Unisex babynamen
zaterdag 7 februari 2009 om 00:04
zaterdag 7 februari 2009 om 00:44
Tonny, Tonnie, Henny, Hennie, Andre, Sem ( ik ken iemand die haar dochter zo genoemd heeft), Willy. (de vader van Willeke Albertie heete zo, maar de naam word ook gebruikt voor vrouwen), Jip (word tegenwoordig ook voor meisjes gebruikt.)
Ik zou mijn kind niet zo gauw een unisex naam geven omdat ik het juist leuk vind om een meisje of jongen een duidelijke meisjes of jongensnaam te geven. Maar ieder zo zijn eigen smaak toch?
Ik zou mijn kind niet zo gauw een unisex naam geven omdat ik het juist leuk vind om een meisje of jongen een duidelijke meisjes of jongensnaam te geven. Maar ieder zo zijn eigen smaak toch?
Life is peachy, somethimes soft and sweet, somethimes hard and rotten
zaterdag 7 februari 2009 om 00:51
zaterdag 7 februari 2009 om 01:08
Ik vind hier trouwens -dwz op het door mij geposte lijstje
- veel mooie namen tussen zitten (afgezien van de laatste paar namen, hebben de meeste ooit al wel op een of andere longlist hier gecirculeerd), maar ik zou ze zelf, een paar uitzonderingen daargelaten, vooral voor jongens kiezen.
Maar ik ben dan ook niet zo van de stoere meisjesnamen, merk ik. Namen als Storm of Sjors vind ik in ieder geval niks voor een meisje.
Maar ik ben dan ook niet zo van de stoere meisjesnamen, merk ik. Namen als Storm of Sjors vind ik in ieder geval niks voor een meisje.
zaterdag 7 februari 2009 om 01:25
VerryCherry, ik neem aan dat je niet doelt op mijn lijstje, of wel? Dat valt nl reuze mee hoor. Achtergronden van mijn lijstje zijn behoorlijk divers: varieert van artistiek, tot hockey, tot zelfs vrij traditioneel, tot oud geld, tot gewoon leuk
.
Heel weinig trainingspakken . Maar ik ben dan ook heel a-sportief .
Heel weinig trainingspakken . Maar ik ben dan ook heel a-sportief .
zaterdag 7 februari 2009 om 08:01