Mode & Beauty alle pijlers

Werkt product x echt?

17-03-2017 15:46 3598 berichten
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik denk bij elk nieuw product 'werkt het echt?' en misschien is het een handig idee om producten te plaatsen die echt werken

Mijn bijdrage:

- wimper verlengend serum van Revitalash. Ik heb de nieuwe formulering want de oude mocht geen bimatoprost meer bevatten. Na 2 maanden zijn mijn wimpers zo'n 50% langer, wel zijn ze niet toegenomen in dikte.

- IPL voor diffuse roodheid bij rosacea en wat adertjes + pigment vlekjes. 4 Behandelingen en roodheid af genomen met zo'n 85-90%, vlekjes helemaal weg.

Jullie nog toevoegingen en tips?
quote:Arizona15 schreef op 04 mei 2017 @ 18:41:

[...]

Heb je toevallig een linkje?

Spul werkt inderdaad als een tierelier! Je weet alleen niet precies wat erin zit. Het schijnt puur en alleen op basis van kruiden te zijn, maar dat weet je dus nooit zeker natuurlijk...

Als je op Ali zoekt op psoriasis kom je het vanzelf tegen: groenig tubetje.
Vraagje over de vitamine E capsules: Waarom kiezen voor 200 en niet voor 400?
quote:LammeTak schreef op 04 mei 2017 @ 20:15:

Vraagje over de vitamine E capsules: Waarom kiezen voor 200 en niet voor 400?Teveel vitamine E kan slecht zijn voor de gezondheid, maar goed, dat geldt voor alles waar te voor staat.
Oké, bedankt voor je reactie
Alle reacties Link kopieren
Misschien een domme vraag maar zou het wimperserum ook helpen voor vollere wenkbrauwen en zou de oogcontourgel dezelfde uitwerking hebben als je dit rond de lippen smeer. Ik krijg namelijk lijntjes op mijn bovenlip (rook niet) en ben daar niet echt gecharmeerd van
Waarom werkt de oog contourgel voor iedereen, behalve voor mij?

Ik heb best wel wallen, vooral als ik moe ben, maar of ik nou smeer of niet.....ze blijven zitten (hangen eigenlijk) waar ze zitten!
quote:mazzel30 schreef op 04 mei 2017 @ 21:00:

Misschien een domme vraag maar zou het wimperserum ook helpen voor vollere wenkbrauwen en zou de oogcontourgel dezelfde uitwerking hebben als je dit rond de lippen smeer. Ik krijg namelijk lijntjes op mijn bovenlip (rook niet) en ben daar niet echt gecharmeerd van

Even gegoogled en bij sommigen, lees ik, werkt het serum idd ook op de wenkbrauwen.

Die bovenliplijntjes krijg je niet weg, vrees ik.
Thanks Jejoue! Toch maar de injectables voor de bovenlip, vrees ik
quote:Cateautje schreef op 04 mei 2017 @ 16:16:

Nahhh, dat is echt niet te geloven. Ik heb net die ooggel binnen gekregen. Nu smeer ik het net onder mijn ogen en ziedaar, zomaar 20 jaar jonger.

Ik ben om!!!

Wow echt? Zozooo!

Ik heb hem vandaag binnen en heb het ook op gesmeerd maar merk geen verschil..

Maar ik heb ook eh geen wallen en rimpels
Prrrr, mauw miawwwww.
Ik heb ook wallen, droge groeven eigenlijk de laatste tijd ivm exczeem oid maar de creme helpt bij mij heel goed!
quote:Jane-Ice schreef op 04 mei 2017 @ 21:34:

[...]

Wow echt? Zozooo!

Ik heb hem vandaag binnen en heb het ook op gesmeerd maar merk geen verschil..

Maar ik heb ook eh geen wallen en rimpels

Jaja, ik ben plots geen milf meer, maar een sappige deerne en dat uit zo'n klein potje.

FF serieus: Het rekt bij mij wel strak door die polymeren, maar moet wel nog een paar weken afwachten of het effect heeft als ik het daarna niet opsmeer. Ik vraag me echt af of het een blijvende verstevigende werking heeft.
@Arizona, hier een linkje

psoriasis/ eczeem wondercreme
Prrrr, mauw miawwwww.
quote:Cateautje schreef op 04 mei 2017 @ 21:39:

[...]

Jaja, ik ben plots geen milf meer, maar een sappige deerne en dat uit zo'n klein potje.

FF serieus: Het rekt bij mij wel strak door die polymeren, maar moet wel nog een paar weken afwachten of het effect heeft als ik het daarna niet opsmeer. Ik vraag me echt af of het een blijvende verstevigende werking heeft.Ben blij voor je, ik ga morgen weer smeren en goed opletten of ik wat verschil zie.
Prrrr, mauw miawwwww.
zou de ooggel ook helpen bij beginnende rimpels?
quote:Arizona15 schreef op 04 mei 2017 @ 18:44:

Vandaag de proefmonstjers van Vichy ontvangen, ze heeft er gelijk 8 opgestuurd. Morgen even proberen.

Ook heb ik vandaag de Beauty Blender besteld, die komt morgen binnen.Verschil moet er wezen... ik kreeg er maar 2 opgestuurd.
Er komt hier ook dagelijks pakketjes binnen, ik schaam me dood voor PostNL mannetje
Prrrr, mauw miawwwww.
Dank je Jane. Gelijk besteld
Fijn Arizona, hopelijk werkt het echt.
Prrrr, mauw miawwwww.
Ok, hier ook maar toegegeven aan de druk en een bestelling geplaatst bij drogistplein:

de Olaz ooggel, de Vitis tandpasta, de Dove conditioner en nog wat andere dingen die ik nodig had.

Ik ben benieuwd...
Deze wil ik aanschaffen maar eigenlijk al teveel uitgegeven

https://www.boozyshop.nl/ ... t.html?sqr=Beautyblender&
Door dit topic heb ik net ook de olaz oogcreme besteld. Wilde geen verzendkosten betalen dus heb er nog maar van alles bij besteld met flinke kortingen. Spullen die ik eigenlijk niet nodig heb
Oh, en als er hier iemand van plan is iets te bestellen bij drogisterij.net, ik heb nog een kortingscode van 7.5euro. En ze hebben de Vitis tandpasta daar ook. Er staat wel bij dat de code persoonlijk is, maar als iemand wil uittesten of dat ook echt zo is, die kan de code krijgen.
Die ooggel van Olaz, is dat de anti-rimpelgel?
Ja de olaz oogcreme is anti rimpel, verstevigend en liftend

Wit potje met ik geloof paarse bedrukking
Heb vandaag serum van Olaz en een foundation van maybelline fit me gebruikt en

vroeg aan mijn vriend of hij verschil zag...hij zei: eh...je lijkt op een zombie

(Ik was nog lang niet klaar met opmaken hoor)
Prrrr, mauw miawwwww.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven