Napraattopic deel 83

22-05-2017 22:06 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Als je normaal post zou het toch aan je reet roesten wie een mod/juun is?
Je bent zelf een theepot
Eleonora-1 schreef:
01-06-2017 19:08

Uitleggen dat gelijkgestemdheid op bepaalde vlakken of gewoon al jarenlang op dezelfde plek komen, op bepaalde topics posten en dan deze en gene wat beter kennen en waarderen nog geen 'groep' zijn betekent is zinloos en wordt niet geloofd.

En negen van de tien keer is dit het ook gewoon. Tuurlijk zijn er mensen echt matties en ook irl enzo, maar het gros 'kent' elkaar gewoon al jaren en deelt een mening/lief&leed/herinneringen.
Eleonora-1 schreef:
Zij die vinden dat anderen een groepje zijn en/of zij die zelf bij een ander groepje horen, namelijk het groepje dat vindt dat ze zelf géén groepje zijn maar dat wel gewoon zijn.
En dan eigenlijk net zo vaak, zo niet vaker groepsgedrag en elkaar bijvalgedrag vertonen dan de veronderstelde groep, en die zich afzetten tegen zo'n beetje alles wat die groep zegt.

Bijzonder aan laatstgenoemd groepje (zij die dus reppen van 'het groepje en vinden dat 'het groepje' van alles en nog wat aanricht/veroorzaakt etc.) is dat men regelmatig conflicten heeft of opzoekt door passief agressief postgedrag en dan met name gericht tegen hen die zij een groep vinden.

Uitleggen dat gelijkgestemdheid op bepaalde vlakken of gewoon al jarenlang op dezelfde plek komen, op bepaalde topics posten en dan deze en gene wat beter kennen en waarderen nog geen 'groep' zijn betekent is zinloos en wordt niet geloofd.
Ik heb nog nooit gemerkt dat er een groepje is waarvan de andere vinden dat het een groepje is.

Iedereen heeft forumvrienden of zoals jij zegt gelijkgestemden op dit forum, jammer dat sommige dit in het negatieve trekken en alles aangrijpen om dat groepje (voor zover er al een groepje is?) in het kwaad daglicht te stellen.
Eleonora-1 schreef:
Zij die vinden dat anderen een groepje zijn en/of zij die zelf bij een ander groepje horen, namelijk het groepje dat vindt dat ze zelf géén groepje zijn maar dat wel gewoon zijn.
En dan eigenlijk net zo vaak, zo niet vaker groepsgedrag en elkaar bijvalgedrag vertonen dan de veronderstelde groep, en die zich afzetten tegen zo'n beetje alles wat die groep zegt.

Bijzonder aan laatstgenoemd groepje (zij die dus reppen van 'het groepje en vinden dat 'het groepje' van alles en nog wat aanricht/veroorzaakt etc.) is dat men regelmatig conflicten heeft of opzoekt door passief agressief postgedrag en dan met name gericht tegen hen die zij een groep vinden.

Zoals altijd goed verwoord :worship:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
blijfgewoonbianca schreef:
01-06-2017 19:11
A-men, zeer gewaardeerd groepslid.
:hello:
Ginerva schreef:
01-06-2017 18:34
Dan zal het vast eerlijk gaan :hihi:
:-D
Star schreef:
01-06-2017 19:18
En negen van de tien keer is dit het ook gewoon. Tuurlijk zijn er mensen echt matties en ook irl enzo, maar het gros 'kent' elkaar gewoon al jaren en deelt een mening/lief&leed/herinneringen.
Dit. Je wandelt rond op het forum en komt in topics die je interesseren vaak dezelfde mensen tegen. En ja, daardoor weet je na een tijd met wie je redelijk gelijkgestemd bent. Hoeft verder niets te betekenen. *En met dank aan Leo die het inderdaad weer goed verwoordde*
Ik las het gedoe hier terug en zie bij de 'verongelijkten' : ' ach meid laat het maar en kusjes'. Ik lees dat als 'ons' tegen de rest. Hmmm. Misschien lees ik wel achterstevoren, heb ik een etiketje nodig of zo. Want de pot verwijt de ketel *die geen ketel is* komt wel bij me op.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Volgens mij is iedereen gewoon lid van dezelfde viva groep. Maar ik ben dan ook heel simpel.
Ik vind het nog steeds heel grappig, een groepje dat steen en been klaagt over het bestaan van een groepje :proud: .

Het zijn ook precies de mensen die de bek altijd zo vol hebben over vrijheid van meningsuiting, maar alleen als het hun mening betreft :rofl:
Fee-de-Goede schreef:
01-06-2017 17:42
Jij bent zo niet mijn mattie. :blabla:
:bigkiss:

Ik ook van jou.
Lady_Voldemort schreef:
01-06-2017 19:42
Ik vind het nog steeds heel grappig, een groepje dat steen en been klaagt over het bestaan van een groepje :proud: .

Het zijn ook precies de mensen die de bek altijd zo vol hebben over vrijheid van meningsuiting, maar alleen als het hun mening betreft :rofl:
Wel lekker consequent :proud:
Oudblond schreef:
01-06-2017 19:39
Dit. Je wandelt rond op het forum en komt in topics die je interesseren vaak dezelfde mensen tegen. En ja, daardoor weet je na een tijd met wie je redelijk gelijkgestemd bent. Hoeft verder niets te betekenen. *En met dank aan Leo die het inderdaad weer goed verwoordde*
Ik las het gedoe hier terug en zie bij de 'verongelijkten' : ' ach meid laat het maar en kusjes'. Ik lees dat als 'ons' tegen de rest.
Precies. Slachtoffergedrag. Gejank over 'impopulaire forummers', die prima populair zijn maar niet bij iedereen, net als de mensen van het andere groepje trouwens maar die lopen tenminste niet de hele tijd te klagen dat niet iedereen ze aardig vindt.
Waarom nou weer zo klef?
Misschien moet iedereen wat vaker naar buiten.
blijfgewoonbianca schreef:
01-06-2017 16:34
Als trolhinten niet meer leuk is, gaan we juunhinten.
Spannend, hoor.
Puntje van mijn ligbed
:rofl:
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ana_Isabel_ schreef:
01-06-2017 19:48
Het is er wel het weer voor :sun:
-Puss-in-Bootz- schreef:
01-06-2017 19:46
:bigkiss:

Ik ook van jou.
:cheer2:
MoirenPhae schreef:
01-06-2017 19:46
Waarom nou weer zo klef?
Daarom.
Ginerva schreef:
01-06-2017 19:52
Het is er wel het weer voor :sun:
Ja toch? Worden mensen een stuk vrolijker van.
Ana_Isabel_ schreef:
01-06-2017 19:48
Nog meer? Dan moet ik buiten gaan slapen.
Van 'wie is de Mod naar Het Groepje' in 3,2,1 :proud:
Joors troelie
Fee-de-Goede schreef:
01-06-2017 19:54
Nog meer? Dan moet ik buiten gaan slapen.
Als je slaapt kun je ook niet forummen. Winst!
Fee-de-Goede schreef:
01-06-2017 19:53
Daarom.
O
AmyFarrahFowler schreef:
01-06-2017 19:55
Van 'wie is de Mod naar Het Groepje' in 3,2,1 :proud:
Het scheelde weinig of het ging alsnog over kittens. Jammer... ik zag potentie.
Ana_Isabel_ schreef:
01-06-2017 19:55
Als je slaapt kun je ook niet forummen. Winst!
Maar buiten kan ik prima forrummen. De meeste denk ik. Dus dat helpt dan verder toch niks.
:proud:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven