Napraattopic deel 83
maandag 22 mei 2017 om 22:06
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 1 juni 2017 om 23:48
Jawel, heb hem zelfs al beantwoord
Och Feow, wat vervelend dit zeg. En samen een boekje lezen, liedjes zingen, de schrik het raam uit jagen gaan niet helpen?
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
donderdag 1 juni 2017 om 23:54
Lekker hè?Eleonora-1 schreef: ↑01-06-2017 23:50Wat fijn dat het zo afgekoeld is.
Ik lig lekker ouderwets te klappertanden met het raam open.
Hoera!
Overdag mooi en 's nachts koel. Wat wil een mens nog meer.
donderdag 1 juni 2017 om 23:55
Leo!
Zag ik jou gisteren of eergisteren met dokter Bernard met een mutsje op?
En Kia, ik durf het bijna niet te schrijven, maar deze dramaqueen is 12. Ik lees nog wel elke avond voor, maar ik zit nu in de strengstand. (Mijn aanwezigheid in de kamer is noodzaak: nog strenger en doorpakken zou mijn NAW wegens angstbrullen die in gans het land te horen zijn bekendmaken)
Zag ik jou gisteren of eergisteren met dokter Bernard met een mutsje op?
En Kia, ik durf het bijna niet te schrijven, maar deze dramaqueen is 12. Ik lees nog wel elke avond voor, maar ik zit nu in de strengstand. (Mijn aanwezigheid in de kamer is noodzaak: nog strenger en doorpakken zou mijn NAW wegens angstbrullen die in gans het land te horen zijn bekendmaken)
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
vrijdag 2 juni 2017 om 00:01
Oh, dan is ze ook te groot om samen een liedje van Bert en Ernie te zingen over (niet) bang zijn dus.
Tja, en nog te klein voor een borrel. Meisjes van bijna 13, er net tussenin. (Vrij naar Paul van Vliet)
Geniet er maar van, voor je het weet zijn ze groot
(Vrij letterlijk naar mijn moeder)
Tja, en nog te klein voor een borrel. Meisjes van bijna 13, er net tussenin. (Vrij naar Paul van Vliet)
Geniet er maar van, voor je het weet zijn ze groot
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
vrijdag 2 juni 2017 om 00:10
vrijdag 2 juni 2017 om 00:17
Lady_Voldemort schreef: ↑01-06-2017 20:43Deze zou ik nog even uitleggen: je krijgt toch altijd 20.000 gulden als je langs start komt bij monopoly? Vandaar dus![]()
Ja, klopt. Nu je het zo zegt.
Ik had die link ff niet gelegd.
vrijdag 2 juni 2017 om 00:19
vrijdag 2 juni 2017 om 00:22
Burb, echt heerlijk! Zij weet ze te vinden hoor! Kan iemand me een duwtje geven? Zodat ik naar huis kan rollen. Of doen we eerst nog een wijntje?
Wel een beetje jammer dat de gastvrouw ligt te snurken in de zetel. *
(* pssst, heb jij een watervaste stift?
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
vrijdag 2 juni 2017 om 00:49
Jij kan ook nooit eens normaal reageren met je domme opmerkingen. Jjj denkt zeker dat je grappig bent met je niks zeggende nutteloze opmerkingen. Echt pffff