Napraattopic deel 83

22-05-2017 22:06 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Mother_Earth schreef:
28-05-2017 17:35
Ik merkte laatst wel toen ik bij mijn geschiedenis/instellingen alles verwijderde (op mobiel ) dat ik opeens weer meer kon hier op het forum.
Dat er dan dus weer bugs zijn opgeheven ofzo.
Hebben jullie zoiets al geprobeerd ?
Ja.
Denken jullie nu echt dat je alle forummers meekrijgt in n twitter actie of massaal vertrek?
Joors troelie
AmyFarrahFowler schreef:
28-05-2017 17:36
Denken jullie nu echt dat je alle forummers meekrijgt in n twitter actie of massaal vertrek?
Nee joh.
MoirenPhae schreef:
28-05-2017 17:39
Nee joh.
Gelukkig maar 😂
Joors troelie
AmyFarrahFowler schreef:
Welnee. De meesten wil ik niet eens mee hebben. Alleen "het groepje". Wie daar ook in mogen zitten 😂
MoirenPhae schreef:
Ja.
Ja. Heb zelfs cookies weggegooid na een hoop gedonder.
yasmijn schreef:
28-05-2017 17:41
Welnee. De meesten wil ik niet eens mee hebben. Alleen "het groepje". Wie daar ook in mogen zitten 😂
:proud:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Huh?? Ineens verschijnt er een naar beneden knop!
Maar hij gaat niet helemaal naar beneden. Naar de helft ongeveer. Naar boven heb ik niet.
Ik snap die emoticon van die aap niet wanneer gebruik je die nou?
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
AmyFarrahFowler schreef:
Welnee, maar het zou wél een mooi statement zijn :D .

Nogmaals, dat het forum ruk is vind ik vervelend, maar niet meer dan dat.
Ik erger me echter wild aan het gummen van ieder kritisch geluid, geen update van de stand van zaken geven en de vragen van je users structureel negeren.
yasmijn schreef:
28-05-2017 17:45
Maar hij gaat niet helemaal naar beneden. Naar de helft ongeveer. Naar boven heb ik niet.
Ik heb hem ook pas ontdekt en naar boven heb ik wel (iPad)
Prrrr, mauw miawwwww.
yasmijn schreef:
28-05-2017 17:42
Ja. Heb zelfs cookies weggegooid na een hoop gedonder.
ik dacht eerst ook alleen met cookies weggooien klaar te zijn.
Maar toen ik daarna nog meer weggooide zoals onthouden wachtwoorden enz werd er nog beter.
tja ik weet het ook niet dacht laat het even weten .
Ttass30 schreef:
28-05-2017 17:23
Wij eten Surinaamse Bara's met mango-chutney, door mijn oma gemaakt. 😊
Lekker!
Je had vroeger bij holendrecht een zaakje, die verkocht gevulde Barra's. Deed hij er ook nog goddelijk gekruide kipfilet in en zelfgemaakte soort sambal, heel mild en zoet. Je kon er 3 dagen van eten maar ik vind het nog steeds een drama dat die zaak weg is.
AmyFarrahFowler schreef:
Nee :proud:
Zo verdomde lastig dat je als je zit te tikken door het reactieveld wordt geslingerd😡

In het topic lees ik dat Himalaya zegt dat er 143 bugs zijn waarvan er 13 zijn opgelost. We zijn 3 weken verder 🤣

Fossielen, we hebben altijd geklaagd met een overgang naar een nieuwe site maar dit hebben we nog nooit meegemaakt.
Mother_Earth schreef:
28-05-2017 17:48
ik dacht eerst ook alleen met cookies weggooien klaar te zijn.
Maar toen ik daarna nog meer weggooide zoals onthouden wachtwoorden enz werd er nog beter.
tja ik weet het ook niet dacht laat het even weten .
Ik ben altijd bang dat ik dingen weggooi die de telefoon nodig heeft.
Idd wat een puinhoop.
Prrrr, mauw miawwwww.
Knuffelheks, dat gegum en negeren van vragen is rete irritant in deze omstandigheden. Geheel eens.
Communicatie is om te grienen.
AmyFarrahFowler schreef:
Ik wíl helemaal niet weg!
Ik wil gewoon een simpel forum wat het doet, met de forummers waar ik om geef.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Ik heb inmiddels een scrollpols. Pfff. Gauw maar weer een rosé in het glas.
Drie weken geleden vond ik het nog wel aandoenlijk, die excuses van de mods en dat zij het zo ook helemaal niet hadden gewild en zo. Maar inmiddels begint dat ook wel te vervelen. Laat ze dan in ieder geval uitleggen waarom er geen enkele progressie is. Ik bedoel: als Jan en Bert vorige week per ongeluk zijn opgezogen in een glory hole snap ik tenminste waarom ze even niet zo opschieten.
Lady_Voldemort schreef:
28-05-2017 17:58
Drie weken geleden vond ik het nog wel aandoenlijk, die excuses van de mods en dat zij het zo ook helemaal niet hadden gewild en zo. Maar inmiddels begint dat ook wel te vervelen. Laat ze dan in ieder geval uitleggen waarom er geen enkele progressie is. Ik bedoel: als Jan en Bert vorige week per ongeluk zijn opgezogen in een glory hole snap ik tenminste waarom ze even niet zo opschieten.
Ja precies. Maar ik hou het op Rashesh en Sayeed die in Mumbai aan het knutselen zijn. Cheap Cheap!
yasmijn schreef:
28-05-2017 18:00
Ja precies. Maar ik hou het op Rashesh en Sayeed die in Mumbai aan het knutselen zijn. Cheap Cheap!
Die rare namen kan ik nooit onthouden.
Lady_Voldemort schreef:
28-05-2017 17:58
Ik bedoel: als Jan en Bert vorige week per ongeluk zijn opgezogen in een glory hole snap ik tenminste waarom ze even niet zo opschieten.
:rofl:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven