Mode & Beauty alle pijlers

Werkt product x echt?

17-03-2017 15:46 3598 berichten
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik denk bij elk nieuw product 'werkt het echt?' en misschien is het een handig idee om producten te plaatsen die echt werken

Mijn bijdrage:

- wimper verlengend serum van Revitalash. Ik heb de nieuwe formulering want de oude mocht geen bimatoprost meer bevatten. Na 2 maanden zijn mijn wimpers zo'n 50% langer, wel zijn ze niet toegenomen in dikte.

- IPL voor diffuse roodheid bij rosacea en wat adertjes + pigment vlekjes. 4 Behandelingen en roodheid af genomen met zo'n 85-90%, vlekjes helemaal weg.

Jullie nog toevoegingen en tips?
Alle reacties Link kopieren
Op naar de Etos dan !
.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-05-2017 22:28
Reden: spam
98.72% gewijzigd
Ik herinner me dat iemand het had over de risico's van wimperserums. Het zijn teveel pagina's om terug te zoeken, maar weet iemand nog wat daar mee aan de hand was? Gebruik nu die van het Kruidvat een aantal weken, en het lijkt alsof ik wat rodere adertjes in mijn oogwit heb. Sinds vandaag ook en kleine bloeduitstorting.
Geen idee of dat daardoor komt, iemand hier ook last van?
Veer Isabel schreef:
31-05-2017 21:24
[...]
Spammert !
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-05-2017 22:41
Reden: spam
58.01% gewijzigd
Het wimperserum moet eigenlijk niet in je ogen komen.
Bij mij prikte het in het begin een klein beetje soms, maar nu heb ik nergens meer last van. Gebruik het nu een week of 9.
Die stick van rexona gebruik ik ook, is voor mij het enige wat werkt. Heb alleen geen idee of het in nl te koop is, ik woon in dld nl.
broodroostertje schreef:
31-05-2017 21:56
Ik herinner me dat iemand het had over de risico's van wimperserums. Het zijn teveel pagina's om terug te zoeken, maar weet iemand nog wat daar mee aan de hand was? Gebruik nu die van het Kruidvat een aantal weken, en het lijkt alsof ik wat rodere adertjes in mijn oogwit heb. Sinds vandaag ook en kleine bloeduitstorting.
Geen idee of dat daardoor komt, iemand hier ook last van?
Er zat er een stofje in dat in hoge dosis gevaarlijk kan zijn. Maar ook in lage dosering kan dat irriteren. De dames die geen bijwerkingen ervaren zullen dat dus goed verdragen maar ik denk dat jij pech hebt. :-(

Ik zou er dus mee stoppen voor de zekerheid. Bloeduitstortingen en rode ogen zijn natuurlijk niet wenselijk. Zelfs niet met prachtige volle wimpers.

Als het weg is als je ermee stopt ben je zeker dat het door het serum komt.
Tvt
Je kan het topic ook gewoon favoriet maken. Tvp's zijn nergens meer voor nodig.
.
Jeetje, ik krijg de Clarins golden glow booster net bezorgd, wat snel!
Morgenochtend gelijk gebruiken, of misschien vanavond al.
Kun je niet gewoon een uurtje in de zon gaan zitten? Stuk goedkoper, natuurlijker en houdt langer:-)
.
impala schreef:
01-06-2017 11:00
Kun je niet gewoon een uurtje in de zon gaan zitten? Stuk goedkoper, natuurlijker en houdt langer:-)
En een stuk slechter voor je huid ;)
Cateautje schreef:
31-05-2017 20:05
Even tussendoor. Ik vind de Vitis tandpasta geweldig!!!!
Ben 'm nu sinds eergisteren aan het gebruiken.
Best speciaal gevoel in de mond als ik gepoetst heb.
Voelt allemaal wat verdoofd.
Herkenbaar?
Nee niet herkenbaar. Maar pas2x gebruikt.
.
Pretzel66 schreef:
01-06-2017 11:33
En een stuk slechter voor je huid ;)
Maar weer beter voor je vitamine D.
.
impala schreef:
En zelfs met zonnecrême bijzonder slecht voor je huid
impala schreef:
Ik zit de hele dag op kantoor en verder ben ik een SPF30-50 gebruikster (wegens wit sproetenvelletje).
impala schreef:
01-06-2017 10:57
Je kan het topic ook gewoon favoriet maken. Tvp's zijn nergens meer voor nodig.
:idee: Ik vond het al opvallend dat ik nergens nog tvp's zag... :facepalm: Ik heb het dan ook maar gelijk gedaan.
Supertips hier voorbij zien komen, bedankt allemaal!
Heb gelijk ook een vraag. Welke haarlak is nu echt goed? Ik krul mijn haar en dan ziet het er echt mooi uit, maar het haar bovenop mijn hoofd zakt erg snel in. Heb nu huismerk van Kruidvat, syoss eens geprobeerd en die was net als die van de Hema erg plakkerig.
Heb lang wat zwaar haar trouwens. Ik gebruik eerst een klein beetje droogshampoo en toupeer het licht. Dan zit het echt mooi en na een uur heb ik weer een ingezakt kapsel helaas....
Tips?
Bij voorbaat dank!
redandwhite schreef:
01-06-2017 16:06
Heb gelijk ook een vraag. Welke haarlak is nu echt goed? Ik krul mijn haar en dan ziet het er echt mooi uit, maar het haar bovenop mijn hoofd zakt erg snel in. Heb nu huismerk van Kruidvat, syoss eens geprobeerd en die was net als die van de Hema erg plakkerig.
Heb lang wat zwaar haar trouwens. Ik gebruik eerst een klein beetje droogshampoo en toupeer het licht. Dan zit het echt mooi en na een uur heb ik weer een ingezakt kapsel helaas....
Tips?
Bij voorbaat dank!
De sterkste van de Aldi, deze is droog en stevig maar er gemakkelijk weer uit te kammen.
Even een vraagje over de Collistar magic drops: hoe reageert dit product op zonnebrandcrème? Hoe doen jullie dit? 's Avonds de Collistar opdoen en de volgende dag gewoon je lichaam insmeren met zonnebrandcrème?
MissPientje schreef:
01-06-2017 16:25
Even een vraagje over de Collistar magic drops: hoe reageert dit product op zonnebrandcrème? Hoe doen jullie dit? 's Avonds de Collistar opdoen en de volgende dag gewoon je lichaam insmeren met zonnebrandcrème?
Ja, vandaag zo gedaan. Ging prima.
Heb de magic drops ook savonds gedaan maar vind dat niet zo prettig, had het idee dat ik aan mijn kussen plakte, ging wel gelijk daarna naar bed dat was misschien niet zo handig.

Vanavond doe ik het gelijk na het douchen, dan heeft het even tijd om in te trekken. Heb mijn gezicht en hals en decolleté ingesmeerd maar heb het idee dat het effect heftiger is op mijn gezicht, straks dus wat meer druppels voor mijn hals en decolleté
redandwhite schreef:
01-06-2017 16:06
Tips?
Bij voorbaat dank!
Elnett
Bedankt dames, ga zaterdag een flesje halen. Mijn benen en lijf zijn zo wit dat ik licht in het donker geef :-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven