, maar niet te doen hier in Nederland helaas.....

Hier in de buurt woont een B.oe.n (zonder de puntjes uiteraard) Geen idee wat zijn ouders dachten......

Z'n jongere broertje heeft wel een hele gangbare naam.

[...]

Aoife (spreek uit IE-FAA) staat bovenaan mijn ga-ik-niet-gebruiken-maar-wat-vind-ik-het-mooi-lijstje.Dit is toch een naam uit een fantasy boek? Ik herken hem ^^. Vaak vind ik fantasy namen ook prachtig.. maar no way dat ik mijn kind écht Katniss zou noemen bijvoorbeeld
quote:Labalade schreef op 03 april 2017 @ 13:35:

[...]

Dit is toch een naam uit een fantasy boek? Ik herken hem ^^. Vaak vind ik fantasy namen ook prachtig.. maar no way dat ik mijn kind écht Katniss zou noemen bijvoorbeeld Het is een klassieke Ierse naam (met Keltische roots dus) net als Siobhan, Niamh en Roisin. Het zijn niet echt fantasynamen, dus, en in Ierland, GB en (tot op zekere hoogte) de VS heel gangbaar. Omdat ze daar bekend zijn weten ze dat het Eefah, Rosheen en Shivaun wordt; hier maken mensen er helaas (maar niet geheel ten onrechte) gehakt van.
quote:alkemade schreef op 02 april 2017 @ 21:27:

[...]

Das toch Tybeert?Geloof ik meteen, zo goed is mijn oude literatuurkennis niet. Klok en klepel geval
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert

[...]

Aoife (spreek uit IE-FAA) staat bovenaan mijn ga-ik-niet-gebruiken-maar-wat-vind-ik-het-mooi-lijstje.Zo heette een kindje op het kinderdagverblijf van mijn dochter.
quote:tess07 schreef op 03 april 2017 @ 10:39:

Hier in de buurt geboren, Bo Anna. En het is een jongen

Zef vind ik ook niks trouwens, zo gezocht.

Zef is juist een heel traditionele ouderwetse Limburgse naam. Niet persé gezocht dus (maar wel lelijk, dat ben ik met je eens ).

Bo Anna vind ik sneu voor een jongen. Voor een meisje ook trouwens (hoewel ik Anna prachtig vind!)
quote:nlies schreef op 25 maart 2017 @ 22:44:

[...]

Volgens mij komt die naam ook voor in Rijnaart de Vos, al een oude naam dusEn in het Engels als Tybalt, in Romeo en Juliet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven