Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Spannend Xenia....ik zou maar vast veel baby-olie inslaan!
wat is die site toch traaag...

Oww Xenia, hij was erg leuk dus. Had je nog wel een beetje 'eye-contact'? Sorry voor mn engels..valt niet mee na 3 MAANDEN engels praten op vakantie En GG...kijk je er al naar uit? Is Frankfurt ver rijden voor jou?
ik had 2 jaar geleden, toen ik hem voor t laatst zag in A'dam - body to body oil gekocht ( al hele fantasieen uitgewisseld vantevoren), maar staat nog ongebruikt in kast hoor. Te weinig tijd gehad gewoon (hij wilde ook wel iets van de stad zien)., dus smste hem vandaag dat ik ff houdbaarheidsdatum zou checken :-)
nou als je geen auto hebt is het ver rijden....

Ga vliegen dan hoor! on my own wings :-)
moet je niet zeggen: sorry voor mn nederlands?

Beetje half eyecontact....hij zat met rug naar me toe toen ik binnenstapte en draaide zich half om...
Miran!!!! werk je niet te hard deze week?
Erg he Appeltje die trage viva-site!!!
d8 dat het aan mijn verbinding lag...nee dus!

haha Appeltje, kun je met die zwitsal ook bodytobody doen?
Xenia heb je die client al gehyved...DE manier om iemand uit te checken tegenwoordig!
lieve meiden, ik ga zo naar bed hoor, mn roesje uitslapen :-)

hoop dat t met mozz, prikvlieg, lief meisje, Miran en de nieuwkomers (sorry dat ik ff geen namen noem...komt door de wijntjes) en anderen die ik nu vergeet ook goed gaat!

Truste lieffies!

X
baddie to baddie?? hè get...

mijn favoriet is bodypainten met vingerverf Xenia...
Truste Xen!

ga nu ook echt douchen...*mompelt*

Trusten allemaal!
quote:Erykah schreef op 05 februari 2009 @ 23:39:

Xenia heb je die client al gehyved...DE manier om iemand uit te checken tegenwoordig!Mn collega had t al gecheckt...geen hyves. Volgens andere collega had ie wat rare ogen.....die heb ik dus niet goed gezien. Momentopname hoor, ben ik morgen alweer vergeten...alhoewel hij (met zn bedrijf) wordt wel client bij ons....
Truste lieve Xenia...slaap lekker!

Appeltje....hahahahaha....en dan de nat in nat-techniek zeker?

Ik ga ook lekker slapen....truste X
oh Erykah! jij bent erg!

*gaat nu echt douchen*
Fijn dat ik niet de enige ben die t een beetje vreemd van WM vind.

Gun haar echt t allerbeste en natuurlijk superveel liefde..

Vleer is best beetje zenuwachtig maar moet nu als de wiederweer naar haar werk. Vandaag op een andere afdeling , lijk wel crisismanager.. Zodra er op een andere afdeling problemen zijn word ik ingeschakeld om de rust wat terug te keren..

Tot vanmiddag

werk ze en fijn weekend all
Zo. Ben op het werk, heb mijn auto volgeladen met logeertassen (eentje van elk kind, eentje van stiefkind (was ie vorige keer vergeten), eentje voor mezelf (logeer óf bij date óf bij vriendinnetje vlakbij) en een tas met de kleertjes die ik straks aanwil, want ga niet meer naar huis tussendoor, moet kindjes halen bij oma en naar papa brengen en dan ben ik bijna bij meneer Grijze Borstharen) en zit nu op het werk de klok vooruit te kijken, MOet nig gymmen ook vandaag , maar goed, daarna beloningsuur en hopperdepop, wegwezen!

Vleertje, als ie niet leuk is kom je morgen maar gewoon bij mij thee drinken hoor!
Ik vind het jammer dat ik irritatie heb opgewekt met "mijn gedrag" hier op het forum. Dat is helemaal niet mijn intentie geweest. Ook niet om express mysterieus te zijn. Ik heb gewoon even afstand genomen om het op mijzelf in te laten werken. Dat was alvorens ik hem had ontmoet!

Verder vond ik, zoals ik al eerder heb gezegd, het niet netjes om gelijk over mijzelf te gaan praten als ik een tijdje niet heel veel aanwezig ben geweest op het forum. Dat zijn puur goede bedoelingen geweest!
En? kust ie goed?
Prikvlieg

Jah

Hoe is alles met jou? En je nieuwe huisje?

Ook alles goed gegaan met de beurs?
Even snel egopost, ben lekker druk met allemaal leuke dingen, vooral qua werk word ik platgebeld en voel me uitermate creatief en productief de laatste dagen. Veel teveel om allemaal 'ja' tegen te zeggen, maar kiezen uit al die leuke opdrachten is echt een luxeprobleem als freelancer

En PD kwam vanmorgen onverwacht even een kusje brengen. Hij moest blijkbaar naar de tandarts en op weg naar werk kwam 'ie even aanbellen met de boodschap: "Dag mevrouw, hier is uw zoenservice". Dat vind ik dan zo lieffffff

Vanavond als het me lukt om stil te zitten (hyperhyperhyper), ga ik uitgebreid jullie posts teruglezen en reageren op jullie.

Voor nu alvast voor iedereen een dikke KNUFFEL
Aaaaaaah Mozz... dat is echt lief!!!
Vleer is thuis en gaat nu snel douchen en in de auto zitten op weg naar braboland..

Whaaa eng eng eng eng eng ..laat jullie zondagavond weten hoe t gegaan is ..Ciaooo
Veel plezier Vleertje!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven