37jarige man, advies gevraagd

08-10-2011 22:25 3087 berichten
Ik ben een 44 jarige man en maagd op alle gebieden. Nooit gezoend, nooit gedate en nooit seks gehad.

Huidige status 2018 in 7 jaar tijd sinds het begin van dit topic:

Geen veranderingen.
anoniem_132785 wijzigde dit bericht op 24-05-2018 23:42
7.30% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Emigreren is ook wel een goede! Naar een land met een wat leuker klimaat.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
tonkje schreef:
13-05-2017 12:47
Emigreren is ook wel een goede! Naar een land met een wat leuker klimaat.
Dat vond hij ook bovendien waren de vrouwen er ook "heter" dan hier dus win-win toch?
Op het schoolplein van mijn kinderen lopen ook een paar lelijke mannen van boven de 55 met veel jongere vrouwen uit Oostblok/Azië. Ik denk echter, dat de (heel normale) dames wel meer willen dan alleen een creditcard, dus ongetwijfeld had hun man naast geld toch ook iets sociaals te bieden.
Er staat op Youtube nog ergens een reportage over mannen die een real doll hebben gekocht. Niet om de poppen maar wel om de mannen die in die reportage vertellen is het interessant om te bekijken. Wat ik ontzettend moeilijk vond om te zien was het moment dat 1 van die mannen een echte vrouw leerde kennen en vertelde over zijn hobby. Ze kon er in het begin nog in meegaan, deed haar best het te begrijpen, maar kapte het uiteindelijk toch af.
ooitverlegen schreef:
13-05-2017 12:42
Of zelf emigreren! Ik ben jarenlang bevriend geweest met een man die dit succesvol heeft gedaan. In een warm zuid Amerikaans land was hij snel aan de vrouw, iets dat in Nederland eerder nogal slecht afliep, onderdrijving tot de 3e macht. Ik schrijf er gelijk bij: Hij had ongelooflijk veel lef maar was sociaal enigszins moeilijk. Ik ken(de) best veel mannen in dit segment.
Er zijn ook - op relatiemarkt - kansarme of kansloze mannen die de wijk nemen naar Oost-Europa of naar Thailand. Doet me ook denken aan Traumfrau gesucht en Exotische liefde. Zouden die vrouwen andere eisen hebben m.b.t. mannen. Ik heb ooit gezien dat dat niet altijd rozengeur en maneschijn is. Een Oekraïense vrouw kan nog steeds ontevreden zijn over een relatie die na of tijdens zo'n programma ontstaat, om dezelfde reden dat een Nederlandse vrouw over haar vriend of man ontevreden is. Daarnaast is het voor de vrouw een springplank naar het westen.
Die poppen gaan een bijzondere ontwikkeling door want er komen, of er zijn al robots. Met een internetconnectie opent zich een totaal nieuwe wereld.
Ja, ik heb gelezen over seksrobots. Ik geloof niet erg in kunstmatige intelligentie, al timmert Google nog zo hard aan de weg.
World of Warcraft: Legion
2koffie schreef:
13-05-2017 12:56
Op het schoolplein van mijn kinderen lopen ook een paar lelijke mannen van boven de 55 met veel jongere vrouwen uit Oostblok/Azië. Ik denk echter, dat de (heel normale) dames wel meer willen dan alleen een creditcard, dus ongetwijfeld had hun man naast geld toch ook iets sociaals te bieden.
Iedereen probeert TO ervan te overtuigen dat het niet aan het uiterlijk ligt en je knalt deze er even in? Of bedoel je nu ze het kunnen compenseren?
hans66 schreef:
13-05-2017 13:03
Er zijn ook - op relatiemarkt - kansarme of kansloze mannen die de wijk nemen naar Oost-Europa of naar Thailand. Doet me ook denken aan Traumfrau gesucht en Exotische liefde. Zouden die vrouwen andere eisen hebben m.b.t. mannen. Ik heb ooit gezien dat dat niet altijd rozengeur en maneschijn is. Een Oekraïense vrouw kan nog steeds ontevreden zijn over een relatie die na of tijdens zo'n programma ontstaat, om dezelfde reden dat een Nederlandse vrouw over haar vriend of man ontevreden is. Daarnaast is het voor de vrouw een springplank naar het westen.

