37jarige man, advies gevraagd

08-10-2011 22:25 3087 berichten
Ik ben een 44 jarige man en maagd op alle gebieden. Nooit gezoend, nooit gedate en nooit seks gehad.

Huidige status 2018 in 7 jaar tijd sinds het begin van dit topic:

Geen veranderingen.
anoniem_132785 wijzigde dit bericht op 24-05-2018 23:42
7.30% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
2koffie schreef:
13-05-2017 16:03
De meisjes van 30 die ik en (en was) denken tot maximaal 40, eigenlijk 35. Die willen geen 55-jarige vader van een kleuter over 5 jaar.

want over 20 jaar ben je wel gewoon 70....
Je kunt natuurlijk een 30-er treffen zonder kinderwens. Maar dan nog 30 en 50, of 35 en 50 is wel een flink leeftijdsverschil. De meeste mensen zoeken toch partners van ongeveer dezelfde leeftijd.

Dus Hans als ik jou was zou ik niet bij 30 beginnen. En niet alleen naar die bloedmooie vrouw kijken, maar naar de gewone leuke vrouwen, waar er massa's van zijn. En bij 'schichtig kijken' denk ik aan een eng glurend mannetje. Maar dat is slechts een associatie bij 2 woorden.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
2koffie schreef:
13-05-2017 16:03
De meisjes van 30 die ik en (en was) denken tot maximaal 40, eigenlijk 35. Die willen geen 55-jarige vader van een kleuter over 5 jaar.
Ik heb overigens geen kinderwens. Daar ben ik inderdaad te oud voor. En als een vrouw al kinderen heeft, moet ik echt nog zien, hoe dit allemaal gaat uitpakken. Op dit moment: komt tijd, komt raad.
World of Warcraft: Legion
Trouwens Jonas, hoezo gebrek aan aandacht? Men is al de hele dag bezig om je van adviezen en input te voorzien. ;)
tonkje schreef:
13-05-2017 16:17
Dus Hans als ik jou was zou ik niet bij 30 beginnen. En niet alleen naar die bloedmooie vrouw kijken, maar naar de gewone leuke vrouwen, waar er massa's van zijn. En bij 'schichtig kijken' denk ik aan een eng glurend mannetje. Maar dat is slechts een associatie bij 2 woorden.
Mannen kijken nu eenmaal naar vrouwen, en daar ben ik geen uitzondering op. En vrouwen kijken naar mannen. Er zijn vrouwen die ook vaak naar mij kijken. Als ik naar hen kijk, kijken ze snel de andere kant op. Ikzelf stop dan ook met kijken. Na een langere tijd zie ik ze weer kijken. Dan wordt dat herhaald, totdat zij of ik uitstappen.
World of Warcraft: Legion
Nee, maar je introduceert je meestal niet als 'Hallo ik ben Hans, wel 50 maar geen kinderwens' natuurlijk ;-)
Je kunt er best eentje treffen zonder, maar die heeft dan andere wensen. Of een vriendenkring van rond de 30.
Sorry, kan alleen korte berichten plaatsen en niks quoten.
Ik vond de vriendenkring van mijn vriend best oud, en die waren 5-8 jaar ouder dan ik.
hans66 schreef:
13-05-2017 16:21
Mannen kijken nu eenmaal naar vrouwen, en daar ben ik geen uitzondering op. En vrouwen kijken naar mannen.
En vrouwen kijken naar vrouwen.
Hallo! Hallo! Ik wil ook vernoemd worden! Ik ben al de hele dag naar jullie aan het luisteren, en adviseren, dan is dat toch niet teveel verwacht??? ;)
Dina80 schreef:
13-05-2017 16:25
En vrouwen kijken naar vrouwen.
Hallo! Hallo! Ik wil ook vernoemd worden! Ik ben al de hele dag naar jullie aan het luisteren, en adviseren, dan is dat toch niet teveel verwacht??? ;)
Natuurlijk, VV kijken! Mag ik ook graag doen.
Vrouwen kijken heel erg naar vrouwen! Ik was echt verbaasd toen ik dat onderlinge beoordelen meekreeg. Ik kan trouwens ook wel een man beoordelen op aantrekkelijkheid maar doe dat niet uit mezelf.
ooitverlegen schreef:
13-05-2017 16:38
Vrouwen kijken heel erg naar vrouwen! Ik was echt verbaasd toen ik dat onderlinge beoordelen meekreeg. Ik kan trouwens ook wel een man beoordelen op aantrekkelijkheid maar doe dat niet uit mezelf.
Het krabbenmandkijken van heterovrouwen. :| waarbij de bekeken vrouw neergesabeld wordt. Dat heeft niks met echt kijken van vrouwen naar vrouwen te maken.
tonkje schreef:
13-05-2017 16:42
Het krabbenmandkijken van heterovrouwen. :| waarbij de bekeken vrouw neergesabeld wordt. Dat heeft niks met echt kijken van vrouwen naar maken.
Dat woord heb ik nog nooit gehoord en ben ook lekker naïef soms maar ik weet inmiddels wel dat vrouwen elkaars ergste vijand kunnen zijn. Gelukkig ga ik niet met zulke vrouwen om dus ik leef nog even door in mijn ideale vrouwen wereld.
2koffie schreef:
13-05-2017 08:54
Dat idee heb ik ook al pagina's lang en het wordt niet beter.
Daar ligt het punt. Hij is een type dat alle functies heeft die er voor zorgt dat sociale interactie ontzettend moeilijk is. Hij leeft het merendeel van de tijd in zijn eigen hoofd leeft (net als de meeste hier dat kun je zo uit de schrijfstijl halen). Om enigszins een conversatie te kunnen hebben, moet je in het moment kunnen leven en die functie mist hij,

Daarnaast is hij een type dat uit één stukje informatie honderd ideeën kan genereren, waardoor hij blijft denken en zelden tot actie overgaat en als laatste is zijn gevoel richting de groep nauwelijks ontwikkeld, waardoor dat leidt tot "vreemde" situaties.
ooitverlegen schreef:
13-05-2017 16:50
Dat woord heb ik nog nooit gehoord en ben ook lekker naïef soms maar ik weet inmiddels wel dat vrouwen elkaars ergste vijand kunnen zijn. Gelukkig ga ik niet met zulke vrouwen om dus ik leef nog even door in mijn ideale vrouwen wereld.
Dat is niet wat Tonkje zegt...
Dina80 schreef:
13-05-2017 15:28
Het wordt nu een beetje veel van hetzelfde, maar ook hier is het antwoord weer: Oefenen.
Dat denken herken ik maar al te goed, maar het enige dat daartegen werkt is: Het gewoon doen. Zonder mits, maren, en wat als... En inderdaad, dat je een omgeving zorgvuldig uitkiest snap ik, maar ga dat niet tot in detail overdenken, want wat de anderen ook al zeggen: Een 'gewone' omgeving zoals de buren of de supermarkt, voldoet prima en juist een omgeving waar de laat hoog ligt kan juist ideaal zijn om te oefenen omdat je daarin ontzettend veel kan leren. Als je de makkelijkste situatie kiest, valt er ook minder te oefenen... Al snap ik ook goed een 'makkelijke' omgeving voor jou al moeilijk is!
:worship:

Ik maak het veel moeilijker in m'n bovenkamer dan het in de praktijk ooit kan zijn.

Er is nu letterlijk zo'n supermarktverhaaltje. Het ding is dat m'n geest het totaal overneemt.
Dan begin ik waarschijnlijk wat vreemd te doen en dan kan ik niet snel genoeg wegwezen.

Zelfs ik vind het heel absurd klinken. Want rationeel bekeken is er niets aan... Er is uiteindelijk geen reden om ergens schrik van te hebben.
Als iets functioneel is, dan lukt het wel. Als er geen grote menigtes aanwezig zijn tenminste. Ik kan nu een situatie nabootsen/faken door die persoon te vragen waar een product staat of welk advies ze kan geven over bepaalde voedingswaren. Maar als ik dat al weet, is dat een leugen. Ik haat leugens en ik kan aldus ook niet faken ook al is het onrechtstreeks opnieuw functioneel, dan staat die leugen in de weg.

En ook dat klinkt absurd maar ondanks de beste intenties lukt het niet. En de kans dat ik iets niet weet liggen is klein. En het is gewoon leuker zelf om zelf te zoeken. Tenzij ik geen tijd heb of het echt niet vind.

Oh, voor de duidelijkheid, ik doe niet bewust zo moeilijk, het gaat gewoon zo |-)
Dina80 schreef:
13-05-2017 16:21
Trouwens Jonas, hoezo gebrek aan aandacht? Men is al de hele dag bezig om je van adviezen en input te voorzien. ;)
Someone got busted :biggrin:

Bedankt aan iedereen die constructief meewerkt aan het geheel! :worship:
Dina80 schreef:
13-05-2017 16:58
Dat is niet wat Tonkje zegt...
Ze bedoelt toch het neersabelen om zichzelf er beter uit te laten springen?
spell68 schreef:
13-05-2017 16:58
Daar ligt het punt. Hij is een type dat alle functies heeft die er voor zorgt dat sociale interactie ontzettend moeilijk is. Hij leeft het merendeel van de tijd in zijn eigen hoofd leeft (net als de meeste hier dat kun je zo uit de schrijfstijl halen). Om enigszins een conversatie te kunnen hebben, moet je in het moment kunnen leven en die functie mist hij,

Daarnaast is hij een type dat uit één stukje informatie honderd ideeën kan genereren, waardoor hij blijft denken en zelden tot actie overgaat en als laatste is zijn gevoel richting de groep nauwelijks ontwikkeld, waardoor dat leidt tot "vreemde" situaties.
Slik, wat een accurate beschrijving!

Ken je toevallig professionele situaties waarin dit nuttig kan zijn?
Ik denk eraan om bijvoorbeeld de opleiding 'Integrale Veiligheid' te volgen. In de hoop dat zo'n opleiding dan past...
ooitverlegen schreef:
13-05-2017 17:19

Het is niet om zelf beter te lijken, maar om de ander naar gewenst vooral niet beter dan de rest niveau te halen. Google maar eens naar 'krabbenmand effect'.
JonasV91 schreef:
13-05-2017 17:23

Ik denk eraan om bijvoorbeeld de opleiding 'Integrale Veiligheid' te volgen. In de hoop dat zo'n opleiding dan past...
Nee, helaas niet. Ik herken dit alleen in een vriend van me, alhoewel hij wel een paar vrienden heeft. Hij is alleen ongelooflijk goed in natuurkunde en wiskunde (ofwel abstractie). Hij is zo goed dat het bedrijf waar hij werkt eigenlijk niet zonder hem kan. Daarom kan hij zich opstellen zoals hij doet. En dat leidt regelmatig tot clashes met directeuren, maar dat interesseert hem geen reet.

Hij is heel goed in het ontwerpen van robots, maar de uitvoer (hier weer de actie), boeit hem niet. Strikje die hier ook gepost heeft, heeft hetzelfde type als jij en is ook ontzettend abstract. Ik denk dat voor INTP's ook daar de echte interesse en kracht ligt. Niet voor niets zijn het zij die de grootste uitvindingen voor de mensheid gedaan hebben.

Persoonlijk vraag ik me af of de brandweer wel bij jou past, want dat is een instantie waarbij directe actie vereist is en niet 300 keer allerlei scenario's doorlopen, dan hoef je ook niet meer uit te rukken. Maar ik weet natuurlijk niet welke functie je daar bekleedt, dus wellicht zit ik daar mis.

De realiteit is dat voor jou en mij sociale interactie geen natuurlijk iets is. Ik heb nog de mazzel dat ik, doordat ik of in mijn hoofd of wel in het moment leef, via dat laatste nog een tijdje mee kan, maar bij drukte gaat ook snel de sociale batterij leeg en dat wordt met het ouder worden alleen maar erger.
Wat is dat trouwens voor ellende met dat nieuwe forum: de helft van de alinea's verdwijnt, bij alle nieuwe berichten moet je naar beneden scrollen, en het quoten ziet er niet uit. Soms kun je beter wel alle scenario's onderzoeken voor je actie onderneemt...
ooitverlegen schreef:
13-05-2017 17:19
Ik las het verkeerd, je hebt gelijk.
JonasV91 schreef:
13-05-2017 17:23

Ik zou wiskunde of theoretische natuurkunde doen. Lekker in je hoofd zitten en geen directe toepassing.
spell68 schreef:
13-05-2017 17:44
Nee, helaas niet. Ik herken dit alleen in een vriend van me, alhoewel hij wel een paar vrienden heeft. Hij is alleen ongelooflijk goed in natuurkunde en wiskunde (ofwel abstractie). Hij is zo goed dat het bedrijf waar hij werkt eigenlijk niet zonder hem kan. Daarom kan hij zich opstellen zoals hij doet. En dat leidt regelmatig tot clashes met directeuren, maar dat interesseert hem geen reet.

Hij is heel goed in het ontwerpen van robots, maar de uitvoer (hier weer de actie), boeit hem niet. Strikje die hier ook gepost heeft, heeft hetzelfde type als jij en is ook ontzettend abstract. Ik denk dat voor INTP's ook daar de echte interesse en kracht ligt. Niet voor niets zijn het zij die de grootste uitvindingen voor de mensheid gedaan hebben.

Persoonlijk vraag ik me af of de brandweer wel bij jou past, want dat is een instantie waarbij directe actie vereist is en niet 300 keer allerlei scenario's doorlopen, dan hoef je ook niet meer uit te rukken. Maar ik weet natuurlijk niet welke functie je daar bekleedt, dus wellicht zit ik daar mis.

De realiteit is dat voor jou en mij sociale interactie geen natuurlijk iets is. Ik heb nog de mazzel dat ik, doordat ik of in mijn hoofd of wel in het moment leef, via dat laatste nog een tijdje mee kan, maar bij drukte gaat ook snel de sociale batterij leeg en dat wordt met het ouder worden alleen maar erger.
Ik merk dat hij ook moeite heeft met autoriteit. Net zoals ik...

Ik ben brandweerman. En je hebt goed gegokt hoor. Die uitvoerende functies zijn uiteindelijk niets voor mij. Dat wordt frequent duidelijk. Ik zou heel graag opklimmen maar dan moet je uitvoerend ook goed zijn. Ergens knelt daar het schoentje.
Dus via die opleiding Integrale Veiligheid zou dat wel mogelijk zijn om op die manier op te klimmen naar een niet-uitvoerende (qua actie dan) functie binnen de hulpverleningssector.

Met ouder worden en ervaringen op te doen zal het wel beter lukken maar hoe dan ook heeft het iets artificieel.
Het is gewoon trachten uit te vissen wie daar dan mee kan leven...
strikjemetstippels schreef:
13-05-2017 17:50
Ik zou wiskunde of theoretische natuurkunde doen. Lekker in je hoofd zitten en geen directe toepassing.
Dan kom ik vermoedelijk in de problemen. Ik heb namelijk enkel 'Handel' gedaan. Het niveau qua wiskunde was daar te laag om bepaalde hogere opleidingen op een deftige manier te kunnen aanvangen. De richting 'Handel' hebben we gekozen omdat dat universeel was.
Alleen was er totaal geen uitdaging. Ik had dan ook beter ASO gedaan maar ik kan de gemaakte keuze begrijpen omwille van de beperkte beschikbaarheid aan concrete en correcte informatie toen der tijd...

Nu is het een beetje schipperen welke richting interessant is naar de toekomst toe, hoe ze in elkaar zit (niet te praktisch), hoe lang ze duurt etc...
Lieverd, het blijft bij heel lang uitleggen, en wat je zegt is op zich interessant, maar ga nou eens oefenen in het veld, en kom dan vertellen hoe het ging, en dan kunnen we op die specifieke situatie tips geven hoe je het voor een volgende keer kan verbeteren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven