Zwanger worden met IVF of ICSI (Deel 4)

woensdag 10 mei 2017 om 16:31
Dit is een topic voor vrouwen bij wie het zwanger worden helaas niet vanzelf gaat, en die bezig zijn met een IVF of ICSI traject. Iedereen in zo'n traject is van harte welkom om hier mee te komen schrijven.
.
De stand van zaken
.
Handige links
- Uitgerekende datum na IUI/IVF/ICSI berekenen: Zwangerschapsduur en uitgerekende datum
- Website Freya: www.freya.nl
- Blogs: "Wensmama" van flipje2, "Eerste kind wens" van Lampje1
.
Bezig met behandelingen
.
ZWANGER!
- De zwangeren schrijven hier gezellig verder
Het verlengde wachtbankje (tussen test en eerste echo)...
*Labgeek1990 (26/31), 4 mei '18, zeer slecht zaad, zwanger in ICSI1 (7 cryo's over), Amphia / EMC.
*Sef80, 2 mei '18, zwanger in IVF1.
*rucio, 30 apr '18, sterk verminderde vruchtbaarheid man, 3x iui gehad, zwanger in IVF1
*Selin26 (27/30), 29 apr '18, onbekend en PCOS (verwijderd dmv operatie), zwanger in IVF 1 (5 cryo's over), België
.
Hartje gezien!
*Chevrolet, 9 apr '18, 6x IUI gehad, 4x vmk ☆☆☆☆, spontaan zwanger, MCL/UMCG
*hosta (38) 24 mrt '18, laag amh, 2x vmk☆☆, spontaan zwanger
*Lafemme27 (27/36) 15 mrt '18, verminderde zaadkwaliteit, 1x vmk☆, zwanger in ICSI2 (4 cryo's over)
*sofie87 (29/28) 12 mrt '18, endometriose, zwanger in IVF1
*angel(29/33) 1 Mrt '18, onbekende oorzaak, zwanger in IVF1
*deni308 (27/30), 5 Jan '18 , weinig/traag zaad, onregelmatige cyclus, zwanger in ICSI2.
*freexx (27/29) 31 dec '17 , slecht zaad + translocatie, IVF1&2 mislukt (1x mk ☆ 8 wk), zwanger met KID, Nij Geertgen.
*Christel 22 dec '17 , IUI gehad, zwanger in IVF1, geen cryo's.
*piene1987 (29) ,16 Dec '17 ☆ 21w, zwanger in ICSI1, 3 cryos over.
*Lampje1 (33/37), 11 Dec '17 , slechte zaadkwaliteit, 6x IUI gehad, 1x vmk, zwanger in ICSI1, 4 cryo's over.
*nemoo (30),1 Dec '17 , 3x IUI gehad, zwanger in ICSI1.
*Wensel30 (30), half nov '17 , slechte zaadkwaliteit, 1x IUI gehad, zwanger in ICSI2 (3 cryo's over), Dusseldorf.
*wollentrui (33/33), 12 nov '17, ICSI2(+PGD).
*Zima, 3 Nov '17 , moeilijk te stimuleren, zwanger in ICSI2 (geen cryo's).
*mees31 (31), 1 nov '17 , zwanger in IVF1.
*Skylark01, x okt '17, verminderde eivoorraad (laag AMH), zwanger in IVF1 (3 cryo's over), Canada.
*anne-1985 (31), 13 okt '17, slechte zaadkwaliteit, 3x IUI gehad, zwanger in IVF1.
*baggal (33/50+), 9 okt '17 , slechte zaadkwaliteit, 2x vmk, zwanger in ICSI2 (cryo's zijn op), Boston Place (UK).
.
Bevallen
rosings (IVF2), tasje (IVF2), Alto (ICSI1), Soof83 (ICSI1), Lux. (IVF1), Women78 (IVF2), Luina (IVF1), Sophiever (IVF1), VeeBee (tweeling, IVF2), someone86 (ICSI4), fightster (IVF2).
witregel
Je kunt de tabel zelf aanpassen: Login: zwangerwordenTO; v1v4f0rum
.

Wachten op start | miillaa, Lilly53, Miekje (aug?), MevrouwStippel (aug/sept), sense (sept), flipje2 (sept/okt), Duufje, Diamond (sept), boulu, Zizo (nov/dec?), gelukspoppetje |
Prikken & slikken | rojali |
Wachten op cryo-tp | Animal, doces, windmolen, Dazzle_, smurff_4 |
In de wachtweken | Abusu (27 aug), smurf112 (31 aug) |
Handige links
- Uitgerekende datum na IUI/IVF/ICSI berekenen: Zwangerschapsduur en uitgerekende datum
- Website Freya: www.freya.nl
- Blogs: "Wensmama" van flipje2, "Eerste kind wens" van Lampje1
.

Naam (leeftijd) |
Wens sinds | MMM sinds | Oorzaak | Behandeling | Status # cryo's |
Locatie |
flipje2 (29/41) |
okt 2014 |
okt 2015 |
<1 miljoen/ml zaadcellen, 2x mk (F☆18w, P☆12w), 1x vmk (☆6w) | ICSI2 | wachten op start (sept) |
VUmc |
Dazzle_ (34/36) |
2013 | Mei 2015 | Laag AMH IUI:6x, IVF1: TP 5x, IVF2: TP 1x |
IVF3 | 2 cryo's | IVF1&2: NL IVF3:Dusseldorf |
Duufje (39/43) |
2013 | Dec 2015 | zeer slechte zaadkwaliteit ICSI1: geen bevructingen, ICSI2: B☆ |
ICSI2 | start mei '17. ICSI1 mislukt, ICSI2 juli ook mislukt | ? |
gelukspoppetje | 2014 | Maart 2016 | slechte zwemmers jun '16 IVF1 niet zwanger |
ICSI+PGD | wachten op start | MUMC/AMC |
abusu (39) |
2014 | 2014 | alleenstaand, schildklier, 9x IUI gehad ICSI1 niet zwanger |
ICSI2 | verse tp niet zwanger (1 cryo) |
MCK |
Animal2307 (36/36+) |
2014 | 2016 | Onbekende oorzaak, 6x IUI gehad IVF1 en 2 (NL) niet gelukt |
IVF/ICSI3 | wachten op uitslag NK-cellen, daarna cryo tp | Dusseldorf |
boulu (?) |
slechte zaadkwaliteit, PCOS, 1x vmk☆, aug '17 mk (☆12w) | |||||
miillaa | IVF1.1 afgebroken, wegens allergische reactie | IVF1.2 | wachten op verder onderzoek | |||
MevrouwStippel (36/39) |
man hersteloperatie gehad | ICSI+ MESA/TESE |
wachten op start (±augustus '17) |
AMC | ||
Lilly53 | verstoring LH, azoospermie | ICSI1 | wachten op start | |||
Miekje-5 (35/38) |
jan 2017 |
slecht zaad 2x IUI, icsi 1 niet zwanger geen cryo's | ICSI2 | start mei '17, 2e ronde aug'17? | LUMC | |
-Sense-(35/40) | 2015 | halve baarmoeder, 1 werkende eileider |
IVF1 | wachten op start (Sept) |
||
Zizo (33/37) |
okt 2014 |
feb 2016 |
matige zaadkwaliteit 6x IUI, 1x icsi: 1 verse tp geen cryo's |
ICSI2 | wachten op start (nov/dec?) afhankelijk van herstel | |
doces (28/30) |
2015 | 2016 | leverziekte en slechte zaadkwaliteit | ICSI | ICSI 1 mei '17 | privé |
Diamond30 (31/37) |
2014 | sept 2016 | Geen oorzaak gevonden, MK in 2016, in 2016/2017 6x IUI gehad 1x IVF |
IVF2 | wachten op start september | |
windmolen (32/38) |
2015 | juni 2016 | endometriose, 6x IUI gehad | IVF/ICSI1 | eerste TP mislukt, nog 2 cryo's over | |
smurff_4 | Nov 2015 | Jan 2017 | slechte zaadkwaliteit | ICSI 1 | 7 cryos | |
rojali | Okt 2015 | Jul 2017 | HSG gehad, verkleving door chlamidia | IVF 1 | ? | |
Smurf112 | 2016 | juni 2016 | PCOS, man verminderd vruchtbaar | IVF/ICSI | Start prikken 5/8 X |
|
Wij maken altijd plaats voor nieuwe dames! |
ZWANGER!

*Labgeek1990 (26/31), 4 mei '18, zeer slecht zaad, zwanger in ICSI1 (7 cryo's over), Amphia / EMC.
*Sef80, 2 mei '18, zwanger in IVF1.
*rucio, 30 apr '18, sterk verminderde vruchtbaarheid man, 3x iui gehad, zwanger in IVF1
*Selin26 (27/30), 29 apr '18, onbekend en PCOS (verwijderd dmv operatie), zwanger in IVF 1 (5 cryo's over), België
.

*Chevrolet, 9 apr '18, 6x IUI gehad, 4x vmk ☆☆☆☆, spontaan zwanger, MCL/UMCG
*hosta (38) 24 mrt '18, laag amh, 2x vmk☆☆, spontaan zwanger
*Lafemme27 (27/36) 15 mrt '18, verminderde zaadkwaliteit, 1x vmk☆, zwanger in ICSI2 (4 cryo's over)
*sofie87 (29/28) 12 mrt '18, endometriose, zwanger in IVF1
*angel(29/33) 1 Mrt '18, onbekende oorzaak, zwanger in IVF1
*deni308 (27/30), 5 Jan '18 , weinig/traag zaad, onregelmatige cyclus, zwanger in ICSI2.
*freexx (27/29) 31 dec '17 , slecht zaad + translocatie, IVF1&2 mislukt (1x mk ☆ 8 wk), zwanger met KID, Nij Geertgen.
*Christel 22 dec '17 , IUI gehad, zwanger in IVF1, geen cryo's.
*piene1987 (29) ,16 Dec '17 ☆ 21w, zwanger in ICSI1, 3 cryos over.
*Lampje1 (33/37), 11 Dec '17 , slechte zaadkwaliteit, 6x IUI gehad, 1x vmk, zwanger in ICSI1, 4 cryo's over.
*nemoo (30),1 Dec '17 , 3x IUI gehad, zwanger in ICSI1.
*Wensel30 (30), half nov '17 , slechte zaadkwaliteit, 1x IUI gehad, zwanger in ICSI2 (3 cryo's over), Dusseldorf.
*wollentrui (33/33), 12 nov '17, ICSI2(+PGD).
*Zima, 3 Nov '17 , moeilijk te stimuleren, zwanger in ICSI2 (geen cryo's).
*mees31 (31), 1 nov '17 , zwanger in IVF1.
*Skylark01, x okt '17, verminderde eivoorraad (laag AMH), zwanger in IVF1 (3 cryo's over), Canada.
*anne-1985 (31), 13 okt '17, slechte zaadkwaliteit, 3x IUI gehad, zwanger in IVF1.
*baggal (33/50+), 9 okt '17 , slechte zaadkwaliteit, 2x vmk, zwanger in ICSI2 (cryo's zijn op), Boston Place (UK).
.

rosings (IVF2), tasje (IVF2), Alto (ICSI1), Soof83 (ICSI1), Lux. (IVF1), Women78 (IVF2), Luina (IVF1), Sophiever (IVF1), VeeBee (tweeling, IVF2), someone86 (ICSI4), fightster (IVF2).
witregel
Je kunt de tabel zelf aanpassen: Login: zwangerwordenTO; v1v4f0rum
anoniem_253319 wijzigde dit bericht op 26-08-2017 11:17
62.76% gewijzigd
maandag 22 mei 2017 om 14:16
Oh Chevrolet....... Wat enorm verdrietig om weer een miskraam te krijgen. En je was met 8 weken al zo mooi een stuk goed op weg (en verder dan je tot nog toe was gekomen toch?). Heel heel veel sterkte
Ik hoop ook voor je dat de bloeding vanzelf op gang komt, maar eerst maar eens dit verschrikkelijke rotnieuws verwerken.

Ik hoop ook voor je dat de bloeding vanzelf op gang komt, maar eerst maar eens dit verschrikkelijke rotnieuws verwerken.

maandag 22 mei 2017 om 14:40
Oh neee wat een verdrietige berichten!!
Chevrolet wat erg! Wat vreselijk dat je dit weer moet meemaken. Heel veel sterkte!
Angel wat naar dat de poging mislukt is! De kans is natuurlijk klein, maar de hoop zo groot en de teleurstelling des te groter!!
Flipje voor jou een tp! Hoop dat deze succesvol mag verlopen!
Chevrolet wat erg! Wat vreselijk dat je dit weer moet meemaken. Heel veel sterkte!

Angel wat naar dat de poging mislukt is! De kans is natuurlijk klein, maar de hoop zo groot en de teleurstelling des te groter!!

Flipje voor jou een tp! Hoop dat deze succesvol mag verlopen!

maandag 22 mei 2017 om 17:14
@fruit, jij ook al slecht nieuws
terwijl jij zelfs erg misselijk was.
zo zie je maar weer, met een positieve test ben je er nog niet..
@angel, ook voor jou een
. Ik weet ook niet wat ik kan zeggen om je op te beuren, we moeten maar gewoon door blijven gaan en hopen dat we binnenkort beter nieuws hebben.

@angel, ook voor jou een

maandag 22 mei 2017 om 17:15
Wat zeg je nu Fruity: ben jij in navolging van Chevrolet nu de volgende met slecht nieuws hier
Dat meen je niet... Ben er echt een beetje stil van
Heel veel sterkte en een knuffel
Wat een dag hier...

Dat meen je niet... Ben er echt een beetje stil van

Heel veel sterkte en een knuffel

Wat een dag hier...
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
maandag 22 mei 2017 om 18:47
Oh neee... wat een verschrikkelijke berichten zeg. Ongelooflijk, wat teleurstellend.
@Chevrolet en Fruity: Ik weet niet wat ik moet zeggen, wat een verdriet zullen jullie hebben. Zo ver gekomen en dan weer niks... Heel veel sterkte meiden, ik denk aan jullie.
@Angel: Ook voor jou een dikke knuffel. Ik had op ander nieuws gehoopt. En eerlijk gezegd ook een beetje verwacht. Heel herkenbaar de testangst (alsof mijn leven ervan afhangt) en het gevoel erna, ik snap dat je nu even weinig hoopt voelt. Dat is ook oké, dat mag wel, hoop komt vanzelf weer terug is mijn ervaring. Ik heb mezelf ook erg vergeleken (en doe dat nog steeds) en voor mijn gevoel zijn er veel van dit topic die na de eerste tp zwanger zijn geworden (ook van jaren hiervoor) en dat is soms moeilijk. Maar het zegt niks, ook al dacht ik van wel. Het is gewoon onwijze pech.
Helaas heb ik verder geen tijd, dus hoop binnenkort weer uitgebreid te reageren. Ben benieuwd hoe je gesprek in DD was Animal!
@Chevrolet en Fruity: Ik weet niet wat ik moet zeggen, wat een verdriet zullen jullie hebben. Zo ver gekomen en dan weer niks... Heel veel sterkte meiden, ik denk aan jullie.
@Angel: Ook voor jou een dikke knuffel. Ik had op ander nieuws gehoopt. En eerlijk gezegd ook een beetje verwacht. Heel herkenbaar de testangst (alsof mijn leven ervan afhangt) en het gevoel erna, ik snap dat je nu even weinig hoopt voelt. Dat is ook oké, dat mag wel, hoop komt vanzelf weer terug is mijn ervaring. Ik heb mezelf ook erg vergeleken (en doe dat nog steeds) en voor mijn gevoel zijn er veel van dit topic die na de eerste tp zwanger zijn geworden (ook van jaren hiervoor) en dat is soms moeilijk. Maar het zegt niks, ook al dacht ik van wel. Het is gewoon onwijze pech.
Helaas heb ik verder geen tijd, dus hoop binnenkort weer uitgebreid te reageren. Ben benieuwd hoe je gesprek in DD was Animal!
maandag 22 mei 2017 om 19:39
Animal: Ik hoop dat alles goed is gegaan in Düsseldorf.
Boulu: Heel veel succes met je afspraak morgen!
Chevrolet & Fruity: ontzettend verdrietig allemaal. In een klap de blijdschap van een zwangerschap die weg is. Dat gun je niemand, maar de meiden hier, die al zo hard vechten voor de zwangerschap al helemaal niet. Ik denk aan jullie.
Boulu: Heel veel succes met je afspraak morgen!
Chevrolet & Fruity: ontzettend verdrietig allemaal. In een klap de blijdschap van een zwangerschap die weg is. Dat gun je niemand, maar de meiden hier, die al zo hard vechten voor de zwangerschap al helemaal niet. Ik denk aan jullie.
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
maandag 22 mei 2017 om 20:23
Chevrolet & Fruity :(sorry dat ik jullie in 1 adem noem....
Wat ontzettende teleurstelling en verdrietig bericht. Ben er stil van. Wens jullie veel sterkte.
Angel: Het traject is zo oneerlijk. Zelfs met een positieve test zoals Chevrolet en Fruity ben je er zeker nog niet.
Ik hoop dat je je kan opladen voor de cryo's meid. Ook omdat de IUI er ook nog "even" voor heeft gezeten... De race is zeker nog niet gelopen. Kom op ik trek je mee over de finish lijn. We gaan verder, totdat het een keer moet lukken!! Ik herken je gevoel en voel met je mee.

Angel: Het traject is zo oneerlijk. Zelfs met een positieve test zoals Chevrolet en Fruity ben je er zeker nog niet.
Ik hoop dat je je kan opladen voor de cryo's meid. Ook omdat de IUI er ook nog "even" voor heeft gezeten... De race is zeker nog niet gelopen. Kom op ik trek je mee over de finish lijn. We gaan verder, totdat het een keer moet lukken!! Ik herken je gevoel en voel met je mee.

maandag 22 mei 2017 om 20:55
Jeetje Fruity wat onwijs verdrietig.... sterke/ succes met bedenken wat jullie doen. Ook met het oog op je nieuwe baan die 1 juni begint.
Jeetje wat een enorm bizarre dag hier op het forum. Hoeveel slecht nieuws kan je verzamelen op een plek.....
Maar gelukkig ook het beetje goede nieuws van Flipjes terugplaatsing.

Jeetje wat een enorm bizarre dag hier op het forum. Hoeveel slecht nieuws kan je verzamelen op een plek.....

Maar gelukkig ook het beetje goede nieuws van Flipjes terugplaatsing.
maandag 22 mei 2017 om 20:58
Lieve dazzle wat een super lieve berichtje en dat ook nog van jou, terwijl jij ook al nodige teleurstellingen hebt gehad. Ben er gewoon stil van. Krijg ook ontzetten zin om weer door te gaan, juist omdat jij ook zo positief inzit. Jij en ik en natuurlijk ook andere dames gaan zeker de finish hier halen. Kan ook niet wachten totdat jij (eindelijk) de positieve test hebt in je handen! Hoe gaat het met jou en wachten? Ik hoop dat je beetje kunt genieten van je leven! Want elke moment dat ik me rot voel en vandaag een traan laat, voel ik me ontzettend schuldig! Heb zo'n mooi leven, waarom dan niet volop genieten?!
@ fruity
weet eigenlijk niet wat te zeggen vandaag. Het is gewoon oneerlijk! Dikke knuffel meid. Hoop dat je met je kersverse mannetje hier doorheen komt.
@ fruity

maandag 22 mei 2017 om 22:56
En kort, want ik ben echt helemaal op...
Fruity en Chevrolet, wat ontzettend klote en heel verdrietig... Heel veel sterkte... Ik hoop voor jullie beide dat het snel op gang komt. Het lijkt me echt vreselijk om een door kindje in je te dragen. Maar misschien zou ik er op zo'n moment wel anders over denken, maar dat zegt mijn gevoel nu. Dikke knuffel meiden!
Angel, wat jammer... Ik sluit me bij de rest aan! Wees verdrietig, maar je bent nog lang niet uit de running.
Gesprek in DD was goed. Eerst echo. L en R 4 antrale follikels. Past dus niet bij AMH van 2,2. Ze verwacht hem eerder 1-1,2. Ze kon geen verklaring geven waarom hij dan toch hoger gemeten is, lager kon ze wel. Volgende week bloed uitslag DHEA en AMH. Als goed dan mogen we over ong 14 dg starten.
Protocol: op dag 1 starten met neusspray Synarel (rest remt veel te hard, waardoor er niet snel wat bij gaat groeien) Op dag 3 met 225 gonal F en 225 metriofur. Verdeelt over 2 x. Echo's mogen in het ziekenhuis op reisafstand, heel erg fijn. Punctie onder sedatie, geen anesthesie. ICSI of PICSI, embryoscoop en terugplaatsing op dag 5. Het zal een afvalrace worden, maar goed, een dag 3 embryo die dag 5 niet haalt, geeft alleen maar valse hoop. Punctie utrogestan en andere neusspray suprefact (hebben we het niet over gehad, dus ga ik nog even navraag voor doen. Assisted Hatching doen ze bijna niet meer. Moet op dag 3 en dan plaatsen ze ook liever een dag 3 embryo meteen terug, ivm het gemanipuleer en ze willen graag weten of we dag 5 wel halen natuurlijk. Anders heeft AH ook geen zin.
Dit was het in het kort, ik ga lekker slapen. Heb ook even de factuur voor de medicatie betaald. bijna 2100 euro. Ach, voor 2100 euro een junk worden, is nog te over zien. Ik ga aan het snuiven en spuiten...
Fruity en Chevrolet, wat ontzettend klote en heel verdrietig... Heel veel sterkte... Ik hoop voor jullie beide dat het snel op gang komt. Het lijkt me echt vreselijk om een door kindje in je te dragen. Maar misschien zou ik er op zo'n moment wel anders over denken, maar dat zegt mijn gevoel nu. Dikke knuffel meiden!
Angel, wat jammer... Ik sluit me bij de rest aan! Wees verdrietig, maar je bent nog lang niet uit de running.
Gesprek in DD was goed. Eerst echo. L en R 4 antrale follikels. Past dus niet bij AMH van 2,2. Ze verwacht hem eerder 1-1,2. Ze kon geen verklaring geven waarom hij dan toch hoger gemeten is, lager kon ze wel. Volgende week bloed uitslag DHEA en AMH. Als goed dan mogen we over ong 14 dg starten.
Protocol: op dag 1 starten met neusspray Synarel (rest remt veel te hard, waardoor er niet snel wat bij gaat groeien) Op dag 3 met 225 gonal F en 225 metriofur. Verdeelt over 2 x. Echo's mogen in het ziekenhuis op reisafstand, heel erg fijn. Punctie onder sedatie, geen anesthesie. ICSI of PICSI, embryoscoop en terugplaatsing op dag 5. Het zal een afvalrace worden, maar goed, een dag 3 embryo die dag 5 niet haalt, geeft alleen maar valse hoop. Punctie utrogestan en andere neusspray suprefact (hebben we het niet over gehad, dus ga ik nog even navraag voor doen. Assisted Hatching doen ze bijna niet meer. Moet op dag 3 en dan plaatsen ze ook liever een dag 3 embryo meteen terug, ivm het gemanipuleer en ze willen graag weten of we dag 5 wel halen natuurlijk. Anders heeft AH ook geen zin.
Dit was het in het kort, ik ga lekker slapen. Heb ook even de factuur voor de medicatie betaald. bijna 2100 euro. Ach, voor 2100 euro een junk worden, is nog te over zien. Ik ga aan het snuiven en spuiten...

dinsdag 23 mei 2017 om 06:23
Dank jullie voor de berichtjes
We gaan voor medicatie en opwekken van de miskraam.
Gedachten zijn dubbel, ene kant jammer maar kan gebeuren.
Andere kant ik kan niet eens zwanger worden, na 2,5 jaar eindelijk gelukt en dan kan ik het niet eens voldragen..
Ik trek me tijdje terug, wil niemand meetrekken in mijn negativiteit
We gaan voor medicatie en opwekken van de miskraam.
Gedachten zijn dubbel, ene kant jammer maar kan gebeuren.
Andere kant ik kan niet eens zwanger worden, na 2,5 jaar eindelijk gelukt en dan kan ik het niet eens voldragen..
Ik trek me tijdje terug, wil niemand meetrekken in mijn negativiteit
dinsdag 23 mei 2017 om 06:53
Heel begrijpelijk fruity, dit zal weer een flinke klap zijn.... je bent steeds flink heen en weer geslingerd tussen emoties de laatste tijd.
Kun je je hcg nog laten bepalen? Als dat al laag is komt het misschien snel vanzelf.
(Maar wellicht wil je gewoon zo snel mogelijk verder en wil je daar niet op wachten...)
Kun je je hcg nog laten bepalen? Als dat al laag is komt het misschien snel vanzelf.
(Maar wellicht wil je gewoon zo snel mogelijk verder en wil je daar niet op wachten...)
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog

dinsdag 23 mei 2017 om 08:14
Flip, ik wil niet wachten, het moet eruit.
Niet omdat ik snel weer door wil, moet 2 cycli wachten, maar omdat ik totaal geen vertrouwen in m'n lijf heb dat het het zelf opruimt als het ware.
De afgelopen week ben ik zo misselijk geweest, meerdere keren overgegeven.
Ik heb geen vertrouwen in mijn lijf
Niet omdat ik snel weer door wil, moet 2 cycli wachten, maar omdat ik totaal geen vertrouwen in m'n lijf heb dat het het zelf opruimt als het ware.
De afgelopen week ben ik zo misselijk geweest, meerdere keren overgegeven.
Ik heb geen vertrouwen in mijn lijf

dinsdag 23 mei 2017 om 08:20
ahh fruity lijkt mij ook dat je het dan zsm eruit wil! heel veel sterkt ehoor 
animal fijn dat het een goed gesprek was. en ook al word het een afvalrace, altijd nog beter dan een tp die ook niet verder deelt. en medicatie 2100 euro joh jeetje! word dat niet vergoed?

animal fijn dat het een goed gesprek was. en ook al word het een afvalrace, altijd nog beter dan een tp die ook niet verder deelt. en medicatie 2100 euro joh jeetje! word dat niet vergoed?
anoniem_280565 wijzigde dit bericht op 23-05-2017 08:37
0.87% gewijzigd