Ja, ik heb gelezen over seksrobots. Ik geloof niet erg in kunstmatige intelligentie, al timmert Google nog zo hard aan de weg.
Niemand heeft de garantie dat een relatie een lang leven tegemoet gaat zien. Maar het is in ieder geval voor een tijd duidelijk beter dan een pleister, de stilstand is doorbroken.

Ik doelde niet op kunstmatige intelligentie maar op een Internet connectie met een digitale prostituee. Er is wel een kans dat je wordt verbonden met een nepper van Google.
ooitverlegen schreef:
13-05-2017 13:06
Iedereen probeert TO ervan te overtuigen dat het niet aan het uiterlijk ligt en je knalt deze er even in? Of bedoel je nu ze het kunnen compenseren?
Natuurlijk is uiterlijk wel belangrijk. Maar ik weet niet hoe de mannen in deze discussie eruit zien.

Ik heb het over de mannen op het schoolplein, die niet knap zijn. Ik kan me daarom niet voorstellen dat een jongedame uit OOstblok/Azië op hun uiterlijk is gevallen. Ook weer niet geheel dat ze op hun portemonnee zijn gevallen, dus die mannen hebben dan toch blijkbaar een combinatie van geld en sociale vaardigheden gehad die hun uiterlijk compenseerden. Misschien was het ze in Nederland ook gelukt, maar hadden ze puur met hun karakter moeten werken, want hier zijn ze natuurlijk relatief niet zo rijk.
2koffie schreef:
13-05-2017 13:16
Natuurlijk is uiterlijk wel belangrijk. Maar ik weet niet hoe de mannen in deze discussie eruit zien.
Ik kan mij niet helemaal beschrijven omdat ik anders te herkenbaar ben. Ik ben ongeveer 1,85, ik lijk veel jonger dan ik feitelijk ben (iemand die mijn leeftijd probeert te schatten, faalt daar vaak in :P ). Ik heb dus een wat jongere uitstraling. Ik heb gering overgewicht. Mijn gebit oogt erg gezond.
hans66 schreef:
13-05-2017 13:28
Ik kan mij niet helemaal beschrijven omdat ik anders te herkenbaar ben. Ik ben ongeveer 1,85, ik lijk veel jaar jonger dan ik feitelijk ben (iemand die mijn leeftijd probeert te schatten, faalt daar vaak in :P ). Ik heb dus een wat jongere uitstraling. Ik heb gering overgewicht. Mijn gebit oogt erg gezond.
Niet lullig bedoeld, maar genoeg mannen van 1,85m met een goed gebit die ik écht niet aantrekkelijk vind. Iets overgewicht helpt ook niet zo mee maar hoeft ook geen dealbreaker te zijn. Iets wat in theorie aantrekkelijk zou moeten zijn, hoeft dat in de praktijk niet te zijn. Ik zie vaak zat mannen die ik er mooi uit vind zien, en waarvan mijn verstand zegt dat dat een aantrekkelijke man is, maar waar ik echt helemaal niks bij voel. Ook weleens het tegenovergestelde; man die wat minder 'mooi' is, maar heel erg sexy ;-D . Stem, geur, interactie, attitude, etc. doet gewoon heel veel.
hans66 schreef:
13-05-2017 13:28
Ik kan mij niet helemaal beschrijven omdat ik anders te herkenbaar ben. Ik ben ongeveer 1,85, ik lijk veel jonger dan ik feitelijk ben (iemand die mijn leeftijd probeert te schatten, faalt daar vaak in :P ). Ik heb dus een wat jongere uitstraling. Ik heb gering overgewicht. Mijn gebit oogt erg gezond.
Ik hoef het niet allemaal te weten; dat was niet mijn bedoeling.
Bovendien, zoals hierboven al net is uitgelegd, een schriftelijke opsomming zegt helemaal niets.
2koffie schreef:

Ik heb het over de mannen op het schoolplein, die niet knap zijn. Ik kan me daarom niet voorstellen dat een jongedame uit OOstblok/Azië op hun uiterlijk is gevallen. Ook weer niet geheel dat ze op hun portemonnee zijn gevallen, dus die mannen hebben dan toch blijkbaar een combinatie van geld en sociale vaardigheden gehad die hun uiterlijk compenseerden. Misschien was het ze in Nederland ook gelukt, maar hadden ze puur met hun karakter moeten werken, want hier zijn ze natuurlijk relatief niet zo rijk.
TO heeft in deze discussie veel verteld over zijn uiterlijk, voor en na de operatie.
JonasV91 is door niet de minste dame hier bekeken en die ziet er goed uit.

Wat die mannen op het schoolplein verder ook hebben, 1 ding staat vast: Ze zijn in actie gekomen!
ooitverlegen schreef:
13-05-2017 13:39
Wat die mannen op het schoolplein verder ook hebben, 1 ding staat vast: Ze zijn in actie gekomen!
En mannen die in actie komen zijn sowieso al aantrekkelijker dan mannen die niet in actie komen :-D
Ze hebben het genest quoten verwijderd (sinds de laatste update van het forumsysteem), blijkbaar. :( Vind ik niet altijd handig.
Timetraveler schreef:
13-05-2017 13:32

Niet lullig bedoeld, maar genoeg mannen van 1,85m met een goed gebit die ik écht niet aantrekkelijk vind. Iets overgewicht helpt ook niet zo mee maar hoeft ook geen dealbreaker te zijn. Iets wat in theorie aantrekkelijk zou moeten zijn, hoeft dat in de praktijk niet te zijn. Ik zie vaak zat mannen die ik er mooi uit vind zien, en waarvan mijn verstand zegt dat dat een aantrekkelijke man is, maar waar ik echt helemaal niks bij voel.
Ik zie mijzelf ook eerder gemiddeld, niet overdreven aantrekkelijk. Hoe anderen mij zien, weet ik niet, en kom ik niet achter. Het kan zijn dat ik qua uiterlijk niet aantrekkelijk ben voor vrouwen, geen God's gift to women. Ik schat een kans op een relatie ook niet bijster hoog in, maar hat gaat natuurlijk ook om andere eigenschappen. Je kijkt per slot van rekening niet alleen naar iemands uiterlijk.
hans66 wijzigde dit bericht op 13-05-2017 13:48
19.35% gewijzigd
Waar kijk jij zelf naar, Hans? Wat voor soort type denk je dat goed bij jou past? Welke leeftijd/opleiding/interesses/enz?
2koffie schreef:
13-05-2017 13:42
En mannen die in actie komen zijn sowieso al aantrekkelijker dan mannen die niet in actie komen :-D
Ik denk +100. En dat is wel een probleem. Ik was best zielig hoor toen ik bijna niets (meer) durfde. Als ik er nog aan terugdenk, vreselijk zo met mijn ziel onder de arm te lopen.
Waar ik naar kijk: een vriendelijke, enigszins aantrekkelijke vrouw (hoeft niet superaantrekkelijk te zijn). Er is een overlap tussen haar en mijn interesses.
hans66 wijzigde dit bericht op 13-05-2017 14:05
Reden: Was forum aan het testen.
76.06% gewijzigd
2koffie schreef:
Ik weet hoe Jonas eruit ziet, en hij is absoluut niet lelijk. Hij is niet 'standaard' knap zoals types als Brad Pitt of George Cloony (misschien geen goede voorbeelden, want ik kijk nooit naar mannen op die manier) maar dat hoeft ook helemaal niet, want ik neem aan dat niet alle vrouwen op 'standaard' knap vallen?
In ieder geval kan, naar mijn mening, het bij Jonas niet door zijn uiterlijk komen dat hij zo vaak afgewezen wordt.
Hoe de andere mannen in dit topic eruit zien weet ik niet, dus daar kan ik niks over zeggen.
hans66 schreef:
13-05-2017 14:04
Waar ik naar kijk: een vriendelijke, enigszins aantrekkelijke vrouw (hoeft niet superaantrekkelijk te zijn). Er is een overlap tussen haar en mijn interesses.
Maar je kijkt wel in de goede leeftijd? Ik bedoel, 40-60 jaar en niet 20-25?
@Jonas. In een gesprek veel tijd nodig om te verwerken, zeg je ergens. Is dat omdat je het per se goed wil doen? Er valt niet zoveel fout te doen aan een gesprekje over het weer of over de bus die later is dan zou moeten. Bijvoorbeeld. Oefen met zulke dingen. Het hoeft niet perfect.

Je hoeft niet te praten over tieten, bier en voetbal, maar als je toch sociaal wilt oefenen, zou je dat over dat voetbal kunnen doen, toch? Als je alleen deelneemt aan gesprekken die je eigen interesses raken, zul je maar weinig te kletsen hebben. Dat heb ik ook trouwens (daarom ga ik ook naar bijeenkomsten waar ik mensen ontmoet die wél dezelfde interesses hebben, hoe eng dat ook is). Maar soms heeft een ander best een leuk verhaal over iets wat me niet direct interesseert, en ben ik dan toch blij dat we zo een band kunnen opbouwen.

Daarnaast eerst het met veel mensen wel zo dat je via oppervlakkig geleuter naar wat specifiekere onderwerpen komt. Je kunt niet zomaar iemand vragen of hij of zij de nieuwe plaat van een of andere obscure band heeft gehoord, maar je kunt prima een gesprek beginnen met vragen naar de muzieksmaak van een ander.

Een klik is voor mij dat je elkaar accepteert en het fijn vindt in elkaars gezelschap te verkeren. En of je dan samen gaat sporten, hobbyen, of wat dan ook, dat maakt daarbij niet uit.
Hier is veel activiteit geweest sinds gisterenavond o_o
Het spreekt voor zich dat ik niet ga quoten, anders ben ik morgen nog bezig.
Ik ga het vrij algemeen trachten te houden om alsnog wat input te geven.

@ooitverlegen:
Dat van die strip ga ik zeker even bekijken, het lijkt me al een grappig idee. Wat je zegt over de klik is eigenlijk enkel de juiste persoon tegenkomen denk ik dan.

De kans is inderdaad groter dat ik meer succes heb in een club/vereniging die aansluit bij m'n interesses dan bij bijvoorbeeld een voetbalclub. Anders wordt het geforceerd in het kwadraat en dat valt de anderen ook op...

@2koffie:
Ik kan van mezelf niet verwachten dat het advies stante pede uitgevoerd wordt. We zijn hier nu een paar dagen bezig en ik ga de input eerst verwerken om die erna te gebruiken. Zo zit ik nu eenmaal in elkaar. Eerst zoveel mogelijk informatie verkrijgen en dan ernaar handelen. Dat is een traag proces. Maar de kans op succes lijkt me dan wel groter dan impulsieve acties te ondernemen. De tip om te oefenen is nuttig maar als je dat in een verkeerde omgeving doet is de kans op succes nihil en dat werkt niet bemoedigend, dus is het interessanter om te achterhalen waar de meest geschikte plaatsen zich bevinden. Ik krijg nu plots het idee dat het neigt naar een risicoanalyse maar bon. Dat is volgens mij iets wat er nooit uit zal geraken...

Geen interesses? Heb ik dat ooit ergens gezegd? Mijn interesses zijn niet mainstream, dat klopt maar ik heb nooit gezegd dat ik geen interesse heb. Dan was ik bijvoorbeeld niet bezig met de psychologische en filosofische kant van het geheel en deze discussie.

@Dina80 (1)
Oefenen is de boodschap. De omgeving doet er dan wel degelijk toe. Als iemand kan kiezen tussen een omgeving die totaal niet openstaat t.o.v. nieuwelingen en totaal niet compatibel is qua interesses of tussen een omgeving die openstaat voor nieuwelingen met gelijkaardige interesse lijkt het me interessanter om dat laatste te kiezen. Wederom veel energie bespaard. En nog eens de moeite waard, waarbij de eerste optie alleen teleurstellingen oplevert. Ik weet het, ik denk er te veel over na en volgens mij heb je al een aantal keer het ' :facepalm: '-gevoel gehad. Als er dan toch actie onderneemt moet worden kan dat toch beter door een situatie te kiezen met een grotere kans op successen om ervoor te zorgen dat die acties later hernomen worden?

Iemand opperde een prostituee te boeken. Op zich nog zo geen slecht idee, alleen wordt men daar later dan weer op afgerekend. Het ding is wel dat fysieke aanrakingen vreemd zijn en aldus moeilijkheden kunnen opleveren. Ik zou veel meer hebben aan een knuffel dan de zaken in het belachelijke te trekken... Een knuffel van nabije personen bijvoorbeeld. Die geeft veel meer energie om actie te ondernemen. Misschien moeten we in de maatschappij meer knuffels geven aan elkaar. Of we elkaar nu kennen of wildvreemden zijn... Het is het gebaar dat telt :hug:
Dit klinkt heel softy-achtig en zal het wel zo zijn maar het lijkt me toch beter dan een bende macho's die elkaars neus krom kloppen.

Ik heb geen idee hoe serieus ik de latere berichten over onder meer importbruiden moet nemen dus die laat ik maar even links liggen...

@Dina80 (2)
Bedankt! :D

Mijn grootste probleem is dat er een gigantische discrepantie is tussen mijn online en offline beleving.
Deze nacht heb ik bijvoorbeeld een conversatie gehad die naar mijn mening zeker tipte aan hoe ik het graag offline zou zien. Helaas is het om de één of andere reden niet mogelijk om mezelf op diezelfde manier offline te uiten. Vergelijk het met een firewall die foutief is ingesteld.
Tenzij ik afdoende tijd krijg om iets zinnigs te formuleren (wat op zich wel lukt ;-D ) ga ik de mist in. Dat is het enorme voordeel aan de online activiteit. Daar krijg ik op z'n minst iets meer tijd om een antwoord te formuleren.
In real life iemand een handleiding aanbieden lijkt me nu ook niet meteen optimaal :-P)

Ik zie net dat SF_ gereageerd heeft dus:

Ik heb hierboven al wat uitleg gegeven over de verwerkingstijd. Dat staat ook op papier. Ik weet niet of het per se is om de perfecte conversatie te hebben maar wat ik wel weet is dat veel mensen mij de tijd niet geven om te antwoorden. Ik ben nu eenmaal niet de vlotste en als er anderen in de buurt zijn die dat wel zijn, heb ik m'n kans verkeken... Die vlotte persoon gaat per direct van A naar B. Ik neem soms serieuze omwegen, het brengt mij veelal tot een soortgelijk resultaat maar de mogelijkheden zijn wel afgewogen. Ik kan dat niet uitzetten en ik doe dat niet bewust. Op professioneel vlak is dit interessant maar privé is het hatelijk.

Als er met passie gesproken wordt over onderwerpen die mij initieel niet interesseren lukt het vaak wel om m'n interesse te wekken. Even terug werd er gezegd dat ik blijkbaar geen interesses zou hebben. Helaas, ik heb persoonlijke interesses en de interesses van iemand anders die er passievol mee omgaat kan evenzeer mijn welgemeende interesse wekken. Al rijzen dan vaak de vragen. Waarom kiest iemand dat onderwerp? Wat spreekt anderen al dan niet aan? Wat is het beeld dat anderen erover hebben? Misschien reeds vergezocht maar wel interessant. Interesse in de interesse van een ander bij wijze van spreken. Neigt dat naar meta-interesse?

Wat jij zegt over de klik is hetgeen wat ik graag zou hebben inzake vriendschappelijke relaties. Dat lijkt me heel leuk! Zoals ik het zie start dat oppervlakkig maar als die klik er is evolueert dat wel sneller naar diepgaandere zaken heb ik het idee... :)

Ik hoop dat de post ondanks de lengte alsnog overzichtelijker is dan steeds aparte quotes.
Een voordeel van een gerekte discussie lijkt me een veelvoud aan bruikbare input die er niet had geweest werd er niet dieper ingegaan op bepaalde aspecten :thumbsup:
@Jonas: Je hebt helemaal gelijk dat je voor het oefenen het beste een situatie kan kiezen met een zo groot mogelijke kans op succes. Alleen heb ik bij jou het idee dat je dat teveel aan het analyseren bent en bijna wiskundig aan het uitrekenen bent waar die plaats dan is, kansberekening.
En ik ben bang dat je daarin blijft hangen, dat je over een maand nog bezig bent met die 'berekening' en dan nog niets geoefend hebt, snap je?
Dat over die tijd om te antwoorden herken ik. Ik heb vaak ook net wat meer tijd nodig dan ik krijg, maar ook dit is met oefenen (deels) te verbeteren. Echt waar, ik ben offline al veel 'sneller' met antwoorden dan pakweg tien jaar geleden. Puur door keer op keer oefenen.
Je kunt ook oefenen juist waar de kans op afwijzing het grootst is, zodat je jezelf kunt leren dat die afwijzing je helemaal niets meer doet.
Ik las dat in een van mijn zelfhulpboeken over angststoornissen. Een man was heel bang voor afwijzingen en de psych zei hem toen dat hij een middag in een winkelcentrum 50 afwijzingen van vrouwen moest verzamelen. De eerste paar afwijzingen voor een date met hem, deden hem veel, maar bij de 20e kon het hem al minder schelen, en na de 40 werd het best moeilijk, juist omdat het hem zo weinig meer deed en hij dus zelfverzekerder en minder needy overkwam. :P
Ja precies, ik oefen regelmatig expres op plaatsen waar de lat heel hoog ligt, daar leer ik ontzettend veel van.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven