Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
maandag 2 februari 2009 om 22:57
oh dat is wel weer leuk van haar en voor jou natuurlijk! Ik snap jou wel hoor, maar je zus dan ook wel weer. Als een vriendin mij belt en zegt dat ze zich kut voelt en of ik zaterdag mee ga stappen, zal ik eerst doorzagen over dat kut voelen (of naar haar toegaan) en het stappen is dan niet zo belangrijk meer...snap je?
maandag 2 februari 2009 om 23:00
maandag 2 februari 2009 om 23:08
maandag 2 februari 2009 om 23:12
Oh MP.. het klinkt als een echte date. Gelukkig heb je ons duidelijk uitgelegd dat het een nondate is, dus de sekteregels overtreedt je niet... Geintje meis, heel veel plezier!!!
Indi, jammer dat je zus dan net niet zo reageert als jij zou willen. Ik zat net ook met zus aan de telefoon en omdat het mijn zus is en we toch wel erg op elkaar lijken kan ze me weer even met beide benen op de grond zetten.
PV, ik vind ook dat je wel een beetje laat bent met je aanbod.... En ik heb het beeld al helemaal voor me: jij die op de handen van TP zit.
TP, wat moet je hier nou weer mee he? Wat stom dat V niet opneemt!!!
Indi, jammer dat je zus dan net niet zo reageert als jij zou willen. Ik zat net ook met zus aan de telefoon en omdat het mijn zus is en we toch wel erg op elkaar lijken kan ze me weer even met beide benen op de grond zetten.
PV, ik vind ook dat je wel een beetje laat bent met je aanbod.... En ik heb het beeld al helemaal voor me: jij die op de handen van TP zit.
TP, wat moet je hier nou weer mee he? Wat stom dat V niet opneemt!!!
maandag 2 februari 2009 om 23:17
Wees blij met jullie zussen hoor! ik heb er eentje, maar zij was vanaf mn geboorte, ze is 6 jaar ouder, al jaloers op mij en dat is nooit weggegaan, mij nooit iets gunnen, nooit een compliment geven etc. Tot ik er niet meer tegen kon en het contact verbroken heb paar jaar geleden. Geeft me rust, maar als ik jullie verhalen zo lees, mis ik wel een zus in mn leven.....
Laatst had ze tegen mn broer gezegd dat ze mij al haatte toen ik pas geboren was, ongelooflijk he?
Ohhhh dramatisch voer zo vlak voor het slapen gaan..
Laatst had ze tegen mn broer gezegd dat ze mij al haatte toen ik pas geboren was, ongelooflijk he?
Ohhhh dramatisch voer zo vlak voor het slapen gaan..
maandag 2 februari 2009 om 23:26
maandag 2 februari 2009 om 23:30
De les van het scheren is: als een vrouw als een bosjesman een date ingaat, rekent ze niet op/wil ze geen sex...dat houdt dan ook weer in dat ze dan misschien wel een relatie met je wil en niet een 1nite stand....
Nu maar daten in de zomer, anders is het lastig checken natuurlijk..(of in de sauna/zwembad)
Nu maar daten in de zomer, anders is het lastig checken natuurlijk..(of in de sauna/zwembad)
dinsdag 3 februari 2009 om 00:25
Voel me K.U.T!!..dacht dat m'n sms; is er iets? waarom bel je niet terug? misschien te dwingend was, na een uur nog 1 sms gestuurd ( was toch al doorgeslagen); Zou het fijn vinden, als je nog even belt, negeren kan ik niks mee. Vind ik ook niks voor jou, en kan me niet bedenken waarom je me niet meer wilt zien of spreken, laat je nog ff wat horen? Zou ik fijn vinden....
Nou, als dat niet wanhopig overkomt, weet ik het ook niet meer!!!;-)
Waarom stel ik me zo kwetsbaar op?? Kan er niet tegen dat een man me zo ver krijgt, dat ik pieker en wakker lig, waarom hij me nu negeert, begrijp het gewoon niet!
Heb me nu weer teveel laten gaan, met m'n smsjes, maar dat is meer m'n onmacht. Had eigenlijk al gelijk moeten doen wat m'n vriendin adviseerde, sms sturen; Oké duidelijk, ben er klaar mee! Succes verder.......maar dat harde zit niet in me...zo ben ik niet!..
Nou, als dat niet wanhopig overkomt, weet ik het ook niet meer!!!;-)
Waarom stel ik me zo kwetsbaar op?? Kan er niet tegen dat een man me zo ver krijgt, dat ik pieker en wakker lig, waarom hij me nu negeert, begrijp het gewoon niet!
Heb me nu weer teveel laten gaan, met m'n smsjes, maar dat is meer m'n onmacht. Had eigenlijk al gelijk moeten doen wat m'n vriendin adviseerde, sms sturen; Oké duidelijk, ben er klaar mee! Succes verder.......maar dat harde zit niet in me...zo ben ik niet!..
dinsdag 3 februari 2009 om 09:57
Je maakt het jezelf wel heel moeilijk TPtje. Dit is niet iets wat hij doet hoor; jij doet dit zelf... Als hij het is komt ie wel terug, is ie het niet dan zal het nog wel even duren voor je weer iets van hem hoort. Lullig maar waar. Sterkte vandaag.
Nee niet webcam - hij vertelde het een keer. Huu! Tis geen liefdesverklaring, echt niet zo bedoeld. Denk dat ie dat ook wel snapt, en als ie dat niet snapt dan valt ie tegen. Denk dat ie mijn kaartje nog niet heeft gekregen ook, TNT is niet zo snel!
Nee niet webcam - hij vertelde het een keer. Huu! Tis geen liefdesverklaring, echt niet zo bedoeld. Denk dat ie dat ook wel snapt, en als ie dat niet snapt dan valt ie tegen. Denk dat ie mijn kaartje nog niet heeft gekregen ook, TNT is niet zo snel!